Käyttääkö Danny helmiä hyväksi

Anonyymi-ap

Koska ei maksa helmille palkkaa. Helmin tulot 3000 euroa vuodessa ja kuitenkin helmi ollut dannyn kanssa koko ajan ja kokannut sille ruokaa ja ollut avustajana. Eikö sellaisesta pitäisi palkkaa saada pari tonnia kuussa ainakin.

27

130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääasia kuitenkin lienee, ettei Danny heittele helmiä sioille...

    • Oisko sitten ehta parisuhde kuitenkin ja mies kustantaa avopuolisonsa elämän? Ihan kuten joskus muinoin miehet teki ihan järjestään.

    • Anonyymi

      Maksullista naista sanotaan huo.....

      • Anonyymi

        Kyllä se rahaa saa. Mutta se ei näy missään. Niin se menee. Veronkiertoa


    • Ehkä Helmi haluaa suuntautua geriatriaan ja reenaa Dannylla.

    • Anonyymi

      Ei tyhmä nainen osaa palkkaa pyytää kun saa maksun luonnossa.

    • Anonyymi

      Tarviiko sitä nyt verokortilla maksaa.

    • tosi.typy

      Ehkä kumpikin auttaa toisiaan ja heillä on ns. vaihdantatalous. Yksityiskohtia on vaikea mennä arvailemaan.

    • Anonyymi

      Hittoako se meille kuuluu? Helmi on täysi-ikäinen ja saa ratkaista omat asiansa itse.

      Nopeasti päässälaskien tuo 3000€ jaettuna 12 kuukaudella tekee 250 € taskurahaa kuussa. Helmi saa asunnon ja ruuan, lomamatkoja Dannyn mukana etelään ja takaisin. Uusia vaatteita kenties; ja tulee kohdelluksi tasavertaisena elämäntoverina, kaikki on ihan reilassa. Ainakaan ei ole työttömänä; ei ano asumistukea eikä Kelalta työttömyysavustuksia, eiköhän tässä maassa ole tarpeeksi jo tulonsiirtoja työssäkäyviltä veroina, joista Kelakin rahoituksensa saa!

      On täällä siviilissä muitakin saman kaltaisia pareja, joissa vanhempi henkilö kustantaa avustajansa elämän; omasta kukkarostaan! Eikä niihin muihin edes kiinnitetä niin huomiota; koska se toinen henkilö ei ole tarpeeksi kuuluisa, kuten Danny on. Silkkaa katellisuutta ja pahansuopaisuutta sanoisin, tällainen aloitus sinkku palstalla.... Vai olisiko joku valmis kustantamaan Helmin elämän ilman mitään velvoitteita? Kansalaiset ovat vaan kateellisia, kun jotkut ovat pystyneet järjestämään elämänsä mukavasti, ja nuo 2; ilmeisesti kumpikin ovat tyytyväisiä.
      trollikka

      • Anonyymi

        Jokainen järjestäköön elämänsä kuten haluaa, se ei muille kuulu, siinä olen samaa mieltä. Itse miettisin kuitenkin myös sellaisia asioita, että kertyykö eläkettä, omia säästöjä/sijoituksia jne. Jos elää toisen siivellä kovin pitkään ja jos se kaikki loppuu (kuten usein käy), voi olla aika ikävä todellisuus edessä taloudellisessa mielessä.

        Helmi toki on vielä kovin nuori eikä tällaisilla asioilla ole niin merkittävää vaikutusta vielä, mutta noin yleisesti kenenkään ei kannattaisi laskea taloudellista turvaansa toisen ihmisen varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen järjestäköön elämänsä kuten haluaa, se ei muille kuulu, siinä olen samaa mieltä. Itse miettisin kuitenkin myös sellaisia asioita, että kertyykö eläkettä, omia säästöjä/sijoituksia jne. Jos elää toisen siivellä kovin pitkään ja jos se kaikki loppuu (kuten usein käy), voi olla aika ikävä todellisuus edessä taloudellisessa mielessä.

        Helmi toki on vielä kovin nuori eikä tällaisilla asioilla ole niin merkittävää vaikutusta vielä, mutta noin yleisesti kenenkään ei kannattaisi laskea taloudellista turvaansa toisen ihmisen varaan.

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutt sekin on jokaisen henkilökohtainen ratkaisu.
        Voihan heillä olla myös keskenäinen sopimus, vähän niin kuin keskenäinen testamentti!

        Mä huolehdin nykyään vanhemmistani, jotka asuvat naapuritalossa. Äitini rakennutti sen talon, minun omistamalleni tontille. Perinnönjaossa se talo arvioidaan ja lasketaan mun perintöosuuteeni. Taloa ei voi periä kukaan muu sisaruksistani, jos minun perintöosuuteni olisi pienempi mitä rakennuksen arvo: minä maksan sen erotuksen silloin heille.

        Täysin laillinen ehto, tuomarin mukaan! Sisarukseni myös tietävät, jo nyt ehdot, joilla rakennus rakennettiin mun omistamalleni suurelle tontille. Mä maksan myös kiinteistö verot, sähkölaskuun heillä on omamittari, kunnan vesi ja viemäri jonka laskut jaetaan.
        trollikka


    • Anonyymi

      danny kuollut thaimaa

    • Anonyymi

      Emmehän me tiedä paljonko hän saa muuta rahaa.
      Kotitaloudessa raha liikkuu ilman kuitteja näppärästi ja kukaan ei voi näyttää toteen yhtään mitään.
      Esim,,käteistä rahaa muutama satanen kotona purkissa ja ruoka ostokset maksetaan kortilla josta jää jälki mutta ei pankki eikä verottaja ota tarkkailuun jos nostaa käteistä vaikka 500€/ viikko muihin menoihin.

    • Anonyymi

      kuolema tulee viikon sisällä

    • Anonyymi

      Voihan Helmi saada omaishoitajan palkkiota. Kyseessä olisikin hoivasuhde eikä...

    • Anonyymi

      dANNY YLLÄTI HELMIN DANNY PASKANSI SÄNKYYN

      • Anonyymi

        Kuinka Dannyn tunnetusti suurikokoinen Dick sitten mahtuu pienikokoisen Helmin aukkoihin.
        Joutuuko siinä käyttää jotain tummelia tai rasvoja, jotta mahtuu sorvaa.
        Tätä Oon funtsinu, tai Voihan Helmi olla venyvää lihaa.

        No Seuraavassa elämänkerrassaan Danny sitten rahapulassa kertoilee!


    • Anonyymi

      Mä kyllä ihmettelen; mitä virkaa modella on, jos tämän ketjun loppuosan textiä saa kirjoittaa ihmisistä, heidän oikeilla nimillään? Miks ei poisteta; ihmettelen vaan!

      Jokin "voimasana " jossakin tekstissä, missä ei ketään edes mainita nimeltä, ->
      Viuuh ja teksti poistetaan ketjusta... koettu on!
      trollikka

      • Arvattavasti palstalle kirjoittajien mielenterveysongelmat eivät kuulu meille muille, mutta valitettavasti ko. ongelmat näkyvät Suomi24:n ollessa kykenemätön ne poistamaan.


    • Anonyymi

      Helmi on kyllä maineensa pilannut. Ei tulla muistamaan muuna kuin Dannyn perinnön havittelijana.

    • Anonyymi

      SSSS

      • Anonyymi

        Aattoiltana danny-pukki ovella kolkuttelee "kop kop, onko täällä kilttejp tyttöjä?", helmi rientää ovelle vastaan baby doll-yöpaidassaan tonntulakki päässä "Oi, siellähän on joulupukki, onpas teillä valtava ryhmysauva!" helmi huudahtaa...jne. Ketä heteromiestä ei vähän käy kateeksi valehtelee :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aattoiltana danny-pukki ovella kolkuttelee "kop kop, onko täällä kilttejp tyttöjä?", helmi rientää ovelle vastaan baby doll-yöpaidassaan tonntulakki päässä "Oi, siellähän on joulupukki, onpas teillä valtava ryhmysauva!" helmi huudahtaa...jne. Ketä heteromiestä ei vähän käy kateeksi valehtelee :D

        -harmiseikirj-

        Totta näin.


    • Anonyymi

      Helmi on hyvä nainen parempi kuin muut horot.

    • Anonyymi

      Palkkaa on olla yhdessä ymmärrätkö tollo.

    • Anonyymi

      Moniko mies maksaa asuinkumppanilleen palkkaa...???

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      271
      2926
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1661
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1443
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1368
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      150
      1062
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1024
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      991
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      954
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      925
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      64
      901
    Aihe