Kokkaustaitoni on kehittyneet niin paljon että pystyn tekemään vähäkalorista ruokaa joka on paremman makuista kuin lihottavat ruoka.
Lihottavaa ruokaa syödään yleensä sen takia että se on paremman makuista kuin vähäkalorinen ruoka.
TÄMÄ EI PIDÄ PAIKKANSA JOS OSAA TEHDÄ HYVÄÄ RUOKAA
Hyviä ruokapeseptejä on valmiitakin,mutta kun itse ne suunnittelee saa sellaista ruokaa mitä haluaa.
Kokkaustaito on tärkeintä
6
125
Vastaukset
Huippukokki luo uransa aikana vain muutamia uusia hyviä ruokalajeja, tavis tuskin yhtäön. Sen sijaan hyviä vähäkalorisia ruokia on paljon.
Omia suosikkejani ovat papuruuat ja keitot. Erityisen hyvä laihdutusruoka on kasvisosekeitto. Laitan siihen kyllä hiukan rapeaa pekonia ja hapankermaa.- Anonyymi
Olisin kiinnostunut niistä huippuhyvistä preseteistä
Mistä niitä löytää?
Minulla on omiski,mutta niitä saisi olla enemmänkin.
Netti on täynnä kaikenlaisia preseptejä,se on erittäin vaikeaa siitä paljoudesta löytää mitään.
Yksi tekijä mistä on voi päätellä makua on presetin mausteet.
Haluaisin eri makuisia mausteyhdistelmiä joilla saa eri makuista ruokaa.
Jos jollakin on niitä sivustoja voi laittaa tänne linkkejä niistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kiinnostunut niistä huippuhyvistä preseteistä
Mistä niitä löytää?
Minulla on omiski,mutta niitä saisi olla enemmänkin.
Netti on täynnä kaikenlaisia preseptejä,se on erittäin vaikeaa siitä paljoudesta löytää mitään.
Yksi tekijä mistä on voi päätellä makua on presetin mausteet.
Haluaisin eri makuisia mausteyhdistelmiä joilla saa eri makuista ruokaa.
Jos jollakin on niitä sivustoja voi laittaa tänne linkkejä niistä.Vain herkkujen presetit on julkisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain herkkujen presetit on julkisia.
Kyllä se niin taitaa ollakin.Kokeilta menisivät työt jos paljastaisi at parhaimmat reseptit
Pitää yrittää niitä katsella ja suunnitella niistä eri versioita.
Raaka-aineet on tiedossa.Maku riippuu aivan maustamisesta
- Anonyymi
Minulla oli kerran yksi innovaatio, joka oli härkäpapusmoothie. Jouduin luopumaan siitä, koska härkäpapujen keittäminen n. 50 min kiehuvassa vedessä oli liian työlästä usein toistettuna. Olen keksinyt ongelmaan ratkaisun. Haluatteko kuulla?
- Anonyymi
Sun paras presetti on spaketti kaalikastikkeella. Toisiksi paras on pottun lasagne. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251