Terveisiä täältä

Anonyymi-ap

Tipattomalta tammikuulta.

t. viinamies

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaiset selibaatit on epämiellyttäviä. Tipaton tammikuu muiden mukana, paitsi jos alko on ongelma tai painoa pitäisi pudottaa.

• Anonyymi

Join viime lauantaina kaksi lasia valkoviiniä. En edes pidä viinistä, mutta tölkki on ollut jääkaapissa avaamatta jo pari vuotta, enkä halunnut kaataa juomaa viemäriinkään, niin ajattelin juoda sitä pois pikkuhiljaa.
      Ehkä juon pari lasillista tänäkin viikonloppuna.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan harrastanut tipatonta tammikuuta tai muutakaan kuuta. Tiistaina join kaksi lasillista viiniä. Saa nähdä koska tulee seuraava lasillinen, ehkä ensi viikolla, ehkä ens kuussa tai kenties ens vuonna. Saa nähdä.

• Anonyymi

Juopothan tuota tipatonta tammikuuta harrastaa oikein porukalla. Sitä mä vaan olen ihmetellyt ett miten ne nyt sen aloituksen ovat tammikuun ekapäivälle panneet. Yleensä Uudenvuoden ryyppäjäisten jälkeen,... aamulla niillä on aivan hel... vetin moinen kankkunen ja siihen ne tarvitsee kuulemma loivennusta; eli aamuryyppyä!
        Tammikuun ensimmäinen ja tipaton tammikuu on alkanut; ihan hiton ajattelematon; aloituspäivä! Siinäpähän kärvistelevät, jos koko täyden kuukauden aikovat ilman alkoholia olla.

Mä henkilökohtaisesti en tipatonta tammikuuta vietä, otan silloin kun huvittaa; eli aikast harvoin. Voi hyvinkin mennä parikin kuukautta ilman pisaraakaan alkoholia. Ja silloin kun maistuu saatan hyvinkin kaataa 3kin alkoholipitoista drinksua kurkkuuni, tai valkoviiniä
        kuluu ruuan kanssa nuo 3 pikarillista! Joskus ennen Mimmin syntymää, mä ihan tietoisesti juomalla join itseni humalaan, unohtaakseni tietyn ikävän tosiasian; ja kyllä onnistuihan se!

Mutt kyllä mä kannatan tipatonta tammikuuta, alkoholisoituneille ihmisille, ihan terveydellisistä syistä. Saa maksa sekä munuaiset, edes hetkellisen lepoajan toipuakseen, sillä ei noita sisäelimiä ole tarkoitettu kyllästettäviksi viinan kanssa. Kaiken lisäksi aivotkin kärsivät liiallisesta alkoholin käytöstä jollei muuta niin harkintakyky ainakin heikkenee; todistettavasti. Muutamat sairaudetkin vaan pahentuvat liiallisesta alkoholista; diabetes esimerkiksi, ja humalatila voi silloin johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.

trollikka

Työpäivä pulkassa, hellurei!

• Anonyymi

Hyvä pössis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe