"Suositusta Tinder-profiilistaan huolimatta Lassila kokee deittisovelluksen uuvuttavana. Tykkäykset eivät johda aina edes keskusteluun, ja keskustelut jäävät helposti roikkumaan ilmaan eivätkä johda tapaamisiin."
https://yle.fi/a/74-20017282
Eli toisin sanoen kilpailu tinderin mallimiehistä on niin kovaa, että tuon tasoiset tytöt ei saa tapaamisia mallimiesten kanssa.
Tinder tyttö valittaa kun ei saa tapaamisia
21
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehdi mallimiehet joka tytön luokse.
- Anonyymi
Mallimiehet ovat Grinderissa, eivät Tinderissä.
- Anonyymi
Vaan siis onneksi tuokin tyttö voi nyt halutessaan vaihtaa sukupuolensa ja siirtyä Grinderiin metsäsätämään niitä mallimiehiä.
Jos keskustelut "jäävät ilmaan", niin silloin mies on joko varattu tai hän jänistää tai sitten ei vaan ole riittävän kiinnostunut, vai?
- Anonyymi
Joskus muinoin kun vielä nettideittailin en luottanut ollenkaan kauniin naisen lähestymisyritykseen, koska en muutenkaan ollut suosittu koskaan. Valtaosa kauniiden naisten lähestymisistä olikin hoono soomi hyväksikäyttö yritystä.
Toisekseen mitä kaunis muka näkisi rumassa ihmisessä, koska hänellä kysyntää on muutenkin. Lähinnä tulee mieleen jonkun asian yleensä taloudellinen hyväksikäyttö yritys tms.
Jos oletetaan, että kaunis jostain ihmeen syystä olisikin muka rumasta kiinnostunut, niin ei se tarvi kun yhden rypyn rakkauteen niin hänen on helppo vaihtaa parempaan.
Eli sanotaanko näin toimin realistisesti kuin olisi varsinaisesti jänistänyt pois tilanteesta. Anonyymi kirjoitti:
Joskus muinoin kun vielä nettideittailin en luottanut ollenkaan kauniin naisen lähestymisyritykseen, koska en muutenkaan ollut suosittu koskaan. Valtaosa kauniiden naisten lähestymisistä olikin hoono soomi hyväksikäyttö yritystä.
Toisekseen mitä kaunis muka näkisi rumassa ihmisessä, koska hänellä kysyntää on muutenkin. Lähinnä tulee mieleen jonkun asian yleensä taloudellinen hyväksikäyttö yritys tms.
Jos oletetaan, että kaunis jostain ihmeen syystä olisikin muka rumasta kiinnostunut, niin ei se tarvi kun yhden rypyn rakkauteen niin hänen on helppo vaihtaa parempaan.
Eli sanotaanko näin toimin realistisesti kuin olisi varsinaisesti jänistänyt pois tilanteesta.Ymmärrän tosi hyvin tuon ajatuskulun, koska olen itse käynyt saman läpi, vaikkakin IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sanotaanko näin toimin realistisesti kuin olisi varsinaisesti jänistänyt pois tilanteesta.Tuohon täytyy todeta, että itse olen käynyt tuota läpi usein, tuona naisena, josta ajatellaan "mitä se muka mussa näkisi".
Mä olen kuullut lukemattomat kerrat, että mulla on varmasti miehiä jonoksi saakka. En vaan ole itse vielä siihen jonoon törmännyt. En oikeastaan edes yhteen jonottajaan, vaan molemmat parisuhteeni ovat alkaneet siitä, että olen itse vain niin pirusti tunkenut itseäni tykö. Jos kerron jollekulle, että en ole käynyt vuosikausiin treffeillä ja että oikeastaan minua ei ole kukaan edes koskaan treffeille pyytänyt, niin vastaus on "älä puhu paskaa", tai että olen vaan nirso. No paha on nirsoilla, kun ei ole yhtään ainutta, jonka suhteen nirsoilla. Jos minua katsellaan, niin pysyvät aina kaukana katselemassa. Anonyymi kirjoitti:
Tuohon täytyy todeta, että itse olen käynyt tuota läpi usein, tuona naisena, josta ajatellaan "mitä se muka mussa näkisi".
Mä olen kuullut lukemattomat kerrat, että mulla on varmasti miehiä jonoksi saakka. En vaan ole itse vielä siihen jonoon törmännyt. En oikeastaan edes yhteen jonottajaan, vaan molemmat parisuhteeni ovat alkaneet siitä, että olen itse vain niin pirusti tunkenut itseäni tykö. Jos kerron jollekulle, että en ole käynyt vuosikausiin treffeillä ja että oikeastaan minua ei ole kukaan edes koskaan treffeille pyytänyt, niin vastaus on "älä puhu paskaa", tai että olen vaan nirso. No paha on nirsoilla, kun ei ole yhtään ainutta, jonka suhteen nirsoilla. Jos minua katsellaan, niin pysyvät aina kaukana katselemassa.Itsetunnon jonkinlaisesta puutteesta ja hylätyksi tulemisen pelosta siinä kai loppujen lopuksi on kysymys. Siis kun ajattelee että ei tuo musta mitään halua kuitenkaan. Luulisin...tai noita tunteita itsessäni ainakin tunnistan. Ja aikaisemmista huonoista kokemuksista.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Itsetunnon jonkinlaisesta puutteesta ja hylätyksi tulemisen pelosta siinä kai loppujen lopuksi on kysymys. Siis kun ajattelee että ei tuo musta mitään halua kuitenkaan. Luulisin...tai noita tunteita itsessäni ainakin tunnistan. Ja aikaisemmista huonoista kokemuksista.
Niin, kyllä mä ne syytkin ymmärrän. Eipä tässä omakaan itsetunto ole kolhuitta säilynyt. Eihän minulla ja kaltaisillani oikeastaan ole edes oikeutta ilmaista sitä, että meidän olisi vaikea löytää seuraa. Sehän on kuulemma ihan pelkkää paskapuhetta ja todellakin olen kuullut ihan tasan juuri nuo sanat useamman kerran päin näköä sanottuina. Mitäpä sitä siihen sitten vastaisi, muuta kuin että "Aha". Välillä on tullut tunne, että ne muka pitäisi ottaa jopa kohteliaisuutena. Se vaan, että onko niillä syillä lopulta yhtään mitään väliä? Eiväthän ne syyt lopputulosta muuta.
Kaikkein oudoin kokemani ilmiö on ehkä kuitenkin se, että parisuhteessa ollessani, siihen parisuhteeseen on kohdistunut miesten taholta sabotaasiyrityksiä. Molemmat eksäni joutuivat kuuntelemaan sitä, että kauanko luulet tuon naisen sua katselevan ja pariin otteseen jopa sitä, että joku alkaa selittää miten "taidan viedä sulta naisen". Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä mä ne syytkin ymmärrän. Eipä tässä omakaan itsetunto ole kolhuitta säilynyt. Eihän minulla ja kaltaisillani oikeastaan ole edes oikeutta ilmaista sitä, että meidän olisi vaikea löytää seuraa. Sehän on kuulemma ihan pelkkää paskapuhetta ja todellakin olen kuullut ihan tasan juuri nuo sanat useamman kerran päin näköä sanottuina. Mitäpä sitä siihen sitten vastaisi, muuta kuin että "Aha". Välillä on tullut tunne, että ne muka pitäisi ottaa jopa kohteliaisuutena. Se vaan, että onko niillä syillä lopulta yhtään mitään väliä? Eiväthän ne syyt lopputulosta muuta.
Kaikkein oudoin kokemani ilmiö on ehkä kuitenkin se, että parisuhteessa ollessani, siihen parisuhteeseen on kohdistunut miesten taholta sabotaasiyrityksiä. Molemmat eksäni joutuivat kuuntelemaan sitä, että kauanko luulet tuon naisen sua katselevan ja pariin otteseen jopa sitä, että joku alkaa selittää miten "taidan viedä sulta naisen".Tottakai on oikeus sanoa että ei löydä seuraa tai että se on vaikeaa oli sitten kuka tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein oudoin kokemani ilmiö on ehkä kuitenkin se, että parisuhteessa ollessani, siihen parisuhteeseen on kohdistunut miesten taholta sabotaasiyrityksiä. Molemmat eksäni joutuivat kuuntelemaan sitä, että kauanko luulet tuon naisen sua katselevan ja pariin otteseen jopa sitä, että joku alkaa selittää miten "taidan viedä sulta naisen".Ja joo ei niillä syillä ole merkitystä eivät ne sitä yksinäisyyttä ja tuskaa mihinkään poista. En itse ymmärrä mitä pahaa siinä muka on jos joku ns. kaunis ssnoo että on yksinäinen ja ilman seuraa. Ehkä ihmiset kuvittelevat että se ulkonäkö muka ksikki ongelmat ratkaisee tai että ne ovat kauniille automaattisesti helpompia.
Mitä tuohon parisuhteen sabotoimiseen ja sen rikkomis yrityksiin tulee luulisin että se on kateutta ja katkeruutta siitä että itsellä ei ole käynyt samanlainen onni ja ei vain jotenkin pysty niitä tunteita käsittelemään. Kokee että toisten onni olisi muka jollain tapaa itseltä pois.
- Anonyymi
Kovasti satelee tykkäyksiä feministille.
- Anonyymi
Ei tarkoita tuota kaunista Saaraa, vaan jutun näennäis tutkijaa Jenni Janakkaa.
Toisaalta on hyvä, että henkilö ilmaisee profiilissaan suvaitsemattomuutensa ja vihaisminsä kuten juurikin nuo feminismin ja vihervasemmistolaisuuden, niin se karkoittaa samantien valtaosan henkilöistä joilla on lukutaito olemassa.
Itselläni ei ole minkäänlaista luottoa feministisen vihervasurin tutkimuksiin, koska on tunnettua että he "tutkivat" asioita aina oma ideologia edellä.
Puolueeton henkilö tässäkin jutussa antaisi paremman näkökannan tinderöintiin.
Kaiken kameempaa on, et sekä tytöt että pojat pelkää kamaloittavii ja hävaisevii rukkasii nii, eittei uskalla tehä mitään, vaik ulkopuolinen näkee heti, et nehän molemmat on ihan lääpällään.
Ois jo aikaa si kantsinu sanoo, et tottakai maletaan seukkaan, mutku ei vaan uskalla sanoo. Riparilaistenki pääkysymys oli, miten voi saaha vastapuolen tuntemukset takuuvarmasti selville, enneku paljastaa omansa, mut sillei ei vaan voi. 🌹👀- Anonyymi
Tinder ei kyllä toimi ihan useimpien toivomalla tavalla, koska niin monet miehet tykkäävät kaikesta. Itse swaippailin varmaan lähemmäs 90% naisista vasemmalle, koska profiilien perusteella ei syttynyt kiinnostusta. En myöskään nähnyt mitään järkeä tykätä ulkonäöllisesti top 10-20% profiileista, vaikka olisikin paljon yhteisiä asioita, koska heitä joka tapauksessa pommitetaan aivan liikaa.
- Anonyymi
Tinder antaa suurin piirtein jokaiselle naiselle, oli hän kuinka hirvittävän näköinen tahansa, valtavan kirjon janoisia miehiä jonottamaan treffejä ja pillua. Tuhansien halukkaiden miesten joukko nostaa jokaisen naisen käsitykset itsestään tavaisiin. Se paisuttaa egon hirvittävän suureksi ja tekee naisesta vastenmielisen persoonan, ja saa hänet käyttäytymään vihamielisesti rumempia miehiä kohtaan.
Tässä surullista on se, että naiset eivät pääosin ymmärrä, että heidän seksuaalinen markkina-arvonsa on täysin eri, kuin parisuhdemarkkina-arvo. Eli se 190cm miljonääri voi panna keskinkertaistakin naista, kun kunnon darra osuu kohdalleen, mutta parisuhteeseen se ei varmasti ryhdy kyseisen naisen kanssa.
Itsekin 8-9/10 näköisenä jäbänä välillä pillun puutteessa lankesin 5/10 naisiin. Sitten nämä idiootit luulivat omaksi tasokseen 8/10 ja ruikuttavat kuinka miehet ovat sikoja. Samaan aikaan tunnen 6-7/10 tason diplomi-insinöörejä, jotka ovat neitsyitä:D Jäin noihin kuviin vähän enemmän kiinni.
Saarasta jäi kuva että asuu kauniissa kodissa (ihan vaan tapeteista päättelin) ja kaipaa toista sohvalleen viereen istumaan.
Janista tuli mieleen enemmän rautakaupan mainos jossa kauppias hoitaa homman.
Nämä tietysti toimittajan ottamia kuvia mutta olisiko esim Jani vaikuttanut helpommin lähestyttävältä jos kuvat olisi otettu kotona? Ihan vaan yleisenä pohdintana siitä millaisia kuvia tuonne kannattaa laittaa.
".... on tosi harmillista, että ihmiset etsivät nykyään pääosin rakkautta sosiaalisen median kautta, eikä niinkään panosta sosiaalisiin kanssakäymisiin. Minulle on kyllä tullut esimerkiksi kaduilla treffikutsuja. "
Tämä kappale ei kyllä mulle ihan auennut. Toivotaan sosiaalisia kontakteja mutta kun pyydetään treffeille kadulla niin sekään ei sitten ole toimiva keino.
"Vähän tykkäyksiä saaneita miehiä Janakka lohduttaa sillä, että Tinderissä on huomattavasti vähemmän naisia kuin miehiä" Lohduttaa yhtä paljon kuin työtöntä työnhakijaa tieto että on muitakin työttömiä.
Yhtä iso on sähkölasku työttömän pöydällä riippumatta kuinka paljon on muitakin työttömänä tai rakkauden kaipuu yksinäisellä miehellä vaikka miten olisi saman kohtalon kokevia.- Anonyymi
Ukrainan tyttöjä riittää nykyään tinderissä täällä suomenkin maalla, nimimerkillä jo kolmas kierrossa !! :D
- Anonyymi
Olen tehnyt saman huomion viimeisen vuoden aikana ainakin täällä helsingissä. ;P
Siellä ei todellakaan kukaan osaa jutella, eikä halua tavata. Ei ainakaan minun ikäisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663185
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262233Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631137