Oikea vastaus deitti-ilmoitukseen

Anonyymi-ap

Oon maininnu että saan satoja vastauksia miehiltä. Nyt tuli sellanen mikä piristi. Ja on viel oikea ikä ja paikkakunta. Varmaan lähettänyt tän sadalle mut hän sai mut hymyilemään. Ja jos naisen saa hymyilemään niin se on jo paljon!

(Anteeksi nuorimies mutta kopioin vastauksen tähän:)

"Hyvää perjantaita,
Sinusta haluaisin tietää, mikä on siistein mesta johon olet matkustanut, mille nauroit viimeksi hillittömästi, sekä asteikolla 1-10, kuinka kova luu olet tyynysodassa?
Itse olen kolmekymppinen, komeaksikin kehuttu ja tasa-arvoon uskova jätkä. Olen rentoa seuraa ja kuulisin mielelläni lisää sinusta. Pistä siis viestiä!"

Noin sata viestiä oon siis lukenu ja tää tähän mennessä paras.

87

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaisin että alkoholi tuhoaa elämän. Tekee sitä jo. Mutta voihan tuo olla juuri vankilasta vapautunut psyko ja olet mennyttä. Näin se hyvin usein käy.

• Anonyymi

Ahahahaha ..olet ihana
        Jos näin vakavissani puhutaan niin en vastaa kellekään enkä tapaa ketään vaan poistan profiilin piakkoin. Seura on valmiina ja se on muualta kuin tuolta deitti.netistä

• Anonyymi

Ja sinulla on ikää hieman vajaa 50 ja kehut kuinka olet "ikäistäsi nuoremman näköinen" ja saat jatkuvasti huomiota miehiltä ja vientiä on vaikka kuinka?
      Kuinka paljon narsisti kuvitteletkaan olevasi asteikolla yhdestä kymmeneen? 15? xD

• Anonyymi

Siis en ole ikinä missään väittänyt näyttäväni itseäni nuoremmalta.
        Tuohon 5kymppiin on vielä hyyvin pitkä matka.
        Ja kyllä miesihailijoita piisaa ihan naapureissakin usea ja jos se tekee narsistiksi niin ok olen sitten narsisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä miesihailijoita piisaa ihan naapureissakin usea ja jos se tekee narsistiksi niin ok olen sitten narsisti

Matkahan se viisi vuottakin on, mutta hyvä kun tunnistit itsesi ja persoonallisuusongelmasi.
        Vastaavastihan olet tietenkin täällä provoamassa, jos joku ikäisesi mies haaveilee parikymmentä vuotta nuoremmista naisista kuinka seksistinen, pervo ja muuten vaan häiriintynyt hän onkaan mut tämähän on teille tyypillinen ajattelumalli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkahan se viisi vuottakin on, mutta hyvä kun tunnistit itsesi ja persoonallisuusongelmasi.
        Vastaavastihan olet tietenkin täällä provoamassa, jos joku ikäisesi mies haaveilee parikymmentä vuotta nuoremmista naisista kuinka seksistinen, pervo ja muuten vaan häiriintynyt hän onkaan mut tämähän on teille tyypillinen ajattelumalli.

Mitä ihmettä mökellät? En ole 45-vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä ole edes tikulla koskenut "parikymmentävuotta nuorempiin" saati että alaikäisiä netistä hakisin. Jotain rajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mökeltää sitä, että kuvittelee sinua minuksi, joka tein aiemmin tuon aloituksen siitä, kun nainen näyttää ikäistään nuoremmalta. Tosin hän veikkaa minunkin ikäni väärin, eli tunnistelee kai joksikin "tutukseen"

• Anonyymi

Eli verryttely alkaa näin- kun seuraavaan provoon iskeydytään ensin edellistä provoa pyöristellään esim 50 nainen muuttuu vajaa viisikymppiseksi koska esim 42 on yhtä kuin 50 ja siis ihan mitä tahansa soopaa, että saa edes omassa päässään todellisuuden näyttämään siltä mitä haluaa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vitsi mies mitkä kiksit mahdat saada kun saat johdateltua ja vedäteltyä näitä kelluvia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nytkö sinä kirjoitat tämän trollailun ja trollailijan avulla tämmöistä tarinaa tuossa päättymättömässä jankkauksessasi joka joka palaa junnaamaan jotain yhtä ka samaa tai muokkautuu tunti tunnilta uuteen uskoon. Aika rohkeaa semantiikkaa sulla muuten🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kstsos yrittää tehdä sinusta naisena esiintyvästä jonkun tietyn. Sivustaseuraten nämä pitkät prognoosit ja diagnostiset puheenparret näyttää aika kakofonisilta ja epäselkeiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mökeltää sitä, että kuvittelee sinua minuksi, joka tein aiemmin tuon aloituksen siitä, kun nainen näyttää ikäistään nuoremmalta. Tosin hän veikkaa minunkin ikäni väärin, eli tunnistelee kai joksikin "tutukseen"

No kyllä ME muut (joukkuehenkee uu uu) tajutaan, että sinä olet se sama mies joka on kirjoittanut nämä aloitukset

• Anonyymi

Ihana vastaus. Hänen kanssaan ei varmaan olisi tylsää. Mieti kuinka mahtavan isän tuosta saisi lapsille!

• Anonyymi

Jos osaisi vielä panna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaisi vielä panna

Mietihän sitä, että ei varmasti olisi sängyssä tylsää ton kanssa. Paitsi, jos niitä lapsia joutuu alkaa tekemällä tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietihän sitä, että ei varmasti olisi sängyssä tylsää ton kanssa. Paitsi, jos niitä lapsia joutuu alkaa tekemällä tekemään.

Tasa-arvo ri yoimi sängywqå

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasa-arvo ri yoimi sängywqå

Tasa-arvo nimenomaan toimii sängyssä.

• Anonyymi

Feminismillä mitään tekemistä sen kanssa ole. Mä puhuin tasa-arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feminismillä mitään tekemistä sen kanssa ole. Mä puhuin tasa-arvosta.

Mistä tasa-arvosta? Feministit ajaa miesten ja naisten välille tasa-arvoa mikä on musta sairasta eikä tuu parisuhdetasolla ikinä toimimaan. Koska mies on mies ja nainen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tasa-arvosta? Feministit ajaa miesten ja naisten välille tasa-arvoa mikä on musta sairasta eikä tuu parisuhdetasolla ikinä toimimaan. Koska mies on mies ja nainen nainen.

Se toimii erinomaisesti. Siis tasa-arvo. Feminismi ei mua kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toimii erinomaisesti. Siis tasa-arvo. Feminismi ei mua kiinnosta.

Tasa-arvo ei sängyssä toimi. Toisen pitää viedä ihan niinku tanssissakin. Jos molemmat vie niin tallotaan tanssiessa vaan toistensa varpaille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasa-arvo ei sängyssä toimi. Toisen pitää viedä ihan niinku tanssissakin. Jos molemmat vie niin tallotaan tanssiessa vaan toistensa varpaille

Se toimii erinomaisesti. Mikään tasa-arvo ei sano "molempien on koko ajan 24/7/365 oltava suuna ja päänä määräämässä kaikkea mahdollista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toimii erinomaisesti. Mikään tasa-arvo ei sano "molempien on koko ajan 24/7/365 oltava suuna ja päänä määräämässä kaikkea mahdollista".

Ei mikään seksisuhde toimi niin että toinen kysyy
        sopisiko sinulle seksi
        Sopisiko sinulle että olen päällä
        Sopisiko että nain kurkkuusi

Ennenku näitä on ees sanottu on intohimo lentäny ikkunasta ulos. Kiihkeyteen tarvitaan ennalta-arvaamattomuus ja se ei toteudu jos seksistäkin tasa-arvon nimissä neuvotellaan eikä kumpikaan saa olla johtaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sopisiko sinulle seksi

Ennenku näitä on ees sanottu on intohimo lentäny ikkunasta ulos. Kiihkeyteen tarvitaan ennalta-arvaamattomuus ja se ei toteudu jos seksistäkin tasa-arvon nimissä neuvotellaan eikä kumpikaan saa olla johtaja

Erikoinen seksuaalinen suuntautuminen. 😁

Mutta eipä se minulle kuulu.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kyllä, kuulostaa hyvin erikoiselta. No ihmisiä on moneen junaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sopisiko sinulle seksi

Harvemmin tollanen varmaankaan toimiikaan. En tosin tiedä mitä se tähän liittyy,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sopisiko sinulle seksi

Tasa-arvon nimissä teillä nimeomaan saa ihan vapaasti olla se johtaja. Se on tasa-arvoa, kun saat ihan itse päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä teillä nimeomaan saa ihan vapaasti olla se johtaja. Se on tasa-arvoa, kun saat ihan itse päättää.

Kumpi saa päättää, nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi saa päättää, nainen vai mies?

Päätä ihan itse omasta puolestas. Tasa-arvon kannattajia ei kiinnosta hittojakaan kuka sun makuuhuoneessas päätää, tai missä nyt sitten päättääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tasa-arvoisessa suhteessa oisin halunnu monta kertaa ottaa ohjat omiin käsiin ku ei se vaan toimi niin että molemmat makaa lahnoina. Mut mies ei siitäkään innostunu niin oltiin sitten tasa-arvoisia. Intohimo puuttui liki täysin kaikki nää vuodet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Seksi = intohimo
        Intohimoa ei neuvotella tai mietitä etukäteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tasa-arvoisessa suhteessa oisin halunnu monta kertaa ottaa ohjat omiin käsiin ku ei se vaan toimi niin että molemmat makaa lahnoina. Mut mies ei siitäkään innostunu niin oltiin sitten tasa-arvoisia. Intohimo puuttui liki täysin kaikki nää vuodet.

Se taas on oma ongelmasi, jos olet mennyt valitsemaan vääränlaisen miehen. Ei se muiden ongelma ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin tollanen varmaankaan toimiikaan. En tosin tiedä mitä se tähän liittyy,

Se liittyy siten että tämän deitti-ilmoituksen kanssa päädytään ennen pitkää seksisuhteeseen ja hän kertoi kannattavansa tasa-arvoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi = intohimo
        Intohimoa ei neuvotella tai mietitä etukäteen

Mikään ei tapa intohimoa niin täydellisesti kuin dominointi tai päsmäröinti.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se liittyy siten että tämän deitti-ilmoituksen kanssa päädytään ennen pitkää seksisuhteeseen ja hän kertoi kannattavansa tasa-arvoa

Se taas ei ole SINUN päätettävissäsi. Sinulla on vapaus valita muuta ja tasa-arvoa kannattava antaa sulle sen vapauden valita ihan mitä tahansa oman elämänsä pikku kotidiktaattori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei tapa intohimoa niin täydellisesti kuin dominointi tai päsmäröinti.

🦄

Älä sano, jotkuthan nimenomaan pitävät sitä ja heille se vapaus suotakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taas ei ole SINUN päätettävissäsi. Sinulla on vapaus valita muuta ja tasa-arvoa kannattava antaa sulle sen vapauden valita ihan mitä tahansa oman elämänsä pikku kotidiktaattori.

Miksi olet vihainen? Minä nimenlmaan olen se alistuja ja mies diktaattori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole vihainen. Sinä ilmeisesti nyt vaan peilaat niitä omia fantasioitasi tähän. Sen kun alistut. Ei sitä sinulta kukaan tasa-arvon nimissä kiellä. Ole hyvä vaan ja toimi miten haluat. Teidän roolimallinne eivät tee tasa-arvosta toimimatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että oikein tiktaattoriksi olet mies itsesi ylentänyt näissä groteskeissa roolileikeissäs. Mikä vastaava ois sotilasarvona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taas on oma ongelmasi, jos olet mennyt valitsemaan vääränlaisen miehen. Ei se muiden ongelma ole.

Ai oikein muiden ongelma. Katsoin ensin tätä keskustelua tapani mukaan alhaalta eli uusimmasta vanhimpaan ja ajattelin, että Johan on siivoa menoa ilman yhtään väkinäistä tappelua naisena esiintyvän trollaajan kanssa ja kyllä oli ennenaikainen hämmästys😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein muiden ongelma. Katsoin ensin tätä keskustelua tapani mukaan alhaalta eli uusimmasta vanhimpaan ja ajattelin, että Johan on siivoa menoa ilman yhtään väkinäistä tappelua naisena esiintyvän trollaajan kanssa ja kyllä oli ennenaikainen hämmästys😉

Kyl on niin nääs populistista otetta ja mitä ilmeisimmin ne maltillisimmat hyminät kirjoitetaan tunnisteella ja muuten sitten jotain ihan muuta. Samassa ketjussa tai aloituksessa tietenkin, kyllä sulava massanohjaaja manipuloi silmien alla eiks jee jee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl on niin nääs populistista otetta ja mitä ilmeisimmin ne maltillisimmat hyminät kirjoitetaan tunnisteella ja muuten sitten jotain ihan muuta. Samassa ketjussa tai aloituksessa tietenkin, kyllä sulava massanohjaaja manipuloi silmien alla eiks jee jee?

Tulee yks toinenkin ennakkotapaus mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Tää alkaa olla vähän enemmän kuin teennäistä ja saman trollin kanssa joka ei muuten ole nainen ei tänää ei huomenna ootte vääntäneet tasan samasta aiheesta. Sun päämäärä lie esittää screenshotteja ja väittää keskustelevaa tietyn hlön kanssa. Silloin kuin oli menossa se keskustelu jonka aihetta en laita sisältövaroituksen vuoksi se miten spinnasit aiheen ja sen feikin identiteetin ympärillä täysin piittaamattomasti näin ettet ole hyvällä asialla eikä mikään ole pyhää sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää alkaa olla vähän enemmän kuin teennäistä ja saman trollin kanssa joka ei muuten ole nainen ei tänää ei huomenna ootte vääntäneet tasan samasta aiheesta. Sun päämäärä lie esittää screenshotteja ja väittää keskustelevaa tietyn hlön kanssa. Silloin kuin oli menossa se keskustelu jonka aihetta en laita sisältövaroituksen vuoksi se miten spinnasit aiheen ja sen feikin identiteetin ympärillä täysin piittaamattomasti näin ettet ole hyvällä asialla eikä mikään ole pyhää sinulle.

Sekä naisen että miehen oikeus päättää itse omasta kehostaan on pyhää minulle. Ihmisoikeudet, demokratia ja sivistys ovat pyhää minulle.

Voit rakennella sen ympärille aivan millaisia virityksiä haluat, mutta se ei muuta minun näkökulmani ydintä.

Minulle ei ole pyhää se, että epäoikeutettuja valtarakenteita perustellaan milloin nyt milläkin, vaikkapa intohimon sammumisella. Valta tai sen väärinkäyttö ei tule näkyväksi muutoin kuin puhumalla siitä.

Perinteet eivät myöskään koskaan ole olleet minulle pyhiä, eivätkä varsinkaan silloin, jos niillä perustellaan vallan väärinkäyttöä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä loukannut jotain feikkiä identiteettiä? Miten tämä feikki identiteetti on asian sinulle ilmaissut? 😂

🦄

• Anonyymi

Kannattaa vielä varmistaa mieheltä, onko kyse lopputulosten tasa-arvosta vai mahdollisuuksien tasa-arvosta. Se määrittää puoluekannan. 🙊

🦄

• Anonyymi

Kerro enemmän? Blondit ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro enemmän? Blondit ei ymmärrä.

Ilmeisesti mahdollisuus ei ole tae menestymisestä jos olisi heikommalla älykkyydellä varustettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti mahdollisuus ei ole tae menestymisestä jos olisi heikommalla älykkyydellä varustettu.

Juu vaikka nyt hänet tapais niin ei takais et kirkkoon asti mentäs. Sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi

Niin vasemmistolaisten kanssa ei lisäännytä. Biologinen turva parempien geenien levitykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vasemmistolaisten kanssa ei lisäännytä. Biologinen turva parempien geenien levitykseen.

Ai se on geenipoliittinen juttu

• Anonyymi

Jäbä laittaa kliseet & hymiöitä ja naista kaatuu :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Sinusta se, että saa vastauksen = naista kaatuu? Yhdestä vastaukseksi saadusta viestistä on yleensä vielä pitkä matka kaatumiseen. Saa suoltaa vielä metritolkulla kliseetä, hairahtamatta kertaakaa, että sinne pääsee.

• Anonyymi

Muistakaa että sillä saa parhaiten naisen huomion kun saa sen hymyilemään/nauramaan. Täällä bittiavaruudessa kun muuten tuo iskeminen aika vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta se, että saa vastauksen = naista kaatuu? Yhdestä vastaukseksi saadusta viestistä on yleensä vielä pitkä matka kaatumiseen. Saa suoltaa vielä metritolkulla kliseetä, hairahtamatta kertaakaa, että sinne pääsee.

Niin en edes näe tota ja poistan profiilin kun jakso loppuu mut paras vastaus toistaseks. Osa kun lähettää kikkelistään kuvan vaikka ois 50v ja Jalasjärveltä. Repikää siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en edes näe tota ja poistan profiilin kun jakso loppuu mut paras vastaus toistaseks. Osa kun lähettää kikkelistään kuvan vaikka ois 50v ja Jalasjärveltä. Repikää siitä

Jalasjärvi ois kyllä kynnyskysymys trollman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa että sillä saa parhaiten naisen huomion kun saa sen hymyilemään/nauramaan. Täällä bittiavaruudessa kun muuten tuo iskeminen aika vaikeaa.

Niin on, hyvällä maulla kun lyö pläskiksi niin se lämmittää jäätyneet sydämet!

• Anonyymi

Sana komea sai sut vastaamaan. Komea ei ole sama kuin fiksu tai uskollinen. Väitän että tuollaisella miehellä on muita naisia ja pettää sinua heti kun saa tilaisuuden.

• Anonyymi

Sivusta toinen nainen vinkkaa ... itselleni tuo kohta: "komeaksikin kehuttu ja tasa-arvoon uskova" oli viestin huonoin pätkä. Se on se kohta, jonka takia itse voisin hyvinkin jättää vastaamatta. Ilman sitä oli oikein hyvä jään rikkomisviesti, joka olis saanut hieman hymyilemään. Tuo lainaamani kohta kuitenkin kuulostaa kliseekokoelmalta, joka aiheuttaa pienen oksennusrefleksin. Eri juttu tietenkin, jos nainen on etsinyt "komeaa ja tasa--arvoon uskovaa miestä". Silloin tuo on ihan ok tuossa.

• Anonyymi

Kyllä komeus on ihan perusvaatimus. Tuo tasa-arvo ei kuulosta hyvältä koska haluan MIEHEN joka päättää kaikesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta toinen nainen vinkkaa ... itselleni tuo kohta: "komeaksikin kehuttu ja tasa-arvoon uskova" oli viestin huonoin pätkä. Se on se kohta, jonka takia itse voisin hyvinkin jättää vastaamatta. Ilman sitä oli oikein hyvä jään rikkomisviesti, joka olis saanut hieman hymyilemään. Tuo lainaamani kohta kuitenkin kuulostaa kliseekokoelmalta, joka aiheuttaa pienen oksennusrefleksin. Eri juttu tietenkin, jos nainen on etsinyt "komeaa ja tasa--arvoon uskovaa miestä". Silloin tuo on ihan ok tuossa.

Jonkinlainen ”yleiskomeus” ei ole missään määrin tae siitä, että mies tai nainen olisi seksuaalisesti viehättävä jonkin yksittäisen henkilön mielestä.

Mutta ehdottomasti tuollainen ilmoitus on muuten hyvä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkinlainen ”yleiskomeus” ei ole missään määrin tae siitä, että mies tai nainen olisi seksuaalisesti viehättävä jonkin yksittäisen henkilön mielestä.

Mutta ehdottomasti tuollainen ilmoitus on muuten hyvä.

🦄

Niinpä. Mä määritän kyllä ihan itse onko joku komea tai ei. En ole kiinnostunut mitä muut ovat olleet asiasta mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Mä määritän kyllä ihan itse onko joku komea tai ei. En ole kiinnostunut mitä muut ovat olleet asiasta mieltä.

Kah kaaneus tai kaameus on kahtojan silmässä, just näin mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä komeus on ihan perusvaatimus. Tuo tasa-arvo ei kuulosta hyvältä koska haluan MIEHEN joka päättää kaikesta!

Minä taas haluan päättää kaikesta ja miehen joka tekee kaiken kyntää pellot pesee vessat ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas haluan päättää kaikesta ja miehen joka tekee kaiken kyntää pellot pesee vessat ym

Et näin hyvin meni mies tämäkin performaatio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just näin - tasa-arvoon uskova on monesti yhtä kuin teoreettinen kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan suoraan puppugeneraattorista nuo kliseet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näin hyvin meni mies tämäkin performaatio

Koita ymmärtää täällä moni esiintyy samana henkilönä :)

• Jos mies kertoo deittiviestissä olevansa 'komeaksi kehuttu', on syytä kamaloitua. 🌹👀

• Anonyymi

Mun kaikki läheiset ja exät tooosi hyvännäkösiä menestyneitä ja suht vauraita. Just niinku minäkin. En noita erikseen "hae" vaan pidän niitä itsestäänselvyyksinä. En tunne ketään vaatimatonta ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kaikki läheiset ja exät tooosi hyvännäkösiä menestyneitä ja suht vauraita. Just niinku minäkin. En noita erikseen "hae" vaan pidän niitä itsestäänselvyyksinä. En tunne ketään vaatimatonta ihmistä.

"Ei vaatimaton" ihminen ei kirjoittaisi "olen komeaksikin kehuttu". Hän kirjoittaisi "olen komea".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei vaatimaton" ihminen ei kirjoittaisi "olen komeaksikin kehuttu". Hän kirjoittaisi "olen komea".

Se oli sievistelyä. Itse kyllä kirjoitan että olen hyvännäköinen seksikäs ja kaunis. Paras palaute mitä oon saanu on ku joku sano et oon livenä vielä paremmannäkönen ku kuvis. Kaikenmoisia kuvia ku helppo ottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli sievistelyä. Itse kyllä kirjoitan että olen hyvännäköinen seksikäs ja kaunis. Paras palaute mitä oon saanu on ku joku sano et oon livenä vielä paremmannäkönen ku kuvis. Kaikenmoisia kuvia ku helppo ottaa

Hetkinen kumpi sinä nyt aloittaja siis olitkaan mies vai nainen? Tiedetäänhän se, että mies sinä olet, mutta hyvä tsemppi ja myönteinen asenne sulla ainakin tässä kohtaa noin muuten. Se siitä ilosta tosin joillekin muille kenties😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen kumpi sinä nyt aloittaja siis olitkaan mies vai nainen? Tiedetäänhän se, että mies sinä olet, mutta hyvä tsemppi ja myönteinen asenne sulla ainakin tässä kohtaa noin muuten. Se siitä ilosta tosin joillekin muille kenties😉

Mulla ainakin on niin lattea itsetunto, että haluan kuvitella tuttuja ihmisiä kehumaan itseään ja seksikkyyttään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan nainen olen aina ollut. Täällä sotketaan keskustelijoita sekasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan nainen olen aina ollut. Täällä sotketaan keskustelijoita sekasin.

Sekoittaminen johtuu pääasiassa siitä, että toinen ei voi tietää kuka milloinkin huutaa puskista yhteisellä nikillä Anonyymi, mutta ITSE aina tietää, mitä on kirjoittanut ja mitä ei.

Osa ei tätä dilemmaa käsitä, osa käyttää sitä tahallaan hyväkseen saadakseen moittia toista. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Sekoittaminen johtuu pääasiassa siitä, että toinen ei voi tietää kuka milloinkin huutaa puskista yhteisellä nikillä Anonyymi, mutta ITSE aina tietää, mitä on kirjoittanut ja mitä ei.

Osa ei tätä dilemmaa käsitä, osa käyttää sitä tahallaan hyväkseen saadakseen moittia toista. 🌹👀

Joo jotain näköjään haukuttiin narsistiksi vaikka ne haukut olisi pitänyt tulla minulle (palstan mukaan olen kyllä usein mies). Lisäksi täällä useampikin varmaan esiintyy minuna joten...

• Anonyymi kirjoitti:

Joo jotain näköjään haukuttiin narsistiksi vaikka ne haukut olisi pitänyt tulla minulle (palstan mukaan olen kyllä usein mies). Lisäksi täällä useampikin varmaan esiintyy minuna joten...

Lienet kai huomannut, että täällä liikkuu solkenaan myös oikeasti luulotautisia. Tavallisinta lienee, että naisen väitetään olevan mies, tai että henkilön väitetään provoilevan. Asiallisia kirjoituksia luulotautiset nimittävät trollaukseksi.

Hullujenhuonehan tämä palsta on. Tänne kertyvät myös ihmiset, jotka on irl aikoja sitten syrjäytetty. 🌹👀

• Anonyymi

Eli olet laitellut miäs massapostia jossa pyöristät kaikenlaisia faktoja iänkin ihan vaan pienessä määrin, eli kellä niitä ikäkriisejä ny sitten onkaan sinulla vai niillä naisilla ketä täällä esität? Vastausprosentti taitaa olla pyöriä nolla, kuten myös jotkin muut lopputulemat

• Anonyymi

Oon laittanu oman ikäni yläkanttiin ettei tulis niin paljon vastauksia. Silti tulee satoja. Yhä nainen olen.

• Anonyymi

Moikka. Tässä Reino Helismaalta. Ikää on kerinnyt karttua jo 36, mutta olen vielä hyvässä kunnossa. Pidän tässä äiteen kanssa maatilaa. Meillä on neljä lypsävää ja pari porsasta aina kasvatetaan jouluteuraaksi. Vähän olen jo kyllästynyt äiteen kanssa nukkumaan. Jospa sinä tulisit eukoksi ja otettais ihan oma huone tuosta seinän takkaa?

Repe

• Anonyymi

Tervetuloa asumaan tänne ytimeen niin katotaan sitten. Toivottavasti olet huuma.

• Anonyymi

Sain myös viestejä, en satoja mutta keskimäärin yhden viikossa. Jos eivät olleet yhtään kriteerini mukaiset, en vastannut mitään. Jos olivat, vastasin aina.
      Aloittajan ilmoitukseen vastaisin oitis: Oletko lukenut profiilini, jos sinusta vaikuttaa siltä että sovit pirtaan niin kerro ja ehdotan tapaamista molemmille sopivassa kahvilassa. Monet tulivat, siinä jo näki kannattaako jatkaa.
      Viestittelemään en ala ennenkuin näen kuka kirjoittelija on.
      Mistä voit päätellä että lähettää monelle. Voi olla vain sinulle.
      Minulle tuli viesti. ´Luin pfofiilisi ja meillä voisi olla yhteistä´. Se riitti, tavattiin ja meillä oli. Postin profiilini joidenkin tapaamistemme jälkeen. En tykkää roikkua palstalla lähtemättä sellaisen kanssa joka täyttää profilissa kertomani kriteerit, jotka ovat kohtuulliset ja usean miehen täytettävissä. Minusta turha roikkuminen on narraamista. Itse ainakin pettyisin jos lukisin miehen toiveet, täyttäsin ne kaikki ja mies ei silti vastaisi mitään. Olisi kurjaa.
      Miksi roikut jos saat satoja viestejä. Onko tarkoituksesi löytää seurustelukumppani.

• Anonyymi

Ei, tarkoitukseni ei ole löytää sielunkumppania vaan pönkittää omaa itsetuntoa ja pitää hauskaa. Elämäni ei ole missään deittipalstoilla. Satuin maksamaan palveluista niin odotan kunnes maksullinen kausi päättyy ja poistan kaikki profiilit.
        Olen edelleenkin nainen enkä ota vakavissani internettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, tarkoitukseni ei ole löytää sielunkumppania vaan pönkittää omaa itsetuntoa ja pitää hauskaa. Elämäni ei ole missään deittipalstoilla. Satuin maksamaan palveluista niin odotan kunnes maksullinen kausi päättyy ja poistan kaikki profiilit.
        Olen edelleenkin nainen enkä ota vakavissani internettiä.

Varmaan kerrot sen profiilissasi niin eivät vakavasti ottavat turhaan kysele. Mutta omapa on asiasi. Kukin toki toimii niin kuin tahtoo.
        En minäkään vakavuudesta tiedä, enemminkin halusin pitkäaikaisen miesystävän. Jos loppuu niin siihen on varmaa pätevä syy, josta voi ehkä ottaa opikseen. Jos jatkuu, eikä pahempia kännköjä tule niin loistava. Yksi mies riittää mainiosti kerralla. Ei ole minunkaan tarvinnut yksin olla yhtään. Ilmeisesti oon sitten aika sopiva.
        Mitään liittoja en minäkään rustaa ja vähät lapseni elätän sekä itseni. Sellainen tykästyminen ja toisen kanssa viihtyminen on se mitä hain ja sain, kestäköön vaikka lopun elämää.
        Toivon sinulle juuri haluamaasi rakkaus- ja suhde-elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kerrot sen profiilissasi niin eivät vakavasti ottavat turhaan kysele. Mutta omapa on asiasi. Kukin toki toimii niin kuin tahtoo.
        En minäkään vakavuudesta tiedä, enemminkin halusin pitkäaikaisen miesystävän. Jos loppuu niin siihen on varmaa pätevä syy, josta voi ehkä ottaa opikseen. Jos jatkuu, eikä pahempia kännköjä tule niin loistava. Yksi mies riittää mainiosti kerralla. Ei ole minunkaan tarvinnut yksin olla yhtään. Ilmeisesti oon sitten aika sopiva.
        Mitään liittoja en minäkään rustaa ja vähät lapseni elätän sekä itseni. Sellainen tykästyminen ja toisen kanssa viihtyminen on se mitä hain ja sain, kestäköön vaikka lopun elämää.
        Toivon sinulle juuri haluamaasi rakkaus- ja suhde-elämää.

Älä huoli, en etsi profiilissa mitään vakavaa. Miyä sinä teet sinkut palstalla? Olet siis sinkku? TIETÄÄKÖ puolisosi että olet sinkut palstalla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6933
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4055
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3189
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe