Vanhenemisen kiire

Anonyymi-ap

Tuntuuko teistä koskaan siltä että mitä vanhemmiksi tulette sen vähemmän on aikaa?
Kauhea kiire jotta ehtisi vielä kokea ennen kuolemaa.

Tuli mieleen kun koiralla alkaa olla ikää, eikä se enää ennätä edes paskalle pysähtyä. Narttujen hajut tienposkissa vetää menemään kuono maassa niin, että tosiaan sontimaan ei paikalleen ehdi.

Kannatteko muuten koiranne kurakkojen yli jos herra tai rouva ei pidä märistä tassuista?

-keinovaginamies-

25

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain tuollaista olen viime aikoina huomannut.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?

-keinovaginamies-

• No kun itse asiassa ei tunnu. - Olen viimeisen vuoden ajan hoitanut kalenteriani raivaussahalla ja nyt minulla tuntuu olevan enemmän aikaa kuin vuosikymmeniin tätä ennen.. Tietäisi vaan, mitä sillä kaikella ajalla tekisin 🙂
      Koiraa minulla ei ole, joten loppukysymykseen ei ole tietoa.

• Anonyymi

No, ei itse asiassa mullakaan.
        Mutta kun tuota koiraa ja omaa isää katsoo, niin ajatukselta ei voi välttyä. Ehkä emme ole vielä tarpeeksi vanhoja :)

Ehkä sinunkin pitäisi alkaa koiran palvelijaksi?

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No, ei itse asiassa mullakaan.
        Mutta kun tuota koiraa ja omaa isää katsoo, niin ajatukselta ei voi välttyä. Ehkä emme ole vielä tarpeeksi vanhoja :)

Ehkä sinunkin pitäisi alkaa koiran palvelijaksi?

-keinovaginamies-

Pidän kyllä koirista, mutta en voi ottaa omaa koiraa. Saan joskus hakea viikonlopuksi terapiakoiran pojaltani, tarvittaessa 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Pidän kyllä koirista, mutta en voi ottaa omaa koiraa. Saan joskus hakea viikonlopuksi terapiakoiran pojaltani, tarvittaessa 😉

Ihminenhän ei koskaan ota koiraa, vaan koira valitsee palvelijansa ;)

Tuo on kyllä sellainen nappisilmä, että siinä karskimpikin kaveri heltyy....

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Sitä en epäile, mutta vastuullinen ihminen ei lankea kauniisiin silmiinkään, mikäli ei voi olla varma, että pystyy pitämään säännöllisesti huolta niistä. - Voisi tulla huostaanotto kyseeseen. 🙃

• Anonyymi

Seksi on hyvä harrastus siihen vapaa-ajalle jos sitä harrastuksen vuoksi tekee harjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Kissa on se joka valitsee palvelijan koira taas on nöyrä alainen jos omistajansa tästä edes välittää

• Anonyymi kirjoitti:

Seksi on hyvä harrastus siihen vapaa-ajalle jos sitä harrastuksen vuoksi tekee harjoittaa

Minä painotun enemmänkin hankintaan kuin myyntiin. Sinunkin kannattaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kissa on se joka valitsee palvelijan koira taas on nöyrä alainen jos omistajansa tästä edes välittää

Nimenomaan. Jos kotieläimen ottaa hoitaakseen, sille täytyy olla aikaa ja siitä täytyy huolehtia, joka päivä. - Koiraa ei voi pitää yhtäkkiä yötä yksin kotona, jos omistaja ei pystykään palaamaan kotiin. - Kissa ei ehkä hotkisi kaikkia sille jätettyjä ruokia heti kerralla, mutta olen hieman allerginen kissalle.

• Eipä oikeastaan. Tietysti, kun olen päävastuussa lapsien ja kodinhoidosta, niin kyllähän se osaa välillä työllistää. Riippuu niin omasta sen hetkisestä terveydentilastakin. Ihan helvettiä pahimmoillaan ja menee helposti helpoimmillaan.

Osaan nykyään jo löllötelläkin.
      Koiraa ei meillä ole.

• Anonyymi

Kokemuksen karttuessa myös pelisilmä kasvaa.
        Kaikenlaisen kakkosarvoisen heilumisen osaa jo välttää :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jaa, en ole varmaan vielä tarpeeksi vanha, kun tuo on tuntematonta. En ole tuohon törmännyt yhdenkään koiranikaan kanssa, vaikka muutama on jo ehtinyt vanhuuteen kuolla. Niistä jokainen on rauhoittunut ja kaikki kiire on niiltä iän myötä kadonnut, että täysin päinvastaisia ovat olleet kuin kuvaamasi koira. Ja ei, en kanna vaikka hienohelmoja ovatkin olleet ihan jokaikinen.

• Anonyymi

Monet ei pääse eläkeikiin mennessä siitä elämäntuskasta irti. Jeesus elää.

• Anonyymi

Hirvittävä kiire juosta karkuun elämän kammotuksista lepoon, kuolemaan, totta on.

• Anonyymi

Höpö, höpö. Tuokin ajatus on tuollainen kuvitteellinen käsitys, että eläkeläisillä olisi jatkuva kiire. Itselläni ei ole mihinkään kiirettä. Ajan kulusta käsitteenä, kukaan ei osaa sanoa mitään, mitä se on. Päivä kerrallaan, kuten ennenkin.

• Kyllähän nuorena mentiin kalenterin mukaan mutta kyllä nyt vanhenemisen huomaa jo kelloa katsomalla. Kiirettä nyt ei enää ole sillä eiköhän tässä ne parhaat hetket ole takanapäin.

Meillä kun koiralla alkoi olla ikää niin se kyllä ehti tehdä tarpeensa rauhassa kuten nuorempanakin mutta yhä vähemmän kiinnitti enää huomiota muihin koiriin. Oli hajulla merkitty mitä viestejä tahansa niin ennemmin katseli oravia puissa tai harakan tepastelua.

Kiltti ja lapsirakas tuo oli eikä kuraa pelännyt. Pesusta ei pitänyt mutta välillä oli pakkopestä kun oli jossakin rusakonraadossa piehtaroinut.

• Anonyymi

Voiko olla mahdollista että koira tulee isäntäänsä?
        Edellinenkin meillä oli kauhea pukki.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko olla mahdollista että koira tulee isäntäänsä?
        Edellinenkin meillä oli kauhea pukki.

-keinovaginamies-

Kyllä itsellenikin kävi mielessä että jotakin leimautumista saattaa olla ilmassa.

• Anonyymi

Olen päälle 40v, mutta toivoisin olevani jo yli seiskakymppinen ja eläkkeellä eli minulla on kiire vanhentua. Tämä yhteiskunta menee niin hulluksi, että mielummin olisin jo siellä loppupäässä ettei tarvitsisi nähdä tätä suomen tuhoutumista.

• Anonyymi

Aika kuluu nopeammin mitä vanhemmaksi olen tullut. Pienenä lapsena kesät kestivät ikuisuuden. Koululaisena oppitunnit olivat loputtomia. Nyt hyvä jos kerkiän tunnissa vaatteet pukea ja haukata jotain suuhuni, että kerkiän töihin. Kun tulen töihin, aika hurahtaa ykskaks, ettei saanut mitään aikaiseksi, ja pitääkin lähteä jo kotia.

Aika kuluu niin nopeasti, että olen aina matkalla joko töihin tai töistä kotiin, mutta en koskaan kotona tai töissä, että mitään kerkiäisi tekemään. Hyvin omituista tämä ajankulku.

• Anonyymi

Aika kuluu vallan kamalan paljon nopeammin kuin ennen. Mitään kummempaa ei ole kamala kiire tavoitella, rakastan elämää sen kaikkine outouksineen.

- Sheena

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Ei, päinvastoin. Nuorempana oli kiire kaikkialle ja kaikelle. Nyt ei ole enää kiire mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe