Mitä sinulta on kysytty treffeillä? Minulta nainen kysyi olenko murhaaja. Ihan pokkana ja tosissaan se kysyi. Repesin vaan nauramaan ja katsoin onko se tosissaan.
Mikä kysymys on oudoin
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
No jos oisin nainen, niin kyllä varmasti kysyisin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17714028N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
En muista treffeiltä yhtään outoa kysymystä 🤔
Tuollaiseen kysymykseen vastaaminen vaatii hyvää huumorintajua.
Tappamiseen pystyy varmaan useampikin, mutta murhaajalla on ihan omanlaisensa maailmankuva.- Anonyymi
En muista mitään erityisen outoa kysymystä, mutta nyt keski-ikäisenä, kun olen aloittanut deittailun uudelleen, miehet kysyvät usein onko minulla tyttönimeni vai exän sukunimi. Sitä kysytään yllättävän varhaisessa vaiheessa ja itse kun en nimistä niin välitä, niin tämä kysymys tuntuu aina jotenkin erikoiselta. Onko sillä nyt väliä, mikä sukunimi minulla on? Olen pitänyt oman sukunimeni aina, se on ollut minulle itsestäänselvyys. Jos jonkun sattuman kautta menisinkin vielä naimisiin, niin en ottaisi miehen nimeä enkä haluaisi, että hän ottaa minun nimeä.
- Anonyymi
Joillekin miehille naisen sukunimi on tärkeä. Myös mahdollinen ex-mies, löytyisikö googlesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillekin miehille naisen sukunimi on tärkeä. Myös mahdollinen ex-mies, löytyisikö googlesta.
Miksi se on tärkeä? Ja tarkoitatko, että miehet käyvät googlettamassa naisen exän saadakseen tietää, kuka hän on? Kerrassaan erikoista. En ole yhdenkään kumppanini exiä googletellut tai muutenkaan etsinyt somesta.
- Anonyymi
Aika vähän olen käynyt treffeillä. Yksi mies pyysi minua saunomaan kanssaan ensitreffeillä, se oli totaalinen turn-off. Meinasin siltä istumalta häipyä, mutta maltoin kahvin loppuun.
En muista, on ikuisuus edellisistä treffeiksi kutsuttavista treffeistä. 2010 vuoteen menee ja nyksä oli se treffattava. En muista kysyneen mitään outoa.
Sitä edelliset treffit oli 2003 exän kanssa, eikä hänkään kysynyt mitään outoa.- Anonyymi
Olis hitsin mielenkiintosta nähdä miltä sä näytät..
En muista mitään outoa, mutta sinänsä mukavaaa oli kun ekoilla treffeillä hän, päästyämme vierakkäin istumis- ja kädestäpitämisvaiheeseen, katsoi kättäni ja kehui hyvin hoidettuja kynsiä ja erityisesti kynsinauhoja. Kuulemma kynsinauhat kertoivat miehestä pelkästään hyvää itsestä huolehtimisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628