Kanarian saaril

Anonyymi-ap

IsoPomo mielessä,onko se normaalia?
Ihan kaverin puolesta kyselen

58

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se ,ei mitään hätää👍👍👍

    • Anonyymi

      Onko somekerma mielessä???

    • 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Pena mainittu Imatra ryhmässä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena mainittu Imatra ryhmässä...

        Feikki-Aarno ku ei ennää uskalla kirjottaa miun sivulle ni nyt sit laittelee miulle kysymyksii eri facebook ryhmii 🤣🤣🤣 Taijat olla se Imatran suurin Idiootti!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Feikki-Aarno ku ei ennää uskalla kirjottaa miun sivulle ni nyt sit laittelee miulle kysymyksii eri facebook ryhmii 🤣🤣🤣 Taijat olla se Imatran suurin Idiootti!

        Kävitkö katsomassa Imatraryhmässä mitä sillä oli asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena mainittu Imatra ryhmässä...

        Kuuluuko pena imatraryhmään vai ootko riidellyt sieltäkin itsesi ulos?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Feikki-Aarno ku ei ennää uskalla kirjottaa miun sivulle ni nyt sit laittelee miulle kysymyksii eri facebook ryhmii 🤣🤣🤣 Taijat olla se Imatran suurin Idiootti!

        Pena ei uskalla vastata Imatraryhmässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei uskalla vastata Imatraryhmässä

        🤣🤣🤣 Eikä Ukrainan tilanne ryhmässä 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei uskalla vastata Imatraryhmässä

        Totta tai sitten pena on potkittu sieltä ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tai sitten pena on potkittu sieltä ulos

        IsoPomo oli siellä yp:nä. Sehän potki sieltä ryhmästä pois kaikki ne, jotka liitty Oli kerran Tainionkoski ryhmään. Penan ykkös "vihu".


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Feikki-Aarno ku ei ennää uskalla kirjottaa miun sivulle ni nyt sit laittelee miulle kysymyksii eri facebook ryhmii 🤣🤣🤣 Taijat olla se Imatran suurin Idiootti!

        Pena ei uskalla kirjoitella miu sivuille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko pena imatraryhmään vai ootko riidellyt sieltäkin itsesi ulos?

        Pena on ulkona


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena on ulkona

        Tapahtuuks siel Imatra ryhmäs mittää muuta kiinnostavvaa ku nää aarnon kirjotukset? Kannattaaks sinne liittyy 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei uskalla kirjoitella miu sivuille

        Ei pysty. Sie laitoit miulle eston 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei pysty. Sie laitoit miulle eston 🤣🤣🤣

        Ja monelle muullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena mainittu Imatra ryhmässä...

        Joko taas 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tapahtuuks siel Imatra ryhmäs mittää muuta kiinnostavvaa ku nää aarnon kirjotukset? Kannattaaks sinne liittyy 🤣🤣🤣

        Liity vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko taas 🤣🤣🤣

        Anonyymi
        2022-11-30 11:35:07

        Pena mainittu Imatra ryhmässä...


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Tapahtuuks siel Imatra ryhmäs mittää muuta kiinnostavvaa ku nää aarnon kirjotukset? Kannattaaks sinne liittyy 🤣🤣🤣

        Sie oot saanu sinne porttikiellon kopioloitten takia


    • Anonyymi

      Seurannut tälläistä asiaa. Keski-Suomen hyvinvointi alueen valtuusto korotti palkiotaan 1 000 € 2 500 € per valtuutettu, korotus meni läpi äänin 39-36 elikkä ei aivan yksimielinen. Tuli vain mileen onko meillä Etelä-Karjalassa odotettavissa samaa, vai onko jo korotus jo tapahtunut (jäänyt minulta väliin jos on tapahtunut). Elikkä kysysin arvon valtuutetuilta joista ainakin joku esiintyy täällä aktiivisesti, miten tälläinen korotus palvee itse asiaa, ihmisten hyvinvoitia. Voi vasta ja toivottavaa olisi myös perusteet (myös pena voi vastata).

      T:Aarno

      • Anonyymi

        Ei hää tiiä.Hää puolustaa vaa entisii tainiokoske yp:tä tääl


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hää tiiä.Hää puolustaa vaa entisii tainiokoske yp:tä tääl

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hää tiiä.Hää puolustaa vaa entisii tainiokoske yp:tä tääl

        I❤️ tainionose YP


    • Anonyymi

      Pena kopsailee taas IsoPomoa 😂😂

      • 30.11 klo 22:41 😂😂 Ei yöllä 1.12 klo 3:30


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        30.11 klo 22:41 😂😂 Ei yöllä 1.12 klo 3:30

        Miks sinnuu ei nukuta yöllä?


    • Anonyymi

      PASILA piirretyissä sarjassa huudettiin aina että: LÄÄKKEET, LÄÄKKEET!!

      En tiiä mistä tämä ajatus tuli mieleen..

      • Anonyymi

        Penasta ja porukasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Penasta ja porukasta?

        😂😂😂


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂😂

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Pasila piirretystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasila piirretystä?

        PASILA, jotain on jäänyt väliin sinultakin, nämä tuli aikanaan katsottua kaikki.

        https://youtu.be/7s8Nt2OxjFc


    • Anonyymi

      Huh huh 😂😂

    • Anonyymi

      IsoPomo ei ole vieläkään saanut viisaudellaan ja oveluudellaan häiriköitä hiljentymään.

    • Anonyymi

      Pimpottelija havaittu Suomi24 palstalla

      • Ja verhojen rakosesta näkyjä nähny kommentoi täällä anonyyminä. Feikki- Aarno piileskelee 😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ja verhojen rakosesta näkyjä nähny kommentoi täällä anonyyminä. Feikki- Aarno piileskelee 😂😂

        Missäs hää oikei piileskelee?Mitä näkyjä hää on nähny verhojen raosta?


    • 🤣🤣🤣 Oliks mie marraskuun lopul jo Maspalomasis?

      • Anonyymi

        Et ollut😂😂😂


    • Nyt on mieles vaa nää Imatran uteliaat. Voi voi ku ne ei oo vieläkää saanu selville mis mie asun.

      • Anonyymi

        No ketähän se kiinnostaa missä sie kopioit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ketähän se kiinnostaa missä sie kopioit?

        Näköjää jotakii kiinnostaa :) Aika monta ketjuu on siit kirjotettu tänne.

        Anonyymi
        2024-02-16 17:03:45
        Nyt pena kun ne britit lähti siitä naapurista ja sukulaisia tulee tilalle, niin näyttäppä niile sukulaisille näitä harrastuksesi suuremmoisia tuotoksia, kerro myös niille sukulaisille mistä tämä harrastus alkoi ja kysy mitä ovat mieltä harrastuksesta, jos suhtautuvat myönteisesti niin sitten MT ongelmat on teillä yleistä suvussa, äläkkä vain sano että suku tietää, sillä on aivan varma että ei tiedä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Etkä sie tiiä ketkä tääl kirjottelee 😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Minusta ne ketkä penasta täällä jatkuvasti kirjoittavat on nolanneet itsensä. On sen verran sakeeta settiä ne tekstit.

    • Anonyymi

      UP

      T:Pena

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Noei, pojilla venäläiset käsilaukkupojat mielessä.

    • Onneks mie en oo ollu Kanarian saaril. Imatran somekermaa on kusettu pahasti.

      • Anonyymi

        Eli siulla on siis ollu osasto jaksoja ja siulle uskoteltii et oot kanarialla niiku jotkuu tääl epäili.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mie oon kertonu vaa satuja näille utelialle ku olivat nii kiinnostuneit miun elämästä. Saivat sit kirjottamisen aiheita tänne palstalle. Ei oo ainakaa käyny aika pitkäks ja tekemist on riittäny.

        Pena kukaan ei ole oikeasti kiinnostunut sinun elämästä, sinua vaan joku/jotkut härnäävät täällä. Tämä on suomi24 palsta koita ymmärtää se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena kukaan ei ole oikeasti kiinnostunut sinun elämästä, sinua vaan joku/jotkut härnäävät täällä. Tämä on suomi24 palsta koita ymmärtää se.

        Eihä miu tarvii ku laittaa facebookkii uus kuva ni heti alkaa kirjottelut siihe kuvaa liittyen. Esim. kuva Meilahen sairaalan ikkunast ni heti mie olin kuulemma siel ottamas jormaan pituutta lissää tms.😂😂 Tai kuva vanhast talosta ja koht tääl alkokii kovat keskustelut ja kyselyt siihe liittyen.
        No, nehä mie laitoin vaa siks faceen et uteliaitte mielikuvitus pääsee vauhtii ja riittää tääl kirjottelemista.
        Uteliat on kiva vejättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena kukaan ei ole oikeasti kiinnostunut sinun elämästä, sinua vaan joku/jotkut härnäävät täällä. Tämä on suomi24 palsta koita ymmärtää se.

        Mistähän sitten johtuu nämä sadat ketjut penasta. Outoa jos kukaan ei ole kiinnostunut hänen asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän sitten johtuu nämä sadat ketjut penasta. Outoa jos kukaan ei ole kiinnostunut hänen asioista.

        No kun ne putterin pienmunahomot haluu hämmentää kaikkee, niin Pena on oiva uhri siihen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe