Torstain KaupunniVisa - Paska kaupunni, vaan mikä se olikaan...

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009466885.html

Tunnistelepa kuvista kotimaisia kaupunkeja, paikkakuntia. Sanalliset vihjeetkin voivat autella mukavasti, älä siis hätiköi vastausten kanssa.

Tuloksesi: 8 / 12
On tullut käytyä...

Olet tainnut matkata kotimaan sisällä ainakin jonkin verran, sillä tunnistit suuren osan Suomen kaupungeista ja kunnista! Hieman parantamisen varaa kuitenkin vielä jäi.

55

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6/12 tuli mutta norppa kerkes tällä kertaa ensin laittaa tän.😄.

• Hieno tulos!

En tiiä, en ole kattonut, kunhan laitoin kun äkkäsin visan uutisia lukiessani. Pitäs varmaan sopia Norpan kanssa, että soitellaan etukäteen 😂

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

En tiiä, en ole kattonut, kunhan laitoin kun äkkäsin visan uutisia lukiessani. Pitäs varmaan sopia Norpan kanssa, että soitellaan etukäteen 😂

Joku systeemi ois hyvä mutta eipä nuo tuplanakaan mitään haittaa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joku systeemi ois hyvä mutta eipä nuo tuplanakaan mitään haittaa.🙂.

No joku voittaa aina, jopa lotossa 😂

No joku voittaa aina, jopa lotossa 😂

Näin se menee.🙂.

Hieno tulos!

Tuli taas laitettua tuplat =D Aattelinkin, että laitat tän. Meinasin sanoa sulle, että laita se Yö-yhtyeen kappaleita koskeva visa, koska mää laitoin jo tän =D

• Norppa83 kirjoitti:

Tuli taas laitettua tuplat =D Aattelinkin, että laitat tän. Meinasin sanoa sulle, että laita se Yö-yhtyeen kappaleita koskeva visa, koska mää laitoin jo tän =D

No meiän pitää koordinoida hommaa jotenkin jatkossa, muuten palstalla ei kohta muuta olekaan kuin visoja. Tosin se ei välttämättä olisi edes huono asia 🤣

No meiän pitää koordinoida hommaa jotenkin jatkossa, muuten palstalla ei kohta muuta olekaan kuin visoja. Tosin se ei välttämättä olisi edes huono asia 🤣

Kaksnelosen ylläpidon pitää perustaa tänne oma visapalsta =D No, ens kerralla mää kysyn sulta ensin minkä visan oot ajatellu laittaa palstalle ja mää laitan sit sellasen, joka jää jäljelle =D

• Norppa83 kirjoitti:

Kaksnelosen ylläpidon pitää perustaa tänne oma visapalsta =D No, ens kerralla mää kysyn sulta ensin minkä visan oot ajatellu laittaa palstalle ja mää laitan sit sellasen, joka jää jäljelle =D

No kattellaan, eiköhän tää saada ruotuun 😁

No kattellaan, eiköhän tää saada ruotuun 😁

Jep. Yritetään =D

• Anonyymi

Tein tuon norpan linkkaaman, 8 siinä taisi olla oikein.

-harmiseikirj-

• Shit happens, tuplabuukkaus niin sanotusti 😂

• Tuplabookkaus on vain positiivista, koska horinoita voi jakaa kahteen ketjuun. Vähän ihmettelen tätä vetytalouteen siirtymistä. Kun ei mun mielestä noin pienessä lihapiirakassa ja kananmunassa ja kinkkuviipaleessa ole tuhattakaan kilokaloria.

• Eiköhän täällä ole horinoita jo liiankin kanssa, sietäisivät jäädä yhteen ketjuun...
        Niin, se vetytalous on mysteeri vielä... Jos aattelee tuhatta kilokaloria, niin ei sillä vielä pitkälle pötki, edes skootterilla. Mutta kaipa ne annokset sitten kasvavat tulevaisuudessa...

• Eikun teillä taisikin olla sama visa Norpan kanssa 😁

No, kopioitu tulokseni on vielä tallella. - Olisi ollut täysi kymppi, jos olisin tunnistanut yhden munkkikahvilan 🙈

Tuloksesi: 9 / 12
      Suvereeni Suomi-tuntija!
      Sinä se olet tainnut matkata tämän maan ristiin rastiin! Suomen kunnat ja kaupungit ovat sinulla halussa pikkupitäjiä myöten.

• Hupsu, olisit hyödyntänyt tuplauksen ja ottanut pisteet siitä, oltais Norpan kanssa nauretu hupsuudellemme 😂

Ja on me naurettukin, niin ehkä koitetaan jatkossa vähän koordinoidakin näitä. Jos muistetaan... 🤣

Hupsu, olisit hyödyntänyt tuplauksen ja ottanut pisteet siitä, oltais Norpan kanssa nauretu hupsuudellemme 😂

Ja on me naurettukin, niin ehkä koitetaan jatkossa vähän koordinoidakin näitä. Jos muistetaan... 🤣

Hyvähän se on, että edes jompikumpi teidän testeistä osuu silmiin, kun kerkiää palstalle 😄 Nämä on aina kivoja. - Saa nauraa omalle typeryydelleen, kuten tänäänkin, kun en muka Pyynikin näkötornia tunnistanut.. Katsoin hätäisesti, että sehän on Hämeenlinnassa Aulangon näkötorni 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvähän se on, että edes jompikumpi teidän testeistä osuu silmiin, kun kerkiää palstalle 😄 Nämä on aina kivoja. - Saa nauraa omalle typeryydelleen, kuten tänäänkin, kun en muka Pyynikin näkötornia tunnistanut.. Katsoin hätäisesti, että sehän on Hämeenlinnassa Aulangon näkötorni 😁

No arvaapa ketuttaako itteäni tismalleen sama virhe. No ei. Ei kun ketuttaa, kympillä, stana. Hätäne... Vaihdan sukunimeni kohta... 😂

No arvaapa ketuttaako itteäni tismalleen sama virhe. No ei. Ei kun ketuttaa, kympillä, stana. Hätäne... Vaihdan sukunimeni kohta... 😂

Hiukan piti nieleskellä, että en alkanut huijata ja tehdä visailua alusta uudelleen. - Mutta aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Hiukan piti nieleskellä, että en alkanut huijata ja tehdä visailua alusta uudelleen. - Mutta aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta 😄

Jos kaksi höpsöä ei koordinoi, niin todellakin pitää käyttää tilaisuus hyväkseen! Ja voittaa joka kerta 😂

Jos kaksi höpsöä ei koordinoi, niin todellakin pitää käyttää tilaisuus hyväkseen! Ja voittaa joka kerta 😂

Se on jo niin korkean tason matematiikkaa, että saatan passata 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Se on jo niin korkean tason matematiikkaa, että saatan passata 😉

Aina pitää huijata hölmöjä 😂

• 10 oikein.
      Ruokapuolelta sakkasi ja artistien kaupunki meni kyllä arvauksella.

• Hieno tulos!

• Pikakatsaus kotimaan matkailuun. Omasta mielestäni ihan hyvä tulos. Tuossa visassa oli kaupunkeja, joissa en ole edes käynyt. 😁

"Tuloksesi: 10 / 12
      Suvereeni Suomi-tuntija!

Sinä se olet tainnut matkata tämän maan ristiin rastiin! Suomen kunnat ja kaupungit ovat sinulla halussa pikkupitäjiä myöten."

Kiitti! 😊

Loistava tulos!

Olet sinä kyllä melkoinen yleistiedon epeli 😁👍

Tuosta, papalla on nyt vähän vauhti päällä 😘
        https://www.youtube.com/watch?v=WPi7N42Opzo

Kiitosta vaan! Tuntuu olevan vauhtia,... mielenkiintoinen biisivalinta.

Oletko huonolla tuulella? Ajattelin vaan.
        Naisenvaistoni sanoo, joku sua ärsyttää?

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitosta vaan! Tuntuu olevan vauhtia,... mielenkiintoinen biisivalinta.

Oletko huonolla tuulella? Ajattelin vaan.
        Naisenvaistoni sanoo, joku sua ärsyttää?

Olen, olin, nyt menee aika lennokkaasti, tuuli on parempi niin sanotusti. Kiitos että noteerasit, sinä hassulainen, miten ikinä sen teitkin, mutta arvostan 🤗
        https://www.youtube.com/watch?v=gD1QqYiZ3kQ

Olen, olin, nyt menee aika lennokkaasti, tuuli on parempi niin sanotusti. Kiitos että noteerasit, sinä hassulainen, miten ikinä sen teitkin, mutta arvostan 🤗
        https://www.youtube.com/watch?v=gD1QqYiZ3kQ

Mun naisenvaisto on pettämätön. Jotenkin sun turhautuminen vaan paistoi läpi.
        Eikä se mulle mitään kuulu, jos et halua jutella siitä sen enempää. Kiva, että sulla on jo parempi fiilis.

Meillä jokaisella on omat huonot päivämme. Ihan OK. 😊👍

• tosi.typy kirjoitti:

Mun naisenvaisto on pettämätön. Jotenkin sun turhautuminen vaan paistoi läpi.
        Eikä se mulle mitään kuulu, jos et halua jutella siitä sen enempää. Kiva, että sulla on jo parempi fiilis.

Meillä jokaisella on omat huonot päivämme. Ihan OK. 😊👍

Miten? Tai no turha kai kysyä, paistoi. Voisitko erota, että voisin kosia, jooko?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Haista sinä kakka randy pus 😘! Kuuntele sentään mitä kotimaisissa todettaan 😅💦. Hlvtti stana# mietin vielä mitä jatkossa teen🤣

https://youtu.be/anKmU1J0l9g

t.sxth

Kauhia kiekuja! Siis too poika, kai vain 😂
        Tosa sulle tytsi, elä sillä, hengitä ja niele, OG antaa sulle tukea, se on ihan jees jäbä:
        https://www.youtube.com/watch?v=gmguc5YmVE4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista sinä kakka randy pus 😘! Kuuntele sentään mitä kotimaisissa todettaan 😅💦. Hlvtti stana# mietin vielä mitä jatkossa teen🤣

https://youtu.be/anKmU1J0l9g

t.sxth

Ääliö, sika, idiootti, ärsytyskynyksen ylittäjä. Edellinen ei sitten näitä kirjoittanut 🤞:) 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääliö, sika, idiootti, ärsytyskynyksen ylittäjä. Edellinen ei sitten näitä kirjoittanut 🤞:) 🙄

n unohtui... Ei kiinnosta 😂🤣

• Anonyymi kirjoitti:

n unohtui... Ei kiinnosta 😂🤣

Nyt kyllä jollain laukkaa aika reippaasti... No kiitolaukkaa... Jään jännittään mitä muuta pollesta irtoaa tälle radalle...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Nyt kyllä jollain laukkaa aika reippaasti... No kiitolaukkaa... Jään jännittään mitä muuta pollesta irtoaa tälle radalle...

Itselläsi laukkaa :) Enkä edes tiedä kuka se on. Mutta sinut tiedän. Niin.. Sinutko tässä käännettävä niskat nurin vai mitä teen? Hmm.. en välittäisi käydä palstapersoonan kimppuun. Jollet ole jo itse käynyt. Tziisus mikä kuvio :)

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläsi laukkaa :) Enkä edes tiedä kuka se on. Mutta sinut tiedän. Niin.. Sinutko tässä käännettävä niskat nurin vai mitä teen? Hmm.. en välittäisi käydä palstapersoonan kimppuun. Jollet ole jo itse käynyt. Tziisus mikä kuvio :)

Kauhia härdelli tuossa välissä, jollain menny ihon alle...
        Minut tiiät? No et, mutta hahmoni ehkä, tuskin sitäkään. Ota selvää, ota niskalenkkikin tarvittaessa, tuskinpa otat 😂
        Mutta kokeilla saa aina 🤣

• Anonyymi

Kauhia kiekuja! Siis too poika, kai vain 😂
        Tosa sulle tytsi, elä sillä, hengitä ja niele, OG antaa sulle tukea, se on ihan jees jäbä:
        https://www.youtube.com/watch?v=gmguc5YmVE4

Okei :) Sovitaan sitten niin, että vedän pitkät punaiset yli polvieni ylittävät säämiskäsaappaat ja tarjoan sinulle shampanjaa ja mansikoita. Onko nyt hyvä, jos tavoitit minut tai tavoitimme toisemme? Se ehkä sinua seurannut? t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Okei :) Sovitaan sitten niin, että vedän pitkät punaiset yli polvieni ylittävät säämiskäsaappaat ja tarjoan sinulle shampanjaa ja mansikoita. Onko nyt hyvä, jos tavoitit minut tai tavoitimme toisemme? Se ehkä sinua seurannut? t.sxth

Ööööh... Nielen vielä niitä sukkia täsä, menee tovi, köh, hitto köh... Tota mistä me puhutaan? Nyt tippas pikkanen poju kelkasta ja veneestä, vaikkei jälkimmäisestä enää pitänykkään pudota, mutta hitto vie... 🤣

Tosa sulle, ime peukaloas 😉
        https://www.youtube.com/watch?v=W4jPEBQV8zw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nouseeko sulla hissi ihan ylös asti?

• Anonyymi

Ööööh... Nielen vielä niitä sukkia täsä, menee tovi, köh, hitto köh... Tota mistä me puhutaan? Nyt tippas pikkanen poju kelkasta ja veneestä, vaikkei jälkimmäisestä enää pitänykkään pudota, mutta hitto vie... 🤣

Tosa sulle, ime peukaloas 😉

Nooh ei. Miksi sinää kiusaat minua? Et voi kuitenkaan tietää mikä olen. Hih 🤭 tai jos sen tiedät niin olen menettänyt pelin 😠 Ime vaan omaa peukalosi 😀 Aaah 😃

https://youtu.be/eBG7P-K-r1Y

• Anonyymi kirjoitti:

Nooh ei. Miksi sinää kiusaat minua? Et voi kuitenkaan tietää mikä olen. Hih 🤭 tai jos sen tiedät niin olen menettänyt pelin 😠 Ime vaan omaa peukalosi 😀 Aaah 😃

https://youtu.be/eBG7P-K-r1Y

Aaaaahhaahahahah, en todellakaan voi tietää kukamikäkekä olet, onko sillä väliäkään, loppujen lopuksi, etenkään näin virtualisesti? Ei. Ime tuota, koko mitalta 😂

• Anonyymi

Aaaaahhaahahahah, en todellakaan voi tietää kukamikäkekä olet, onko sillä väliäkään, loppujen lopuksi, etenkään näin virtualisesti? Ei. Ime tuota, koko mitalta 😂

Huomenta Randeman 😀 Olipa sekavaa. mutta mielenkiintoista. Miten ihmeessä siihen jouduttiin 😂 Ajatteletko (tai toivot 🤭) että olisin fleda? En ole. Kaiken hölmöä olen, mutten sitä :)

Noh, miten H.ä.n jaksaa tänään? 😃

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Randeman 😀 Olipa sekavaa. mutta mielenkiintoista. Miten ihmeessä siihen jouduttiin 😂 Ajatteletko (tai toivot 🤭) että olisin fleda? En ole. Kaiken hölmöä olen, mutten sitä :)

Noh, miten H.ä.n jaksaa tänään? 😃

t.sxth

Morgen 😂

Sekavaa tai ei, semmoista tajuttomuudenvirtaa, niin sanotusti 😁
        En tietenkään toivo sitä, saat olla kuka ikinä oletkaan ja toistaiseksi tunnen sinut sxth:na.

Hän on tänään, nyt, väsynyt ja edelleen tympiintynyt. Mutta kyllä se siitä, molemmat riesat, kaikelle on aikansa ja paikkansa 😉

• Anonyymi

Morgen 😂

Sekavaa tai ei, semmoista tajuttomuudenvirtaa, niin sanotusti 😁
        En tietenkään toivo sitä, saat olla kuka ikinä oletkaan ja toistaiseksi tunnen sinut sxth:na.

Hän on tänään, nyt, väsynyt ja edelleen tympiintynyt. Mutta kyllä se siitä, molemmat riesat, kaikelle on aikansa ja paikkansa 😉

Hienoa, hyvä juttu :) Olin menossa jo nukkumaan, mutta päätin vielä laittaa tämän, koska huomenna voi olla jo myöhäistä, enkä enää löydä tai muista omia juttujani.

Tajuttomuuden virta on tosi mukavaa sellaisessa seurassa, jossa riittävän turvallista ja kykyä ottaa sen samoin ja jms. :) Noh Hän.

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, hyvä juttu :) Olin menossa jo nukkumaan, mutta päätin vielä laittaa tämän, koska huomenna voi olla jo myöhäistä, enkä enää löydä tai muista omia juttujani.

Tajuttomuuden virta on tosi mukavaa sellaisessa seurassa, jossa riittävän turvallista ja kykyä ottaa sen samoin ja jms. :) Noh Hän.

t.sxth

Tajuttomuuden virta on mukavaa olemista, yksin tai sopivassa seurassa, saa vain olla ja nauraa esimerkiksi ryppyiselle verholle. Noh Hän = Häh Non 😂

• Anonyymi

kaikistq oikein vastaus olisi Enoppi, eli u4un sinappi.

• Anonyymi

Rande, toi sun virtuaalihaaremi näkyy olevan vain harmissaan ja kiukuttelee, kun ilmeisesti on kolahtanut tajuntaan vasta nyt tuo virtuaalinen asetelma. Osa, kuten jutuista kuulee ottaa ihastukset, tai sanoisiko alun kiinnostukset, vähän enemmän vakavissaan. Jos olet huomannut, sulle on puhuttu jo naimisiin menosta yms. Vaikka osa olisi puoliksi huumoria, silti se on sitä vain puoliksi. Toki jalat on ihmisellä aika pahasti poissa maaperästä, jos näkemättä alkaa yhteiselämää suunnittelemaan. Yleensä silloin on jotain asiaan vaikuttavaa taustalla: vakavaa tyhjyyden tunnetta, läheisriippuvuutta, mustasukkaisuutta, vaikeita elämän kokemuksia tai mt.

Tiedän, ettet ole irl haaremimiehiä. Sen verran luotan ihmistuntemukseeni. Annat ymmärtää, mutta sinulla ei taida olla aikomustakaan antaa? Veikkaan, että huijaat siinä itseäsikin. Olen joskus miettinyt mikä oma haavasi on, että tarvitset ja haet sen virtuaalihaaremin. Jos voisin veikata, arvaan että sinulla on joko ex tai hoito, jonka oikeasti haluat takaisin ja tämä show on vain sen kaiken peittämistä sinulta itseltäsi. Silti muista että osa on hyvin haavoittuvaisia täällä ja jos annat ymmärtää liikaa, osa voi saada siitä kovaakin kipua. Kun ihminen on kovin kovin vajaa, pienikin häivähdys siitä, että vajeen voisi saada täytettyä, voi heilauttaa aika rajusti. Tiedän, olen aivan varma, ettet missään nimessä halua kenellekään pahaa tai etkä luultavasti ymmärrä edes, että yltiöpäinen kosiskelu voisi tehdä mitään pahaa. Se kuitenkin voi tehdä. Tunteet on sellaisia! Sinun pitää muistaa, että kaikki meistä ei ole maadoitettu kunnolla ja pienikin noste saa pään pilviin,

Ei auta kestää harmistusta kuin mies, hetken se vain kestää (ellet sitten ole jonkun kanssa jo läheisimmissä väleissä). Anteeksi, että sanon suoraan. Ehkä kuitenkin tarvitset pientä ravistelua jo sen takia, että ymmärrät ettei leikki ole aina kaikille leikkiä. Heikommassa asemassa olevaa pitää yrittää kohdella silkkihansikkain. Ja lopuksi sanon, teet miten itse haluat, en tule sormea helistämään, se ei ole ystävän rooli! Mutta, mutta… Silti toivon, että itseksesi asiaa hieman mietit heitä keillä
      on riski saada haavoja. Kaikki ei ole itse vahvoilla näissä asioissa, niin kuin, minä tai sinä.. t. Varpuslintu

• Anonyymi

Hyvin kirjoitit.

Mä olen vähän yllättynyt, että täältä löytyy noin paljon epävakaata ainesta naisoletetuista. Voihan siellä seassa joku ätmikin liehitellä, mutta se vain pahentaa heikompien asemaa.

Voi olla tekemätön paikka?

xLiner

• No ainakaan ei ole kurppa, kun on varpuslintu 😉

Mitähän tähän nyt sanoisi...

En ajatellut ruveta miettimään toisten ihmisten tunteita. Pitäkööt tunteensa, tunkkinsa. Tää on vain kirjoituksia ja jos joku sillä saa päänsä sekaisin, niin go for it! Olen sikäli kova ihminen, ettei paljon kiinnosta.
        Ja kaikille olen mainostanut aktiivisesti, että meiliä matkaan tai homma jää kirjoitusten tasolle, niin täytyy olla suorastaan pikkasen hölmö jos muuta kuvittelee. Ja jos noin on, niin ihan sama mulle, en välitä.
        Jos ihminen ei ymmärrä, että tämä on VAIN keskustelua palstalla, niin ei ole minun ongelmani. Eväät muuhunkin ovat tarjolla, jopa kannustan siihen, mutta jos ei, niin sitten ei, ei tosiaan kuulu minulle, minulla on omat ongelmani.

En ole mitenkään sidottu mihinkään, sitoutunut mihinkään, vielä, ehkä sen aika tulee joskus. Mulla ei ole hoitoja, kuten olen jo asian palstallakin tuonut esille en harrasta niitä ja exäni ei tule takaisin mitenkään kun ei ole siihen mitään halua, kummallakaan. Ystävyys riittää, sen osaamme ja se toimii, kun on matkaakin välissä. Enkä haluaisi muitakaan exiäni takaisin, kyllä ne erot ovat olleet järkeviä.
        Mitä antamiseen tulee, niin annan mitä annettavissa on, mutta palstalla se on vain rivi kirjaimia. Eli edelleen VAIN se meili voi johtaa johonkin todelliseen. Voi johtaa, mutta ei välttämättä. Ja jos ihminen ei sitä tajua, edes sen asian suoraan sanomisesta huolimatta, en todellakaan välitä pätkääkään heidän tunteistaan.

Nyt kuitenkin jatkossa toivoisin, että puhutaan tosiasioista eikä ruveta kirjoittaen arvailemaan mitä joku toinen tuntee, ajattelee, mikä on ehkä motivaationsa jne. Niitä kukin ajattelee väistämättä, kuuluu ihmisluonteeseen, mutta niiden sanoittaminen... Se ei ole kovin kiva tai järkevä juttu. Kaikki me lienemme sortuneet siihen virheeseen ja varmaan sorrumme vastakin, mutta pitäisin sitä viisauden alkuna, että koitettaisiin välttä toisen aivoitusten arvailua "ääneen".
        Jos olen rehellinen, pidän ao. osaa kommentistasi suorastaan raivostuttavana. Ja samalla myös täysin tarpeettomana, olisit voinut kirjottaa muun osan kommenttia ilman tuotakin, eikä mikään olisi muuttunut.

"Annat ymmärtää, mutta sinulla ei taida olla aikomustakaan antaa? Veikkaan, että huijaat siinä itseäsikin. Olen joskus miettinyt mikä oma haavasi on, että tarvitset ja haet sen virtuaalihaaremin. Jos voisin veikata, arvaan että sinulla on joko ex tai hoito, jonka oikeasti haluat takaisin ja tämä show on vain sen kaiken peittämistä sinulta itseltäsi."

• 5 pojoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      178
      10276
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3495
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3233
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2855
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      204
      2207
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2193
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2013
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1628
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1426
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1376
    Aihe