Mitäs huomenna tekis

Anonyymi-ap

Ei ole mitään tekemistä eikä keksi mitä tekis tai minne menisi eli ideoita tai mitä sinä teet huomenna eli vois saada siitäkin jonkun vinkin tai innostuksen mut nyt ei mitään mene baariin tai ota alkoholia vaan jotain muuta

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      La
      1) keitä puuro
      2) mene pilkille
      3) mene talliin
      4) hitsaa

      Su
      -toista vaiheet 1-4

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Katso telkkaria äidin kanssa niin kuin aina.

      • Anonyymi

        Mun äiti kattoo kans kauheesti teeveetä.


    • Anonyymi

      Jos jaksaisi niin voisi ajella oikein kylille, ostaa R-kioskilta hesarin ja käydä vaikka kahvilla jossain. Sitten lukisi sitä lehteä kotona jonka on kovalla vaivalla käynyt hakemassa. Vaikea on sen suurempaa keksiä.

      • Anonyymi

        Joo, mäkin meen huomenna R-kioskille. se on ainoo paikka tällä kylällä mistä saa kahvia. Viimeks hain sieltä paketin, kun olin ostanu pussilakanan. ja ne papparaiset siinä edessä sano, ettei osta netistä mitään, koska he haluaa sovitta ensin. Käyttekö te sovittamassa pussilakanoita ja tyynyliinoja ennen ostoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mäkin meen huomenna R-kioskille. se on ainoo paikka tällä kylällä mistä saa kahvia. Viimeks hain sieltä paketin, kun olin ostanu pussilakanan. ja ne papparaiset siinä edessä sano, ettei osta netistä mitään, koska he haluaa sovitta ensin. Käyttekö te sovittamassa pussilakanoita ja tyynyliinoja ennen ostoa?

        Kova homma ottaa omat peitot ja tyynyt mukaan kauppaan sovitusta varten. Omalla kylällä on R-kioskin lisäksi pari kahvilaakin mutta ne on "mukahienoja" paikkoja. Kesällä on kiva nauttia leivoskahvit ulkona mutta mukahienossa paikassa sisällä tulee mukahieno olo.


    • Anonyymi

      Mä ainakin tykkään sorvaamisesta. Puuta ja metallia sorvailen. En oikein keksi mitään järkevää, mutta kaikenlaista on tullut sorvattua. Tarkoitus ois niin, että saisin itselleni naisen, kun mulla on niin hienot sorvit. Mutta pahasti pelkään että on liian pienet.

    • Huomenaamuna vien taas yhdet surukukat. Sitä en voi suositella.
      Matkamessuille olisi kiva mennä, mutta en taida tänä vuonna viitsiä. ☀️
      Ehkä lähden kokeilemaan alennusmyynnistä ostamiani karvapohjasuksia. 🤔
      Tai sitten katson vain TV:tä ja istun apaattisena nojatuolissa koko päivän, kun olen tullut kotiin.
      Sitten sen näkee.

    • Anonyymi

      Minä aion tiskata ja siivota keittiön, imuroida, siivota kylppärin, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa, käydä salilla ja saunassa. Illalla pitsaa ja olut ihan vain kotosalla.

    • Anonyymi

      Siivoa, tee ruokaa, pese pyykit, lue, kuuntele musaa, mene hiihtämään/salille/jotain muuta liikuntaa.

    • Anonyymi

      Minä menen tapailunaisen luokse heti aamu ysiltä ja sitten me mennään kävelylle meren rantaan ja sieltä sitten minun luokse saunomaan ja syömään.

    • Huomisen kohokohtia ovat uusiseelantilaisen entisen työkaverin tapaaminen ja huikean jännittävä pubivisa illalla. Noita ennen vanhurskaan unta noin puoleen päivään asti koska voin.

    • Anonyymi

      Lepäilen, siivoilen, menen ystävän kanssa lenkille ja illalla katson leffan. Aika tavallista siis, mutta ah niin ihanaa, kun normaalisti viikonloput ovat täynnä kaikkea ohjelmoitua tekemistä niin nautin tästä täysillä 😊

    • Anonyymi

      Se on hyvä, kun te jaksatte. Mulla ei oikeestaan korona sulun jälkeen oo ollu minkäänlaisia kaverisuhteita, enkä oikeen ymmärrä miten sitä ennen on viikonloppuna mihinkään jaksanu ees mennä. Ensinnäkin nukun viikonloppusin 12-14 tuntia ja tää aika mikä tähän jää, niin en jaksais puhua kenenkään kanssa mitään. Pari kertaa käytiin ryyppäämässä kesällä 2020, kun sulku oli päättyny. Mutta syksyllä kun tuli uus sulku, niin aattelin, että nyt vois sulku jatkua loppuelämän. Ja näin hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe