Ja te ette saa?
Haittaakos kun viinamies saa naisen
15
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä saadaan toisin kuin juopot. Juopot ei saa ku juopon naisen.
- Anonyymi
Niinhän sä luulet.
>simiti<
- Anonyymi
Sinä olet pelkkä teinipoju, lopeta tuo tollon höpötys.
- Anonyymi
Ei 😁
En tarvitse naista. Ei siis haittaa.
- Anonyymi
Haittaa, haluan olla viinamies ja saada naisen edes kerran.
Eipä haittaa, sehän on vaan kiva jos viunamiehellekin elliä löytyy.
- Anonyymi
Pelaan mieluummin ja juon kaljaa.
Hyvät viinamiehelle.. mä jätän hälle vaikka kaikki muailman naisimmeiset. En ole kiinnostunut omasta sukupuolestani.
- Anonyymi
Ei haittaa, olin itsekin aikoinaan viinamies ja naisia riitti, rahat oli tosin aina loppu, nyt on taas hyffee kassassa, voin siis taas alkaa viinamieheksi, "kuiva kausi" (seksin ja alkoholin suhteen) jatkuikin jo liian pitkään..............
- Anonyymi
Viinamiehet saavat käyttää naisia minunkin edestä.
Ei se elämän auto panemalla eteenpäin kulje, siihen tarvitaan harvinaisempaa bensiiniä. Sähköisten tapausten latauspistokkeetkin ovat vielä harvinaisia, sellaiset, jotka lataisivat akut täyteen riittävän nopeasti, eivätkä olisi varattuja, jonolla pilattuja.
Jos sellaisen joskus löytää, väärä aika ja paikka, kun sellaista ei tarvitse.
AV - Anonyymi
Ei käy kateeksi kännisten seurustelu.
- Anonyymi
En ole kateellinen ihminen, toivon hänellekin onnistumisia, enkä usko, että ovat samoja naisia, joita itse katselen ja joista haaveilen. Viinakset ja tupakka ei kuulu asioihin, joita suosin, kun katson naisia sillä silmällä. Uskon suosivani eri asioita kuin viina mies (näkemyserot?).
- Anonyymi
Ihan olutta litkimällä olen naisen saanut. Viinahan on helvetin pahaa. Maistoin joskus 25 vuotta sitten enkä tykännyt joten en alkanut juomaan. Olutta juon joskus.
- Anonyymi
Minä juon vain kevyitä viinejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319