Oletteko valmistumassa töihin?

Anonyymi-ap

Vai miksi on palsta niin kovin hiljainen?

>simiti<

19

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu.. kohta yöunille. Viideltä ylös. Liian aikaisin jos minulta kysytään..

• Anonyymi

Hyyi. Aamuvuoro ei ole yhtään kivaa. Eikä yövuoro. Iltavuoron kanssa pärjää, mutta on tylsää.

Kaikista siisteintä on olla eläkkeellä ja sekoilla sinkut-palstalla.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Hyyi. Aamuvuoro ei ole yhtään kivaa. Eikä yövuoro. Iltavuoron kanssa pärjää, mutta on tylsää.

Kaikista siisteintä on olla eläkkeellä ja sekoilla sinkut-palstalla.

>simiti<

Niih.. sitä odotellessa.. hyvää yötä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17742791a

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Juu, koko ajan painaa tekemättömät.

• Töihin pitäisi tosiaan jaksaa vääntäytyä. Ihan mukavaa sinänsä, kun en aina ole ollut työkykyinen, niin osaa sitten siitäkin nykyään nauttia vaikka välillä ketuttaisikin aamulla herätä.

• Anonyymi

Mikäs ongelma sinulla on? Itselläni paha aivovaurio. Onneksi aikoinaan tienasin hyvin ja nyt eläkeyhtiö maksaa kohtuullisesti jopa puolieläkettäkin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs ongelma sinulla on? Itselläni paha aivovaurio. Onneksi aikoinaan tienasin hyvin ja nyt eläkeyhtiö maksaa kohtuullisesti jopa puolieläkettäkin.

>simiti<

Minä olen ihan psykiatrin toteama hullu. Mutta isolla työllä olen siitä suosta noussut terapian ja lääkehoidon avulla, ja kuntoutunut työkelpoiseksi. Psykiatri vaan ihmetteli ettei tiedä montaa joka näillä diagnooseilla olisi mukana työelämässä.

• Palstakamu kirjoitti:

Minä olen ihan psykiatrin toteama hullu. Mutta isolla työllä olen siitä suosta noussut terapian ja lääkehoidon avulla, ja kuntoutunut työkelpoiseksi. Psykiatri vaan ihmetteli ettei tiedä montaa joka näillä diagnooseilla olisi mukana työelämässä.

Ehkei psykasi ole oikeita hulluja nähnykkään. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Ehkei psykasi ole oikeita hulluja nähnykkään. 😂

Haha, kiitos :)

• Palstakamu kirjoitti:

Haha, kiitos :)

Jeps, et sä mikään hullu ole. Vähän vaan. 😜

• G-LoveR kirjoitti:

Jeps, et sä mikään hullu ole. Vähän vaan. 😜

Pitäähän sitä nyt sen verran olla.

Sulla on uusi nimimerkki? Ja niin taitaa olla osalla muillakin vaihtunut. Olen pudonnut kärryiltä.

Mutta nyt on pakko ruveta nukkumaan, vaikka ei huvittaisikaan. Öitä :)

• Palstakamu kirjoitti:

Pitäähän sitä nyt sen verran olla.

Sulla on uusi nimimerkki? Ja niin taitaa olla osalla muillakin vaihtunut. Olen pudonnut kärryiltä.

Mutta nyt on pakko ruveta nukkumaan, vaikka ei huvittaisikaan. Öitä :)

Hyvät yöt. Kiva kun poikkesit. 😊

• Huomenna vielä vapaa ja sitten taas kuuden päivän työrupeama.

• En, olen hengailemassa palstalla. Vaan nyt ei jaksa vouhottaa.

• Töihin? Onks se joku kisa, tai visa?

En tiedä?

Etäisesti kyllä kuullostaa tutulta.. joku peli se varmaan on. 😁

• Anonyymi

Koko päivän harrastellut vaan:) Aina ei ole sanottavaakaan, muitten juttuja kahvitauoilla kyllä olen kurkkinut.

Ja ostin uuden (kierrätetyn) käsilaukun online. Keväällä aina alkaa tehdä mieli uutta käsilaukkua. Annoin ahneudelle vallan ja ostin kaksi tässä viikon sisällä.

• Anonyymi

Mitä vtu teet kahdella käsilaukulla? Nooh ostin minäkin kerran Sievin turvajalkineet, kun näyttivät sotilassaappailta.

>simiti<

• Itse ainakin olin nukkumassa 😂 Mä olen viime aikoina puuhastellut noita puuhommia aika paljon, ja ihan yksinäni ilman Uncle A:n ärsyttävää tuomarointia ja hiustenhalkomista. Harvennus järkevistä paikoista on sujunut terävällä käsisahalla minkä ostin, ja 10-vuotislahjaksi saamallani vesurilla. Pelkän itsetarkoituksen vuoksi en todellakaan aio siistiä ojanreunoja jostain hevonvtusta, tai jos sen teen niin se tehdään sitten näyttävästi, ehkä omalla moottorisahalla jonain päivänä, ja ihan muita apukäsiä kartoittaen. Samaten halkaisin eilen koivupölkkyjä muutaman tunnin, ja vielä on valtava pino odottamassa.

Eikä siinä muuta, mutta iltapäivällä kahdelta olin aika väsynyt enkä keittänyt kahvia, vaan pistin sähköpatterin pois päältä, pari pitkähihaista paitaa ylle, ja tarkoitus oli ottaa päikkärit etten olisi illalla liian aikaisin väsy. Ja hups, sitten heräsin vähän puolenyön jälkeen 😂

Olen tässä kattellut sarjoja ja juonut kahvia, eikä nyt ainakaan töihin tarvitse lähteä aamulla 😛 Kyllä siinä tapauksessa ketuttaisi muakin, jos väsyneenä pitäisi krapata panssarijäätä 28k€ velkaoctaviasta, ajaa sohjossa paskaduuniin, ja saada nettona kouraan ehkä 1,5-2,5 kertaa sen mitä itse, eikä mun tarvii edes maksella asuntolainaa eikä lasten kuluja tms. 😯

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe