Kerrotaan palstan vähä-älyiselle vaikka väkisin.

Anonyymi-ap

Turvavälit salaateilla. Eli ne eivät ole toisissaan kiinni. Turvaväli on salaatilla askeleen verran. Jokaisella salaatilla oma otin. Tämän ymmärtää kaikki, paitsi tämä sekopää. Buffetissa lukee laput, että miksi näin toimitaan. Kaikki osaavat lukea, paitsi tämä palstan vajakki. Jos joku asiakas ottaa salaatteja samalla ottimella niin se ei ole mitään "VAHINGOSSA" vaan tahallaan otettu. Kaikki tarvittava turvallisuuden eteen on tehty, mutta eihän tämä palstan vajakki sitäkään tajua. Ei oikein kukaan ymmärrä miksi tälle vajakille pitää kertoa kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

25

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sinä varmaan osaat antaa neuvoja mitä vielä ravintola voi tehdä edellä mainittujen lisäksi. Pitääkö palkata valvoja erikseen vahtimaan jokaista asiakasta? Saako vahti näpäyttää kynsille asiakasta, joka ei toimi ohjeitten mukaan? Saako hän heittää sinunlaisesi asiakas niska-perse otteella pihalle ulkoruokintaan? Onko ehdotuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan osaat antaa neuvoja mitä vielä ravintola voi tehdä edellä mainittujen lisäksi. Pitääkö palkata valvoja erikseen vahtimaan jokaista asiakasta? Saako vahti näpäyttää kynsille asiakasta, joka ei toimi ohjeitten mukaan? Saako hän heittää sinunlaisesi asiakas niska-perse otteella pihalle ulkoruokintaan? Onko ehdotuksia?

        "Sinä varmaan osaat antaa neuvoja mitä vielä ravintola voi tehdä edellä mainittujen lisäksi. "

        Laita allergiaa aiheuttavat ruoka-aineet niin kauas, ettei niitä voi edes ottaa samoilta jalansijoilta jonossa. Kalapöytä on tyypillinen esimerkki. Samoin ei ole iso vaiva laittaa vaikka pähkinöitä linjaston päähän erilleen.

        "Pitääkö palkata valvoja erikseen vahtimaan jokaista asiakasta?"

        Hyvä idea, mutta ei jokaiselle asiakkaalle omaa vahtia vaan linjastoon yksi. Tarjoilija opastaa ja valvoo, että ruokaa riittää ja jos loppuu kesken niin tuo lisää.

        "Saako vahti näpäyttää kynsille asiakasta, joka ei toimi ohjeitten mukaan?"

        Oletko vankilan muonittaja vai vapailla markkinoilla oleva yrittäjä? Yrittäjälle asiakas on aina oikeassa, koska ilman asiakkaita yrityksen tulovirta tyrehtyy.

        "Saako hän heittää sinunlaisesi asiakas niska-perse otteella pihalle ulkoruokintaan?"

        Miksi ystävällisten neuvojen antajaa kohtaan toimitaan näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä varmaan osaat antaa neuvoja mitä vielä ravintola voi tehdä edellä mainittujen lisäksi. "

        Laita allergiaa aiheuttavat ruoka-aineet niin kauas, ettei niitä voi edes ottaa samoilta jalansijoilta jonossa. Kalapöytä on tyypillinen esimerkki. Samoin ei ole iso vaiva laittaa vaikka pähkinöitä linjaston päähän erilleen.

        "Pitääkö palkata valvoja erikseen vahtimaan jokaista asiakasta?"

        Hyvä idea, mutta ei jokaiselle asiakkaalle omaa vahtia vaan linjastoon yksi. Tarjoilija opastaa ja valvoo, että ruokaa riittää ja jos loppuu kesken niin tuo lisää.

        "Saako vahti näpäyttää kynsille asiakasta, joka ei toimi ohjeitten mukaan?"

        Oletko vankilan muonittaja vai vapailla markkinoilla oleva yrittäjä? Yrittäjälle asiakas on aina oikeassa, koska ilman asiakkaita yrityksen tulovirta tyrehtyy.

        "Saako hän heittää sinunlaisesi asiakas niska-perse otteella pihalle ulkoruokintaan?"

        Miksi ystävällisten neuvojen antajaa kohtaan toimitaan näin?

        Trolli se jaksaa vieläkin jauhaa samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli se jaksaa vieläkin jauhaa samaa.

        Ad hominem on argumentointivirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä varmaan osaat antaa neuvoja mitä vielä ravintola voi tehdä edellä mainittujen lisäksi. "

        Laita allergiaa aiheuttavat ruoka-aineet niin kauas, ettei niitä voi edes ottaa samoilta jalansijoilta jonossa. Kalapöytä on tyypillinen esimerkki. Samoin ei ole iso vaiva laittaa vaikka pähkinöitä linjaston päähän erilleen.

        "Pitääkö palkata valvoja erikseen vahtimaan jokaista asiakasta?"

        Hyvä idea, mutta ei jokaiselle asiakkaalle omaa vahtia vaan linjastoon yksi. Tarjoilija opastaa ja valvoo, että ruokaa riittää ja jos loppuu kesken niin tuo lisää.

        "Saako vahti näpäyttää kynsille asiakasta, joka ei toimi ohjeitten mukaan?"

        Oletko vankilan muonittaja vai vapailla markkinoilla oleva yrittäjä? Yrittäjälle asiakas on aina oikeassa, koska ilman asiakkaita yrityksen tulovirta tyrehtyy.

        "Saako hän heittää sinunlaisesi asiakas niska-perse otteella pihalle ulkoruokintaan?"

        Miksi ystävällisten neuvojen antajaa kohtaan toimitaan näin?

        Kerropas nyt ilman mitään linkkejä ja "faktoja".

        Eli jos asiakas ottaa yhden ottimen käteensä ja kiertää sillä ottimella koko salaattipöydän läpi siirtäen muut ottimet pois tieltä, että saa otettuja salaatteja. Miten tämä on silloin yrittäjän vastuulla jos asiakas tekee tämän täysin tahallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas nyt ilman mitään linkkejä ja "faktoja".

        Eli jos asiakas ottaa yhden ottimen käteensä ja kiertää sillä ottimella koko salaattipöydän läpi siirtäen muut ottimet pois tieltä, että saa otettuja salaatteja. Miten tämä on silloin yrittäjän vastuulla jos asiakas tekee tämän täysin tahallaan?

        >>Kerropas nyt ilman mitään linkkejä ja "faktoja".

        Heh, eiköhän ravintolan pyörittäminen perustu nimen omaan faktoihin 😂

        >>Miten tämä on silloin yrittäjän vastuulla jos asiakas tekee tämän täysin tahallaan?

        Muutama mieleen tuleva helppo keino:
        1. Laita tarjoilija opastamaan ja valvomaan.
        2. Jos et kykene laittamaan tarjoilijaa opastamaan niin:
        a. Käytä vain allergiaa aiheuttamattomia raaka-aineita tai
        b. varoita allergikkoja, ettei ravintolasi kykene takaamaan heidän turvallisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Kerropas nyt ilman mitään linkkejä ja "faktoja".

        Heh, eiköhän ravintolan pyörittäminen perustu nimen omaan faktoihin 😂

        >>Miten tämä on silloin yrittäjän vastuulla jos asiakas tekee tämän täysin tahallaan?

        Muutama mieleen tuleva helppo keino:
        1. Laita tarjoilija opastamaan ja valvomaan.
        2. Jos et kykene laittamaan tarjoilijaa opastamaan niin:
        a. Käytä vain allergiaa aiheuttamattomia raaka-aineita tai
        b. varoita allergikkoja, ettei ravintolasi kykene takaamaan heidän turvallisuuttaan.

        Muutama mieleen tuleva helppo keino tai oikeastaan vain yksi: Jos ette asiasta ja ravintoloista mitään näemmä ymmärrä, älkää nyt vittu asiasta kommentoi. Meillä jos Otaniemessä laitettaisiin jono puolenmetrin välein lounasaikana, se ulottuisi varmaan Leppävaaraan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama mieleen tuleva helppo keino tai oikeastaan vain yksi: Jos ette asiasta ja ravintoloista mitään näemmä ymmärrä, älkää nyt vittu asiasta kommentoi. Meillä jos Otaniemessä laitettaisiin jono puolenmetrin välein lounasaikana, se ulottuisi varmaan Leppävaaraan asti.

        Mahtaa se teidän Otaniemen ravintola olla melkoinen sikolätti ja koronalinko 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Kerropas nyt ilman mitään linkkejä ja "faktoja".

        Heh, eiköhän ravintolan pyörittäminen perustu nimen omaan faktoihin 😂

        >>Miten tämä on silloin yrittäjän vastuulla jos asiakas tekee tämän täysin tahallaan?

        Muutama mieleen tuleva helppo keino:
        1. Laita tarjoilija opastamaan ja valvomaan.
        2. Jos et kykene laittamaan tarjoilijaa opastamaan niin:
        a. Käytä vain allergiaa aiheuttamattomia raaka-aineita tai
        b. varoita allergikkoja, ettei ravintolasi kykene takaamaan heidän turvallisuuttaan.

        Tässäpä oivallisia neuvoja selvästi ammattilaiselta. Ei tuota salaattibuffatrollia kannata ruokkia. On vinkunut jo pitemmän aikaa siitä, että hänen asiakkaansa ottavat tomaattia kurkkuhaarukalla. Mielikuvitusasiakkaita, tuskinpa tuollainen on oikeasti mikään ravintolayrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä oivallisia neuvoja selvästi ammattilaiselta. Ei tuota salaattibuffatrollia kannata ruokkia. On vinkunut jo pitemmän aikaa siitä, että hänen asiakkaansa ottavat tomaattia kurkkuhaarukalla. Mielikuvitusasiakkaita, tuskinpa tuollainen on oikeasti mikään ravintolayrittäjä.

        Jos joku tässä on trolli niin katso peiliin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tässä on trolli niin katso peiliin. 😂

        Avaaja ei ole ravintolayrittäjä vaan trolli. Yrittäjä olisi laittanut asian kuntoon jo kuukausia sitten koska asiakas on aina oikeassa, asiakas tuo loppupeleissä tulovirran yrittäjälle. Avaaja on korkeintaan muonittajana vankilassa, jossa asiakas on aina väärässä ja sitä saa heitellä niskaperseotteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja ei ole ravintolayrittäjä vaan trolli. Yrittäjä olisi laittanut asian kuntoon jo kuukausia sitten koska asiakas on aina oikeassa, asiakas tuo loppupeleissä tulovirran yrittäjälle. Avaaja on korkeintaan muonittajana vankilassa, jossa asiakas on aina väärässä ja sitä saa heitellä niskaperseotteella.

        Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. Syyt on myös kirjoitettu miksi salaatteja pitää ottaa omilla ottimilla. Eli salaateilla on turvavälit, omat ottimet, tuoteseloste ja lappu jossa opastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. Syyt on myös kirjoitettu miksi salaatteja pitää ottaa omilla ottimilla. Eli salaateilla on turvavälit, omat ottimet, tuoteseloste ja lappu jossa opastetaan.

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat on pystyttävä pitämään erillään sekä toisistaan että elintarvikkeista, joihin niitä ei ole tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat on pystyttävä pitämään erillään sekä toisistaan että elintarvikkeista, joihin niitä ei ole tarkoitettu.

        "Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. "

        Eli ainesosat ovat erillään. Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa. Eli ottamalla kaikkia salaatteja samalla ottimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. "

        >>Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä.

        Tämä ei selvästikään riitä, kun olet vinkunut jo monta kuukautta siitä, että ravintolassasi ruoka-aineet menee sekaisin. Ruokaviraston ohje on yksiselitteinen: ”on pystyttävä pitämään erillään.” Valitettavasti olet epäonnistunut tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä.

        Tämä ei selvästikään riitä, kun olet vinkunut jo monta kuukautta siitä, että ravintolassasi ruoka-aineet menee sekaisin. Ruokaviraston ohje on yksiselitteinen: ”on pystyttävä pitämään erillään.” Valitettavasti olet epäonnistunut tässä.

        Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. Eli ainesosat ovat erillään. Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa tahallaan. Eli ottamalla kaikkia salaatteja samalla ottimella. Ei ole mitään "vahingossa.".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. Eli ainesosat ovat erillään. Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa tahallaan. Eli ottamalla kaikkia salaatteja samalla ottimella. Ei ole mitään "vahingossa.".

        >>Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa tahallaan.

        Höpsistä, ne menee sekaisin koska et pysty pitämään niitä erillään kuten Ruokavirasto ohjeistaa. Suomessa on tuhansia ravintoloita, joissa nämä asiat on kunnossa. Mitäpä jos lopettaisit sen trollaamisen ja jos olet oikeasti ravintolayrittäjä niin käyttäisit trollaamiseen kuluttamasi ajan vaikka sen salaattilinjastosi kuntoon laittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja ei ole ravintolayrittäjä vaan trolli. Yrittäjä olisi laittanut asian kuntoon jo kuukausia sitten koska asiakas on aina oikeassa, asiakas tuo loppupeleissä tulovirran yrittäjälle. Avaaja on korkeintaan muonittajana vankilassa, jossa asiakas on aina väärässä ja sitä saa heitellä niskaperseotteella.

        Asiakas kyllä tuo sen rahavirran yrittäjälle, mutta ei se silti ole oikeassa se vain luulee olevansa ja annetaan sen myöskin niin luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa tahallaan.

        Höpsistä, ne menee sekaisin koska et pysty pitämään niitä erillään kuten Ruokavirasto ohjeistaa. Suomessa on tuhansia ravintoloita, joissa nämä asiat on kunnossa. Mitäpä jos lopettaisit sen trollaamisen ja jos olet oikeasti ravintolayrittäjä niin käyttäisit trollaamiseen kuluttamasi ajan vaikka sen salaattilinjastosi kuntoon laittamiseen.

        "Höpsistä, ne menee sekaisin koska et pysty pitämään niitä erillään kuten Ruokavirasto ohjeistaa."
        -Ne ovat erillään. Jokainen salaatti omassa eri kipossa turvaväleineen. Jokaisella salaatilla on OMA otin.

        "Suomessa on tuhansia ravintoloita, joissa nämä asiat on kunnossa."
        -Myös meillä.

        "Ajan vaikka sen salaattilinjastosi kuntoon laittamiseen."
        -Vieläkin kunnossa.

        "Mitäpä jos lopettaisit sen trollaamisen"
        -Miksi trollaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Höpsistä, ne menee sekaisin koska et pysty pitämään niitä erillään kuten Ruokavirasto ohjeistaa."
        -Ne ovat erillään. Jokainen salaatti omassa eri kipossa turvaväleineen. Jokaisella salaatilla on OMA otin.

        "Suomessa on tuhansia ravintoloita, joissa nämä asiat on kunnossa."
        -Myös meillä.

        "Ajan vaikka sen salaattilinjastosi kuntoon laittamiseen."
        -Vieläkin kunnossa.

        "Mitäpä jos lopettaisit sen trollaamisen"
        -Miksi trollaat?

        >>Ne ovat erillään. Jokainen salaatti omassa eri kipossa turvaväleineen. Jokaisella salaatilla on OMA otin.

        Ruokaviraston ohje ei ole "oltava erillään" vaan "kyettävä pitämään erillään". Tämä vaatii aktiivisia toimenpiteitä ravintoloitsijalta. Ei niitä voi jättää oman onnensa nojaan ja asiakkaiden vastuulle.

        >>Myös meillä-
        Kirjoittelusta päätellen se on ongelma teillä.

        >>Vieläkin kunnossa.

        Kts. edellinen.

        >>Miksi trollaat?
        No sinähän tässä trolli olet kun sysäät omat ongelmat asiakkaiden vastuulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ne ovat erillään. Jokainen salaatti omassa eri kipossa turvaväleineen. Jokaisella salaatilla on OMA otin.

        Ruokaviraston ohje ei ole "oltava erillään" vaan "kyettävä pitämään erillään". Tämä vaatii aktiivisia toimenpiteitä ravintoloitsijalta. Ei niitä voi jättää oman onnensa nojaan ja asiakkaiden vastuulle.

        >>Myös meillä-
        Kirjoittelusta päätellen se on ongelma teillä.

        >>Vieläkin kunnossa.

        Kts. edellinen.

        >>Miksi trollaat?
        No sinähän tässä trolli olet kun sysäät omat ongelmat asiakkaiden vastuulle.

        Kommentit ilmiannettu tahallisena provosoivana ja roskapostina. Jos tämä ei auta olen yhteydessä viranomaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ne ovat erillään. Jokainen salaatti omassa eri kipossa turvaväleineen. Jokaisella salaatilla on OMA otin.

        Ruokaviraston ohje ei ole "oltava erillään" vaan "kyettävä pitämään erillään". Tämä vaatii aktiivisia toimenpiteitä ravintoloitsijalta. Ei niitä voi jättää oman onnensa nojaan ja asiakkaiden vastuulle.

        >>Myös meillä-
        Kirjoittelusta päätellen se on ongelma teillä.

        >>Vieläkin kunnossa.

        Kts. edellinen.

        >>Miksi trollaat?
        No sinähän tässä trolli olet kun sysäät omat ongelmat asiakkaiden vastuulle.

        Salaattipöytä on kunnossa. Tästä on kerrottu moneen kertaan, mutta et osaa sisäistää edes väkisin tätä asiaa. Kokeillaan vielä kerran....

        Salaattipöydässä on salaatit erikseen ja jokaisella kipolla on turvaväli. Jokaisella kipolla lukee mitä salaatit sisältävät. Jokaisella salaatilla on oma otin ja tämä asia on erikseen mainittu lapuilla salaattipöydässä. Eli ainesosat ovat erillään. Allergisoivat salaatit voivat mennä sekaisin vain jos asiakas ne sekoittaa tahallaan. Eli ottamalla kaikkia salaatteja samalla ottimella. Ei ole mitään "vahingossa.".


    • Anonyymi

      en pidä mitään turvavälejä salaatteja noukkiessani, ovat jos esille laitettuina likajätettä , paskasissa keittiöissä tehtyjä, paskasormien tekemiä. Söin viimeksi 2009 ulkona ja sukulan ohjelmien jälkeen totesin vaan että tuollasta se on,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe