Terveisiä täältä

Anonyymi-ap

Tipattomalta tammikuulta.

t. viinamies

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaiset selibaatit on epämiellyttäviä. Tipaton tammikuu muiden mukana, paitsi jos alko on ongelma tai painoa pitäisi pudottaa.

    • Anonyymi

      Join viime lauantaina kaksi lasia valkoviiniä. En edes pidä viinistä, mutta tölkki on ollut jääkaapissa avaamatta jo pari vuotta, enkä halunnut kaataa juomaa viemäriinkään, niin ajattelin juoda sitä pois pikkuhiljaa.
      Ehkä juon pari lasillista tänäkin viikonloppuna.

    • Anonyymi

      Enpä ole koskaan harrastanut tipatonta tammikuuta tai muutakaan kuuta. Tiistaina join kaksi lasillista viiniä. Saa nähdä koska tulee seuraava lasillinen, ehkä ensi viikolla, ehkä ens kuussa tai kenties ens vuonna. Saa nähdä.

      • Anonyymi

        Juopothan tuota tipatonta tammikuuta harrastaa oikein porukalla. Sitä mä vaan olen ihmetellyt ett miten ne nyt sen aloituksen ovat tammikuun ekapäivälle panneet. Yleensä Uudenvuoden ryyppäjäisten jälkeen,... aamulla niillä on aivan hel... vetin moinen kankkunen ja siihen ne tarvitsee kuulemma loivennusta; eli aamuryyppyä!
        Tammikuun ensimmäinen ja tipaton tammikuu on alkanut; ihan hiton ajattelematon; aloituspäivä! Siinäpähän kärvistelevät, jos koko täyden kuukauden aikovat ilman alkoholia olla.

        Mä henkilökohtaisesti en tipatonta tammikuuta vietä, otan silloin kun huvittaa; eli aikast harvoin. Voi hyvinkin mennä parikin kuukautta ilman pisaraakaan alkoholia. Ja silloin kun maistuu saatan hyvinkin kaataa 3kin alkoholipitoista drinksua kurkkuuni, tai valkoviiniä
        kuluu ruuan kanssa nuo 3 pikarillista! Joskus ennen Mimmin syntymää, mä ihan tietoisesti juomalla join itseni humalaan, unohtaakseni tietyn ikävän tosiasian; ja kyllä onnistuihan se!

        Mutt kyllä mä kannatan tipatonta tammikuuta, alkoholisoituneille ihmisille, ihan terveydellisistä syistä. Saa maksa sekä munuaiset, edes hetkellisen lepoajan toipuakseen, sillä ei noita sisäelimiä ole tarkoitettu kyllästettäviksi viinan kanssa. Kaiken lisäksi aivotkin kärsivät liiallisesta alkoholin käytöstä jollei muuta niin harkintakyky ainakin heikkenee; todistettavasti. Muutamat sairaudetkin vaan pahentuvat liiallisesta alkoholista; diabetes esimerkiksi, ja humalatila voi silloin johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.

        trollikka

        Työpäivä pulkassa, hellurei!


    • Anonyymi

      Hyvä pössis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe