Onkos kukaan ehdottanut Petteriä...

Anonyymi-ap

... EU komission johtoon? Ei ole ainakaan sellaista kuulunut. Kokoomuksen omia nuoleskelijoita ei nyt huomioida. Kaikki politiikka seuraavat tietävät, ettei Petterin kyvyt riitä edes kotimaan asioissa.
Riikka taas kuuluu niihin mitättömyyksiin, joista kukaan ei myönnä kuulleensakaan, joten hänestä lienee turha enempää puhua.
Sanna Marinia sen sijaan pidetään hyvinkin vahvana ehdokkaana. Kannatusta löytyy useistakin puolueryhmittymistä.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-133376

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on sitten näkemiin EU:lle jos SS sinne pääsee isompiin tehtäviin. Suomen talous on jo hilkulla ja vaatii useamman hallituskauden parantuakseen. Varmaan Etelä-Euroopan maat tervehtisivät SS:ää kunnolla koska lainalla eläminen voisi jatkua vapaasti ja me täällä järjestäytyneessä pohjolassa sitten nekin maksaisimme.

      • Anonyymi

        Nehän on kyllä Etelä-Euroopassa syvästi katolisia ja perhetaustat vaikuttaa. Vaikka olisi pyrkyä niin SM tausta nyt on mikä on, mutta ainahan kaikesta voi haaveilla ja laittaa valeuutisia kiertoon. Demarithan on muutoinkin kovia valehtelemaan eikä niihin koskaan voi luottaa.


      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä olet, työtön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on kyllä Etelä-Euroopassa syvästi katolisia ja perhetaustat vaikuttaa. Vaikka olisi pyrkyä niin SM tausta nyt on mikä on, mutta ainahan kaikesta voi haaveilla ja laittaa valeuutisia kiertoon. Demarithan on muutoinkin kovia valehtelemaan eikä niihin koskaan voi luottaa.

        Vai kansainvälisessä politiikassa vaikuttaa perhesuhteet, hauska Persu.
        Eikö normaalissa parisuhteessa ja yhteisen lapsen kasvattaminen riittäisi?
        Onko sulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmähän sinä olet, työtön.

        En työtön vaan yli 40 vuotta työskennellyt työeläkeläinen. Siinä on kerinnyt ansaitsemaan kohtuullisen muutaman tonnin työeläkkeenkin!

        Koko työvuosieni aikana olin vajaan 3 viikkoa työtön omaan laskuuni!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai kansainvälisessä politiikassa vaikuttaa perhesuhteet, hauska Persu.
        Eikö normaalissa parisuhteessa ja yhteisen lapsen kasvattaminen riittäisi?
        Onko sulla kaikki hyvin?

        Katolisen moraalin maissa tuskin hyväksytään SS:n nykyisin ajamaa sukupuolivaihto leikkiä! Normaali parisuhde ei ole mitään mihin SS olisi kotonaan tottunut!


      • Anonyymi

        Nyppiikö oikein kivan kovasti öykkäriä KATEUS?!!!!
        Heh heh ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyppiikö oikein kivan kovasti öykkäriä KATEUS?!!!!
        Heh heh ...

        En ole kateellinen kuten vasuriryhmä, en ole viemässä muiden ansiota kuten te teette koko ajan! Minulle on aina riittänyt se, mitä itse olen ansainnut!


    • Anonyymi

      Petteri on lähinnä pikkukunnanhallituksen tasoa, ei mitään suurempaa.

      • Petteri pärjäsi mainiosti ainakin Sipilän kassan vahtina, joten paremman pääministerinkin hänestä saa mihin SS on koskaan yltänyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Petteri pärjäsi mainiosti ainakin Sipilän kassan vahtina, joten paremman pääministerinkin hänestä saa mihin SS on koskaan yltänyt!

        Kerro kuinka maniosti. Sipilän hallitus toki otti hiukan vähemmän velkaa kun Kataisen hallituksen tunnetut jätti velat hyvänä aikana. Ja hyvä aika oli Sipilän hallituksen aikanakin. Kuitenkin johonkin Orpo sai rahaa menemään. Menikö omille joukoille Robin Hoodin vastakohtana. Uutisistahan luettiin että vaikka hyvä aika niin köyhät köyhtyi entistä enemmän Sipilän hallituksen toimien vuoksi.

        Mutta kerro sinä oma näkemys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kuinka maniosti. Sipilän hallitus toki otti hiukan vähemmän velkaa kun Kataisen hallituksen tunnetut jätti velat hyvänä aikana. Ja hyvä aika oli Sipilän hallituksen aikanakin. Kuitenkin johonkin Orpo sai rahaa menemään. Menikö omille joukoille Robin Hoodin vastakohtana. Uutisistahan luettiin että vaikka hyvä aika niin köyhät köyhtyi entistä enemmän Sipilän hallituksen toimien vuoksi.

        Mutta kerro sinä oma näkemys.

        Ainahan vasurien aikaisempien hallitusten aikana luomia kuluja joudutaan maksamaan. Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! Jos viitsit hieman perehtyä asiaan niin huomaat minun tässä kohden olevan oikeassa. Olen sinulle Lyyli tämän niin monta kertaa selvittänyt, jotta voisit jo jotain oppiakin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ainahan vasurien aikaisempien hallitusten aikana luomia kuluja joudutaan maksamaan. Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! Jos viitsit hieman perehtyä asiaan niin huomaat minun tässä kohden olevan oikeassa. Olen sinulle Lyyli tämän niin monta kertaa selvittänyt, jotta voisit jo jotain oppiakin!

        Ai siis Kataisen hallitus oli vasurihallitus? Kuten varmaan muistat niin Katainen sanoi että Demarit oli tehneet juuri oikeaa Kokoomus politiikka ja asiat oli hyvin. Ei vaan sitten kuitenkaan itse sitä jatkanut. Ota nyt viimein opiksi ja lopeta tuo tyhmyytesi esiin tuominen. Se on jo riittävän hyvin tullut julki.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ainahan vasurien aikaisempien hallitusten aikana luomia kuluja joudutaan maksamaan. Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! Jos viitsit hieman perehtyä asiaan niin huomaat minun tässä kohden olevan oikeassa. Olen sinulle Lyyli tämän niin monta kertaa selvittänyt, jotta voisit jo jotain oppiakin!

        "Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! Jos viitsit hieman perehtyä asiaan niin huomaat minun tässä kohden olevan oikeassa"

        Niin jos perehdyt kirjoituksiin mihin vastaat ja ymmärrät. Mutta aika pihalla olet joko tietoisesti tai sitten oikeasti. Vai pitääkö Kataisen hallitus unohtaa. Ei kukaan kiellä että Sipilän hallitus teki tulonsiirtoja vähävaraisilta rikkaille. En jaksa enää linkkiä etsiä missä Sipiläkin heikkona hetkenään myönsi että hallituksensa toimista vähävaraisimmat kärsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis Kataisen hallitus oli vasurihallitus? Kuten varmaan muistat niin Katainen sanoi että Demarit oli tehneet juuri oikeaa Kokoomus politiikka ja asiat oli hyvin. Ei vaan sitten kuitenkaan itse sitä jatkanut. Ota nyt viimein opiksi ja lopeta tuo tyhmyytesi esiin tuominen. Se on jo riittävän hyvin tullut julki.

        Miksi Kataisen vedit esiin? Minä kirjoitin Orpon työn tuloksista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! Jos viitsit hieman perehtyä asiaan niin huomaat minun tässä kohden olevan oikeassa"

        Niin jos perehdyt kirjoituksiin mihin vastaat ja ymmärrät. Mutta aika pihalla olet joko tietoisesti tai sitten oikeasti. Vai pitääkö Kataisen hallitus unohtaa. Ei kukaan kiellä että Sipilän hallitus teki tulonsiirtoja vähävaraisilta rikkaille. En jaksa enää linkkiä etsiä missä Sipiläkin heikkona hetkenään myönsi että hallituksensa toimista vähävaraisimmat kärsii.

        Jos kirjoitan Orposta niin pysy asiassa! Tai sitten aloita kokonaan uusi keskustelu!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi Kataisen vedit esiin? Minä kirjoitin Orpon työn tuloksista!

        Sinähän kerroit että entisen hallituksen tuhoja paikkaili. Ja kai luit mitä oli ennen Kataista ja miten Kataisen hallitus toimi.

        Onko sinulla vaikeuksia seurata asioita?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos kirjoitan Orposta niin pysy asiassa! Tai sitten aloita kokonaan uusi keskustelu!

        Sinä nyt olet se joka ei pysy asiassa. Syykin tuohon tiedetään. Ja sinäkin tiedät mikset pysy asiassa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi Kataisen vedit esiin? Minä kirjoitin Orpon työn tuloksista!

        Niin kirjoitit, ja sinua valaistiin mistä kaikesta kyse. Sinun kustannuksella näköjään pidetään hauskaa. Katso nyt vaikka pelkästään tätä ketjua ja omia kirjoituksiasi. Jos et oikeasti ymmärrä, niin täällä sinua ei voi kukaan auttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän kerroit että entisen hallituksen tuhoja paikkaili. Ja kai luit mitä oli ennen Kataista ja miten Kataisen hallitus toimi.

        Onko sinulla vaikeuksia seurata asioita?

        Kun kerran vain kuulupuhetyyliin syyttelet niin tässä kopio yhdestä väitteesi hajuisesta kommentin osastani: "Ainahan vasurien aikaisempien hallitusten aikana luomia kuluja joudutaan maksamaan. Orpo kuitenkin sai lisävelan nousun puoleen ja jopa velkaa maksettiin pitkästä aikaa! "

        Ei siis edellisen vaan edellisten vasurihallitusten!Kunpa sinäkin Lyyli oppisit ymmärtämään lukemaasi siten kuin on kirjoitettu!

        Mainitsemasi vaikeus lienee helposti löydettävissä itseltäsi!

        Oleellistahan tuossa on se, että Orpo onnistui saamaan jopa velkaa hieman laskuun sekä pienentämään lisävelan ottoa jopa puoleen siitä mihin oli totuttu! Kannattaa sinunkin miettiä mikä on oleellista kun pyritään hyvinvointiin. Se on reaalinen talous eli tullaan toimeen omillamme jokainen jolloin yhteiskunnankin talous helpottuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt olet se joka ei pysy asiassa. Syykin tuohon tiedetään. Ja sinäkin tiedät mikset pysy asiassa.

        Todisteet esiin! Missä keskustelussa en ole pysynyt asiassa? Tuo esiin!

        Minä pysyn asiassa, jos on kyseessä oikea asia eikä mikään hevosmiesten tietotoimiston huhu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kirjoitit, ja sinua valaistiin mistä kaikesta kyse. Sinun kustannuksella näköjään pidetään hauskaa. Katso nyt vaikka pelkästään tätä ketjua ja omia kirjoituksiasi. Jos et oikeasti ymmärrä, niin täällä sinua ei voi kukaan auttaa.

        Miten tuo selvitti asiaa siitä miksi vaihdoit Orpon Kataiseen? Nyt keskusteltiin Orpon hommista valtionvarain ministerinä ja hänen hyvistä tuloksistaan siinä hommassa! Olivat näköjään niin hyviä jottet uskalla niihin edes ottaa kantaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Todisteet esiin! Missä keskustelussa en ole pysynyt asiassa? Tuo esiin!

        Minä pysyn asiassa, jos on kyseessä oikea asia eikä mikään hevosmiesten tietotoimiston huhu!

        "Todisteet esiin! Missä keskustelussa en ole pysynyt asiassa? Tuo esiin!"

        No esimerkiksi sinä olet täällä s-24 keskustelupalstoilla aikoinasi ihan pokalla väittänyt että esimerkiksi että operaatio barbarossa alkoi vuonna 1841.

        Operaatio Barbarossa virallisen historiatiedon mukaan kumminkin alkoi vasta 22.6.1941

        Näin helppoa se aina vain on saada sinut valehtelusta kiinni.:- TSEMPPIÄ !


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Todisteet esiin! Missä keskustelussa en ole pysynyt asiassa? Tuo esiin!"

        No esimerkiksi sinä olet täällä s-24 keskustelupalstoilla aikoinasi ihan pokalla väittänyt että esimerkiksi että operaatio barbarossa alkoi vuonna 1841.

        Operaatio Barbarossa virallisen historiatiedon mukaan kumminkin alkoi vasta 22.6.1941

        Näin helppoa se aina vain on saada sinut valehtelusta kiinni.:- TSEMPPIÄ !

        Jos yksi kirjoitus/näppäilyvirhe on ainoan jonka löydät mainostamastasi kymmenien tuhansien joukosta niin todella olet jo esittelyssä pahasti tappiolla! Tuota samaa olet jo kokeillut aiemminkin joten yritä edes! Siis oikean virheen osalta!


    • Anonyymi

      No voi voi. Marin on täysi untuvikko eurooppalaisen valtioiden yhteistyön tuntemuksessa.
      Satunnaisiin kokouksiin osallistuminen Brysselissä ei anna nuorelle kansallisen tason poliitikolle edes vaatimatonta valmiutta sanottuun tehtävään.
      Jos kuitenkin täydellisiin väärinkäsityksiin perustuen hänet tehtävään valittaisiin, hänen osaamattomuutensa olisi täydeksi häpeäksi maallemme.

    • Anonyymi

      Jauhat täyttä paskaa. Ettäko Euroopan johtoon valittaisiin ihminen, joka ei ole koskaan asunut Suomen ulkopuolella. Ihminen, jolla on vajaan neljän vuoden ajalta satunnaisia kansainvälisiä neuvottelutapaamisia. Jonka taloustiedot ovat jo vanhenevan yliopistotutkinnon suomalla tasolla. Kansainvälisessä yrityksessämme hän tuolla osaamisella aloittaisi harjoittelijana.
      Joitakin ajatussuuntia suosivat puheet ja lausunnot voivat herättää ihastusta. Kuitenkaan sille pohjalle ei rakenneta lujaa johtajuutta.
      Jospa Marin aloittaisi nyt ensin perehtymisen pohjoismaisuuteen ja sitten etenisi eurooppalaiseen kulttuuriin ja politiikkaan. Harjoittelija kun on.

    • Anonyymi

      Perinteisesti positiossa on ollut korruptoitunut henkilö, meidän jauhokassa on omassa luokassaan ja täyttää kalliisti minimivaatimukset. Maksimivaatimuksetkin, kukaan ei ole EU:n historiassa saanut haaskattu miljardeja noin kevyesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe