Opettele elämään

Anonyymi-ap

Pirpana on näyttänyt omasta käyttäytymisestään sen että voi kirjoittaa hänelle tuntemattomasta ihmisestä omien oikkujensa takia ihan mitä vain. 🙂

Opettele elämään kateellinen lehmä.
T:lyhytfleda

35

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohhoh.. Tällä aloituksella tulee palstalla "turpaan" ihan varmasti.

En minäkään tosin pidä hänestä, koska käytös usein niin loukkaavaa. Ja selityksiä sille tuntuu löytyvän loputtomasti.

Sitten itketään uuden topicin kanssa "vääryyttä".

• Anonyymi

Hupi ihminen.

• Hä? Mitä mä nyt olen tehnyt..? En ole edes palstaillut juurikaan sillä olen työllistänyt itseäni.

Pahoitteluni jos olen jotakuta loukannut.

• Nääääh, taitaa olla kuule muumilaakson tarinoita tämä, tokko edes on Fleda aloittajana, sen nikkiä vaan halutaan käyttää vähän kaikessa perseilyssä palstalla nyt.

• randombypasser kirjoitti:

Nääääh, taitaa olla kuule muumilaakson tarinoita tämä, tokko edes on Fleda aloittajana, sen nikkiä vaan halutaan käyttää vähän kaikessa perseilyssä palstalla nyt.

Totta, kirjoitustyyli ei täsmää ihan.

Taitaa olla joku muumi taas pudottanut inkkarinsa kanootista. Olen mä ennenkin saanut fanipostia palstalta.. heh.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Taitaa olla joku muumi taas pudottanut inkkarinsa kanootista. Olen mä ennenkin saanut fanipostia palstalta.. heh.

No siihen osaa sanoa, en ole perillä tyylistään, mutta muutoin ei nyt oikein osu kohdilleen viesti. Varmaan jollain muumilla on tylsää, ärsyttää kun kukaan ei ole muistanut kuseksia sen muroihin 😁

• randombypasser kirjoitti:

No siihen osaa sanoa, en ole perillä tyylistään, mutta muutoin ei nyt oikein osu kohdilleen viesti. Varmaan jollain muumilla on tylsää, ärsyttää kun kukaan ei ole muistanut kuseksia sen muroihin 😁

Mä taidan jättää tämän aloituksen omaan arvoonsa arvaamattomaam...

Tätä minäkin ensin ajattelin, että on jonkun muun aloittama kuin oikean Lyhytfledan. Tiedä sitten onko, mutta ainakin Lyhytfelda-nimellä täällä kirjoitellaan mukavia ja sitten ei niin mukavia, joten joskus herää ajatus onko nimen takana monta eri tyyppiä nyt kun nimi ei ole enää ollut rekisteröity.

• Norppa83 kirjoitti:

Tätä minäkin ensin ajattelin, että on jonkun muun aloittama kuin oikean Lyhytfledan. Tiedä sitten onko, mutta ainakin Lyhytfelda-nimellä täällä kirjoitellaan mukavia ja sitten ei niin mukavia, joten joskus herää ajatus onko nimen takana monta eri tyyppiä nyt kun nimi ei ole enää ollut rekisteröity.

No sama se, hämmästyin vaan törmätessäni tuohon aloitukseen, kun etsin tuota omaa aloitustani, mihin halusin Citrikselle vastata. Hän kuitenkin oli yksi vaikuttava tekijä siinä asiassa, että vaihdan työpaikkaa.

No sama se, hämmästyin vaan törmätessäni tuohon aloitukseen, kun etsin tuota omaa aloitustani, mihin halusin Citrikselle vastata. Hän kuitenkin oli yksi vaikuttava tekijä siinä asiassa, että vaihdan työpaikkaa.

Saitko sen työpaikan, jossa kävit haastattelussa?

• Norppa83 kirjoitti:

Saitko sen työpaikan, jossa kävit haastattelussa?

No sain. Aloitan ensi viikolla. Eli lyhyeksi jäi työnhaku. Kuten myös lomautus.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mitä!? Joko sait töitä muualta! Onneksi olkoon, se oli nopeaa! 😂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä!? Joko sait töitä muualta! Onneksi olkoon, se oli nopeaa! 😂

xLiner

Olen aina saanut töitä jos olen päässyt haastatteluun.. myös näin kävi nyt.

Joo. Turhankin nopeaan..tavallaan olisin voinut pari viikkoa ottaa iisistikin. No on mulla tässä vielä neljä päivää lööböilyä ennen töiden aloittamista.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen aina saanut töitä jos olen päässyt haastatteluun.. myös näin kävi nyt.

Joo. Turhankin nopeaan..tavallaan olisin voinut pari viikkoa ottaa iisistikin. No on mulla tässä vielä neljä päivää lööböilyä ennen töiden aloittamista.

Pidetään 👍👍 että olis parempi paikka kuin edellinen! 😊

xLiner

Se oli nopeaa toimintaa. Toivottavasti nyt on parempi työpaikka.

• Norppa83 kirjoitti:

Se oli nopeaa toimintaa. Toivottavasti nyt on parempi työpaikka.

Eiköhän.. mutta jokaisessa paikassa on puolensa ja puolensa. Ne selvinnee sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Nyt en kyllä ymmärrä! Pirpana saattaa olla erimieltä asioista, mutt tuskin on ketään tahallaan loukannut. Ja kateellisuudesta häntä tuskin voi syyttää.
      Mä esim. olen monestakin asiasta ollut erimieltä, hänen kanssaan, mutt nyt kyllä lyhytfledan tekemä hyökkäys Pirpanaa kohtaan... menee yli minun käsitykseni.
      Eihän Pirpana ole aikoihin edes kommentoinut mihinkään, kiistakysymykseen!

Jos tämä aloitus saa täällä olla, niin ihmettelen kyllä nykyistä moderointia, täältä poistetaan esim. Nightwish rokki piisejä; Mikkojuhanin ketjusta jne.
      Poisto ei edes näkynyt sivuston alalaidassa, kuten tavallisesti.
      trollikka

• Juu meillä ollut sinun kanssa eriäviä näkemyksiä, mutta eip tuo ole keskusteluyhteyttä haitanna.

Tosiaan en ole tännekään juuri kerenny edes vilkaisemaankaan, niin hyvin erikoinen aloitus mielestäni.

Toki minusta saa olla jokainen mitä mieltä haluaa, sehän on selviö. Mutta että olisin kirjoittanut jostakin jota en tunne..? Menee yli hilseen.. kilometrikaupalla.

Siis, jos olen jotakuta loukannut, pahoitteluni siitä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu meillä ollut sinun kanssa eriäviä näkemyksiä, mutta eip tuo ole keskusteluyhteyttä haitanna.

Tosiaan en ole tännekään juuri kerenny edes vilkaisemaankaan, niin hyvin erikoinen aloitus mielestäni.

Toki minusta saa olla jokainen mitä mieltä haluaa, sehän on selviö. Mutta että olisin kirjoittanut jostakin jota en tunne..? Menee yli hilseen.. kilometrikaupalla.

Siis, jos olen jotakuta loukannut, pahoitteluni siitä.

Kun aloituksen tein muistelin mitä aikaisemmin olit kirjoittanut.
        Et tunne minua ja kirjoitit minusta sellaisia asioita mitkä eivät pidä paikkaansa.
        Jos sua mua mun elämä kiinnostaa niin kysy suoraan äläkä seläntakana kirjoita mitä lystää.

• Anonyymi kirjoitti:

Et tunne minua ja kirjoitit minusta sellaisia asioita mitkä eivät pidä paikkaansa.
        Jos sua mua mun elämä kiinnostaa niin kysy suoraan äläkä seläntakana kirjoita mitä lystää.

Mitä olen sinusta kirjoittanut?

• Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa en ole kirjoittanut oman muistitietoni mukaan sinusta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllä muistat en ala toistamaan. Te muutamat olette siitä asti kun tulin tänne palstalle niin kiusanneet minua. Tuo mitä nytkin teet on kiusaamista.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Veikkaan sitä sun yhtä aloitustasi, jossa pähkäiltiin mitä voi tehdä kun jollain ei oikein leikkaa...

Älä välitä, Fletku haastaa riitaa kaikkien naisoletettujen kanssa, vähän väliä se on ilkeilemässä jollekin. Ootte hälle uhkia 🤭

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muistat en ala toistamaan. Te muutamat olette siitä asti kun tulin tänne palstalle niin kiusanneet minua. Tuo mitä nytkin teet on kiusaamista.

Jaha.. hyvää illanjatkoa sinulle. Toivottavasti olemistasi helpottaa tieto, etten ole sinulle koskaan halunnut pahaa.

Ja tämä jää minun osaltani tähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan sitä sun yhtä aloitustasi, jossa pähkäiltiin mitä voi tehdä kun jollain ei oikein leikkaa...

Älä välitä, Fletku haastaa riitaa kaikkien naisoletettujen kanssa, vähän väliä se on ilkeilemässä jollekin. Ootte hälle uhkia 🤭

xLiner

Juu noudatan viisautta ja lasken kymmeneen, sekä vetäydyn takavasemmalle.

Joko mökki on löytynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Se että sanon suoraan asioita ei ole ilkeilyä.
        Mitä uhkia he ovat?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu noudatan viisautta ja lasken kymmeneen, sekä vetäydyn takavasemmalle.

Joko mökki on löytynyt?

Ei ole mökkiä vielä löytynyt! Polttelee kyllä kovasti... Se olis mun pakomahdollisuuteni työelämästä, ahdistavasta kiireestä, painostuksen tunteesta... Voisin tehdä vaan vähän töitä, silloin tällöin. Tai jos paha lama iskee, ja työttömyys, mä pärjäisin siellä hyvin.

Jatkuvasti minä tuota mielessäni pyöritten. Kun pääsisi ihan itselleen laittamaan kuntoon... 🤗

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mökkiä vielä löytynyt! Polttelee kyllä kovasti... Se olis mun pakomahdollisuuteni työelämästä, ahdistavasta kiireestä, painostuksen tunteesta... Voisin tehdä vaan vähän töitä, silloin tällöin. Tai jos paha lama iskee, ja työttömyys, mä pärjäisin siellä hyvin.

Jatkuvasti minä tuota mielessäni pyöritten. Kun pääsisi ihan itselleen laittamaan kuntoon... 🤗

xLiner

Oih.. kyllä toivon, että sinua onnistaisi sen kanssa. Olet jo niin ajatellut asian loppuun asti.

Mä pidän peukkuja sulle. Vilpittömästi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oih.. kyllä toivon, että sinua onnistaisi sen kanssa. Olet jo niin ajatellut asian loppuun asti.

Mä pidän peukkuja sulle. Vilpittömästi.

Kiitos 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Itse sanoit juuri mistä on kyse xliner siitä juuri sinä koet minut uhkaksi. En kirjoita enää randelle niin miksi minun täällä olo häiritsee sua?

• Mitä ihmettä? Johan pompahti? Minun mielestä Pikku-Pirpana on ollut asiallinen eikä ole haukkunut ketään. Eri mieltä saa olla asioista, kunhan senkin tee asiallisesti ja rauhallisesti.

Lyhyt Fleda, vaihteleekohan sullakin mielialat niin kuin Simitillä? Yhtenä päivänä ystävällinen ja kiva tai hauskaa huumoria ja yhtenä päivänä tulistunut ja sanoo mitä tahansa. Otahan iisisti ja keitä vaikka kahvit tai teetä ja tee hyvä voileipä ja kuuntele muutama hyvä kappale.

• Anonyymi

Ei ole ollut asiallinen siksi toi aloitus on. Te olette haukkuneet täällä monia ihmisiä sitten kun teille sanoo totuuksia ja vastaan niin sitten alkaa ihmettely. Ei mene läpi enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut asiallinen siksi toi aloitus on. Te olette haukkuneet täällä monia ihmisiä sitten kun teille sanoo totuuksia ja vastaan niin sitten alkaa ihmettely. Ei mene läpi enää.

Mun tyyli ei ole haukkua ketään.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Mun tyyli ei ole haukkua ketään.

Ei varmaan joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, ja vali vali.
        Sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe