Millaisia ajatuksia kaverini herättää?

Anonyymi-ap

-On 30v+ mies

-On kouluja käynyt

-On työ, asunto ja auto

-Ei aikaisempia seurustelusuhteita

-Ehkä kerran saanut naista tai neitsyt

-Ei mikään ätmi tai ruma. On niitä naisia rumemmillakin kavereillani

-Ei ole koskaan käynyt edes treffeillä

-Ei lataa tindereitä tai muita deittisovelluksia

16

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hänen seksuaalinen suuntautumisensa normaali, eli päinvastainen kuin mitä massamedian mielikuvilla meille yritetään alati tyrkyttää?

• Anonyymi

• Anonyymi

Hmm... mietitäänpäs. Jos hän on kiltti ja kunnollinen homomies, joka juuri ei halua omaa seksuaalisuuttaan kenellekään tyrkyttää niin miksi sinä otat sen esille? Haluatko sinä jättää hänet rauhaan? Et vaan kiusata ja räksyttää omaa agendaasi median homotyrkytyksestä. Noh, tämähän oli tietysti tiedossa ja alunperinkin.

• Anonyymi

Ei mitään sen kummempia. Itse olin tuossa iässä samanlainen, paitsi nainen. (Enkä omistanut autoa, kun asuin isossa kaupungissa.) Joillakin vain on elämässä muutakin mielenkiinnon kohdetta kuin parin etsintä.

• Anonyymi

Ei ole kauaa kun kyselit täällä tätä samaa. Mikä sua tässä ihmisessä häiritsee, jos keskusteltais ennemmin siitä?

xLiner

• Varsin hyvin näyttää kaverin asiat olevan. Paremmin kuin itselläsi?

• Anonyymi

Poikkeuksellisen hyvin pärjännyt jos kerran saanut jo naista . Moni jää kokonaan ilman . Tämä maailma on tehty vaan naisille ja komeille miehille . Heillä pelkästään ihmisarvo elämässä.

• Ensimmäinen ajatukseni on se, että kaveri lienee kovin tyytyväinen elämäänsä ihan noinkin. Ja se täytyy hänelle sallia. 🙂

• Anonyymi

Eli on ruma jos ei ole naista saanut. Monet ei uskalla myöntää että naisen saaminen on ulkonäöstä kiinni. On minullakin työ, asunto ja auto ja olen velaton en ole velkaa ollut koskaaan. Se vaan ei ole mitään merkannut. Pakkohan se on uskoa että itse olen ruma koska ei naiset osoittanut kymmeneen vuoteen minkäänlaista kiinnostusta tutustua.

• Anonyymi

Ei mitään sen ihmeempiä ajatuksia. Ei kaikilla ole seksi jatkuvasti mielessä ja ehkä kaverisi ei ole sellainen, jota tuo niin ahdistaisi.

• Anonyymi

Ottakaa myt huomioon noi työelämän vaatimukset. Mulla ton ikäsenä, joka ikinen työpäivä veny, eikä lomia ehtinyt ikinä pitää. Ei siinä oikein parinhaku tullut ees mieleenkään ja viikonloput meni ihan palautuessa. Onneks nykyään osaa olla vähän vaativampi. Nytkin mulla alkaa mutaman päivän hermoloma. Se ei tietenkään oo mikään etu paria hankkiessa, jos sanoo olevansa hermolomalla. Mutta mulle se on nykyään jo yhdentekevää, koska ikää on jo sen verran ettei lapsia kannata tehdä. Että ihan kaikille vaan tiedoks, että oon hermolomalla.

• Anonyymi

Kaverisi ei ole löytänyt itselleen sopivaa naista. Eihän tuo tilanne mikään ihmeellinen ole, voi vielä löytää kumppanin, jos haluaa.

• Anonyymi

Ei se ole ainakaan viinaa juonut.

T: viinamies

• Anonyymi

Kaverisi vaikuttaa olevan tyytyväinen elämäänsä. Olisit sinäkin omaasi.

- Sheena

• Anonyymi

Klassinen "kaverin puolesta kyselen" -kysymys?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2602
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      106
      2448
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2228
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1935
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      196
      1609
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79