Jos mut olis kutsuttu linnan juhliin

Anonyymi-ap

Olisin joutunut menemään yksin.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olisin laittanut tarralenkkarit

• Mä oisin laittanut tennarit, sateenkaaren sävyissä. Mustan nahkaliivin, sen alla limevihree paita, jalkaan lilat nahkahousut. Hiukset mohikaaniksi ja värinä musta.

• G-LoveR kirjoitti:

Mä oisin laittanut tennarit, sateenkaaren sävyissä. Mustan nahkaliivin, sen alla limevihree paita, jalkaan lilat nahkahousut. Hiukset mohikaaniksi ja värinä musta.

Niin ja lime paita niin lyhyt, että tatuoinnit näkyy käsivarsistani.

• Anonyymi

Olisit vienyt pommin linnaan.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Eikös siellä ole kadetteja yksinäisiä tanssittamassa

• Anonyymi

Niin nythän oli nais-adjuntanttikin inceleitä varten. Mutta oliskohan mies tanssittanut kilttiä&kunnollista homomiestä? En ois kyllä uskaltanu pyytää.

• Puoliso saa oman kutsun, ainakin ennen. Kutsu ei ole avec vaan henkilökohtainen eikä ei-vakiintuneita seurustelukumppaneita kutsuta.

• Kun mut kutsuttiin, oli kutsuttavan puoliso samassa kutsussa. Se olikin vähän kiusallinen juttu, kun eron tekeminen oli siinä vireillä niin ei tehnyt mieli mennä virallisista rekistereistä katsotun puolison kanssa minnekään. Eikä saanut ottaa tyttöystävää tai äitiä aveciksi, vaan vain kutsussa mainittu kelpasi. Niinpä menin yksin. Silloin vielä sai kutsun mukana litteran VR:n ensimmäiseen luokkaan mikä tapa kuulemma on sittemmin lopetettu.

• MaximiIIian kirjoitti:

Kun mut kutsuttiin, oli kutsuttavan puoliso samassa kutsussa. Se olikin vähän kiusallinen juttu, kun eron tekeminen oli siinä vireillä niin ei tehnyt mieli mennä virallisista rekistereistä katsotun puolison kanssa minnekään. Eikä saanut ottaa tyttöystävää tai äitiä aveciksi, vaan vain kutsussa mainittu kelpasi. Niinpä menin yksin. Silloin vielä sai kutsun mukana litteran VR:n ensimmäiseen luokkaan mikä tapa kuulemma on sittemmin lopetettu.

Jaa, kappas yksi ihan oikea linnan juhlien juhlija. 😊 Et vissiin siis ole ihan turha jätkä, kun kutsu on käynyt. Itselle siellä on ollut vain tuttavia ja lähisuvusta.

• Citrinella kirjoitti:

Jaa, kappas yksi ihan oikea linnan juhlien juhlija. 😊 Et vissiin siis ole ihan turha jätkä, kun kutsu on käynyt. Itselle siellä on ollut vain tuttavia ja lähisuvusta.

Tavallinen rahvas voi saada kutsun kun pressa on käynyt kylässä lafkasss, jota edustaa. Sellanen olen, sattuman kauppaa 😄

• MaximiIIian kirjoitti:

Tavallinen rahvas voi saada kutsun kun pressa on käynyt kylässä lafkasss, jota edustaa. Sellanen olen, sattuman kauppaa 😄

Omat linnanjuhlatutut on urheilijoita (iso liuta) ja sukulainen oli pitkään politiikan taustajoukoissa (vaikkei koskaan ollut julkisuudessa).

• Anonyymi

Olihan tuonne moni mennyt yksin mitä telkusta katsoin. Yksin minäkin menisin, mutta ei pelkoa kutsutuksi tulemisesta.

• Anonyymi

Ei ois luultavasti tarvinnu mennä yksin olisin ehkenni saanu tyttäreni mukaan mu mitä siel olis tehny herrojen ryyppy bileissä Kaipa sitä huomena tai viimeistään yli huomenna saa lukea kuinka jatkoilla on hölmöilty taase

• Anonyymi

Ainakin Anu Pentikki näytti olevan aika tuiterissa. Hölötti ihan hölmöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe