Kevättä ilmassa

Anonyymi-ap

Onko ihanaa kun kevät on kohta?
Ei kaiken tarvitse olla niin haudan vakavaa kaikenlaiset kirjoittajat mahtuvat palstalle.
Onko sulla mitään lemppari hyönteistä?
T:lyhytfleda

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, on. Palstaperskärpäset :D

• Anonyymi

Ei ole oikea hyönteinen et taida tietää hyönteisten nimiä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­N­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17776617a

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• On kyllä aina ihan mahtavaa, kun kevät koittaa ja liikutaan kesään. Olispa aina kesä.

• Perhoset on lemppareita. 🦋

• Anonyymi

Kesä on kiva mutta tykkään kaikista vuodenajoista mutta eniten kesästä ja talvesta.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Perhoset on lemppareita. 🦋

Perhosia on monenlaisia ne on hienoja, muurahaiset, kimalaiset, heinäsirkat yms.

• Anonyymi kirjoitti:

Kesä on kiva mutta tykkään kaikista vuodenajoista mutta eniten kesästä ja talvesta.

Vuodenaikoina kaikki on ok, mutta elää läpi niissä kaikissa olosuhteissa ei ole. Mun mielestä. Loppu kevät, alkusyksy ja kesä on kivat elää ne vuodenajat. Talven ja kaikki rospuutto ajat voisin skipata kokonaan, vihaan niitä vaivojeni vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Perhosia on monenlaisia ne on hienoja, muurahaiset, kimalaiset, heinäsirkat yms.

Jeps. Perhoset on mun lemppareita kaikista hyönteisistä. Mulla on selässäni iso perhonen, kukkia tatuoituna iholleni ja ne kertookin ehkä jotain asioista jotka nivoutuu mulle elinvoimaa tuoviin asioihin.

• Anonyymi

Omat suolistobakteerit (n. 1 kg). 😍

🦄

• Anonyymi

Eivät liene hyönteisiä. Mutta hyvä sulle suhteestasi pöpöihisi. Mulla on menossa niiden kanssa kolmas maailmansota 😡

xLiner

• Anonyymi

On ja ei ole. Kaipaan kesää ja on ihanaa kun kesä lähestyy. Vaan kevät ja alkukesä eivät ole lemppareitani. Valo on liian raju ja sitä on liikaa. Kevään ja alkukesän valo on niin kauhean kylmää valoa, mutta juhannuksen jälkeen alkaa pikkuhiljaa se paras aika vuodesta - elokuu 💖. Lempihyönteiseni on varmaan kimalainen.

• Anonyymi

Yhdestä samiksii.

• Kevät ja kesä on parasta aikaa vuodesta ja tosi mukavaa ja ihanaa että ne on jo lähellä. Vai lemppari hyönteinen. Hhmmm...no ainakin leppäkertut, perhoset ja sudenkorennot on kivoja.🙂.

• Anonyymi

Kevät on ihana kun puihin alkaa silmut tulemaan ja myöhemmin kukka loisto. Sudenkorennot ovat myös kivoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kevät on ihana kun puihin alkaa silmut tulemaan ja myöhemmin kukka loisto. Sudenkorennot ovat myös kivoja.

Kyllä. Se on tosi upeeta kun luonto herää horroksestaan musta aina tuntuu että itelle tapahtuu aivan samoin.🙂.

• Anonyymi

Perhoset, pl paksukroppaiset yökköset.

Jahka päästään plussakeleille, kannattaa lähteä metsään umpihankiretkelle. Taianomaista, kun vesi tekee lumen alla purojaan. Mitään ei vielä näy mutta veden ääni kuuluu... Ja metsä tuoksuu...

xLiner

• Anonyymi

Perhoset on ihania. N50

• Anonyymi

Auringon paiste on ihanaa. Väliin mietinkin, että olis kiva pidempäänkin olla jossain missä aurinko paistaa enempi kuin täällä Suomessa. Suurin osa vuodesta on melko harmaata.

• Anonyymi

Auringon paiste on ihana. 🙂

• Kiiltomadot, sudenkorennot, perhoset, sukeltajat, hopeasepät, hämähäkit...

• Anonyymi

Hyönteisiä on niin monia😄 monet lemppareita.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyönteisiä on niin monia😄 monet lemppareita.

Niin on. Jokainen omanlaisensa. Jännä ja kiehtova. Niistä on jännää ottaa lähikuvia.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin on. Jokainen omanlaisensa. Jännä ja kiehtova. Niistä on jännää ottaa lähikuvia.

Valokuvien ottaminen on kivaa voi jälkeenpäin ihastella ikuistamaansa kuvaa luonnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Valokuvien ottaminen on kivaa voi jälkeenpäin ihastella ikuistamaansa kuvaa luonnosta.

Niin on. Niitä onkin jo tuhansia... Macrokuvaus on vähän kuin seikkailemista. Saa näkyviin sellaista mitä ei paljain silmin erota.

• Anonyymi

Kevät on ihana, mutta liika valoisuus ja siitepölyt ei..

Perhoset ovat suosikkejani, kaikki muut hyönteiset kamalia tai ei nyt tule mieleen...

- Sheena

• Eipä erityisen ihanaa. Ikuinen loka-marraskuu olisi passeli.

Paarma on yksi lemppareista. Tulee sitkeästi takaisin vaikka miten hätistelee.

• Anonyymi

Autoa helteellä pestessä paarmat käyvät kimppuun sellaisella raivolla, että kun pesun on saanut valmiiksi, uhkuu niin pyhää vihaa kaikkia ötököitä kohtaan, että tekisi mieli myrkyttää koko hemmetin metsä ötököineen 10km säteellä. Laskin kerran, että läimäytin lähemmäs 20 paarmaa ötököiden taivaaseen iholtani yhden autonpesun aikana ja huteja tuli varmaan satoja. Iholle jöi muistoksi tästä taistelusta lukuisia puremia sekä punoittavia jälkiä läimäyttelyistä. Ja ei, ötökkäsuihkeet eivät näihin pirulaisiin tehoa. Ensi kesänä vien auton pelkästään pesulaan, jossa ei tarvitse itse edes nousta autosta.

• Anonyymi

Makunsa kullakin jännä en olisi uskonut että kukaan tykkäisi paarmasta. 🙂

• Minusta on ihanaa, kun kevät tulee. Harmaa ja kylmä talvi jää taakse. Kevät tuo tullessaan valoa ja elämäniloa. Mielestäni Vappu on portti kesään. Silloin huomaa päivittäin luonnon muuttumisen kesäisemmäksi
      En ole mikään hyönteisten suuri ystävä. Tykkään perhosista ja leppäkertuista. 🦋🐞😊

• Anonyymi

Leppäkertut ovat myös kivoja.

• Anonyymi

Kevät on koleutta ja kuralätäköitä.
      Kevät saattaa tulla kohta, mutta kesään on vielä aikaa. Sitten alkaa baarikärpästen ihana pörinä.

Eppu Normaali - Baarikärpänen
      https://www.youtube.com/watch?v=r77J6jcYreg

• Anonyymi

En käy baareissa joten en tiedä miten pörisevät.

• Minusta on ihanaa, kun kevät on jo nyt! 🌞
      Aurinko paistoi ja talitiaiset lauloivat, kun kävin ulkoilemassa. - Lunta on vielä paljon. - Toivoisin, että se sulaa jo pian pois.

Kesällä olen katsellut kauniita sinisiä korentoja, kun ne lentelevät kaislikossa kuin kisaillen ja muodostavat sitten kauniin sydämen, kun yhtyvät kaislan kyljessä. - Ne eivät ole koskaan tulleet minua kohti, joten pidän niistä.

Kuule lyhytfleda, Kirjoitit tuolla aiemmassa ketjussa:

"Anonyymi kirjoitti:
      Onko siinä jotain väärää jos kirjoitan miksi xena voi sitten kirjoittaa?
      T:lyhytfleda"

- Anteeksi, mutta mitä tarkoitat sillä, että "xena voi kirjoittaa"? Kirjoitit siellä kyllä myös, ettet halua keskustella kanssani, mutta haluaisin selvittää tämän asian, ettei se jää epäselväksi välillemme.

• Anonyymi

Kirjoittamisella tarkoitin että vaikka olet varattu kirjoitat randombypasserille ja hän sulle.

En ole kirjoittanut etten halua keskustella kanssasi se oli joku muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittamisella tarkoitin että vaikka olet varattu kirjoitat randombypasserille ja hän sulle.

En ole kirjoittanut etten halua keskustella kanssasi se oli joku muu.

Kiitos kun selvitit lyhytfleda. Tässä on nyt pieni värikäsitys. - Minä en ole ns. varattu. Mieheni on kuollut. Hän kuoli liikenneonnettomuuden seurauksena.

- Minä ja Rande ollaan oikeasti vain vanhoja kavereita. Olemme kyllä tavanneet noin 10 vuotta sitten, mutta meidän välillämme ei ole ollut koskaan mitään suhteeseen viittaavaakaan.
        Randella on hyvä huumorintaju ja hän vain kiusoittelee välillä minua ja minä häntä. - Meidän kirjoittelustamme ei pidä harmistua. En tarkoita, että olisit mustasukkainen, mutta sanon silti, että sellaiseen ei ole mitään aihetta.

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos kun selvitit lyhytfleda. Tässä on nyt pieni värikäsitys. - Minä en ole ns. varattu. Mieheni on kuollut. Hän kuoli liikenneonnettomuuden seurauksena.

- Minä ja Rande ollaan oikeasti vain vanhoja kavereita. Olemme kyllä tavanneet noin 10 vuotta sitten, mutta meidän välillämme ei ole ollut koskaan mitään suhteeseen viittaavaakaan.
        Randella on hyvä huumorintaju ja hän vain kiusoittelee välillä minua ja minä häntä. - Meidän kirjoittelustamme ei pidä harmistua. En tarkoita, että olisit mustasukkainen, mutta sanon silti, että sellaiseen ei ole mitään aihetta.

Väärinkäsitys- taas tämä ennakoiva..

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

En ole luullut että sulla ja hänellä suhde olisi.
        En ruukaa olla mulle tuntemattomista ihmisistä mustasukkainen.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole luullut että sulla ja hänellä suhde olisi.
        En ruukaa olla mulle tuntemattomista ihmisistä mustasukkainen.

No niin, mutta hyvä kun asia nyt selvisi 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No niin, mutta hyvä kun asia nyt selvisi 👍

Jep niin on kun sulla oli epäselvyyttä niin hyvä kun selvisi.

• Anonyymi

Ei ole lempparia, koska kieltäydyn syömästä hyönteisiä, vaikka globalistit niitä ihmisravinnoksi tyrkyttävätkin.

• Anonyymi

En minä hyönteisiä syö maistuisivat varmaan aika karvaalta. 😄

• Tykkään yöperhosista, leppäkertuista ja vaikka erilaisista korennoista. Kärpäset on myös musta söpöjä (ei kuitenkaan mitkään raatokärpäset ja esim. Afrikassa olevat tauteja levittävät tsetsekärpäset) , vaikka varmaan kovin moni ei ajattele niin, myös kimalaiset on söpöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3075
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2143
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1719
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1331
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1190
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1137
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1031
    Aihe