Ono teillä ollut

Anonyymi-ap

Eksänne kanssa jotain sutinaa syksyn aikana?
Minä panin eksää ja se oli eks naiseni aloitteesta. Nyt se kyselee mites jatkossa edetään enkä oikein halua seurustella mutta panna haluan.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ollut koskaan, eikä tule ikinä olemaankaan.

• Anonyymi

Hauska juttu vähän jos menee lepäämään eli nukkumaan hetkeksi johonkin hautuumaan nurmikolle kun yleensä hyvin hoidettuja nuo, sitten yöllä herää ja lähtee kävelemään sieltä kuin kuolleet heränneet haudoistaan.

• Anonyymi

Meet sen kaa vihille

• Anonyymi

En oo kyselly, sun kaa en halua seurustella, fwb riittää.

• Anonyymi

Minua huvittaa aika paljonkin jotkut nuo avaruusjututkin joku tyttöjen väittelykin Lexa Doig ja tuo Laurs Bertsm... hassujs juttujskin noidssds jotsain sarjoiss Tämä sarjskin missä jätti avsruusslud Andromeda Ascendant.

• Anonyymi

Sutinat exän kanssa loppui jo 2009 vuonna, eikä ole sen jälkeen edes käyny mielessä. Mikä on ohi on ohi ja pysyy ohi.

Jasu

• Jos sutinaksi lasketaan se että annoin rahaa sähkölaskun maksamiseen niin sitten vastaus on kyllä.

• Sugar daddy -toimintaa? 🤔😂

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole silkkaa ystävyyttä, auttaa rahallisesti pulassa olevaa. Noin olen itsekin menetellyt... ja saanut myös osakseni rahallista avunantoa, tarvittaessa.
        Siinä säästää pankkikorkojen verran ainakin, kumpikin osapuoli saadessaan toiselta rahallista apua. Velka joka maksetaan takaisin, vaikka pikkuhiljaa.

• randombypasser kirjoitti:

Sugar daddy -toimintaa? 🤔😂

Olisi kyllä melko juonikas ratkaisu. Ensin vuosia avioliitossa ja sitten rupeisi tuohon sd-hommaan.

• M184 kirjoitti:

Olisi kyllä melko juonikas ratkaisu. Ensin vuosia avioliitossa ja sitten rupeisi tuohon sd-hommaan.

Todellakin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ole silkkaa ystävyyttä, auttaa rahallisesti pulassa olevaa. Noin olen itsekin menetellyt... ja saanut myös osakseni rahallista avunantoa, tarvittaessa.
        Siinä säästää pankkikorkojen verran ainakin, kumpikin osapuoli saadessaan toiselta rahallista apua. Velka joka maksetaan takaisin, vaikka pikkuhiljaa.

Tuohon suuntaan. Kyllähän sähkötön asunto on vähän kolkko ja epäinhinmillinen. Toki meillä rahaliikenne on vain yksisuuntaista. Olen sanonut suoraan että maksaa takaisin jos joskus pääsee vähän vihreämmille oksille istumaan.

• Anonyymi

Ei ole mitään syytä pitää exään mitään yhteyksiä vuosiin. Poissa silmistä, poissa mielestä, aivan ihanaa 👌

• Anonyymi

Onhan tuo säälittävää varattu ex asialla

• Anonyymi

Ei ole, eikä tule! Menneen talven lumet; ovat menneen talven lumia, turha niitä on enää kaipailla, jos kerran ovat sulaneet pois. Ne itkut on itketty, eikä uusintoja haeta.
      Kyllä se taitaa enemmänkin olla miesten juttuja, haikailla jotain mennyttä aikaa.

• Anonyymi

Ihan selvällä suomella sanot että kaveripohjainen fyysinen nautintosuhde kiinnostaa, mutta sen enempää ei ole luvassa. Ei se ota jos ei annakaan.

Usko tai älä. On olemassa myös naisia (tosin liian harvassa) joita kiinnostaa tällainen järjestely.

• Anonyymi

Minun exä on tainnut huomata miten hyvä mies minä olenkaan koska exän uusi poikaystävä kohtelee huonosti sitä. Exä on soitellut minulle yölläkin monta kertaa ja pyytänyt päästä luokseni nukkumaan.

• Anonyymi

Merkurius oli kuulemma syksyllä sellaisessa konstallaatiossa, että vanha suola saattoi erityisesti janottaa.

Hassua oli, että tietämättä tuosta, niin juuri siinä ajanjaksona itselläni tuli taas vanha ihastus mieleen erittäin voimallisesti.

Sano suoraan sille naiselle. Jättäisin kyllä ite seurustelua haikailevan eksän panematta... huh miten voit panna sitä, kaikkea säkin kestät!

• Anonyymi

Joo, palattiin yhteen jo aikaa sitten.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Kunnon palstalaisen ex on joku toinen palsta jonne tätä ennen kirjoitti.

• Anonyymi

Joo jotain 2 v sitten eks muutti naapuriin tohon toiseen kerrokseen. Sit oli jotain sutinaa tässä heinäkuussa että seksiäkin oli mutta en tiedä missä ykyään mennään.

• Anonyymi

Ei kyllä minun eksäni saavat pysyä kaukana.

• Ei tod.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4250
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2445
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2416
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      99
      2165
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76