Oletteko ajatelleet

Anonyymi-ap

Että mitä teette kun täytätte 40 vuotta ja olette yhtä sinkkuja?

12

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs siinä on voinut muuta tehdä, kuin katsella jornoa ja vedellä kuivia harva se ilta. Yksin kotona ja töissä vuoron perään.

• Anonyymi

Jos on ollut 40 vuotta sinkkuna, niin 40 vuotta sinkkuna lisää ei tunnu missään.

• Anonyymi

Miten niin yhä? Vaimon kanssa yksissä jo vuodesta 2005, ja neljään kymppiin vielä muutama vuosi jäljellä. Jos nyt ero tulisi, niin olisin sinkku pitkästä aikaa, en yhä.

• Anonyymi

Olin muistaakseni aika tyytyväinen elooni ja olooni siinä kohtaa, sen kummemmin mitään miettimättä. Olin just eronnut ja nautin yksinelosta.

• Anonyymi

Jos on sinkku 40 vieläkin. Täytyy olla harvinaisen saamaton vässykkä.

Tietenkin alkoholistin kuuluukin olla yksinään, ettei kenenkään tarvi katsella tenutusta.

• Anonyymi

Takuu varmasti mä pidän synttärijuhlia kokonaisen viikonlopun ajan. Syödään hyvin, herkutellaan kahvipöydän antimilla ja tanssitaan. Ja se juhliminen tarkoittaa ett on myös lapset mukana, koko ajan kekkereissä. Mitään ryyppyjuhlia en tule järjestämään. Kerron myös sen ettei mitään alkoholi höyryisiä juhlia ole tulossa, asian pitäisi olla kaikille juhlijoille selvä jo ennen juhliin tuloa.
      Ulkosaunan miehet voi lämmittää ja saunoa keskenään, jos haluavat. Melko varmasti myös haluavat, en epäile sitä asiaa yhtään ja kori kaljaa saunan pukuhuoneeseen janojuomaksi.

• Anonyymi

Käy nojatuoliin väärinpäin ja esittää 🙈🙉🙊

• Anonyymi

Olis ihana tilanne .

• Anonyymi

Vedän kännit.

• Anonyymi

En ole ollut sinkku viimeiseen 31 vuoteen.

• Anonyymi

Elämä on jatkunut ihan kuten ennenkin, vaikka olin sinkku täyttäessäni 40 ja olen edelleen, muutama vuosi sen jälkeen. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteelle, vaikka sellaisen haluaisinkin. Ei ole kuitenkaan helppoa löytää ihmistä, jonka kanssa arvot ja ajatusmaailma kohtaavat ja jonka elämäntilannekin olisi riittävän yhteensopiva omani kanssa.

• Anonyymi

Nuorena olisi kannattanut juoda viinaa yökerhossa. Sieltä se kumppanikin olisi löytynyt.

Mutta ehei, te elitte harhakuvitelmissa että se kumppani tulisi vastaan jostain harrastuksista tai lenkkipolulta ilman että pitää juoda viinaa. Ei tullut ja nyt olette sitten 40-vuotiaita ja edelleen yksin.

t. viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      810
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      507
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      96
      488
    Aihe