Annoin pakit miehelle joka osti minulle kukkia ja maljakon, maksoi ravintolassa ja maksoi pääsylipun tapahtumaan. Mies oli liian lyhyt joten annoin pakit sille siitä syystä ja nyt kaduttaa. Mies ei vastaa enää vaikka olisinkin kiinnostunut.
Nyt kaduttaa
32
421
Vastaukset
Yleensä mies ei ole enää kiinnostunut, eikä tule uudestaan kiinnostuneeksi tytöstä, jolta on kerran saanut pakit. Mitään ei ole enää tehtävissä. 🌹👀
- Anonyymi
Vieläkö näet pedofiilejä joka puolella?
Mielenterveydellisiin ongelmiin ja skitsofreniaan saa kyllä apua.
- Anonyymi
Sanot vaan ettei se lyhyys haittaa. Kerot vaan että kukat sattu oleen väärää lajia ja olet sille allerginen ja maljakko ruma ja ruoka pahaa, ja ettei se tapahtumakaan ollu mieleinen. Esim konsertista voi aina sanoo että soittaa liian kovaa tai hiljaa ja valotkin voi olla liian kirkkaat.
- Anonyymi
Se on just niin että kun saa pakit niin nainen ei saa toista tilaisuutta. Itse olen sellainen mies että kiinnostus loppuu pakkien jälkeen. Muutaman kerran nainen tullut katumapäälle.
Tuli minullekin seurusteluaikana pari kertaa tilanne.
Tytöt olivat aivan ihmeissään. Toinen tyttö yritteli herättää lirkuttelemalla kiinnostustani. Toinen kerkesi kuvitelmissaan jopa kertoa muille, että piiritin muka häntä. Hänen oli ilmeisesti mahdotonta kuvitella, että mielenkiinto loppuu kertapakista pysyvästi. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Tuli minullekin seurusteluaikana pari kertaa tilanne.
Tytöt olivat aivan ihmeissään. Toinen tyttö yritteli herättää lirkuttelemalla kiinnostustani. Toinen kerkesi kuvitelmissaan jopa kertoa muille, että piiritin muka häntä. Hänen oli ilmeisesti mahdotonta kuvitella, että mielenkiinto loppuu kertapakista pysyvästi. 🌹👀Opettakaa tuo sama muille miehille kiltit. Itselleni osuu aina kohdalle sellaisia, joille ei riitä kymmenkään pakkia sammuttamaan sitä kiinnostusta.
Anonyymi kirjoitti:
Opettakaa tuo sama muille miehille kiltit. Itselleni osuu aina kohdalle sellaisia, joille ei riitä kymmenkään pakkia sammuttamaan sitä kiinnostusta.
Puhuttelet minua yhtenä naisia haukkuvasta 'kilttien' porukasta. En kuulu tähän ryhmään, vaan arvostan naisia syvästi. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Puhuttelet minua yhtenä naisia haukkuvasta 'kilttien' porukasta. En kuulu tähän ryhmään, vaan arvostan naisia syvästi. 🌹👀
En puhutellut. Mistä moista kuvittelet? Kirjoitit: "mielenkiinto loppuu kertapakista pysyvästi".
Anonyymi kirjoitti:
En puhutellut. Mistä moista kuvittelet? Kirjoitit: "mielenkiinto loppuu kertapakista pysyvästi".
Pyydän anteeksi nöyristelevästi, sulimmasti ja matelevasti, etten ymmärtänyt sanamuotoasi ja tarkoitustasi. 🌹👀
- Anonyymi
Kerroit,että mies oli lyhyt.... onko nyt kasvanut?
- Anonyymi
Turhaan kadut. Se lyhyys olisi kuitenkin elämän mittaan ärsyttänyt uudelleen ja uudelleen. Se on asia mitä ei voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Miksi kaduttaa? Ajatteletko ettei kukaan pitkä mies voisi myöhemmin lahjoittaa samanlaisia asioita sinulle?
🦄- Anonyymi
Sähkölasku tipahti luukusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkölasku tipahti luukusta.
Opettele sijoittamaan.
🦄
- Anonyymi
No miksi se mies nyt sitten muka yhtäkkiä kiinnostaakin? Huomasit maljakon olevan arvokas?
- Anonyymi
Sain kerran pakit naiselta jolle ostin kukkia. Nainen heitti kukat roskiin. Se oli 60 euron kimppu. Menin sitte baariin ryyppäämään koska vitutti.
- Anonyymi
Mies saa pakit naamakertoimen takia yleensä mutta on uutta että kun tuo kukkia niin mies saa pakit. Olet nainen ylittänyt itsesi nirsoilun suhteen.
- Anonyymi
Ostin miehelle kukkia. Mies lahjoitti ne naispuoleiselle työtoverille. En harmistunut. Odotan innokkaasti seuraavaa kertaa :)
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin baarissa. Kukkia ostetaan vasta kun ollaan naimisissa.
T: viinamies - Anonyymi
Teit mitä?
- Anonyymi
Ehkä mies tästä pitenee?
- Anonyymi
Olet typerä vajakki välis.
- Anonyymi
Se on naisen valinta. Nainen aina valitsee joten mies odottaa tuleeko valituksi. Jos miestä ei valita niin et ole komea.
- Anonyymi
Muistin naista ystävänpäivänä lähettämällä hänelle kukkakimpun maljakon kera. Kukkakauppa oli toimittanut tuotteet ko henkilölle.
Koskaan ei tullut mitään kommenttia vastaanottajalta. Liekö kukat ja maljakko menivät roskiin samantein?
En vaan ollut kyseiselle naiselle riittävän tärkeä.
Eihän se ollut kuin vajaa 100 €. No se siitä.
m- Anonyymi
Mitä eroa on maljalla ja maljakolla. Uutena vuotena nostetaan malja, mutta miksei shamppanjaa voi juoda maljakosta.
- Anonyymi
Ihan oikein tuo meni. Sinä mokasit, aivan luonnollista ettei mies vastaa. Etkä muutenkaan olisi oikeasti kiinnostunut miehen. Ainoastaan hänen tarjoamista eduista.
- Sheena - Anonyymi
Sinä ATM-40 annoit miehelle pakit. Okei.
xLiner- Anonyymi
Veikkaan, että tuo on välis. Atm 38 on Turussa äitinsä perinnöllä "pannut Kiira Korpea", "ollut naimisissa", "on ollut monta tyttöystävää Suomessa ja ulkomailla" jne. Hitto vie että nuo jaksavat.. Kirjoitustyylin tunnistaa heti.
Ja päätit ihan varta casten ilmoittaa harmituksesi juuri suomi24-sinkut palstalla julkisesti...🤣
Elä huoli...oikeasti kyseessä oli joku passiiviagressiivinen mt-avopotilas, josta pääsit vähin vammoin irti. 🤣👌- Anonyymi
Kyllä se on välis. Ei kukaan nykyään osta mitään maljakkoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on välis. Ei kukaan nykyään osta mitään maljakkoa.
No kuitrnkin vakiotrolli. 😁👌
Näitähän täällä riittää...ois silti kiva päästä katsoo noiden trollien arkielämää. Minkälaista se oikein on. 😁
- Anonyymi
Jos mies antaa viinaa naiselle niin nainen antaa pillua miehelle. Se on ihan satavarma juttu se.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360