Kyllä pistää vihaksi...

Anonyymi-ap

...kun minun deitti-ilmoitukseen vastaavat miehet Keravalta, Turusta, Tampereelta ja muilta maaseutupaikkakunnilta. Ja pistää vihaksi kun 173-senttiset, jopa 172 senttiset vastaa.

Olen joutunut toteamaan että miehet on lukutaidottomia. Selkeästi lukee vaatimuksena +180cm ja Helsingistä.

Nuo vie kallisarvoista aikaani kun luen viestit ja poistan ne. Vaikka olisi miten hurmaava ja ihana mutta jos 180cm Hrlsingistä ei täyty niin miksi alkaisin edes juttelemaan lukutaidottoman kanssa ?? Toki saan kymmeniä viestejä myös niiltä jotka täyttää vaatimukset. En voisi kuvitella edes panoa Vantaalaisen kanssa.

31

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin mainita että myös vääränikäiset vanhukset vastaa. Jopa 51-vuotias ja äsken joku 45-vuotias. Tuokin todistaa sitä lukutaidottomuutta vaan.

• No vaihda hakusukupuoli naiseksi...ne ymmärtää paljon paremmin luettua tekstiä. 🤣

• Anonyymi

Mutta mietipä jos jo tässä vaiheessa mies ei ymmärrä mitä sanotaan tai osaa lukea niin mites sitten jatkossa? Ei ymmärrä kun sanoo että haluaa erota tms.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mietipä jos jo tässä vaiheessa mies ei ymmärrä mitä sanotaan tai osaa lukea niin mites sitten jatkossa? Ei ymmärrä kun sanoo että haluaa erota tms.

Niinpä...😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi mies? AP vai yhteydenottaja?😁

• Anonyymi

Kyllä tuon pystyy estämään. Minulla on kriteereissä asuinpaikkana vaan Varsinais-Suomi, ja pituus yli 175cm. Ikä /- 10v.

• Anonyymi

Kaikissa ei kai pysty. En ole löytänyt sellaista kohtaa.

• Anonyymi

Savolaisukko 50v Iisalmesta käy viikot Helsingissä töissä ja 181/20/80.
      Suattasit suaha elämäsi kyydit sillä jälkikasvua on toistakymmentä kolmen eri naisen kanssa joten laatukamaa!

• Anonyymi

Hyi mikä ikä. Se jos on yli 3 lasta kertoo pelkästään vastuuttomuudesta. Et ole voinut mitenkään tarjota heille kaikille läsnäoloa ja vaurautta. Joten sorry tuo on huono asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi mikä ikä. Se jos on yli 3 lasta kertoo pelkästään vastuuttomuudesta. Et ole voinut mitenkään tarjota heille kaikille läsnäoloa ja vaurautta. Joten sorry tuo on huono asia.

Kaveri ei muistanut mainita että on vielä naimisissa kaikkien kolmen kanssa, vastuuta kannetaan ja paljon...😀

• Anonyymi

Anakin vie kirjat epsanjaan.

• Jos kantaa niin suurta vihaa kuin ap, eivät asiat ehkä ole kunnossa. Voi olla, että lääkärintutkimus olisi paikallaan. Toivotaan kuitenkin, että oli ohimenevä purkaus. Hyvää syksyä! 🌹👀

• Anonyymi

Onhan tuo kaksipiippuinen juttu. Asuinpaikka on periaatteessa ihan hyvä kriteeri, vaikkakin luulisi etäisyyden olevan kaupunkia oleellista. Pituus taas on kriteerinä varsin kaheli. Vaan sitten on tosiaan se, että jos mies ei tosiaan osaa tun vertaa lukea, niin eihän siitä mitään tule.

• Anonyymi

Mitä kahelia pituusvastomukdessa? Tulkaa sitten puhumaan kun teillä on omaa kokemusta elää esim

176cm nainen ja 165cm mies

Olen joskus ollut lyhyen miehen seurassa ja onhan se omituista kateella miestä alaspäin. Siitä tulee ihan tunne että mies on sun lapsi kosks samalla tasolla ei voi edes keskustella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kahelia pituusvastomukdessa? Tulkaa sitten puhumaan kun teillä on omaa kokemusta elää esim

Olen joskus ollut lyhyen miehen seurassa ja onhan se omituista kateella miestä alaspäin. Siitä tulee ihan tunne että mies on sun lapsi kosks samalla tasolla ei voi edes keskustella

Mut kynä-miehenhän mielestä äidin ja lapsen pano on just parasta! Ja hän osaa myös keskustella herttailun (hän levittelee sinulle goatseaan) lomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuo viimeinen kappale kertoikin jo se, miksi se vaatimus on kahelin ihmisen vaatimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11 sentin pituusero = lapsi ... oletko sä koskaan nähnyt yhtään lasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11 sentin pituusero = lapsi ... oletko sä koskaan nähnyt yhtään lasta?

Eikö teinit just oo 160-165cm. Itse taidin varhaisessa teini-iässä, yläasteella olla tuota pituutta. -Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teinit just oo 160-165cm. Itse taidin varhaisessa teini-iässä, yläasteella olla tuota pituutta. -Nainen

Toiset on, toiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eksäni taisi olla 16 vuotiaana yli 190 senttinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituus on naisille jotenkin "se juttu". Niin minullekin. Alle 175cm ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituus on naisille jotenkin "se juttu". Niin minullekin. Alle 175cm ei kelpaa.

Juu, se kertookin jo kaiken oleellisen teistä, joilla noin on. Sehän ei todellakaan ole mikään ihan vaan naisten juttu. Se on joidenkin naisten juttu.

• Anonyymi

Tuosta heräsikin ajatus, että jos joskus loisin deittiprofiilin johonkin, niin laittasin tekstiin johonkin sivulauseeseen jotakin tyyliin "toivotathan mulle hyvää päivää". Ja siis todellakaan en vastaisi yhdellekään, joka ei tuota vertaa lukisi, että tajuaisi toivottaa mulle hyvää päivää. Jep, olen veemäinen ämmä.

• Anonyymi

Hyvä idea. Uskon että suuri osa ei lue niitä tekstejä lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea. Uskon että suuri osa ei lue niitä tekstejä lainkaan

Ja vielä vaikka niin, että "toivotathan mulle ensiksi hyvää päivää". Sitten näkis jo siitä ekasta lauseesta, että kannattaako lukea pidemmälle.

Meillä on joskus rekrypuolen ihmiset käyttäneet pikkasen samantyyppisiä juttuja, kun hakemuksia on tulvinut ovista ja ikkunoista.

• Luulen, että kuulut niihin lukutaidottomiin miehiin itsekin. Jostain syystä vihaat naisia ja helsinkiläisiä.

• Anonyymi

Joopa joo 😁, surkeita tumppeja kaikki ulkomaalaiset, aapista ei tunne kuin HellSinkkiläiset 😁

• Anonyymi

Tasokkaimmat miehet ovat treffipalstoilla sellaisella profiililla, jossa ei näy mitään. Jos ulkonäkö ym. kriteerit täyttyvät, he ottavat yhteyttä.

• Anonyymi

Turha siis valittaa, " ettei treffipalstoilta löydy mitään". Profiilisi ei ole silloin ollut tarpeeksi tasokas. Turn off miehille: tupakka, lapset, työttömyys, lihavuus, ruma profiilikuva

• Anonyymi

Puutteessa olevat miehet vastaa jopa 15 v tytöille tai 55 v naisille.

• Anonyymi

Olen 188 pitkä, mutta asun Kokkolassa, jossa häävin 50 000 asukasta, niin tahallaan kirjoitan sinulle 4 x päivässä koko loppuelämäsi ajan

Lisäksi otan selvää lähiosoitteestasi ja lähetän sinulle höpöheinää saatekirjeella: siinä sinulle ilmaiseksi, kun olet niin riippunut.

Voin myös tulla kulkureitellisi seuraamaan. Eihän minulla muutakaan tekemistä ole.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7084
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4662
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4434
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe