Joka haluaa jännämiehiä vai oletko good girl joka haluaa jännämiehiä?
Oletko nainen bad girl
18
149
Vastaukset
Olen tavis, joka haluaa kilttiä ja kunnollista. Ikävää tuottaa pettymys...
- Anonyymi
En kumpaakaan. En ole sen kummemmin hyvä enkä pahakaan, enkä ole kiinnostunut jännämiehistä.
- Anonyymi
Good girl t.mustasukkainen nainen
- Anonyymi
Eikö kaikki miehet ole "jännämiehiä"? Näin ainakin päättelin palstalla kerran olleen pitkän listauksen perusteella. Kaikki parisuhteessa olevat ja sinkut on jännämiehiä. Ehkä ymmärsin väärin, muttei se mitään.
- Sheena- Anonyymi
Kaikki miehet ovat ainakin potentiaalisia jännämiehiä. Heti jos mies tekee jotain "jännää", hänestä tulee jännämies ja hänen teoistaan ovat vastuussa naiset, ei koskaan mies itse.
- Anonyymi
Olen lesbo ja haluan rekkalesboja.
- Anonyymi
Voit suksia kuusikkoon.
- Anonyymi
Kaiki naiset esittää niin kilttiä mutta ovat pahiksia ja panevat kuitenkin jännämiehiä.
- Anonyymi
En varmaa sitten ole nainen. En ole koskaan esittänyt kilttiä, enkä ole koskaan pannut jännämiestä. Lienenkö siis "muunsukupuolinen"?
- Anonyymi
Molemmat saa joka paikassa jossa haluaa.
- Anonyymi
Olen mitä olen ja yhä rakastan sitä samaa tuttua ja turvallista ukkoa ja lasteni iskää. Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain..
-Jasu-- Anonyymi
Meneeks teil nykyään paremmin?
- Anonyymi
Jostain vihreätukkaisen Billie Eilishksen Bad Guy videosta se alkoi tämä jännämies-vouhotus? Se oli niinkuin läpilyönti hitti ja sen jälkeiset turhanpäiväisiä renkutuksia mutta ovat arvossaan koska Billie Eilish.
- Anonyymi
Eikä alkanut. Jännämiehistä ja jännäpojista on ollut juttua jo ainakin 1940-luvulta asti.
Pahoiksi herjatut naiset ovat todellisuudessa hyviä, siskojen parhaimmistoa. He vain eivät noudata listamoralismia, vaan ajattelevat omilla aivoillaan, mikä on ystävällisintä. 🌹👀
Olen kiltti ja tylsä tavis, joka halusi kiltin ja rakastavan miehen. Onnistuin! :D
- Anonyymi
Onneks niiku olkoon. Terv. Hiiru 🐁, Kyöpeli 👻, Kännykkä 📱 ja Pupu 🐰
- Anonyymi
Tällä naisella on SE oikea asenne, ei "mummoudu" ihan nuorena:)
https://www.youtube.com/watch?v=uGYmQTyYmiM
Kauheen pitkä intro, kuului varmaan tuohon aikaan...
AV
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360