Terveisiä täältä

Anonyymi-ap

Tipattomalta tammikuulta.

t. viinamies

6

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaiset selibaatit on epämiellyttäviä. Tipaton tammikuu muiden mukana, paitsi jos alko on ongelma tai painoa pitäisi pudottaa.

• Anonyymi

Join viime lauantaina kaksi lasia valkoviiniä. En edes pidä viinistä, mutta tölkki on ollut jääkaapissa avaamatta jo pari vuotta, enkä halunnut kaataa juomaa viemäriinkään, niin ajattelin juoda sitä pois pikkuhiljaa.
      Ehkä juon pari lasillista tänäkin viikonloppuna.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan harrastanut tipatonta tammikuuta tai muutakaan kuuta. Tiistaina join kaksi lasillista viiniä. Saa nähdä koska tulee seuraava lasillinen, ehkä ensi viikolla, ehkä ens kuussa tai kenties ens vuonna. Saa nähdä.

• Anonyymi

Juopothan tuota tipatonta tammikuuta harrastaa oikein porukalla. Sitä mä vaan olen ihmetellyt ett miten ne nyt sen aloituksen ovat tammikuun ekapäivälle panneet. Yleensä Uudenvuoden ryyppäjäisten jälkeen,... aamulla niillä on aivan hel... vetin moinen kankkunen ja siihen ne tarvitsee kuulemma loivennusta; eli aamuryyppyä!
        Tammikuun ensimmäinen ja tipaton tammikuu on alkanut; ihan hiton ajattelematon; aloituspäivä! Siinäpähän kärvistelevät, jos koko täyden kuukauden aikovat ilman alkoholia olla.

Mä henkilökohtaisesti en tipatonta tammikuuta vietä, otan silloin kun huvittaa; eli aikast harvoin. Voi hyvinkin mennä parikin kuukautta ilman pisaraakaan alkoholia. Ja silloin kun maistuu saatan hyvinkin kaataa 3kin alkoholipitoista drinksua kurkkuuni, tai valkoviiniä
        kuluu ruuan kanssa nuo 3 pikarillista! Joskus ennen Mimmin syntymää, mä ihan tietoisesti juomalla join itseni humalaan, unohtaakseni tietyn ikävän tosiasian; ja kyllä onnistuihan se!

Mutt kyllä mä kannatan tipatonta tammikuuta, alkoholisoituneille ihmisille, ihan terveydellisistä syistä. Saa maksa sekä munuaiset, edes hetkellisen lepoajan toipuakseen, sillä ei noita sisäelimiä ole tarkoitettu kyllästettäviksi viinan kanssa. Kaiken lisäksi aivotkin kärsivät liiallisesta alkoholin käytöstä jollei muuta niin harkintakyky ainakin heikkenee; todistettavasti. Muutamat sairaudetkin vaan pahentuvat liiallisesta alkoholista; diabetes esimerkiksi, ja humalatila voi silloin johtaa ennenaikaiseen kuolemaan.

trollikka

Työpäivä pulkassa, hellurei!

• Anonyymi

Hyvä pössis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2987
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2497
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      47
      2317
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1808
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1429
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1002
    10. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      36
      994
    Aihe