Ostakaa niitä lahjoja naisille

Anonyymi-ap

Ei ne muuten teitä rakasta ja anna seksiä.

63

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itrswelllä hyä juttu kun ajan partaa höylilläåkin BICl je minulla on naisilta aahtoa ja juttua mit älaittaaaa;D

• Anonyymi

Sain ymmärrettävästi selvää vaikka pikku kirjoitusvirheitä viesti sisälsikin mu pirun hyvä alku kuitee

• Anonyymi

Pöh, kaupankäyntiä. Olkoo rakastamatta ja antamatta sanosin minä. Rupee ketään puolelleni ostamaan. Pitää kelvata, vaikkei olis kun ittensä antaa, jos ei kelpaa menköö menojaan. Ei se sitten rakkaudesta mitään älyäkkään.

-Jasu-

• Anonyymi

Etkö ostaisi kullallesi edes yhtä hedelmää esin hänen tekisi kovin mieli appelsiiniä niin etkö ostaisi edes yhtä appelsiiniä hänelle

• Anonyymi

Eikö oo sitten sama, vaikka lyö satkun kouraan ja sanoo, että kuinka päin rakastat ja annat nyt, kun sait lahjana satkun?

Jos se tuollasesta kerta riippuu välittäminen?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ostaisi kullallesi edes yhtä hedelmää esin hänen tekisi kovin mieli appelsiiniä niin etkö ostaisi edes yhtä appelsiiniä hänelle

Voisin ostaa kullalleni mitä tahansa, kun hän tarvitsee mutten siksi että hän tykkäisi minusta enemmän tai alkaisi tykkäämään lahjoja vastaan maksullinen nainen, en haluais sellasta naista itselleni. Pitää olla henkisesti enemmän sisältöä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin ostaa kullalleni mitä tahansa, kun hän tarvitsee mutten siksi että hän tykkäisi minusta enemmän tai alkaisi tykkäämään lahjoja vastaan maksullinen nainen, en haluais sellasta naista itselleni. Pitää olla henkisesti enemmän sisältöä.

-Jasu-

Minusta tarttee tykätä minun takia, ei rahan ja lahjusten takia.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö oo sitten sama, vaikka lyö satkun kouraan ja sanoo, että kuinka päin rakastat ja annat nyt, kun sait lahjana satkun?

-Jasu-

Vaikutat aika inhalta tyypiltä no muuttuisko jos kyseessä mies eli ostaisitko mielelläsi miehelle jotain esim omenan tai makkarapaketin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat aika inhalta tyypiltä no muuttuisko jos kyseessä mies eli ostaisitko mielelläsi miehelle jotain esim omenan tai makkarapaketin

Kuten sanoin jo ylempänä, en jaksa toistaa itseäni. Miksikä luulet, että miljonäärinä tarjoisin mahdollisuuden rakkaalleni lopettaa palkkatyöt ja jäädä elämään mun rahoillani, jos olisin kovin julma?

Kyse on siitä, että suhteeseen jos lähdetäön jo kieli pitkänä lahjoja varttuen, se on ihan perseestä eikä rakkautta millään muotoa, hyötymistä.

No toiset ostaa naisen itselleen, omapa on tyhmyytensä jos akalle ei pian mikään riitä. Ja olet vaan hyödyke.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Kyllä sinä itsekkin ilahtuisit kun kultasi ostaa sinulle kesällä helteellä jäätelön ja yhdessä syötte jäätelöt varmasti olisit mielissäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä itsekkin ilahtuisit kun kultasi ostaa sinulle kesällä helteellä jäätelön ja yhdessä syötte jäätelöt varmasti olisit mielissäsi

Parisuhteessa toisesta huolenpitäminen, jaan evääni kanssasi on täysin eri asia, kun perustaa tykkääminen lahjonnalle ja mielistely ostelulle. Jokainen kumppaniaan rakastava aivan varmasti haluaa pitää huolta rakkaastaan ja jakaa kaiken mielellään kanssaan. Mutta iilimatojen kanssa ei kannata kimppaan mennä. Ja se että murjottaa ja vinkuu lahjoja osoitukseksi välittämisestä saa ainakin mun päässä hälyt soimaan, tässä on jotain mätää ja helkkaristi onkin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteessa toisesta huolenpitäminen, jaan evääni kanssasi on täysin eri asia, kun perustaa tykkääminen lahjonnalle ja mielistely ostelulle. Jokainen kumppaniaan rakastava aivan varmasti haluaa pitää huolta rakkaastaan ja jakaa kaiken mielellään kanssaan. Mutta iilimatojen kanssa ei kannata kimppaan mennä. Ja se että murjottaa ja vinkuu lahjoja osoitukseksi välittämisestä saa ainakin mun päässä hälyt soimaan, tässä on jotain mätää ja helkkaristi onkin.

-Jasu-

Lahjat lahjoina, mutta jos niitä vaaditaan on tyyppi arvelluttava. Ei kannata ryhtyy mihkään sen kanssa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin jo ylempänä, en jaksa toistaa itseäni. Miksikä luulet, että miljonäärinä tarjoisin mahdollisuuden rakkaalleni lopettaa palkkatyöt ja jäädä elämään mun rahoillani, jos olisin kovin julma?

Kyse on siitä, että suhteeseen jos lähdetäön jo kieli pitkänä lahjoja varttuen, se on ihan perseestä eikä rakkautta millään muotoa, hyötymistä.

No toiset ostaa naisen itselleen, omapa on tyhmyytensä jos akalle ei pian mikään riitä. Ja olet vaan hyödyke.

-Jasu-

Sun tai sinun rahasi eli elät toisen siivillä mut 1 senttiäkään et suo toiselle ja kanssasi aamusta iltaan joka päivä sun rahoilla ostettu näkkileipä pkt sinun rahoillasi ostettu sinä elätät ym itse en jaksaisi kovin kauaa katsella tommosta vaan sinun rahasi saa lähteä lätkimään ja lykätä rahansa pimeään reikäänsä ja etsitään ihminen eli normaali nainen tilalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Eli sinulle saa ostaa jäätelöä mut sinä et osta koskaan omenaa hänelle ja kun sinulle ostaa jäätrlöä niin se on huolehtimista mut jos sinä ostaisit euron tikkarin niin se on sairasta ja kaikki kuulee kun sinä maksoit sen sinun rahoillasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tai sinun rahasi eli elät toisen siivillä mut 1 senttiäkään et suo toiselle ja kanssasi aamusta iltaan joka päivä sun rahoilla ostettu näkkileipä pkt sinun rahoillasi ostettu sinä elätät ym itse en jaksaisi kovin kauaa katsella tommosta vaan sinun rahasi saa lähteä lätkimään ja lykätä rahansa pimeään reikäänsä ja etsitään ihminen eli normaali nainen tilalle

Normaali ihminen ei käyttäydy kuin loinen. :)

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Mitä loismaista siinä on jos mies ostaa naiselleen geisha suklaapatukan tms tai nainen ostaa miehelleen eli nainen sanoo ostin kummallekkin da ca bo suklaa patukan tai kaupungilla nainen sanoo miehelleen haluaisitko grillikioskista pari grillimakkaraa ja ostaa ne miehelleen niin mitä loismaista tuossa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Mun ex ukko oli just tollanen tollo että ei osannut ostaa mitään itse, löi vaan pari kymppiä kouraan ja tokas : osta ite kun tiiät mitä haluat. Eipä tuo kyllä mitään muutakaan kotona tehny, ei edes lastaan osannut eikä halunnut hoitaa ja kehtas vielä vaatia lisää lapsia. Mun ratkaisu oli siinä vaiheessa muutaman vuoden väännön jälkeen helppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä loismaista siinä on jos mies ostaa naiselleen geisha suklaapatukan tms tai nainen ostaa miehelleen eli nainen sanoo ostin kummallekkin da ca bo suklaa patukan tai kaupungilla nainen sanoo miehelleen haluaisitko grillikioskista pari grillimakkaraa ja ostaa ne miehelleen niin mitä loismaista tuossa on

Jankuti jankuti. Mieti miten käyttäytyy loinen, kiipijä, muista hyötyjä ja marttyyrimainen loukkaantuja, kun ei saa tahtoaan läpi ja muista itselleen hovia jota pyörittää hyötyen.

Minä oon kauhean ikävä ihminen, kun tykkää hyväksikäyttämisestä enkä hyväksikäyttäjistä. Fine by me.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ex ukko oli just tollanen tollo että ei osannut ostaa mitään itse, löi vaan pari kymppiä kouraan ja tokas : osta ite kun tiiät mitä haluat. Eipä tuo kyllä mitään muutakaan kotona tehny, ei edes lastaan osannut eikä halunnut hoitaa ja kehtas vielä vaatia lisää lapsia. Mun ratkaisu oli siinä vaiheessa muutaman vuoden väännön jälkeen helppo.

Minusta taas parempi antaa raha, jos ei todellakaan käsitä mitä toinen on vailla. Tai olla sitten antamatta mitään.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jankuti jankuti. Mieti miten käyttäytyy loinen, kiipijä, muista hyötyjä ja marttyyrimainen loukkaantuja, kun ei saa tahtoaan läpi ja muista itselleen hovia jota pyörittää hyötyen.

Minä oon kauhean ikävä ihminen, kun tykkää hyväksikäyttämisestä enkä hyväksikäyttäjistä. Fine by me.

-Jasu-

Hienoa et kerroit totuuden eli tykkäät käyttää muita hyväksesi mut et tykkää jos sinä joudut maksamaan esim päivän ruuan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Eli rahalla saa rakkautesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Kyllä imen munaa, jos mies heittää satkun.

Jos mies haluaa, että herään imemään munaa kuudelta aamulla kun mies nousee töihin ja itse ei tarvitse nousta, niin voin kyllä sen tehdä, koska tykkään imeä munaa ja ymmärrän, että jos imee miehen munaa aamulla, niin mies on hyvällä tuulella koko päivän.

Onko sitten väärin, jos mies on tyytyväinen ja antaa rahaa ja sanoo että osta kulta jotain kivaa itsellesi? Hänhän tienaa rahat ajallisesti omalla työllään, eli tekee jotain minun puolestani. Tai sntaa silloin tällöin kalliin lahjan, koska itse seksipuolella saa yksipuolisia palveluksia. Sehän on vaan reilua.

Kuvutteletko jonkun hartiahieronnan korvaavan aamuisen munanimemisen? Tai se, että mies pistää tiskit koneeseen puolestani?

Jotkut asiat elämässä vaativat vähän enemmän uhrauksia, niitä kutsutaan luksukseksi.

Ikävää, että joku on sinua riistänyt, mutta mielestäni se ei riitä kärkevien ja tuimitsevien mielipiteidesi perusteeksi, muiden ihmisten kohdalla.

Kummallista, että sukuouolivähemmistön nimissä vaadit kaikenlaista hyväksyntää ja ymmärrystä, nutta muuten ihmisenä olet sananlainen muiden asioita ronkkiva tuomitsija kuten muutkin ämmät kautta vuosituhansien,lol

Nähnyt somessa näitä vouhottajia, ettei edes jtse saa päättää syödä buffassa haarukalka vai tikuilla kun täytyy pelätä, että joku lepakko tuomitsee sen podcastissaan..👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies haluaa, että herään imemään munaa kuudelta aamulla kun mies nousee töihin ja itse ei tarvitse nousta, niin voin kyllä sen tehdä, koska tykkään imeä munaa ja ymmärrän, että jos imee miehen munaa aamulla, niin mies on hyvällä tuulella koko päivän.

Onko sitten väärin, jos mies on tyytyväinen ja antaa rahaa ja sanoo että osta kulta jotain kivaa itsellesi? Hänhän tienaa rahat ajallisesti omalla työllään, eli tekee jotain minun puolestani. Tai sntaa silloin tällöin kalliin lahjan, koska itse seksipuolella saa yksipuolisia palveluksia. Sehän on vaan reilua.

Kuvutteletko jonkun hartiahieronnan korvaavan aamuisen munanimemisen? Tai se, että mies pistää tiskit koneeseen puolestani?

Jotkut asiat elämässä vaativat vähän enemmän uhrauksia, niitä kutsutaan luksukseksi.

Ikävää, että joku on sinua riistänyt, mutta mielestäni se ei riitä kärkevien ja tuimitsevien mielipiteidesi perusteeksi, muiden ihmisten kohdalla.

Kummallista, että sukuouolivähemmistön nimissä vaadit kaikenlaista hyväksyntää ja ymmärrystä, nutta muuten ihmisenä olet sananlainen muiden asioita ronkkiva tuomitsija kuten muutkin ämmät kautta vuosituhansien,lol

Nähnyt somessa näitä vouhottajia, ettei edes jtse saa päättää syödä buffassa haarukalka vai tikuilla kun täytyy pelätä, että joku lepakko tuomitsee sen podcastissaan..👎

Mut sitä vaan mietin et miksi rahaa antaa itse haluaisin nuolla orgasmin naiselle joka minulle suukivat antaisi eli jäisin velkaa kielihoidon annon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miettii miten antaa rahaa ns yhteisistä rahoista tarkoitat varmaankin et saat luvan ostaa itsellesi jotain kivaa kun olet niin kiltti ja ihana ja lupa heltyy johonkin yhteisistä rahoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teitä pienisieluisia. :)

-Jasu-

• Anonyymi

Näinpä juuri sulla on luonnetta kasvanut jonkin verran siitä kun olet aloittanut kirjoittelee saanenko tohtinenko kysyä kuinka hyvältä tuntuu kun on itsevarmuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Lahjominen ja muistaminen silloin tällöin on eri käsitteitä muistamisessa ei ole arvo rahallista vaan se arvo tulee sen myötä kuinka hyvältä toisesta tuntuu kun muistaa edes tämän olevan olemassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko liian itsenäinen luonteellesi kenties

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Miltäkö se saa itsestä tuntumaan kun ei toinen anna itsestään mitään kysymyksenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ny on jo taas ihan eri asiayhteys kun mitä aiemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhde on puolin ja toisin auttamista niitä heikkoja hetkiä meillä jokaisella mahtuu elämään aina ei kaikki mene niin kuin toivoisi vaikka kuinka kovin toivoisikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Tässä kohti mahdetaan loisella tarkoittaa ihmistä joka ei osallistu talouteen minään muuna kuin hyötyjänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsille mieluiten sen syntymäpäivä lahjan annan rahana huomasin että se on hyvä tapa opettaa lapselle rahan käyttöä jo pienestä viikkoraha on si taas sillai että aina talous ei vaan yksinkertaisesti sitä välttis kestä mu sillai hyvää tarkoittava kuitee että lapsi oppii niinkin sen budjetoinnin kun opettaa että täsä on ny tän verran ja tällä viikon pärjäät enempi tarvii niin lapsikin voi niitä kesätöitä vaikka tehdä halutessaan itse en toki tehny kun halusin koulusta mieluimmin sillai sen kesäloman pitää vaikka isän kanssa monesti niillä purkutyömailla apuna pyörinkin mu sillai si taas pienenkin voimat ja jaksaminen on rajallisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä juuri sulla on luonnetta kasvanut jonkin verran siitä kun olet aloittanut kirjoittelee saanenko tohtinenko kysyä kuinka hyvältä tuntuu kun on itsevarmuutta

Mjaa, kai se on joskus pakko kasvaa aikuiseksi itsekunkin ja löytää itsekunnioitus ja omat terveet rajansa.

Jos ei halua loputtomasti olla muitten heittopussi ja potkupallo.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä ostin geishapallot eukolle,kovin tykkäsi lahjasta.Ite jäin kyllä iliman pr.......le.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahjominen ja muistaminen silloin tällöin on eri käsitteitä muistamisessa ei ole arvo rahallista vaan se arvo tulee sen myötä kuinka hyvältä toisesta tuntuu kun muistaa edes tämän olevan olemassa

Juu. Päivänselvää, mutta erottaako kaikki milloin mistäkin on kyse? Ja miksi ihmiset ylipäänsä aloittaa kaupankäymisen osana rakkautta minkäänlaisin rahallisin konstein?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kohti mahdetaan loisella tarkoittaa ihmistä joka ei osallistu talouteen minään muuna kuin hyötyjänä

Ylipäänsä jos koko suhde perustuu hyötyjen saamiseen, eikä rakkauteen. Jos maailmasta poistettaisi ihan täydellisesti kaikki kaupallinen, millä ihmiset sitten toisiaan miellyttäisi?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli just mies tälläinen, hyötyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teitä pienisieluisia. :)

-Jasu-

Ja koet vielä, että näet ihan minun sieluun saakka??

Huhhuh.

Minusta kyllä vaikuttaa, ettet näe omaa napaasi pidemmälle.

• Anonyymi

Pitäkää huolta lapsistanne
      -Lasu-

• Anonyymi

Lasu oli ennen lyhenne lastensuojelusta

• Säästää pitkän pennin kun ei ole naista. Ei taida olla siihen varaakaan.

• Anonyymi

Pitää vaan valita nainen, joka ei roiku kanssasi lompakkosi vuoksi, vaan sinun vuoksi. Kyllä niitäkin naisia on, joilla riittää kapasiteettia ostaa itse itsensä tyytyväiseksi.

-Jasu-

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää vaan valita nainen, joka ei roiku kanssasi lompakkosi vuoksi, vaan sinun vuoksi. Kyllä niitäkin naisia on, joilla riittää kapasiteettia ostaa itse itsensä tyytyväiseksi.

-Jasu-

Tässä nyt ei ole varaa valita ketään. Ei tällä naamalla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No naamankin on kelvattava. Jos ei kelpaa, on väärä nainen tähtäimessä, anna mennä.

-Jasu-

• Anonyymi

Paljonko olet maksanut tuista veroa kuluneen reilu seitsemän vuoden aikana pidätkö itseäsi suurenakin veron maksajana ymmärrätkö yhtälön olet maksanut veroa verovaroista maksetuista rahoista mitäkö mahtanee tarkoittaa yksinkertaisemmin muotoiltuna

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei naista valita nainen valitsee miehen jollaisen haluaa omakseen ystäväkseen läheisekseen rakastetukseen........

• Anonyymi kirjoitti:

Ei naista valita nainen valitsee miehen jollaisen haluaa omakseen ystäväkseen läheisekseen rakastetukseen........

No tiedän kyllä tämän. Eikä minua valitse kukaan. Sellainen josta itse tykkäsin. Täällä haihattelu ollut ihan turhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko olet maksanut tuista veroa kuluneen reilu seitsemän vuoden aikana pidätkö itseäsi suurenakin veron maksajana ymmärrätkö yhtälön olet maksanut veroa verovaroista maksetuista rahoista mitäkö mahtanee tarkoittaa yksinkertaisemmin muotoiltuna

Olen työssäkäyvä ihminen.

• Anonyymi

Aloittaja seurustelee ilmeisesti maksullisen kanssa , lahjottavalle akalle kenkää ja vähän äkkiä , sen tietää mikä on suhteen lopputulema semmoisen kanssa.

• Anonyymi

Hyvin käy ni saa edes lapsensa huoltajuuden huonosti ni ei välttis saa muuta tehdä kun maksaa elarit hyötynsä ja haittansa

• Anonyymi

Ostan naiselle korvakorun jos saan nuolla vähän pimppii.

• Anonyymi

Hällä on vaan yksi korva?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hällä on vaan yksi korva?

-Jasu-

Ilmeisesti

• Anonyymi

Aa olet tottunut lahjomaan saadaksesi haluamasi oletko kunnanvaltuutettu vai kansanedustaja

• Anonyymi

mutrta joo tytto´öjenkin mielestä varmaan hassua olla nukkua jos peittoj otain atiinia tai sillkkiä sellaista kangasta

• Anonyymi

Hyvin pantu nainen rakastaa ja sietää yllättävän paljon paskaa.

• Anonyymi

miten tuollainenkin, jotain tyttöjen meikkijuttua mennyt silmään ja kirvelee hehe

• Anonyymi

Jos alat lahjoa tai kukittaa naistasi niin saat varmasti epäilyksen heti päällesi",ketähän se nyt on käyny panemassa"?

• Anonyymi

Pitäis joululahjaa miettii tyttöystävälle. En oikein keksi mitä sille ostaisi.

• Anonyymi

Mä ostan itte omat lahjani. Seksiä tekee silti mieli.

• Anonyymi

En osta lahjoja. Nainen petti minua ja minä jätin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65