Otsikossa olennaisin.
Hyvää "millons miestenpäivä on??" -päivää.
29
75
Vastaukset
Muistaakseni 19. marraskuuta, mutta katso Googlesta 😉
- Anonyymi
Pappojen päivä pitäisi myös olla.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Samanlaillahan pappojenpäivä on miestenpäivänä kuin mummojenpäivä naistenpäivänä.🙂.
Ja jos puhutaan papoista mielessä isoisä, niin silloin se pappojenpäivä on tietenkin isänpäivänä. Yksi asia minua kuitenkin hieman kummastuttaa. Miksi nuo miesten "juhlapäivät" on laitettu tuonne ikävään syksyyn? Tai no on eteläisellä pallonpuoliskolla tietenkin silloin kevät, mutta minä mielummin juhlisin noitakin inhimillisemmissä keleissä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos puhutaan papoista mielessä isoisä, niin silloin se pappojenpäivä on tietenkin isänpäivänä. Yksi asia minua kuitenkin hieman kummastuttaa. Miksi nuo miesten "juhlapäivät" on laitettu tuonne ikävään syksyyn? Tai no on eteläisellä pallonpuoliskolla tietenkin silloin kevät, mutta minä mielummin juhlisin noitakin inhimillisemmissä keleissä.
Niin voihan sen noinkin nähdä tosiaan.🙂. En osaa kyllä sanoa mutta ei se syksy kaikille ikävä ole vaan jotkut pitävät siitä enemmän kuin keväästä. Tosin itse olen kanssa myös enemmän kevät ja kesä ihmisiä.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin voihan sen noinkin nähdä tosiaan.🙂. En osaa kyllä sanoa mutta ei se syksy kaikille ikävä ole vaan jotkut pitävät siitä enemmän kuin keväästä. Tosin itse olen kanssa myös enemmän kevät ja kesä ihmisiä.
No harva kai marraskuusta sen suuremiin pitää. En ainakaan vielä ole tavannut yhtään suomalaista, joka olisi maininnut marraskuun lempikuukaudekseen.
Anonyymi kirjoitti:
No harva kai marraskuusta sen suuremiin pitää. En ainakaan vielä ole tavannut yhtään suomalaista, joka olisi maininnut marraskuun lempikuukaudekseen.
Niin no ei kai varsinaisesti juuri marraskuusta mutta tiedän kyllä useita ihmisiä läheisiäkin keiden lempi vuodenaika on syksy. Kuulaat pakkasaamut ja syksynvärit on vaan kuulemma niin ihania.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin no ei kai varsinaisesti juuri marraskuusta mutta tiedän kyllä useita ihmisiä läheisiäkin keiden lempi vuodenaika on syksy. Kuulaat pakkasaamut ja syksynvärit on vaan kuulemma niin ihania.🙂.
No molemman nuo paivät, sekä miestenpäivä että isänpäivä ovat nimenomaan marraskuussa. Oliskin vaikka syyskuussa, niin olisi vielä ihan ok. Vaan marraskuuta en tajua, ellei sitten tosiaan mietitä jotain Australiaa.
Anonyymi kirjoitti:
No molemman nuo paivät, sekä miestenpäivä että isänpäivä ovat nimenomaan marraskuussa. Oliskin vaikka syyskuussa, niin olisi vielä ihan ok. Vaan marraskuuta en tajua, ellei sitten tosiaan mietitä jotain Australiaa.
Luultavasti asia on pelkkää sattumaa eikä sillä ole mitään sen suurenpaa tarkoitusta taustallaan. Voihan olla että jos naisten ja äitienpäivät oli ensin niin miesten vastaavat haluttiin sijoittaa eri vuodenaikaan. En niin tarkkaan oo perehtynyt että varmasti tietäisin.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mikko Mikko, pistä nyt edes joskus kapuloita rattaisiin, edes huvin vuoksi.
Marraskuu on oikeasti ihan perseestä jos tarvitsee tehdä siellä ulkona jotain 😁 Anonyymi kirjoitti:
Mikko Mikko, pistä nyt edes joskus kapuloita rattaisiin, edes huvin vuoksi.
Marraskuu on oikeasti ihan perseestä jos tarvitsee tehdä siellä ulkona jotain 😁Kyllä mulla on asioita mistä oon hyvinkin eri mieltä mutta tää nyt ei vaan sellaisiin kuulu. Ei se marraskuu mikään munkaan lempikuu ole vaikka loistava miljoonasateen biisi onkin. Mulle itelle ei vaan oo enkä nää että miten muutenkaan sillä olis mitään merkitystä mihin vuodenaikaan nää päivät on.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Luultavasti asia on pelkkää sattumaa eikä sillä ole mitään sen suurenpaa tarkoitusta taustallaan. Voihan olla että jos naisten ja äitienpäivät oli ensin niin miesten vastaavat haluttiin sijoittaa eri vuodenaikaan. En niin tarkkaan oo perehtynyt että varmasti tietäisin.🙂.
Isänpäivä sijoitettiin marraskuulle jotta kauppiaat saavat hyllynsä tyhjäksi ennen joulusesongin alkua. Puhtaasti kaupallinen juttu.
Miestenpäivän sijoittelusta nyt ei ole varmuutta kenelläkään koska sellaista päivää ei löydy virallisesta almanakasta.
https://almanakka.helsinki.fi/fi/julkaisut/kalenteri-vuodelle-2023.htmlM184 kirjoitti:
Isänpäivä sijoitettiin marraskuulle jotta kauppiaat saavat hyllynsä tyhjäksi ennen joulusesongin alkua. Puhtaasti kaupallinen juttu.
Miestenpäivän sijoittelusta nyt ei ole varmuutta kenelläkään koska sellaista päivää ei löydy virallisesta almanakasta.
https://almanakka.helsinki.fi/fi/julkaisut/kalenteri-vuodelle-2023.htmlKyllä se miestenpäivä ihan virallinen ja kansainvälinenkin juttu on ja on ollut vuodesta 1999 asti. Isäinpäivän kohdalla tuo voi kyllä hyvinkin olla ainakin osa motiivia sijoittaa se juuri nykyiselle paikalleen.🙂.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_miestenpäivä
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä se miestenpäivä ihan virallinen ja kansainvälinenkin juttu on ja on ollut vuodesta 1999 asti. Isäinpäivän kohdalla tuo voi kyllä hyvinkin olla ainakin osa motiivia sijoittaa se juuri nykyiselle paikalleen.🙂.https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_miestenpäivä
Viralliset päivät löytyy nimenoman almanakasta ja tuo kansainvälisyyskin on hiukan kyseenalaista jos ei sitä löydy yk:n virallisten tapahtumien listalta.
Unesco taitaa olla ainut laajempi taho joka on todennut että tuo päivä on ok.
Se on 19.11.2023 sunnuntai kuten xena jo sanoikin.🙂.
- Anonyymi
Aloitus ei ollut kysymys, vaan sarkasmia.
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ollut kysymys, vaan sarkasmia.
No sarkasmia tai ei silloin se miestenpäivä kuitenkin nyt on.🙂.
- Anonyymi
jos tulee täräys päähän, jotenkin loukkaantuu joku tyttö, niin pitää auttaa: verta on tullut kasvoihin, voimme pestä sitä pois, ja eikä kannata ajatella suuria koska pää on luutavasti sekaisin, ja peittto ja lepäämään he3t5kiajoiksi
- Anonyymi
jos on tullut joku onnettomuus jollekin tytölle, sitten ihmettelee: verta kasvoillakin noin paljon: autamme: yritämme puhdistaa, pestä sinun kasvoja ja luultavasti saanut myös pääntäräyksen, ja sitten peitto pitää olla ja sen alle lepäämään.
- Anonyymi
Joka vuosi yhtä tuore vitsi
- Anonyymi
Miestenpäivähän on 364 päivää vuodessa. N50
- Anonyymi
Ei koske viinamiestä sillä viinamiehellä on miestenpäivä myös naistenpäivänhä.
- Anonyymi
No naisten päivä on miesten päivä eli saa hemmotella naistaan ja sekstata saa naisensa kanssa eli mies ei muuta tarvi kuin nainen on onnellinen ja saa tyydyttää naisen ja hemmotella häntä eli semmoinen on miesten päivä
- Anonyymi
minun luokse pääsee syömään ja lepäämään jos tapahtuu joku onnettomuus jollekin tytölle ja nukkumaan rauhassa, mikä oli joku sanonta teksasilqaisilta: Don't Mess with those people, You don't know what they are capable of doing.
- Anonyymi
Paras ajoitus olisi luultavasti huominen, kun mammat on lahjottu ja saatu suopealle tuulelle tänään ;)
Sarkastiseen kysymykseen kuuluu vastata, että vuoteen kuuluu äitienpäivän ja naistenpäivän lisäksi 363 miesten päivää.
- Anonyymi
Jos vuodessa on 365 päivää ja yksi on äitienpäivä ja toinen naistenpäivä niin eikö loput riitä miehille?????
- Anonyymi
Vaihtaisin heti naistenpäivän palkankorotukseen ja kunnon panoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031