Haluatteko lämpimiä tunteita ja tuntemuksia?

Anonyymi-ap

Tuon löytyy helppo tapa.

Menkää pikkuhousut jalassa ulos ulkoilmaan 5 minuutiksi.
Siirtykää sisälle, ja kas kun tulee ihan hyvä olo.
Tuntoaistejaan kannattaa käyttää tuntemuksiin ja hyödyntää.

Lämpimät tunteet voivat sitten tulla jollekin toiselle, jos sattuisi teidän näkemään.
Nyt vain sitten kokeilemaan hus hus, tulkaa sitten kertomaan miltä tuntui ja miten kävi.

AV

30

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palelee muutenkin usein, sisälläkin. Olen jääpalikka siis muutenkin. Sormet valkoisina, vaikka istun ihan vaan tässä vierashuoneen sohvalla.

      Kohta meen nukkumaan, niin laitan pyjamanhousut, villasukat, huopapeiton ja paksun täkin ylleni, jotta nukahdan.

      Yöllä sitten herään, kun on kuuma. Mummutauti eli vaihdevuodet. 😜

      • Paita unohtui listasta!


      • Minulla on kotona 18 astetta lämmintä. Parissa huoneessa vähän kylmempää.
        Alkuun palelin, mutta kyllä siihen tottuu.
        Ja kun katselen hetken sähkölaskun kertymistä, niin on heti tosi lämmin 😉

        Lämpimiä unia 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla on kotona 18 astetta lämmintä. Parissa huoneessa vähän kylmempää.
        Alkuun palelin, mutta kyllä siihen tottuu.
        Ja kun katselen hetken sähkölaskun kertymistä, niin on heti tosi lämmin 😉

        Lämpimiä unia 😴

        Uuh, meillä on 20. Taitaa mun mummokausi palelluttaa. 😂

        Voisinkin istua kiehuvassa padassa tai kuumassa lähteessä 24/7. 😜

        Kiitos, kuin myös! 😴


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Paita unohtui listasta!

        Oletko miettinyt nostaa makuuhuoneen lämpötilaa?
        Itse herään joskus siihen ettei ole ollenkaan peittoa päällä, nukun kyllä vain bokserit päällä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt nostaa makuuhuoneen lämpötilaa?
        Itse herään joskus siihen ettei ole ollenkaan peittoa päällä, nukun kyllä vain bokserit päällä.

        AV

        Hyi! !


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Uuh, meillä on 20. Taitaa mun mummokausi palelluttaa. 😂

        Voisinkin istua kiehuvassa padassa tai kuumassa lähteessä 24/7. 😜

        Kiitos, kuin myös! 😴

        20 C ja vielä kylmää? Tuo on jo aika korkea lämpötila makuuhuoneeseen.
        Joku 17 C voisi olla sopiva.
        Meneehän vaikka 15 C, jos sattuisi olemaan nainen vieressä. Ovat ne sellaisia lämpöpattereita, niiden lämmöllä se makuuhuone jo lämpenee. Oikeita ekotekoja nääs.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt nostaa makuuhuoneen lämpötilaa?
        Itse herään joskus siihen ettei ole ollenkaan peittoa päällä, nukun kyllä vain bokserit päällä.

        AV

        En ole. 20 pitäisi riittää hyvin. Minä vaan olen vilukissa. Arvelen palelun olevan hormonaalista aivan kuten hikoilunkin. Mummotauti, kuten jo sanoinkin.

        Siihen kuuluu kaikenlaista epäkivaa oiretta.


    • Taidan valita huoneen lämpöiset tuntemukset oman peiton alla, vaikka takapiha on niin suojainen, ettei sinne näe korkeintaan kuin seinänaapurin yh-iskä ja vai jos odottaisi 2 krs ikkunassa passissa. 😂 Ei kyllä odota! Ihan huoletta voisi pihalla nakuilla ilman että kukaan häiriintyisi mitenkään, mutten koe siihen sen suurempaa tarvetta. 😉

      Avanto toimii kyllä paremmin, sieltä saa vielä kaupan päälle kiksit. Pitääkin yrittää käydä pitkästä aikaa kokeilemassa.

      • Anonyymi

        Sinullahan on siellä "kalaa" ihan lähellä, miksi mennä kalaan merta edemmäs?
        Ulkoilma antaa samantyyppiset kiksit kun sen oikein vastaan ottaa. Piristää ja nopeuttaa verenkiertoa, tuon jälkeen olisi vielä mukavampi mennä peiton alle:)
        Avannon jälkeen tarttee saunan, voi sitä pienten piikkien määrää iholla.


        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on siellä "kalaa" ihan lähellä, miksi mennä kalaan merta edemmäs?
        Ulkoilma antaa samantyyppiset kiksit kun sen oikein vastaan ottaa. Piristää ja nopeuttaa verenkiertoa, tuon jälkeen olisi vielä mukavampi mennä peiton alle:)
        Avannon jälkeen tarttee saunan, voi sitä pienten piikkien määrää iholla.


        AV

        Maailma on miehiä täynnä, ei ihan jokaista vapaata -15v nuorempaa naapuria ole tarvetta vampata, vaikka ihan mukava mies onkin. 😉 Lapset kyllä leikkii keskenään välillä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Maailma on miehiä täynnä, ei ihan jokaista vapaata -15v nuorempaa naapuria ole tarvetta vampata, vaikka ihan mukava mies onkin. 😉 Lapset kyllä leikkii keskenään välillä.

        Ota ota, pääsisit sitten sanomaan G-Love R:lle et miten ihmeessä sinä noin "vanhoja ukkoja" kehtaat vielä katsoa:)

        No joo, lasten kautta miehen sydämeen, tuokin voisi joskus toimia.

        Tottahan tuo, ei sitä jokaisen kanssa kehtaa, vaikka muuten ok olisikin.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota ota, pääsisit sitten sanomaan G-Love R:lle et miten ihmeessä sinä noin "vanhoja ukkoja" kehtaat vielä katsoa:)

        No joo, lasten kautta miehen sydämeen, tuokin voisi joskus toimia.

        Tottahan tuo, ei sitä jokaisen kanssa kehtaa, vaikka muuten ok olisikin.

        AV

        Emme tunne niin hyvin, että voisin edes arvioida oikeasti voisiko mies edes kiinnostaa teoriassa. En elä niin, että kulkisin kokoajan skannaus päällä.

        Jos pistän skannauksen päälle, ja lähtisin aktiivisesti hakemaan, niin tekisisen sen nimenomaan arkiympyröiden ulkopuolelta tai ammattipiireistä mutta sen hetkisten työkavereiden ulkopuolelta. Ihan ensimmäisenä ei ole listalla lasten kaverien isät, päiväkodin sedät, koulun miesopet eikä naapurit, ainakaan tarkoitushakuisesti. 😂


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Emme tunne niin hyvin, että voisin edes arvioida oikeasti voisiko mies edes kiinnostaa teoriassa. En elä niin, että kulkisin kokoajan skannaus päällä.

        Jos pistän skannauksen päälle, ja lähtisin aktiivisesti hakemaan, niin tekisisen sen nimenomaan arkiympyröiden ulkopuolelta tai ammattipiireistä mutta sen hetkisten työkavereiden ulkopuolelta. Ihan ensimmäisenä ei ole listalla lasten kaverien isät, päiväkodin sedät, koulun miesopet eikä naapurit, ainakaan tarkoitushakuisesti. 😂

        Hmm...se onni voi joskus löytyä lähempää mitä uskookaan.
        Tarvitaan vain oikea hetki omassa elämässä, tilanne, tapahtuma ja tunteet.

        https://www.youtube.com/watch?v=iLXwwZBet8A

        AV


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Emme tunne niin hyvin, että voisin edes arvioida oikeasti voisiko mies edes kiinnostaa teoriassa. En elä niin, että kulkisin kokoajan skannaus päällä.

        Jos pistän skannauksen päälle, ja lähtisin aktiivisesti hakemaan, niin tekisisen sen nimenomaan arkiympyröiden ulkopuolelta tai ammattipiireistä mutta sen hetkisten työkavereiden ulkopuolelta. Ihan ensimmäisenä ei ole listalla lasten kaverien isät, päiväkodin sedät, koulun miesopet eikä naapurit, ainakaan tarkoitushakuisesti. 😂

        "Ihan ensimmäisenä ei ole listalla lasten kaverien isät, päiväkodin sedät, koulun miesopet eikä naapurit, ainakaan tarkoitushakuisesti."

        Terveellinen ajattelutapa, kun ei halua tyhjään vaikeuttaa omaa elämäänsä. Kyllä maailmassa miehiä riittää. 👍


    • Naapurin vanha rouva voi olla pissattamassa puudeliaan enkä usko, että kalsarisillani tekisin lämmintä vaikutusta. Oikeastaan toivon etten tekisi. Sinänsä raitis ilma ja viileys on unen kannalta poikaa.

    • Anonyymi

      Sellaisen tunteen voi saada kun rakas ihminen halaa lämpimästi. Ehkä joskus niin käy. Kesää odotellen.

    • Anonyymi

      Minä en sammakko-alkkareissani lähde mihinkään keskellä yötä!

      • Anonyymi

        Niissä on tämä kuva 🐸


    • Anonyymi

      Mjaa

      En ole kokeillut, mutta veikkaisin että olisin aika nopsasti Pasilassa poliisien haastateltavana, jos tuollaiseen kokeiluun päätyisin.

      Eli tämä spektaakkeli lähinnä kuvastaisi kaupunkioloissa yhteiskunnan reaktiovastetta hetkelliseen häiriöön.

      (hirn)

    • 50-luvun terveysopin kirjassa neuvottiin, että makuuhuoneen lämpötila tulee olla 14 raatia celsiusta. 🌹👀

    • Salin jälkeen olen välillä käynyt avannossa. Väittävät että auttaa myös palautumisessa; en tiedä mutta hyvän olon tunteen se kyllä antaa. Illalla vielä evästä niin alkaa luomissa tuntua.

      Nyt kyllä täytyy mennä kylmään suihkuun sillä aivot käy jo ylikierroksilla. Entinen heila otti loppiaisena yhteyttä yli 30-vuoden hiljaiselon jälkeen. Ongelma ei ole tuossa yhteydenotossa sillä mukava noita kuulumisia on vaihtaa vaan siinä että pitää viestittely ohjata pois hänen vihjaamasta suunnasta joka toteutuessaan johtaisi meillä tilanteeseen parisuhde versio 2.0.

    • Luulen, että tämä jää minulta kokeilematta. Tänäkin iltana. Siis jos pelkillä pikkareilla ajattelit. - On ne minulla muuten yleensä mukana, ulkona.
      Lämmin tuntemus tulee silloinkin, kun töistä kotiin saapuessani vedän villasukat jalkaan ja tällaisen paksun hupparin päälle. Nojatuolissa vielä kun vetää lämpimän viltin jaloille, niin hyvin tarkenee.
      Minä en harrasta viuhahtelua. Joskus kesällä menen saunan jälkeen pyyhe ympärilläni terassille istumaan, mutta silloinkin minusta tuntuu, että ohi ajavista busseista tuijotetaan ja palaan äkkiä sisälle.

    • No mä kävin polttareissa kylpylän kylmässä altaassa pari kertaa ja sit takas poroammeeseen, mutta en nyt mitään järisyttävää fiilinkiä saanut, mitä nyt se kylmä allas tuntui törkeen kylmältä...

      Mä oon jotenkin jo oppinut leikkaamaan kaikilta ääripäiltä latvat pois, mitä liittyy tuntemuksiin. Sama ehkä koskee tunteita...onhan noita nähty ja koettu...osa tuntuu hyvemmälle, osa kurjemmalle. No big deal...

      • Itse kyllä avanto tai viereisen kaupungin uimahallin kylmäallas (aika pitkä ja suhteellisen syvä kylmäaltaaksi) toimii hyvin. Aivan järisyttävät kiksit saa kun veteen menee kaulaa myöten ja laskee vaikka kuuteen kymmeneen.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Itse kyllä avanto tai viereisen kaupungin uimahallin kylmäallas (aika pitkä ja suhteellisen syvä kylmäaltaaksi) toimii hyvin. Aivan järisyttävät kiksit saa kun veteen menee kaulaa myöten ja laskee vaikka kuuteen kymmeneen.

        Hrrr....eikö ala nännit näpöttämään pelkästä ajatuksesta?
        Mutta tottahan tuo on ettei ilman äärimmäisyyksiä saa niitä äärimmäisiä nautintojakaan.

        AV


      • Citrinella kirjoitti:

        Itse kyllä avanto tai viereisen kaupungin uimahallin kylmäallas (aika pitkä ja suhteellisen syvä kylmäaltaaksi) toimii hyvin. Aivan järisyttävät kiksit saa kun veteen menee kaulaa myöten ja laskee vaikka kuuteen kymmeneen.

        No siis kyllä se kylmä vaikutti, mieli teki pois tulla, kuin jäädä...(epämiellyttävä) mutta ei se mitään kiksejä kyllä nostanut mieleen...

        Jälkeenpäin mietin, että jos pitäis tuon kokemuksen takia enemmän vielä tehdä jotain (kun kävellä ja laskeutua siihen siellä tuosta vaan), niin jäisipä tekemättä... ja jää. Ei mitään hinkua kylmään veteen tai hankeen. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hrrr....eikö ala nännit näpöttämään pelkästä ajatuksesta?
        Mutta tottahan tuo on ettei ilman äärimmäisyyksiä saa niitä äärimmäisiä nautintojakaan.

        AV

        Ei avanto tai kylmävesiallas ole äärimmäistä, se on vaan siistiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe