Enne kuin uskallat syömään
Moni kakku päältä kaunis
Moni muka hieno ei pysty edes minimi hygieniaan jota elintarvike Hygienia keskus vaatii
Oiva raportti com
Katsotko koskaan oiva raporttia
8
216
Vastaukset 8
- Anonyymi
Asiahan riipuu raportin tekijästä, onko se pilkunnussija vai ajatteleeko maalaisjärjellä. Se raportti mikä on asiakkaiden nähtävillä ei kerro koko totuutta. Esim. jos siivouskaapin lattialla on lattianpesuaine tonkka paljaaltaan voi saada siitä huomautuksen, mutta jos sen tonkan alla on esim. pahvinpala huomautusta ei saa. ym ym. Samoin tarkastajalle kun osaa valehdella tarpeeksi niin saa hymynaaman, toinen keino on olla hyvinkin lipevä ja myöteilevä.
- Anonyymi
Trrveydtsrkadtsjs vaatii aika minimitason
Jos ei edes siihen pysty kannattaa mennä raksslle.töijin
Eikä leikkii tabintoloitsijas
Itse en asioi jos oiva raportissa on huomautettavaa.
Löytyy paljon paikkoja joissa ei juomautettsvss.
Ravintola ala on kuitenkin toisten terveydestä huolehtimista - Anonyymi
Mikä tämä palstoille ilmesynyt hemmo on joka ei osaa Suomea kirjoittaa??
- Anonyymi
Sullakin kielipoliisi on lauserakenne väärä
Maissi
- Anonyymi
Jos et ymmärrä mitään ei tarvii kommentoida kuin asiaa
Ei minua kiinnosta sinunkaan asuat - Anonyymi
En ole käynyt ravintolassa syömässä moneen vuoteen, eikä kiinnosta mennäkään!
- Anonyymi
Minä kinosti mennä mutta siellö on likaista ruoka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498