Hyvää ja loistavaa maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille palstalaisille. Yrittäkää unohtaa murheet ja surut jos suinkin mahdollista ja nauttikaa elämästä. Olkaa toisillenne ystävällisiä ja kohdelkaa toisianne hyvin, välittäkää toisistanne. Tehdään yhdessä tästä maailmasta hieman onnellisempi ja parempi paikka elää meille kaikille. Paljon rauhaa ja rakkautta ihan jokaisen elämään.🙂. https://youtu.be/lLjW6W-AFo4
Hyvää alkavaa viikkoa!
40
68
Vastaukset
- Anonyymi
Joo joo. Joko lenkkimakkara on uunissa?
- Anonyymi
Voi Mikkojuhan, sinähän olet oikea päivänpaiste. N50
- Anonyymi
Hyvä päivä ätmeille ruveta vetään kaljaa puolelta päivin.
Oi, tuo Irwinin biisi saa kyllä aina tunteet pintaan..
Ihanaa maanantaita ja uuden viikon alkua myös sinulle muru 😘
https://youtu.be/hc2rTt74QysKiitos ihana kullanmuruni.🥰. Toivottavasti sun päiväs on ollut mukava ja onnellinen.😘. Tuo on myös todella kaunis ja hieno kappale. Klassikko todellakin.🙂.
- Anonyymi
Viikko alkoi hyvin. Aamulla asettelin tutut 2 cm meikkiä kasvoilleni. Ennen lähtöäni mies sanoi, että näytän kauniilta. 😍
Tärkeintä on, että olen hänen mielestään kaunis.
Hän piti myös uudesta tuoksustani. 😊
🦄- Anonyymi
2 cm pakkelia kuulostaa vähältä sinulle. 5 cm olisi parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut, mutta sinun näkemykselläsi ei ole minulle mitään merkitystä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yxisarvisen kamalaa luonetta ei saa millään meikillä piiloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yxisarvisen kamalaa luonetta ei saa millään meikillä piiloon.
Pahoittelut, mutta sinunkaan mielipiteelläsi ei ole minulle mitään merkitystä.
Minulle rakkaimman ihmisen mielestä olen kaunis ja muutenkin ihana. 😊 Toivottavasti sinulla on samanlainen tilanne.
Harmi, jos minun tilanteeni häiritsee sinua! 🌞
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut, mutta sinunkaan mielipiteelläsi ei ole minulle mitään merkitystä.
Minulle rakkaimman ihmisen mielestä olen kaunis ja muutenkin ihana. 😊 Toivottavasti sinulla on samanlainen tilanne.
Harmi, jos minun tilanteeni häiritsee sinua! 🌞
🦄Sivusta. Voitit kevyeksi jääneen palstan isoin ego -äänestyksen ja siten olit aivan oikeassa siinä mitä itse ketjuun kommentoit. Onnittelut! 😊
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sivusta. Voitit kevyeksi jääneen palstan isoin ego -äänestyksen ja siten olit aivan oikeassa siinä mitä itse ketjuun kommentoit. Onnittelut! 😊
Kiitos onnitteluista! 😊
Tässä sinullekin kukka: 🌻
Mukavaa päivää!
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos onnitteluista! 😊
Tässä sinullekin kukka: 🌻
Mukavaa päivää!
🦄Kiitos! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa Sinulle 😊
Hienoa että hän kauneutesi huomioi ja sua ilahduttaa haluaa kertomalla sen ja että pitää uudesta tuoksustasi.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Hienoa että hän kauneutesi huomioi ja sua ilahduttaa haluaa kertomalla sen ja että pitää uudesta tuoksustasi.🙂.
No niinpä. Eilen ravintolassa oli vielä enemmänkin meikkiä kuin tänään, mutta siitäkin hän piti. 😁
Ei se määrä vaan se asettelu! Värien täytyy sopia sekä kantajalleen että yhteen toistensa kanssa, ja kaikki rajat täytyy häivyttää hyvin.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Eilen ravintolassa oli vielä enemmänkin meikkiä kuin tänään, mutta siitäkin hän piti. 😁
Ei se määrä vaan se asettelu! Värien täytyy sopia sekä kantajalleen että yhteen toistensa kanssa, ja kaikki rajat täytyy häivyttää hyvin.
🦄Mä ite en tajua kyllä meikkaamisesta tuon taivaallista.😄. Mutta sä kuullostat kyllä taitavan sen kuin ammattilainen ja tykkäätkin ilmeisesti paljon kaunistautua itseäs ja miestäsi varten.🙂.
Loistava on jo liian suureellinen mutta hyvä menee vielä spekseihin. Aamulla yhden huoneen remontti valmistui joten seuraavaa voi suunnitella.
Yhden tutun kanssa käytiin kahvilla ja hänellä tuntui menevän hyvin. Se on aina mukava kuulla.
Ehkä piristävintä oli lukea tästä somehaasteesta.
https://yle.fi/a/74-20022067
Itse kun on tuota harrastanut jo parikymmentä vuotta niin ennen sitä kutsuttiin tyylittömyydeksi tai huonoksi pukeutumiseksi. Nykyään se onkin jo trendikästä.
Rauhaa ja rakkautta sinulle ja muille mutta itse en sitä tarvitse yövuorossa. Paljon toimintaa sillä siitä se palkka tulee ja toivottavasti työkavereiden rakkauden nälkä kohdistuu puolisoihinsa eikä minuun.- Anonyymi
Kiitos samoin 😊💓
Erikoisen hienosti viikko ei alkanut. Kävin lääkärissä ja sain kassillisen lääkkeitä, koko viikon sairaslomaa, on vaikka mitä tulehdusta. Hienosti tavallaan silti, että työterveyslääkäriin on matkaa 300 m joka taittui tietysti kävellen. Onneksi asun tässä enkä junamatkan päässä, ne kun ei nyt kulje. Lääkärissä kävin röntgenissä ja labrassa, aikaa vierähti 1,5 h tuntia. Mietin miten tämä olisi hoidettu jos olisin asunut junayhteyden päässä ja olisi pitänyt käydä terveyskeskuksessa, eikun hyvinvointikeskuksessa vai mikä se on. Olisin varmaan yhä sillä tiellä. Kaikenkaikkiaan, aivan loistava maanantai silti!Ikävä kuulla että oot kipeänä mutta onneksi tosiaan sait lääkkeet ja hoidon läheltä eikä junalakko hankaloittanut asiaa. Voimia ja pikaista paranemista sulle. Ja sekin on hienoa että noista terveysjutuista huolimatta päivä on ollut hyvä ja olet hyvillä mielin.🙂.
- Anonyymi
Kiitos samoin myös sinulle taidat olla sellainen positiivari. 😄
T:lyhytfleda- Anonyymi
Sun piti poistua palstalta lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta en poistukkaan poistu vaan sinä jos haluat. :)
T:lyhytfleda - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun viisastua. Petit meidät.
No joo kyllä mä mieluummin nään hyvät ja kauniit asiat elämässä ja suhtaudun siihen positiivisesti. Niin pitkään katselin sitä kurjempaa puolta siitä että näin on nyt huomattavasti parempi ja mukavampaa.🙂.
Kiitos. Oli mukavaa lukea positiivinen aloitus.
Minullakin ollut positiivinen päivä.. tänään
ensimmäinen lomautuspäivä ja huomenna ensimmäinen työhaastattelu ja exä lähtee kuskiksi, kun junat ei kulje. Aloitin työnhakuni alle viikko sitten ja nyt jo ensimmäinen haastattelu. Eli ilmeisesti sitä markkina arvoa vielä on.. ainakin olen positiivisella mielellä sen suhteen.
Kyllä tämä tästä.
Aurinkoa ja kevään lämpöä sinulle ja kaikille palstalaisille.- Anonyymi
Olen minäkin käynyt haastatteluissa ei siitä pitkä aika ole ja kysellyt monesta eri paikasta töitä. :) Että työmarkkina arvo taitaa monella ihmisellä olla hyvä.
T:lyhytfleda Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin käynyt haastatteluissa ei siitä pitkä aika ole ja kysellyt monesta eri paikasta töitä. :) Että työmarkkina arvo taitaa monella ihmisellä olla hyvä.
T:lyhytfledaMinä olen laittanut kolme hakemusta. Ja nyt sain haastattelupyynnön yhteen. Eipä sen niin väliä jos en saa sitä paikkaa, onhan mulla toi vihaamani vakiduuni taustalla. Mutta olisi kivaa päästä vaihtamaan työpaikkaa...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen laittanut kolme hakemusta. Ja nyt sain haastattelupyynnön yhteen. Eipä sen niin väliä jos en saa sitä paikkaa, onhan mulla toi vihaamani vakiduuni taustalla. Mutta olisi kivaa päästä vaihtamaan työpaikkaa...
Onnea haastatteluun toivottavasti saat paikan.
T:lyhytfleda - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen laittanut kolme hakemusta. Ja nyt sain haastattelupyynnön yhteen. Eipä sen niin väliä jos en saa sitä paikkaa, onhan mulla toi vihaamani vakiduuni taustalla. Mutta olisi kivaa päästä vaihtamaan työpaikkaa...
Suosittelen ammattikoripalloilijan uraa.
🦄 Kiitos myös sulle ja toivottavasti haastattelu meni hyvin ja paikankin saat. Varmasti kaikki sujuu hyvin.🙂.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Näköjään olet saanut vaihdettua uuden profiilikuvan ja niin, että se tuli myös sun kommenttien yhteyteen. Pitäisköhän munkin kokeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen ammattikoripalloilijan uraa.
🦄Tuo on joku joka pitää minusta niin paljon, että yrittää matkia minua. 😊
Mutta hänet erottaa siitä, että hän reagoi pisteliäästi asiallisiin kommentteihin. Minä reagoin pisteliäästi vain pisteliäisiin kommentteihin. 😊
🦄
Love and peace. Make love, not war.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001