Nykyään on kiinnostusta

Anonyymi-ap

Myös sellaisiin nörtähtäviin neitokaisiin. Kaikki menee 👌. Tai no jos sukupuoli on oikea ja ulkonäkö on siedettävä. On minulla yksi tällainen tuore tapaus mielessäni. Hänen ulkonäkönsä on enemmänkin kuin vain riittävän hyvä. Haluaisin kohdata hänet myös ilman lasejansa yllään. Kertovatko kakkulat siitä että ihminen on älykäs? Ei se ainakaan tyhmyydestä voi kertoa. Arvostan älykkyyttä ja syvällistä otetta asioihin sekä ylipäätään elämään.

12

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasit kertovat siitä, että ihminen ei luomusilmillään näe kunnolla. Korrelaatiota älykkyyteen ei ole, vain näkökykyyn.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17711763u

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuka sinä mahdat olla? J-mies?

• No ei silmälasit sinällään kerro muusta kuin että näön kanssa ilman niitä on haasteita.

• Ei minusta ainakaan silmälasit älykköä tehneet, mutta auttoi sen verran että näin taululta lukea tekstit ja piirtoheittimen tekstit.

Nyt en näe ihan pientä tekstiä lukea läheltäkään. Vanhuus... En silti pidä silmälaseja, kuin autoillessa ja telkkaria katsellessa. Nään muuten ok.

• Anonyymi

Tuolla asenteella varustetun ainakin tämä nörttineitonen kiertäisi kaukaa. Niitäkin riittää, joille olisi ensimäinen valinta, joten no chance. 🤣

• Anonyymi

Todennäköisesti jos maasi älyllinen piiri ei omaa silmälaseja, asut kommunistisessa valtiossa. Siellä silmälasiveikot saavat heti rutiininomaisesti kuulan kalloon.

• Anonyymi

Silmälasit ja kolminumeroinen äo on kyl aika paha.
      Banaani, anyone ?

• Anonyymi

Etsinnässä nainen ÄO 80-85 (käytännössä kehitysvammaisen tasolla)? Vai oletko itse ÄO 90 ja etsit vertaista?

• Anonyymi

Hmmm..voisi ajatella, että nörttinaisilla on useimmin silmälasit, koska ulkonäkö ja täydellisyyden tavoittelu ei ole heille niin tärkeä prioriteetti. Lasit myös ovat helppokäyttöisemmät kun piilarit.

Statusihminen ei halua mainostaa heikkouksiaan kuten huonoa näköä ja valitsee ehdottomasti piilolinssit tai leikkauksen.

Itse olen kyllä tavallaan nörtti, introvertti älykkö, mutta löytyy pinnallisuuttakin. Joskus lasit, joskus ei.

• Anonyymi

No heh heh🤭

• Noil poononiikusivuil on semmonenki kenre ku mimmuklasit. Enämpi kaikis kalleriois on sama sievikki klaseis ja ilman. Noon must sillei heettasii, et noon aika tavallisen näköisii nättii tytsyi. Klaseis noon kaiken sulosempii. Eli klasit tekee sulosen siskon vielä nätimmän ja heettasemman näköseks. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2987
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2497
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      47
      2317
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1808
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1429
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1002
    10. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      36
      994
    Aihe