Kröhöm höm.

Anonyymi-ap

Itseasiassa Jeesus kivitettiin ja kuolema varmistettiin hirttäen liinavaatteella.

-Talmud-

39

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on ollut sellainen käsitys, että hänet ammuttiin seulaksi AK-47:lla.

      • Anonyymi

        Ei se oli se Ceausescu


    • Näin tarkalleen

      Jeesus ristiinnaulittiin Golgatalla Juudeassa Jerusalemin kaupunginmuurien ulkopuolella noin vuonna 30–33 jaa. pääsiäisen aikoihin. Evankeliumien mukaan juutalaiset tahtoivat useaan kertaan kivittää Jeesuksen muun muassa hänen opetustensa tähden, kun hän antoi ihmisten syntejä anteeksi ja sanoi Jumalaa isäkseen, mutta juutalaiset fariseukset ja ylipapit myös pelkäsivät Jeesuksen suosion lisääntyvän ja Rooman valtakunnan reaktiota. Juudaksen kavallettua Jeesuksen hänet vangittiin ja vietiin ylipappien Hannas ja Kaifaksen kuulusteltavaksi Sanhedrin neuvoston eteen. Roomalainen prefekti Pontius Pilatus tuomitsi Jeesuksen ruoskittavaksi ja lopulta hänet ristiinnaulittiin. Tapahtuma kuvataan Uuden testamentin neljässä evankeliumissa ja siitä on joitakin mainintoja myös Raamatun ulkopuolella. Kollektiivisesti tapahtumaan viitataan passiona. Nykytutkijat näkevät Jeesuksen kasteen ja ristiinnaulitsemisen kahtena keskeisenä historiallisena tosiasiana Jeesuksesta.[1][2]

      Kristittyjen mukaan Jeesus oli Jumalan Poika, joka kuolemansa jälkeen nousi kolmantena päivänä kuolleista. Ylösnousemus on kristinuskon keskeinen uskonkappale. Tyhjästä rististä tuli kristinuskon ehkä tunnetuin symboli Jeesuksen ristinkuoleman sekä ylösnousemuksen johdosta

      • Anonyymi

        Khrisnan inkarnaatio mukamas.


      • Nykytutkijat näkevät Jeesuksen kasteen ja ristiinnaulitsemisen kahtena keskeisenä historiallisena tosiasiana Jeesuksesta.[1][2] Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.[47]

        Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkasta vuodesta ei ole historiallista varmuutta. Se tiedetään, että kuolemantuomion antanut Juudean roomalainen prefekti Pontius Pilatus oli virassa vuosina 26–36. Esimerkiksi Holmén ja Kankaanniemi (2009) pitävät vuotta 30 todennäköisimpänä Jeesuksen kuolinvuotena, joskin myös vuosi 33 on mahdollinen, jos ristiinnaulitseminen tapahtui, kuten oletetaan, perjantaina Nisankuun 14. päivänä.[48]


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Nykytutkijat näkevät Jeesuksen kasteen ja ristiinnaulitsemisen kahtena keskeisenä historiallisena tosiasiana Jeesuksesta.[1][2] Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.[47]

        Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkasta vuodesta ei ole historiallista varmuutta. Se tiedetään, että kuolemantuomion antanut Juudean roomalainen prefekti Pontius Pilatus oli virassa vuosina 26–36. Esimerkiksi Holmén ja Kankaanniemi (2009) pitävät vuotta 30 todennäköisimpänä Jeesuksen kuolinvuotena, joskin myös vuosi 33 on mahdollinen, jos ristiinnaulitseminen tapahtui, kuten oletetaan, perjantaina Nisankuun 14. päivänä.[48]

        Osirista matkiva satu se on.


      • Varma_Tieto kirjoitti:

        Nykytutkijat näkevät Jeesuksen kasteen ja ristiinnaulitsemisen kahtena keskeisenä historiallisena tosiasiana Jeesuksesta.[1][2] Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.[47]

        Jeesuksen ristiinnaulitsemisen tarkasta vuodesta ei ole historiallista varmuutta. Se tiedetään, että kuolemantuomion antanut Juudean roomalainen prefekti Pontius Pilatus oli virassa vuosina 26–36. Esimerkiksi Holmén ja Kankaanniemi (2009) pitävät vuotta 30 todennäköisimpänä Jeesuksen kuolinvuotena, joskin myös vuosi 33 on mahdollinen, jos ristiinnaulitseminen tapahtui, kuten oletetaan, perjantaina Nisankuun 14. päivänä.[48]

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂

        Häpeällisintä on etteivät Jeesus uskovaiset korvaansa lotkauta näiden tietojen edessä.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂

        On kyllä totta että myöhässä Jeesus on, elossa olevan sukupolven aikana Jeesus lupasi tai sitten nämä Jeesuksen seuraajat lahko niin valehteli. Kunhan pääsen sisälle Katolilaiseen kirkkoon selvittelen näitä asioita heidän kanssaan.


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂

        Oliko esikoispoikien uhraaminen juutalaisten perinne vai pakanoiden? Iisak otettu VT.hen todisteena oikean Jumalan tahdosta
        Ei ihmisuhreja


      • Varma_Tieto kirjoitti:

        Oliko esikoispoikien uhraaminen juutalaisten perinne vai pakanoiden? Iisak otettu VT.hen todisteena oikean Jumalan tahdosta
        Ei ihmisuhreja

        "Iisak otettu VT.hen todisteena oikean Jumalan tahdosta"

        Lue alkuperäinen teksti esimerkiksi tohtori Tzemah Yorehin kirjasta 'The First Book of God'. Siinä Yoreh on siivonnut tekstistä myöhemmin lisättyjä kerroksia. Enkelin väliintulo ja pässin antaminen sijaisuhrina on myöhemmän kirjurin lisäys. Alkuperäisessä tarinassa Aabraham tappaa Iisakin. Paljastava on tarinan viimeinen jae. Miten selität sen, että Aabraham palasi Morian vuorelta yksin, ilman Isakia, palvelijoiden luo ja he lähtivät yhdessä, ilman Isakia Beersebaan?

        19Sitten Abraham palasi palvelijoiden luo, ja he lähtivät yhdessä Beersebaan. Ja Abraham jäi asumaan Beersebaan.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        On kyllä totta että myöhässä Jeesus on, elossa olevan sukupolven aikana Jeesus lupasi tai sitten nämä Jeesuksen seuraajat lahko niin valehteli. Kunhan pääsen sisälle Katolilaiseen kirkkoon selvittelen näitä asioita heidän kanssaan.

        Jos annat suihin papille siellä niin avautuvat rehellisesti.


      • Varma_Tieto kirjoitti:

        Oliko esikoispoikien uhraaminen juutalaisten perinne vai pakanoiden? Iisak otettu VT.hen todisteena oikean Jumalan tahdosta
        Ei ihmisuhreja

        "Oliko esikoispoikien uhraaminen juutalaisten perinne vai pakanoiden?"

        Jahve itse käski polttaa esikoiset ja hän myöntää sen ihan itse omin sanoin Hesekielin kirjassa.

        25 Siksi minä annoin heille säädöksiä, jotka eivät olleet hyviä, annoin heille määräyksiä, jotka vievät kuolemaan.

        26 Minä annoin heidän saastua omista uhrilahjoistaan, kun he toivat esikoispoikansa tuliuhriksi alttarille. Minä saatoin heidät kauhun valtaan, jotta he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos annat suihin papille siellä niin avautuvat rehellisesti.

        Missä olet tuon kokenut ? Uskon sinua homolta vaikutatkin.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Missä olet tuon kokenut ? Uskon sinua homolta vaikutatkin.

        Katolisessa kirkossa on niitä skandaaleja mutta tynnyrissä kasvaneena et ole tietoinen niistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katolisessa kirkossa on niitä skandaaleja mutta tynnyrissä kasvaneena et ole tietoinen niistä.

        Olen hyvin perillä pedofiliasta, lähisuhdeväkivallasta yms. Olen tällä hetkellä ateisti, synnyin ateistiseen perheeseen.

        Katolilaisuus on mielenkiinnon kohteena en välttämättä jää katolilaiseksi olen vasta sopinut keskustelun papin kanssa.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Olen hyvin perillä pedofiliasta, lähisuhdeväkivallasta yms. Olen tällä hetkellä ateisti, synnyin ateistiseen perheeseen.

        Katolilaisuus on mielenkiinnon kohteena en välttämättä jää katolilaiseksi olen vasta sopinut keskustelun papin kanssa.

        Pääset sisään suiden kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääset sisään suiden kautta.

        En minä teidän homojen neuvoista välitä, Olen homofobinen, homous on mielestäni henkinen sairaus vaikka muuta väittävätkin.


      • Varma_Tieto kirjoitti:

        On kyllä totta että myöhässä Jeesus on, elossa olevan sukupolven aikana Jeesus lupasi tai sitten nämä Jeesuksen seuraajat lahko niin valehteli. Kunhan pääsen sisälle Katolilaiseen kirkkoon selvittelen näitä asioita heidän kanssaan.

        "Kunhan pääsen sisälle Katolilaiseen kirkkoon"

        Se on kyllä hyvä, jos sinäkin puliveivari saat katon pääsi päälle. Ettei tarvitse siellä Pispalan rinteillä pimeässä ja kylmässä taivasalla mietiskellä Jeesusta.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Missä olet tuon kokenut ? Uskon sinua homolta vaikutatkin.

        Sinulla on vankka homokokemus taustalla.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂

        Pieru on todellisempi kuin Jeesus!


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        En minä teidän homojen neuvoista välitä, Olen homofobinen, homous on mielestäni henkinen sairaus vaikka muuta väittävätkin.

        Sairashan sinä oletkin, kuten hyvin itsekin tiedät.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        En minä teidän homojen neuvoista välitä, Olen homofobinen, homous on mielestäni henkinen sairaus vaikka muuta väittävätkin.

        Siinä tapauksessa et tule pitkään viihtymään katolilaisten kanssa, ja kaikkein vähiten heidän pappien kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et tule pitkään viihtymään katolilaisten kanssa, ja kaikkein vähiten heidän pappien kanssa.

        Saattaa olla näin mutta jos Timo Soini on katolilainen ei voi olla mahdotonta.

        Kirkosta voi erota ja voi olla etten edes pääse. Elämäntapani eivät ole olleet kristillisiä, Jumalan kieltäjänä kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Esimerkiksi Auvinen (2009) toteaa, että ristiinnaulitsemisen häpeällisyys sen ajan maailmassa ja sen vaikea selitettävyys on todiste siitä, että varhaiskristityt eivät vain keksineet tällaista itselleen hankalaa tapahtumaa.

        Uskomatonta paskaa tutkijoilta tämä häpeällisyyden argumentti. Muinaisen Lähi-idän myyttien kontekstissa tapahtuma oli täysin odotettavissa ja ymmärrettävä. Keväisin uhrattiin karitsoja, joiden veri suojasi vastasyntyneitä pahoilta hengiltä. Jumala vaati esikoispoikia uhreiksi. Aabraham uhrasi esikoispoikansa Iisakin Jumalalle.

        Eikä tapahtuma ollut edes mikään häpeä. Jeesuksen sepitettiin nousseen ylös kuolleista kolmantena päivänä (kuten monet muutkin jumalien pojat). Itseasiassa häpeä on nykyaikana kun lupasi palata jo silloin elossa olevan sukupolven aikana, mutta on kadonnut kuin pieru Saharaan eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen 😂😂😂

        "eikä ole kuulunut pihaustakaan 2000 vuoteen"
        Sinä et ole kuullut. Moni muu on. Ja tästä todisteena tapahtui senkaltainen, josta hän ilmoitti.
        Mutta miten maa voisi koskaan ymmärtää ilmaa, tai tuli vettä?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Iisak otettu VT.hen todisteena oikean Jumalan tahdosta"

        Lue alkuperäinen teksti esimerkiksi tohtori Tzemah Yorehin kirjasta 'The First Book of God'. Siinä Yoreh on siivonnut tekstistä myöhemmin lisättyjä kerroksia. Enkelin väliintulo ja pässin antaminen sijaisuhrina on myöhemmän kirjurin lisäys. Alkuperäisessä tarinassa Aabraham tappaa Iisakin. Paljastava on tarinan viimeinen jae. Miten selität sen, että Aabraham palasi Morian vuorelta yksin, ilman Isakia, palvelijoiden luo ja he lähtivät yhdessä, ilman Isakia Beersebaan?

        19Sitten Abraham palasi palvelijoiden luo, ja he lähtivät yhdessä Beersebaan. Ja Abraham jäi asumaan Beersebaan.

        Mitä Zohar sanoo tuosta kohdasta?


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        En minä teidän homojen neuvoista välitä, Olen homofobinen, homous on mielestäni henkinen sairaus vaikka muuta väittävätkin.

        Et siis ole aito hetero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole aito hetero.

        Täysin aito hetero olen ollut koko ikäni. Homous on vastenmielistä katsella telkkarissa kun miehet suutelevat toisiaan.


      • Varma_Tieto kirjoitti:

        Täysin aito hetero olen ollut koko ikäni. Homous on vastenmielistä katsella telkkarissa kun miehet suutelevat toisiaan.

        Pidät homoutta valintakysymyksenä eli sinulta onnistuu siis homoseksi. Aidot heterot eivät pidä homoutta valintakysymyksenä. Homojen suutelin katselu inhotta sinua, koska pelkäät omia latentteja homotunteitasi. Mitä ne hellariveljet sanoisi, jos tietäisi, että sinulla housuihin tulee eloa kun näet homojen suutelevan telkkarissa 😂😂😂


      • Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Pidät homoutta valintakysymyksenä eli sinulta onnistuu siis homoseksi. Aidot heterot eivät pidä homoutta valintakysymyksenä. Homojen suutelin katselu inhotta sinua, koska pelkäät omia latentteja homotunteitasi. Mitä ne hellariveljet sanoisi, jos tietäisi, että sinulla housuihin tulee eloa kun näet homojen suutelevan telkkarissa 😂😂😂

        Nykyään ei enää tule eloa.
        Aikoinaan tuli niistä hellareista en tiedä. Heteroseksiä olen pelkästään harjoittanut todella paljon


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Täysin aito hetero olen ollut koko ikäni. Homous on vastenmielistä katsella telkkarissa kun miehet suutelevat toisiaan.

        "Homous on vastenmielistä katsella telkkarissa kun miehet suutelevat toisiaan."

        Seuraat siis aktiivisesti homojen pusuttelua :D
        Jumalakin tiirailee kaukoputkellaan päivittäin, miten homot käyttelevät peppuaan. Se on hänen suurta suunnitelmaansa. Muutenhan niin ei tapahtuisi.


      • Anonyymi

        Mojovat suudelmat muttei kielareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mojovat suudelmat muttei kielareilla.

        Kuului venäläiseen kulttuuriin, nyt ovat Putinisteja.


    • Anonyymi

      Itseasiassa - yks' lysti.

      • Eikö ate pojua kiinnosta?


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Eikö ate pojua kiinnosta?

        Sua imut?


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Eikö ate pojua kiinnosta?

        Ymmärrän, että haluat seksiä, koska kukaan ei anna tuollaiselle suosiolla.


      • Anonyymi
        Varma_Tieto kirjoitti:

        Eikö ate pojua kiinnosta?

        Miksi annat itseäsi ilmi täällä jatkuvasti, ja vaihtelet nimimerkkejäsi?


    • Anonyymi

      On tuntunut luissa ja ytimissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe