Suomessa ei vaan aurinko paista!

Anonyymi-ap

Ruotsissa kyllä paistaa. Samoilla leveysasteilla mitä suomi. Miten ihmeessä täällä on jatkuvasti taivas pilvessä? Muualla scandinaviassa ja varsinkin euroopassa paistaa aurinko. Suomessa ei ja jos paistaa yhtenä päivänä korkeintaan kuukaudessa en ymmärrä.

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      suomalaiset eivät ansaitse auringon paistamista

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Tässä jokunen vuosi sitten koin kesän ainoan lämpimän aurinkoisen päivän käväistessä Tukholmassa. Suomi on todella säiden suhteen persereikä.

    • Anonyymi

      Paistaa täällä nytkin. Mitä helvettiä oikein valitat? Maantieto ei selkeästi ole sinun vahvin osa-alueesi, kun et ymmärrä muutamaa perusasiaa. Tosin en kerro niitä, saat ihan itse miettiä & keksiä ne.

    • Anonyymi

      suomi ei voi järjellä jummartaa mutta sitä pitää elää

    • Pääsiäisen tienoilla paistoi jotain 2 viikkoo putkeen aurinko ja aloin jo aatteleen, että tulis välillä pilvistä =D Nytkin on välillä paistanu ja välillä tullu pieniä sadekuuroja. Marraskuusta johonkin helmikuuhun täällä Suomessa ei kauheasti aurinko pilkahda, paitsi ehkä joskus päivällä muutaman tunnin, muuten on pimeää. Kesällä taas valoisaa on vielä lähes keskiyölläkin eikä aurinko laske kovin pitkäks aikaa.

      Ihmisten mielestä myöhään syksyllä ja talvella on liian pimeää ja kesällä ja etenkin alkukesästä on liian valoisaa. Aurinko laskee talvella liian aikaisin ja kesällä nousee liian aikaisin eikä voi nukkua kunnolla, kun aurinko tai muuten valoisuus, jos pilvistä häiritsee. Itse yritän nähdä asioissa myös positiivisia puolia. Ulkona voi olla pidempään, jos haluaa, kun on valoisaa ja syksyllä ja talvella on hämärässä tunnelmallista ja on hyvä polttaa tuikkuja tuikkukipoissa eikä joka ikinen roska näy lattialla niin kuin kevään ja kesän valossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe