Mitä miettisit ätmi?

Anonyymi-ap

Minulla on sellainen ajatus että voisin pyyhkäistä oikealle jonkun ätmin.
Miltä se tuntuisi jos kaunis ja menestyvä nainen osottaisi kiinnostusta? Miten suhtautuisit siihen jos oikeasti niin kävisi?

Minulla on taustalla se ajatus kun aina olen seurustellut kuumien ja komeiden kanssa ja yllätys yllätys, heistä on ollut kiinnostuneita myös 100 muuta naista niin mietin millaista olisi jos nyt valitsisinkin sen kaikista rumimman?

30

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ätmi ruma mut ainoa vika ätmeissä on että ovat köyhiä eli rahattomia pienituloisia pieni palkka se on ätmien vika että ovat duunariperheestä eli pienituloisia

      • Anonyymi

        Eli ätmi murehtisi vain omia rahojaan, vaikka nainen olisi menestyvä, varakas ja hyvin tienaava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ätmi murehtisi vain omia rahojaan, vaikka nainen olisi menestyvä, varakas ja hyvin tienaava?

        Ei vaan että laskujen jälkeen ei paljon rahaa jää ja miettii miten rahat riittää seuraavaan tilipäivään ja mitä ruokaa ostelis et pystyy naiselle antaa joka päivä ruokaa ja miettii et haluis ostaa naiselle herkkujakin ja et jäis rahaa et vois tehdä naisen kanssa jotakin kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan että laskujen jälkeen ei paljon rahaa jää ja miettii miten rahat riittää seuraavaan tilipäivään ja mitä ruokaa ostelis et pystyy naiselle antaa joka päivä ruokaa ja miettii et haluis ostaa naiselle herkkujakin ja et jäis rahaa et vois tehdä naisen kanssa jotakin kivaa

        Niin, eli ätmi pohtisi vain omia rahojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli ätmi pohtisi vain omia rahojaan.

        No ei voi muiden rahoja miettii vain omia voi miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi muiden rahoja miettii vain omia voi miettiä

        Omia rahojaan vaan laskeskelee ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan että laskujen jälkeen ei paljon rahaa jää ja miettii miten rahat riittää seuraavaan tilipäivään ja mitä ruokaa ostelis et pystyy naiselle antaa joka päivä ruokaa ja miettii et haluis ostaa naiselle herkkujakin ja et jäis rahaa et vois tehdä naisen kanssa jotakin kivaa

        Voin maksaa sinullekin illallisen. Raha ei ole koskaan ongelma
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin maksaa sinullekin illallisen. Raha ei ole koskaan ongelma
        Aloittaja

        Ei ätmi sitä tajua. Ätmi laskee vain omia rahojaan 24/7.


    • Miettisin, että on se vaan helvetin hyvä etten ole missään pyyhintämediassa. Siinähän pyyhit, vasemmalle, oikealle, ylösalas, vaikka vielä eteen ja taakse, tsuih tsuih vaan.

      • Pyyhintään on kehitetty ns. Tinder-sormi, joka pyyhkäisee halutulla frekvenssillä ja haluttuun suuntaan. Ei tarvitse omia sormia rasittaa. Perusongelmaa eli koko sovelluksen tyhjänpäiväisyyttä sekään ei ratkaise.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Pyyhintään on kehitetty ns. Tinder-sormi, joka pyyhkäisee halutulla frekvenssillä ja haluttuun suuntaan. Ei tarvitse omia sormia rasittaa. Perusongelmaa eli koko sovelluksen tyhjänpäiväisyyttä sekään ei ratkaise.

        No se. Ja onneksi en ole noissa medioissa, niin ei tartte miettiä kuin oman hanurin pyyhkimistä ja puhtaasti paperilla, kännykkää sinnepäin ei viitti laittaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se. Ja onneksi en ole noissa medioissa, niin ei tartte miettiä kuin oman hanurin pyyhkimistä ja puhtaasti paperilla, kännykkää sinnepäin ei viitti laittaa.

        Näin oikeesti:noi sovellukset ihan mielipuolisia. Yhdellä vilkaisulla pitäisi päättää onko toinen parusuhdematskua vai ei.
        Alottaja


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se. Ja onneksi en ole noissa medioissa, niin ei tartte miettiä kuin oman hanurin pyyhkimistä ja puhtaasti paperilla, kännykkää sinnepäin ei viitti laittaa.

        Veinasin heti 1 päivässä poistaa kun satoja satoja miehiä mutta sit muistin et just siitä sovelluksesta olin maksanu käytön kuukaudeksi niin olkoon nyt vielä hetki (ei tinder)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin oikeesti:noi sovellukset ihan mielipuolisia. Yhdellä vilkaisulla pitäisi päättää onko toinen parusuhdematskua vai ei.
        Alottaja

        Niinpä, se on vähän haastavaa, puhdasta meediohommaa, ennustajaeukko voisi onnistuakin. Miksi sitten käytät niitä? Jokin syyhän siihen on, vaikka olet jo todennut että parisuhdetta sieltä luultavasti ei löydy. Voi löytyä, mutta todennäköisyys on pieni.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Pyyhintään on kehitetty ns. Tinder-sormi, joka pyyhkäisee halutulla frekvenssillä ja haluttuun suuntaan. Ei tarvitse omia sormia rasittaa. Perusongelmaa eli koko sovelluksen tyhjänpäiväisyyttä sekään ei ratkaise.

        On sieltä pari tuttua ihan kunnon parisuhteen löytäneet. Toisille syntyi juuri vauva, että joukkon mahtuu myös aitoja rakkaustarinoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sieltä pari tuttua ihan kunnon parisuhteen löytäneet. Toisille syntyi juuri vauva, että joukkon mahtuu myös aitoja rakkaustarinoita.

        Tottakai niinkin käy, se on väistämätöntä. Itsekin tunnen jokusen Tinder-rakkauden, mutta paljon enemmän Tinder-pettyneitä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinpä, se on vähän haastavaa, puhdasta meediohommaa, ennustajaeukko voisi onnistuakin. Miksi sitten käytät niitä? Jokin syyhän siihen on, vaikka olet jo todennut että parisuhdetta sieltä luultavasti ei löydy. Voi löytyä, mutta todennäköisyys on pieni.

        Ekaa kertaa elämässä aloin pari päivää sitten käytön ja heti löytyikin se oikea, komea hyväksikäyttäjä. Mutta esim.exäni löysi kihlatun tinderistä, siellä en ole ikinä ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ekaa kertaa elämässä aloin pari päivää sitten käytön ja heti löytyikin se oikea, komea hyväksikäyttäjä. Mutta esim.exäni löysi kihlatun tinderistä, siellä en ole ikinä ollut.

        No minulla ei ole omaa kokemusta, on vain ystävieni kertomaa. Olen siis hyödytön syvällisempään keskusteluun asian osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sieltä pari tuttua ihan kunnon parisuhteen löytäneet. Toisille syntyi juuri vauva, että joukkon mahtuu myös aitoja rakkaustarinoita.

        Ei se vauvan tulo mitään tinderiä tarvi ja mikään merkki ole minkään palvelun toimivuudesta. Vauvoja syntyy kännipanoistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vauvan tulo mitään tinderiä tarvi ja mikään merkki ole minkään palvelun toimivuudesta. Vauvoja syntyy kännipanoistakin.

        Pointti nyt ehkä olis se, että muitakin kuin pelkkiä panosuhteita on syntynyt Tinderin kautta..


    • Mikset valitse sisäisten arvojen perustella miehiä ja joku sellainen kuka tuntuu muuten tyydyttävältä? Tosin se on vaikeaa, jos kumpikin kirjoittaa 3 lausetta itsestään. 😂

      Inhoan itse tuota vasen-oikea systeemiä. Kuva ei kerro kiinnostavuudesta mitään ja jos tekstiä ei ole, niin eihän siinä ole mitään mihin tarttua! Itse mietin jossain kohtaa Valoa, tutustuin systeemiin (ilmainen versio laittamatta profiilia näkyväksi) ja vaikka siellä voi valita arvopilviä oli itse tekstiosa tosi lyhyt ja kuville paikkoja vaikka kuinka paljon ja sama Tinder oikealle vasemmalle pyyhkäisy kuitenkin valintaperusteena… Ihan niin kuin järjestelmää olisi luku- ja kirjoitustaidottomille. En siis julkaisut profiilia. Tosin maksullisessa versiossa näytti olevan mahdollista valita, etteivät miehet eivät löydä sinua ellet itse ole tykännyt heistä. Sinänsä, Valoa pitäisi plätkyttää kuin palstaa, että joukosta löytäisi kiinnostavia ihmisiä ja sitten pitäisi itsekin säväyttää, jotta keskustelu aukeaa ja jatkuu muuta kuin moi ja moi verran.

      Mitä appia käytät ap?

      • Anonyymi

        Ei Valossa tarvitse naisena swaippailla tykkäysten runsaan lukumäärän takia. Ei varmaan muissakaan sovelluksissa, mutta käytän vain Valoa, joten viittaan siihen. Itse olen siis tykännyt takaisin vain minusta tykänneistä, jolloin ei tarvitse selailla muita. Minulla on maksullinen versio, joten näen tykkääjien profiilit.

        Totesin myös, että on todella vaikea pelkän kuvan tai lyhyen kuvauksen perusteella osata sanoa yhtään mitään, joten keskityn niihin, jotka ovat tykänneet minusta. Melkein arpapeliä se silti on. Ihmisestä on vaikea tietää oikein mitään, koska kuvauskenttä on todella lyhyt. Jotkut miehet silti ovat onnistuneet tekemään lyhyen ja ytimekkään tekstin, joka herättää kiinnostuksen sen verran, että on tykännyt takaisin. Jutellessa se aika nopeasti selviää, onko mitään mahdollisuuksia yhteiseen tulevaisuuteen. Eräs mies esim. vastasi kysymyksiini yhdellä sanalla 🙄 Toivottelin kymmenennen viestin jälkeen hyviä jatkoja 😁


    • Anonyymi

      Olen ruma rikas ätmi. En kelpuuta mitään jännämiesten käyttämää lorttoa.

      • Anonyymi

        Palstalla jauhetaan jatkuvasti, että raha on rakkaus. Sun pitäisi siis kyllä helposit löytää muutakin. Jos et löydä, niin et ole edes etsinyt.


    • Anonyymi

      Kaunis jolla on lukemattomat mahdollisuudet ei valitse rumaa koskaan aidosta rakkaudesta, vaan korkeintaan hyötyäkseen esim ätmin rahoista.

    • Anonyymi

      Ei ätmi oo köyhä. Just töissä ihmeteltiin, että miten mulla jää niin paljon rahaa vaikka meillä on sama palkka. Niin sittenhän joku keksi että heidän pitää pistää muijat pois. Ja mun mielestä on hauskaa olla ätmi. Vähän niin kuin siinä arkijärki mainoksessa. Sekin on totta, että täällä maakunnassa elää duunaripalkalla tosi hyvin.

    • Anonyymi

      Kiitos tarjouksesta mutta en aio olla jonkinlainen sairas sosio-emotionaalinen koe.

      • Anonyymi

        Lisäksi pidän täysin varmana että tuollaisesta asetelmasta nainen pyrkisi mitätöimään minua perusteella että "hän teki palveluksen tyytymällä minuun ja siksi olen velkaa". Tämä estää lähtökohtaisesti tasapainoisen suhteen.


    • Anonyymi

      No vaikka en ois liian ruma ja limainen tinderiin, niin vasemmalle pyyhkäisisin. Niin tein jo viime vuonna, koska ei ole mitään järkeä tuhlata sellaisiin ihmisiin aikaa.

    • Vaikken olekkaan ätmi, ehkä ätni niin en ilahtuisi siitä, että joku säälistä valitsee minut. Ätmistä en osaa sanoa, kelpaako hälle. 🤷🏼‍♂️

      Enkä kyllä itse mihkään kinderiin liittyiskään, ei sieltä mitään tällä kuontalolla löytyisi. Ja jos joku vielä kuontalon hyväksyisi, niin persoonana olen tyyppiä joka ei herätä mielenkiintoa. Tylsääkin tylsempi tylsimys.

      Epätoivoisia miehiä ehkä yrittäisi, mutten ole miehistä yhtään kiinnostunut. Olis täysin turha "palvelu".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe