On nero, varsinainen ajatusten Vantaanjoki?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
35
265
Vastaukset
- Anonyymi
Kyröskosken mies on olevinaan
- Anonyymi
Kuka on Kyröskosken mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Kyröskosken mies?
pelle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pelle :)
Eli AV
- Anonyymi
Ns mieheksitietäjän kanssa voisin mennä kahville keskustelemaan ätmeistä ja rakettitieteestä
Kun miettii tuota Vantaanjoen puhtautta, joka ei ole ihan priimaa, niin aloituksen vertaus ei ole ehkä kovin mairitteleva, semminkään kun Vantaanjoen virtaamakaan ei kovin kummoinen ole...
Mikkojuhan kirjoitti:
Sama tuli itelle vähän mieleen että millä tavalla tää nyt pitäis käsittää.🙂.
No näinpä. Flowersin kohdalla jotenkin haluaisin ajatella, että kysymys on ns. posiitivisteemainen pienellä sarkastisella twistillä, mutta ehkä tämä kysymys olikin nimenomaan voimakkaan sarkastinen vaihteeksi 😂
randombypasser kirjoitti:
No näinpä. Flowersin kohdalla jotenkin haluaisin ajatella, että kysymys on ns. posiitivisteemainen pienellä sarkastisella twistillä, mutta ehkä tämä kysymys olikin nimenomaan voimakkaan sarkastinen vaihteeksi 😂
No vähän sille puolelle mäkin lopulta kallistuin asiaa pohdittuani että kysymys on positiivisessa mielessä kysytty.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No vähän sille puolelle mäkin lopulta kallistuin asiaa pohdittuani että kysymys on positiivisessa mielessä kysytty.🙂.
Mahdollisesti. Toivottavasti. Toisaalta piilosarkastisena kysymyksenä tuo olisi kyllä kahta hauskempi 😁
- Anonyymi
Niin miks vastaat näihin kun et vastaa edes kysymykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin miks vastaat näihin kun et vastaa edes kysymykseen.
Kultaseni, miksi sinua närästää se, että minä vastaan asiaa sivuten, mutta ei se että puolet vastanneista vastaa asiaa sivuten tai täysin sen vierestä?
- Anonyymi
Kultaseni, miksi sinua närästää se, että minä vastaan asiaa sivuten, mutta ei se että puolet vastanneista vastaa asiaa sivuten tai täysin sen vierestä?
Ihana sä oot! Rakkaani. Nauran.
- Anonyymi
Niin ja pistää silmään nää sun sivuutukset.
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sä oot! Rakkaani. Nauran.
Eli olet ihastunut ja siksi tarkkailet juuri minun touhujani? Hmm...
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pistää silmään nää sun sivuutukset.
Sivuutukset... Enhän minä mahdottomasti niitä harrastele, kunhan tartun asioiden epäselviin ja/tai kyseenalaisiin yksityiskohtiin sellaisia havaitessani.
- Anonyymi
Eikö turinatiimiläiset käy uippaamassa Vantaanjoessa kesät talvet?
- Anonyymi
Käy ainakin kaljakellunnassa. Huonolla menestyksellä ja vajoo pohjaan heti.
En ole tainnut edes nähdä Vantaanjokea. 🙂
Pirustako mä tiedän kuka täällä on ajatuksien Tonava tai Rein. 🤷🏼♂️Tonavan ja Reinin etäisyys on pienimmillään parikymmentä kilometriä. Joten ei sitä niillä seuduilla aina varmasti tiedä, onko kusemassa Pohjanmereen vai Mustaanmereen. Ja ajutuskin saattaa viettää kumpaan suuntaan vaan.
Rakennan aasinsillan Vantaanjoen yli historiaan. Paljon tai vähän ennen Helsingin kaupungin perustamista oli jo suunnilleen Vantaanjoen ja Keravanjoen risteyskohtaan rakennettu katolinen kirkko ja paikkaa kutsutaan edelleen Helsingin pitäjän kirkonkyläksi. Joki määrittää kaupungin paikan. Suunnilleen vastaavankokoisten Aurajoen ja Porvoonjoen suulla sijaitsivat myös keskiaikaiset kaupungit. Kauppaa käytiin siellä mihin voi saapua vesireittejä. Yli kertaluokkaa suuremmat Kymi ja Vuoksi olivat tuossa vaiheessa vielä enemmän ihmisiä rajoittavia kuin yhdistäviä. Ihmisen kokoisen virran piti olla pienempi.G-LoveR: "En ole tainnut edes nähdä Vantaanjokea. 🙂 Pirustako mä tiedän kuka täällä on ajatuksien Tonava tai Rein. 🤷🏼♂️"
Minä asuin Stadissa melko lähellä Vantaajokea ja yhdessä vaiheessa joka arkipäivä ylitin sen matkalla työpaikalle. Ei mikään mahtava joki, joten ajatusten Vantaajoki ei ole mikään immarteleva lause. Minustakin olet oikeassa, että se on ajatusten Tonava ja Missisippi. Euroopassa taidetaan käyttää ajatusten Tonavaa ja Jenkeissä Missisippiä? Ehkä täällä ei ollenkaan ketään ajatusten Tonavaa? Hyvää keskiviikkoa ehkä lähimmälle ajatusten palstan Tonavalle eli Sinulle, G-LoveR? :)- Anonyymi
Nosse on?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
G-LoveR: "En ole tainnut edes nähdä Vantaanjokea. 🙂 Pirustako mä tiedän kuka täällä on ajatuksien Tonava tai Rein. 🤷🏼♂️"
Minä asuin Stadissa melko lähellä Vantaajokea ja yhdessä vaiheessa joka arkipäivä ylitin sen matkalla työpaikalle. Ei mikään mahtava joki, joten ajatusten Vantaajoki ei ole mikään immarteleva lause. Minustakin olet oikeassa, että se on ajatusten Tonava ja Missisippi. Euroopassa taidetaan käyttää ajatusten Tonavaa ja Jenkeissä Missisippiä? Ehkä täällä ei ollenkaan ketään ajatusten Tonavaa? Hyvää keskiviikkoa ehkä lähimmälle ajatusten palstan Tonavalle eli Sinulle, G-LoveR? :)Okei. 🙂Minä muistelen, että nukuin automatkalla sen kerran kun oli Vantaanjoki näkösällä. Siitäkin on vuosia.
Hyvää keskivikkoa sinullekin Usko.Toivo.Rakkaus. 😊
Tuosta tuli mieleeni vanha muisto, kun työni puolesta olin usein ruumiinavauksessa. Sottaista puuhaa, veristä ja ulosteellistahan se oli. Kun erään kerran vedellä huljuttelimme avauspöytää ja vedet valuivat viemäriin, kollega totesi, että sinnehän ne menee Vantaaseen nekin.
Siihen aikaan meiltäpäin likavedet menivät jokeen puhdistamatta. Kraanavesi myös otettiin Vantaasta, mutta ensimmäiseksi siihen sekoitettiin kemikaaleja, joten moska saostui pintaan kuin korkki. Vesi jäi kuitenkin harmaaksi. Mutta ei kun kraanaan, kunnes sitten valmistui Päijänne-tunneli. 🌹👀- Anonyymi
Aloitus itsessään on jo varsin visuaalisia mielikuvia herättelevä 😁, ääni menee itse aloittajalle, ole hyvä.
Kyllä se on Rande. Hänen ajatuksensa virtaavat välillä kuin kuohuva koski, kuin Niagaran putous.
Välillä myös Dissellä tulvii ajatukset kuin keväinen joki.
On täällä joskus muitakin, joilla ajatukset virtaa ja tulvii ja kuohuu ja putoaa kuin vesiputous.Sinun.
- Anonyymi
Entä se nurmivasara?
- Anonyymi
Hiljaa virtaa Vantaa.
- Sheena- Anonyymi
...eikun Don 😁
Mummielestä kaiken upeempi joki on Vltava (saksaksi Moldau) ja kaiken upeempi Bedřich Smetanan kansansävelmän pohjalla siitä tekemä ytimiin iskevä sävellys, samaa kantaa kuin ruotsalainen Ack Värmeland du sköna ja Israelin kansallislaulu Hatikvah. https://www.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU 🌹👀
Ei sen puoleen. Emmää oo ees koskaan Vtavaa omin mimmuin nähnykään, enkä ees käyny Hesassa sennimises raflassa.
Mut nuoruudessa käytiin Tonavan suistossa Româniassa. Soon aivan valtava suoalue, josson mitä kummallisempii kasvannaisii ja tipilintusii. On kuin ois vieraillu jossakin syvän etelän sademetsässä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54598
- 78571
- 39538