On Ihanne Pituinen Kumppaniksi?
Minkä Mittainen Nainen
193
1666
Vastaukset
Ei ole pituudellakaan mulle merkitystä vaan sillä millainen ihminen on.🙂.
- Anonyymi
Huikeen yllättävä vastaus 😂
- Anonyymi
NAISEN PITÄÄ OLLA PITKÄ SELKÄNEN LYHYT KÄTINEN ETTEI YLLÄ PYLLYÄ KYNSII.
- Anonyymi
Ja notkea kuin rautakanki.
- Anonyymi
Ainakin metrinen
Sopivan? Ei ole tarkkaa mittaa antaa, mutta sanotaan nyt että omalle rungolle varmaan optimialue osuu 140-180cm välille jonnekin.
- Anonyymi
140 on aika jo aika lyhyt.
No mutta pituus ei ole tärkeä seikka mutta nyt kysyttiin ihanne pituutta ja vastaan että 185-198.
Mutta jos mies olisi lyhyempi ei se olisi ongelma. Anonyymi kirjoitti:
140 on aika jo aika lyhyt.
No mutta pituus ei ole tärkeä seikka mutta nyt kysyttiin ihanne pituutta ja vastaan että 185-198.
Mutta jos mies olisi lyhyempi ei se olisi ongelma.On toki, mutta ynnäilin että se olis vielä ihan ok, kun en minäkään mikään hujoppi ole.
- Anonyymi
Pää on 1/7 kokonaispituudesta, jalkojen pituus on 3/5 keskivartalosta, samoin kaulan pituus pään korkeudesta. Leveys on 3/2
165cm, korkkareilla 175cm ja jos minä olen tehnyt kaikki kotityöt niin 110cm
- Anonyymi
Buenooooo
- Anonyymi
No kunhan nyt polvilleen ei tarvitse mennä jos halimaan innostuu :)
- Anonyymi
Ethän sä hirveästi innostunut. Mitä shaibaa?
Tampio.
Ihanne? No aika itteni pituinen. Kun miettii ulottuvuuksia, niin suht nenät vastakkain on kiva. 😉
randombypasser kirjoitti:
Eli 147cm? Kävis mullekin 😂
No 150cm-170cm haarukassa. Ehkä 163cm olis paras. Saisin olla pari ceeämmää pidempi. 😄
G-LoveR kirjoitti:
No 150cm-170cm haarukassa. Ehkä 163cm olis paras. Saisin olla pari ceeämmää pidempi. 😄
Niinhän mä just sanoin 😁
Niinhän mä just sanoin 😁
Sulla meni vaan nelkku ja seiska vääräs järjestykses. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Sulla meni vaan nelkku ja seiska vääräs järjestykses. 😄
174cm? Eli... minä. Haluat minut? Ok, käy se 😂
- Anonyymi
Minä haluan kans sinut miten suu nyt pannaan?
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan kans sinut miten suu nyt pannaan?
Suunnilleen näin 😲, sitten 😏 ja lopuksi 😉
- Anonyymi
Suunnilleen näin 😲, sitten 😏 ja lopuksi 😉
Ja vastaus on mikä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaus on mikä?
Laita meiliä, niin käydään kahvilla tms. ja katsotaan mitä sitten tapahtuu 😉
- Anonyymi
Laita meiliä, niin käydään kahvilla tms. ja katsotaan mitä sitten tapahtuu 😉
En laita😁
Anonyymi kirjoitti:
En laita😁
No can do then. Minen voi antaa... rakkauden lupauksia kohtaamatta. Eli ensin pitää tarkistaa onko kauppatavara sitä mitä myyntiesitteessä sanotaan ja vasta sitten lyödään nimi paperiin 😂
Et uskalla edes kahville lähteä? Sehän ei nimittäin ole kuin kahvit, ei muuta. Jos on kivaa, niin sitten ehkä toisetkin kaffet joku päivä jne.- Anonyymi
No can do then. Minen voi antaa... rakkauden lupauksia kohtaamatta. Eli ensin pitää tarkistaa onko kauppatavara sitä mitä myyntiesitteessä sanotaan ja vasta sitten lyödään nimi paperiin 😂
Et uskalla edes kahville lähteä? Sehän ei nimittäin ole kuin kahvit, ei muuta. Jos on kivaa, niin sitten ehkä toisetkin kaffet joku päivä jne.En ruukaa lähettää viestiä vieraalle ihmiselle eri asia jos mies irl kysyisi. 😍
Anonyymi kirjoitti:
En ruukaa lähettää viestiä vieraalle ihmiselle eri asia jos mies irl kysyisi. 😍
No sitten sun tarttee mennä irl kohtaamaan miehiä 😁
Itteäni ei pätkääkään jännitä lähetellä viestejä ventovieraille, ei muuta kun antaa palaa ja katsotaan syntyykö keskustelua viesteillä. Jos syntyy, niin sitten voi olla että päätyy soittelemaan tai suoraan kahville. Vain yksi polku edetä.- Anonyymi
No sitten sun tarttee mennä irl kohtaamaan miehiä 😁
Itteäni ei pätkääkään jännitä lähetellä viestejä ventovieraille, ei muuta kun antaa palaa ja katsotaan syntyykö keskustelua viesteillä. Jos syntyy, niin sitten voi olla että päätyy soittelemaan tai suoraan kahville. Vain yksi polku edetä.Ei kiinnosta kuin yksi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta kuin yksi mies.
Haluan hänet omakseni.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta kuin yksi mies.
Niin no en minäkään halua kuin yhden naisen. Tosin sellainen passeli tarttee ensin löytää 😁
- Anonyymi
Niin no en minäkään halua kuin yhden naisen. Tosin sellainen passeli tarttee ensin löytää 😁
Minkälainen se passeli on?
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen se passeli on?
Sehän se tässä ongelma onkin. Tiedän sen kun olen löytänyt hänet 😁
Ja unohtui edellisestä se, että tarttee olla myös suostuvainen. Eli passeli ja suostuvainen. Muuten täytyy etsimistä, koska jos passeli ei ole suostuvainen, niin sitten hän vain vaikutti passelilta 😁randombypasser kirjoitti:
En minä halua, mutta täällä jokunen sinkku näyttäisi haluavan. 😄👍
G-LoveR kirjoitti:
En minä halua, mutta täällä jokunen sinkku näyttäisi haluavan. 😄👍
Tunnusta pois, olet kuitenkin puskista takonut minulle kuolausviestejä 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
En laita😁
Taitaa toi Random kaivata tollasta vaatteet langaksi purkavaa naistapausta. 😏😉
https://youtu.be/XgJFqVvb2Ws
Nick & Toverandombypasser kirjoitti:
Tunnusta pois, olet kuitenkin puskista takonut minulle kuolausviestejä 🤣🤣🤣
Ehkä, jos olisit nainen. 😜
G-LoveR kirjoitti:
Sakset pois kädestä, HETI! ✂️🍆
😁MENI JO! Kulta, huomenna ruoaksi on uunimakkaraa 😁
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Taitaa toi Random kaivata tollasta vaatteet langaksi purkavaa naistapausta. 😏😉
https://youtu.be/XgJFqVvb2Ws
Nick & ToveOlipas ihana rakkaus video.
MENI JO! Kulta, huomenna ruoaksi on uunimakkaraa 😁
Voi kilin vittu. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Voi kilin vittu. 😅
Ei kun jotain ihan muuta, missä olet ollut bilsan tunneilla tytsi 😂
Seiskan sain tunneista. Taisin ööö vissiin nukuksia tunnit. 😆
G-LoveR kirjoitti:
Seiskan sain tunneista. Taisin ööö vissiin nukuksia tunnit. 😆
Niin tai olit käytävillä poikien kanssa tekemässä bilsan osalta käytännönharjoituksia? 😘
Niin tai olit käytävillä poikien kanssa tekemässä bilsan osalta käytännönharjoituksia? 😘
Ei kiinnostanu pojat. Oli vain yks poika johon olin ihastunut melkeinpä koko yläasteen. Seiskalla en ollu ihastunut kehenkään, kasi ja ysi meni yhteen ihastukseen. Eikä hän ollut ihastunut takas. Joten en harrastanu mitään poikien kanssa, kuin mopoilua ja kävin ongella, pelasin jalista, kotinurkissa. 😆
G-LoveR kirjoitti:
Ei kiinnostanu pojat. Oli vain yks poika johon olin ihastunut melkeinpä koko yläasteen. Seiskalla en ollu ihastunut kehenkään, kasi ja ysi meni yhteen ihastukseen. Eikä hän ollut ihastunut takas. Joten en harrastanu mitään poikien kanssa, kuin mopoilua ja kävin ongella, pelasin jalista, kotinurkissa. 😆
Höh 😂
G-LoveR kirjoitti:
Ja tarttee muistaa, että olin jo 14v. yläasteen aloittaessani. Oon lusinut 3 luokan kahteen kertaan. Et 15v..kun oon ihastunut ekan kerran kunnolla. ☺️
G-LoveR kirjoitti:
Ja tarttee muistaa, että olin jo 14v. yläasteen aloittaessani. Oon lusinut 3 luokan kahteen kertaan. Et 15v..kun oon ihastunut ekan kerran kunnolla. ☺️
Ekan suukon oon saanut/antanut vasta 16 vanhana vappuna. Täytin heti kesäkuussa jo 17v. Etten oo kovin aikasin alkanut näitä juttuja.
Höh 😂
Niinpä, höh. Vaikee tapaus. Kaikki muut kyselijät sai rukkaset, koska olin vaan niin 😍 Pasiin. 😆
Muut ei kato oo mitään ihastuksen rinnalla. Taino ilmaa... 😏G-LoveR kirjoitti:
Niinpä, höh. Vaikee tapaus. Kaikki muut kyselijät sai rukkaset, koska olin vaan niin 😍 Pasiin. 😆
Muut ei kato oo mitään ihastuksen rinnalla. Taino ilmaa... 😏Ai niin, mun nimi on Pasi 😉😏😘
Ai niin, mun nimi on Pasi 😉😏😘
Hehee, ei oo. 😆
Pasi on nykyään pulska perheenisä. En melkeen tunnistanut enää, kun aikuisena hänet näin. 😁
Tosin, en minäkään enää ollut se laiha punapäinen ripakinttu, mikä silloin olin. 😅G-LoveR kirjoitti:
Hehee, ei oo. 😆
Pasi on nykyään pulska perheenisä. En melkeen tunnistanut enää, kun aikuisena hänet näin. 😁
Tosin, en minäkään enää ollut se laiha punapäinen ripakinttu, mikä silloin olin. 😅God damn! No aina kannattaa yrittää 😂
G-LoveR kirjoitti:
Ei silloinkaan aina. 😄
Aina. Pieni haaste, kuten sinä, on vain virkistävää, vaikka tietää että peli on jo etukäteen menetetty 😂
Aina. Pieni haaste, kuten sinä, on vain virkistävää, vaikka tietää että peli on jo etukäteen menetetty 😂
Phääh, minä nyt oon haaste kaikille niille joihin en itse ominpäin retkahda. Oon silleen omituinen otus kai vissiin. 🤷🏼♂️
Toimin vähän nurinkurisesti.
Pitää saada hän jonka haluan tai en huoli ketään. 😂
Mutta joo, jos sinä treenaat niitä sitkeitä vaikeita tapauksia varten, niin siinä kohtaa oon kyllä erinomainen harjoituskappale. 😄👍G-LoveR kirjoitti:
Phääh, minä nyt oon haaste kaikille niille joihin en itse ominpäin retkahda. Oon silleen omituinen otus kai vissiin. 🤷🏼♂️
Mutta joo, jos sinä treenaat niitä sitkeitä vaikeita tapauksia varten, niin siinä kohtaa oon kyllä erinomainen harjoituskappale. 😄👍Älä härnää, tähän asti olen saanut kaikki ne leidit jotka todella halusinkin saada 😂
G-LoveR kirjoitti:
Mutta joo, jos sinä treenaat niitä sitkeitä vaikeita tapauksia varten, niin siinä kohtaa oon kyllä erinomainen harjoituskappale. 😄👍randombypasser kirjoitti:
Älä härnää, tähän asti olen saanut kaikki ne leidit jotka todella halusinkin saada 😂
No joskus täytyy sitten tulla vastaan sekin, jota et saa. Niin mullekin on käynyt jo pari kertaa. 😛
Taino lopetin itsekin yrittämästä, kun liian vaikeeksi rupes, vaikeesti tavoiteltavaksi. Aattelin etten mä nyt vuosia turhaankaan ala perässä juoksemaan. Olkoon sit.G-LoveR kirjoitti:
No joskus täytyy sitten tulla vastaan sekin, jota et saa. Niin mullekin on käynyt jo pari kertaa. 😛
Taino lopetin itsekin yrittämästä, kun liian vaikeeksi rupes, vaikeesti tavoiteltavaksi. Aattelin etten mä nyt vuosia turhaankaan ala perässä juoksemaan. Olkoon sit.Mä jaksan kyllä odotella ja seurailla tilaisuuksia 😘😂
Mä jaksan kyllä odotella ja seurailla tilaisuuksia 😘😂
No onhan meissä sitten samaakin vikaa. 😜
Mä jaksan odotuttaa. 😂
Oon aina sanonnu ettei minua kannata toivoa kumppaniksi, kun ei musta sitten meinaa päästä eroon. Kiukuttelu ja oikuttelukaan ei välttis auta, oon kärsivällinen luonne.G-LoveR kirjoitti:
Mä jaksan odotuttaa. 😂
Oon aina sanonnu ettei minua kannata toivoa kumppaniksi, kun ei musta sitten meinaa päästä eroon. Kiukuttelu ja oikuttelukaan ei välttis auta, oon kärsivällinen luonne.Mahtavaa, elinikäinen kissa-ja-hiiri -suhde, palstalla 🤣🤣🤣
Mahtavaa, elinikäinen kissa-ja-hiiri -suhde, palstalla 🤣🤣🤣
Hahhah, sitä se on mulla IRL:kin toisinaan. Kuten oon vähän kertonut. Ukkokin yrittää vissiin väsyttäen loitonnuttaa, vaan ei meinaa onnistua. Aina vaan tässä roikun ja joo, välitän myös. 😆
G-LoveR kirjoitti:
Hahhah, sitä se on mulla IRL:kin toisinaan. Kuten oon vähän kertonut. Ukkokin yrittää vissiin väsyttäen loitonnuttaa, vaan ei meinaa onnistua. Aina vaan tässä roikun ja joo, välitän myös. 😆
Niin siellä on teillä kaksi jäärää vääntämässä eri suuntiin 🤣
Niin siellä on teillä kaksi jäärää vääntämässä eri suuntiin 🤣
Joo ja sitten taas välillä mätkähtää yhteenkin. Kuminauhaliike, loitontuu ja lähentyy.
En tiiä olisinko niin sitkeä jollei hän olisi lastemme isä.. Sillä on iso merkitys mulle. Mutta on hänessä silti jotain, kun olen onnistunut kasvamaan häneen kiinnikin. Sitä ei kaikkien kanssa ole tapahtunut eikä tapahdu. En osaa sanoa mikä se jippo on ollu. 😛G-LoveR kirjoitti:
Joo ja sitten taas välillä mätkähtää yhteenkin. Kuminauhaliike, loitontuu ja lähentyy.
En tiiä olisinko niin sitkeä jollei hän olisi lastemme isä.. Sillä on iso merkitys mulle. Mutta on hänessä silti jotain, kun olen onnistunut kasvamaan häneen kiinnikin. Sitä ei kaikkien kanssa ole tapahtunut eikä tapahdu. En osaa sanoa mikä se jippo on ollu. 😛Niinhän se menee, kun sopiva otus löytyy, kasvaa kiinni. Vaikka välillä ehkä vähän paukkuu ja rätisee, juostaan eri suuntiin kunnes kuminauha palauttaa takaisin 😁
Niinhän se menee, kun sopiva otus löytyy, kasvaa kiinni. Vaikka välillä ehkä vähän paukkuu ja rätisee, juostaan eri suuntiin kunnes kuminauha palauttaa takaisin 😁
Jotain sellaista tai sitten olen/ollaa vaan mukautunut ja mukauduttu meidän elämäntyyliin vuosien aikana. Kumpikin on myös laiska tavoittelemaan kuuta ja tähtiä taivaalta. 😆
Ja ei suhdetta, missä kaikki menis kuin elokuvissa. Aina on joku asia tai vaihe, jolloin on haasteellisempaa. Ja jatkuva vaihtaminen uuteen ja uuteen, ei siinäkään mitään järkeä ole, eikä tunnetta ainakaan.G-LoveR kirjoitti:
Jotain sellaista tai sitten olen/ollaa vaan mukautunut ja mukauduttu meidän elämäntyyliin vuosien aikana. Kumpikin on myös laiska tavoittelemaan kuuta ja tähtiä taivaalta. 😆
Ja ei suhdetta, missä kaikki menis kuin elokuvissa. Aina on joku asia tai vaihe, jolloin on haasteellisempaa. Ja jatkuva vaihtaminen uuteen ja uuteen, ei siinäkään mitään järkeä ole, eikä tunnetta ainakaan.Noinhan se menee ja kuuluukin mennä. "Riittävän hyvä" on se taikasana ja "tyytyä siihen mikä on riittävän hyvä" on se taikaoppi.
G-LoveR kirjoitti:
Ja ei suhdetta, missä kaikki menis kuin elokuvissa. Aina on joku asia tai vaihe, jolloin on haasteellisempaa. Ja jatkuva vaihtaminen uuteen ja uuteen, ei siinäkään mitään järkeä ole, eikä tunnetta ainakaan.Enkä usko, että naissuhteessa sen helpompaa on, kun heteroparinakaan ellei osu just oikeet yksilöt yhteen. Mut niinhän se kaikilla on. Heteroillakin.
Etten lukuisista kehoituksista huolimatta ole ihan uuvatti ja syöksy suhteesta toiseen, vain siks että joku on nainen ja kun rakastan kumppaniani, olkoonkin välillä vitun vaikea mies.randombypasser kirjoitti:
Noinhan se menee ja kuuluukin mennä. "Riittävän hyvä" on se taikasana ja "tyytyä siihen mikä on riittävän hyvä" on se taikaoppi.
Mjoo, niin minäkin taidan ajatella. Realismilla.
G-LoveR kirjoitti:
Enkä usko, että naissuhteessa sen helpompaa on, kun heteroparinakaan ellei osu just oikeet yksilöt yhteen. Mut niinhän se kaikilla on. Heteroillakin.
Etten lukuisista kehoituksista huolimatta ole ihan uuvatti ja syöksy suhteesta toiseen, vain siks että joku on nainen ja kun rakastan kumppaniani, olkoonkin välillä vitun vaikea mies.Ei varmaan oliskaan, en usko, ihmisiä me kaikki vaan ollaan, jopa te naiset 🤣
Aivan varmasti välillä se nainen naisen kumppanina olis sitten se "vitun vaikea mies" hahmo.G-LoveR kirjoitti:
Mjoo, niin minäkin taidan ajatella. Realismilla.
Ja se, että ihmistä pitää rakastaa, ei riitä että sitä haluaa (seksi). Ongelmien edessä vain rakkaus voi pelastaa suhteen ja joustaa, antaa anteeksi ja hyväksyä.
Ei varmaan oliskaan, en usko, ihmisiä me kaikki vaan ollaan, jopa te naiset 🤣
Aivan varmasti välillä se nainen naisen kumppanina olis sitten se "vitun vaikea mies" hahmo.Naiset saattaa olla jopa hankalempia. 😂
Mitä naisia tunnen, en voi sanoa olevan helppoja ihmisiä kumppani näkökulmasta katsottuna. Kaverina ehkä joo.G-LoveR kirjoitti:
Naiset saattaa olla jopa hankalempia. 😂
Mitä naisia tunnen, en voi sanoa olevan helppoja ihmisiä kumppani näkökulmasta katsottuna. Kaverina ehkä joo.Mietin vaikkapa jotain kiukkukohtausta, kun ei saa tahtoaan läpi. Draamaqueen ja ränkkäys on varmasti kauheeta katteltavaa ja kuunneltavaa. Prinsessa syndroomaiset ihan mahdottomia ymmärtää.
Että on siinä haastetta riittämiin ränkkäävässä naisessakin.G-LoveR kirjoitti:
Naiset saattaa olla jopa hankalempia. 😂
Mitä naisia tunnen, en voi sanoa olevan helppoja ihmisiä kumppani näkökulmasta katsottuna. Kaverina ehkä joo.Ei saata vaan on 🤣
Mitä sinua tunnen, niin voin sanoa että et todellakaan ole helppo 🤣G-LoveR kirjoitti:
Mietin vaikkapa jotain kiukkukohtausta, kun ei saa tahtoaan läpi. Draamaqueen ja ränkkäys on varmasti kauheeta katteltavaa ja kuunneltavaa. Prinsessa syndroomaiset ihan mahdottomia ymmärtää.
Että on siinä haastetta riittämiin ränkkäävässä naisessakin.Mullakin tarttis olla sellanen lupsakka ja hyväntahtoinen isolla sydämellä "emäntä", joka ei oo keikari ja rinsessa. Turhamainen. Mulla palais käpy edellä kuvatunlaisten naisten kanssa, kuten joskus täälläkin kiukkuavia ja turhasta rutkuttajia näkee.
Mäkämäkä ja mussun mussun.randombypasser kirjoitti:
Ei saata vaan on 🤣
Mitä sinua tunnen, niin voin sanoa että et todellakaan ole helppo 🤣Riippuu kumppanista. Oon hyvinkin helppo ja lämmin reilulle ja lämpöiselle ihmiselle, paska paskalle.
G-LoveR kirjoitti:
Riippuu kumppanista. Oon hyvinkin helppo ja lämmin reilulle ja lämpöiselle ihmiselle, paska paskalle.
No sanoinkin vaan ettet oo helppo, puhunut kumppanista mitään 😁
No sanoinkin vaan ettet oo helppo, puhunut kumppanista mitään 😁
Nojoo. 😁
G-LoveR kirjoitti:
No niinpä tietysti. 🤪
No en mä välttämättä tartte kuin toisen, voin mielelläni lainata toista sulle 🤣
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mullakin tarttis olla sellanen lupsakka ja hyväntahtoinen isolla sydämellä "emäntä", joka ei oo keikari ja rinsessa. Turhamainen. Mulla palais käpy edellä kuvatunlaisten naisten kanssa, kuten joskus täälläkin kiukkuavia ja turhasta rutkuttajia näkee.
Mäkämäkä ja mussun mussun.Mummielest taas on ihana toi "keikari ja rinsessa"
- Anonyymi
Niinhän se menee, kun sopiva otus löytyy, kasvaa kiinni. Vaikka välillä ehkä vähän paukkuu ja rätisee, juostaan eri suuntiin kunnes kuminauha palauttaa takaisin 😁
Tää oli mun omasta mielestä hyvä kuvaus. Tykkäsin.
Ten points. - Anonyymi
Vittumainen olet myös irl.
- Anonyymi
Et uskalla edes kahville lähteä? Sehän ei nimittäin ole kuin kahvit, ei muuta. Jos on kivaa, niin sitten ehkä toisetkin kaffet joku päivä jne.Tämä hlö ei sitten (vain tiedoksi) mitään nimeään pistä paperiin.
Haku ja ja niidi on kyllä nyt aktuellia. Tukala tilanne. Ihan fyysisesti ja ehkä myös rahallisesti. Anonyymi kirjoitti:
Mummielest taas on ihana toi "keikari ja rinsessa"
Niissä vaan tahtoo olla oikuttelijan vikaa, semmosta sorttia mikä ärsyttää mua ja tulee erimielisyyksiä. Mä tykkään luonteeltaan sopuisista ja draamattomista.
Huomionhakuisuus ja itsensä ihailu on turnoff ominaisuuksia.- Anonyymi
Ikkunapulsassa istuin. Katselin ulos välillä, väl7llä piirtelin vihkoon ja tietty - haaveilin.
Kyllähän sä mut niin tunnet. Anonyymi kirjoitti:
Vittumainen olet myös irl.
As if. Hyvä huudella, kun et edes tunne minua 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hlö ei sitten (vain tiedoksi) mitään nimeään pistä paperiin.
Haku ja ja niidi on kyllä nyt aktuellia. Tukala tilanne. Ihan fyysisesti ja ehkä myös rahallisesti.Avioehtoon pistät 😂
- Anonyymi
Ai niin, mun nimi on Pasi 😉😏😘
Ihqua, kun muistit.
...nimeltä .... Anonyymi kirjoitti:
Tää oli mun omasta mielestä hyvä kuvaus. Tykkäsin.
Ten points.Kiitos. Noinhan se menee, jos suhde voi aidosti hyvin, vaikka välillä hankalaa voi ollakin.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ja ei suhdetta, missä kaikki menis kuin elokuvissa. Aina on joku asia tai vaihe, jolloin on haasteellisempaa. Ja jatkuva vaihtaminen uuteen ja uuteen, ei siinäkään mitään järkeä ole, eikä tunnetta ainakaan.Tähdet ja avaruus
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mietin vaikkapa jotain kiukkukohtausta, kun ei saa tahtoaan läpi. Draamaqueen ja ränkkäys on varmasti kauheeta katteltavaa ja kuunneltavaa. Prinsessa syndroomaiset ihan mahdottomia ymmärtää.
Että on siinä haastetta riittämiin ränkkäävässä naisessakin.Entä mykkä mies?
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mullakin tarttis olla sellanen lupsakka ja hyväntahtoinen isolla sydämellä "emäntä", joka ei oo keikari ja rinsessa. Turhamainen. Mulla palais käpy edellä kuvatunlaisten naisten kanssa, kuten joskus täälläkin kiukkuavia ja turhasta rutkuttajia näkee.
Mäkämäkä ja mussun mussun.No, ota sellanen ämmäemäntä ja kuuntele humppaa ja iskelmää.
Mitä nillität? G-LoveR kirjoitti:
Niissä vaan tahtoo olla oikuttelijan vikaa, semmosta sorttia mikä ärsyttää mua ja tulee erimielisyyksiä. Mä tykkään luonteeltaan sopuisista ja draamattomista.
Huomionhakuisuus ja itsensä ihailu on turnoff ominaisuuksia.Ja toisen mitätöiminen ja alaspainaminen teoin ja verbaalisesti. Ärsyynnyn sekunnissa sellaiseen ihmiseen.
Anonyymi kirjoitti:
No, ota sellanen ämmäemäntä ja kuuntele humppaa ja iskelmää.
Mitä nillität?Ei sellanen ole ämmä, vaan justiinsa päinvastoin. Herttainen mussukka. Ja ei mikään humppamummo tartte olla.
Anonyymi kirjoitti:
Entä mykkä mies?
En oo tavannu nurkistani, selektiiviset mutistitkin valikoi kelle puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaus on mikä?
Mies Miestä. Homolandia.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mä jaksan odotuttaa. 😂
Oon aina sanonnu ettei minua kannata toivoa kumppaniksi, kun ei musta sitten meinaa päästä eroon. Kiukuttelu ja oikuttelukaan ei välttis auta, oon kärsivällinen luonne.Kaunista poikain välinen nuori rakkaus.
Pian mennyttä kauneus, kun perseet ruvella: ihottumaa, rupia, salvaa, balsamia, antibiootteja ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummielest taas on ihana toi "keikari ja rinsessa"
Oksettaa toi homoilu. Kaikki sivut samaa perseilyä.
Terv: Nainen Anonyymi kirjoitti:
Oksettaa toi homoilu. Kaikki sivut samaa perseilyä.
Terv: NainenOksentamisen jälkeen alkaa yleensä tervehtyminen. Joten ei kannata pitkittää ja pidätellä sitä oksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet omakseni.
Omistaaksesi vai
- Anonyymi
Sehän se tässä ongelma onkin. Tiedän sen kun olen löytänyt hänet 😁
Ja unohtui edellisestä se, että tarttee olla myös suostuvainen. Eli passeli ja suostuvainen. Muuten täytyy etsimistä, koska jos passeli ei ole suostuvainen, niin sitten hän vain vaikutti passelilta 😁Helpompaa kun käyt huorissa niiden kanssa ei kai tartti hävetä sitä potenssituen käyttöä
Anonyymi kirjoitti:
Helpompaa kun käyt huorissa niiden kanssa ei kai tartti hävetä sitä potenssituen käyttöä
Kiitos fanituksesta ja kommenttieni nostosta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sakset pois kädestä, HETI! ✂️🍆
😁Ei se niin kuulemma toimi väittämän mukaan miehillä jotka leikataan naiseksi se penis kuulemma jotenkin käännetään toisinpäin
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Voi kilin vittu. 😅
Isäkissan vittu olis kai osuvampi sitä on joskus työkaveritkin kysyny et mikä se sellain on
- Anonyymi
Älä härnää, tähän asti olen saanut kaikki ne leidit jotka todella halusinkin saada 😂
Valehtelet montaako niistä julkkiksista olet saanu oikeasti naida joidenka kuvia olet nuorempana käyttäny käteenvetosi virikkeinä
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet montaako niistä julkkiksista olet saanu oikeasti naida joidenka kuvia olet nuorempana käyttäny käteenvetosi virikkeinä
Kiitos fanituksesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
- Anonyymi
Mahtavaa, elinikäinen kissa-ja-hiiri -suhde, palstalla 🤣🤣🤣
Onnea sille meinasitteko keretä täällä oppia tuntemaan toisenne ennen kuin elämä päättyy
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sille meinasitteko keretä täällä oppia tuntemaan toisenne ennen kuin elämä päättyy
Hämmentää kuinka paljon tänne on tänään eksynyt tosikkoja vitsailua kyräilemään 🤔
Noinhan se menee ja kuuluukin mennä. "Riittävän hyvä" on se taikasana ja "tyytyä siihen mikä on riittävän hyvä" on se taikaoppi.
Mä kyllä taas toivoisin voivani olla onnellinenkin, mitä en nykyään juurikaan ole parisuhteessani. Etten vaan tyytyisi mitä satun saamaan.
Mutta menee tää näinkin tyytyen, kaverina aikansa.G-LoveR kirjoitti:
Mä kyllä taas toivoisin voivani olla onnellinenkin, mitä en nykyään juurikaan ole parisuhteessani. Etten vaan tyytyisi mitä satun saamaan.
Mutta menee tää näinkin tyytyen, kaverina aikansa.Oon onnellinen siis hänen olemassa olostaan, mutten onnellinen hänen kanssaan. Kun kanssaan kaikki oleminen ja tekeminen on väkinäistä siltä hänen suunnaltaan. Se hiertää.
G-LoveR kirjoitti:
Mutta menee tää näinkin tyytyen, kaverina aikansa.Nuo "riittävän" tarkoittaa sitä, että hyväksyy että jotkin asiat ovat riittävän hyvin ja opettelee olemaan tyytyväinen niihin, olemaan tyytyväinen sitä mitä itsellä on, eikä haikailemaan jotain enemmän. Jos siihen ei koe pystyvänsä jonkin asian osalta, niin voi olla, että se asia ei olekaan riittävän hyvin.
Nuo "riittävän" tarkoittaa sitä, että hyväksyy että jotkin asiat ovat riittävän hyvin ja opettelee olemaan tyytyväinen niihin, olemaan tyytyväinen sitä mitä itsellä on, eikä haikailemaan jotain enemmän. Jos siihen ei koe pystyvänsä jonkin asian osalta, niin voi olla, että se asia ei olekaan riittävän hyvin.
Niin, sitä tässä miettii välillä että onko vaiko eikö ole "riittävän hyvin". Jotkut asiat on, jotkut asiat ei ollenkaan.
G-LoveR kirjoitti:
Niin, sitä tässä miettii välillä että onko vaiko eikö ole "riittävän hyvin". Jotkut asiat on, jotkut asiat ei ollenkaan.
Sitten miettii, että tyytyykö siihen, että jotkut asiat on riittävän hyvin joidenkin ollessa ei yhtään hyvin. Ja miten pitkään se riittää, kunnes se kokemus vaurioittaa itsessä jotain ja suhteessa jotain mikä on vielä suht hyvin. Eli laajentuessaan vesittää hyvätkin asiat huonoiksi.
G-LoveR kirjoitti:
Tee lista asioista. Anna niille pisteitä siten, että 1 piste Ei riittävän hyvin, 3 pistettä riittävän hyvin, 5 pistettä Vähintään riittävän hyvin. Pisteytä listasi asiat. Laske asioiden määrä ja kerro se 3:lla (Riittävän hyvin). Sitten laske antamasi pisteet ja jaa se asioiden määrällä. Näin saat aikaan keskiarvon, jota voit kätevästi seurailla vuosien saatossa.
Mies on ratkaisukeskeinen omituinen otus, jolla on insinöörimallinen ratkaisu aina tarjolla 😂G-LoveR kirjoitti:
Sitten miettii, että tyytyykö siihen, että jotkut asiat on riittävän hyvin joidenkin ollessa ei yhtään hyvin. Ja miten pitkään se riittää, kunnes se kokemus vaurioittaa itsessä jotain ja suhteessa jotain mikä on vielä suht hyvin. Eli laajentuessaan vesittää hyvätkin asiat huonoiksi.
Eräs edesmennnyt ystäväni sanoi, että jos asiaa tarvitsee pohtia, niin silloin suhteessa ei ole asiat tarpeeksi hyvin. Mielestäni tuo ohje on aika käyttökelpoinen.
Tee lista asioista. Anna niille pisteitä siten, että 1 piste Ei riittävän hyvin, 3 pistettä riittävän hyvin, 5 pistettä Vähintään riittävän hyvin. Pisteytä listasi asiat. Laske asioiden määrä ja kerro se 3:lla (Riittävän hyvin). Sitten laske antamasi pisteet ja jaa se asioiden määrällä. Näin saat aikaan keskiarvon, jota voit kätevästi seurailla vuosien saatossa.
Mies on ratkaisukeskeinen omituinen otus, jolla on insinöörimallinen ratkaisu aina tarjolla 😂Noniin. Mä teen listaa omaan päähäni. 🙂
No jos suoraan sanon niin parisuhteena meidän suhde on puoliperseestä. Erilaiset tarpeet ja intressit mitä pitää luovia yleensä minun.
Positiiviset asiat on sellaisia mihin pystyy kuka vaan säntillinen tyyppi. Eli ei mitään persoonaa mieheni edellytä ne. Tuskin persoonaa minäkään.
Joten jäljelle jää... Kärsivällisyys.randombypasser kirjoitti:
Eräs edesmennnyt ystäväni sanoi, että jos asiaa tarvitsee pohtia, niin silloin suhteessa ei ole asiat tarpeeksi hyvin. Mielestäni tuo ohje on aika käyttökelpoinen.
Kyllä. Varsin viisaasti sanottu.
G-LoveR kirjoitti:
Kyllä. Varsin viisaasti sanottu.
Ja se negaatio minkä tämmöinen pohtiminen saa aikaan, ainakin minussa on se, etten enää halua ajatella olevani parisuhteessa, jos tämä suhde päättyy. Koen niin rasittavaksi monta asiaa. Ettei mikään tai kukaan saa minua enää helposti laittamaan itseäni likoon itsensä vuoksi.
Joudun antamaan enemmän kun saan takaisin tilanne ei kiinnosta.G-LoveR kirjoitti:
Noniin. Mä teen listaa omaan päähäni. 🙂
No jos suoraan sanon niin parisuhteena meidän suhde on puoliperseestä. Erilaiset tarpeet ja intressit mitä pitää luovia yleensä minun.
Positiiviset asiat on sellaisia mihin pystyy kuka vaan säntillinen tyyppi. Eli ei mitään persoonaa mieheni edellytä ne. Tuskin persoonaa minäkään.
Joten jäljelle jää... Kärsivällisyys.Niin, ei auta kuin jaksella kunnes muksut on isoja ja ottaa kaikki irti siinä välissä.
Niin, ei auta kuin jaksella kunnes muksut on isoja ja ottaa kaikki irti siinä välissä.
Noniinpä. Olis tossa lähellä tosi kiva upouusi yksiö rivari, terdellä. Luultavasti saisin töitäkin kävelymatkan päästä. Mutta I hold my horses. 😏
G-LoveR kirjoitti:
Noniinpä. Olis tossa lähellä tosi kiva upouusi yksiö rivari, terdellä. Luultavasti saisin töitäkin kävelymatkan päästä. Mutta I hold my horses. 😏
*rivarissa.. Siis. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Löytyy niitä kämppiä vielä kymmenen vuoden päästäkin, ainakin luulisin näin 🤔
Löytyy niitä kämppiä vielä kymmenen vuoden päästäkin, ainakin luulisin näin 🤔
Yym. Kun jaksas vaan sinne asti, tulis syitä jaksaa.
Minä? 😘🤣🤣🤣
Öö, lähinnä tarkoitin, että antais toi oma mies syitä mulle jaksaa itseään, eikä päinvastoin. Nyt on panostanut reippaasti juuri siihen luotaan poistyöntävyyteen. 😅
Sinä. No tuota... 🥴G-LoveR kirjoitti:
Öö, lähinnä tarkoitin, että antais toi oma mies syitä mulle jaksaa itseään, eikä päinvastoin. Nyt on panostanut reippaasti juuri siihen luotaan poistyöntävyyteen. 😅
Sinä. No tuota... 🥴🤣🤣🤣
G-LoveR kirjoitti:
Oliko tarpeeksi nätisti ilmaistu? 😛
No kyllä toi likimain oksentava hymiö kertoo kaiken olennaisen 🤣
No kyllä toi likimain oksentava hymiö kertoo kaiken olennaisen 🤣
Tääkö? 🥴
https://emojit.fi/tokkurainenG-LoveR kirjoitti:
Tääkö? 🥴
https://emojit.fi/tokkurainenSe. Mää katoin että se näyttää ennemmin merisairaalta 😂
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Isket lilliksen nossen jälkeen:)
Se. Mää katoin että se näyttää ennemmin merisairaalta 😂
Onhan se tavallaan. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Isket lilliksen nossen jälkeen:)
Eiköhän (on) palstan pojilla ole paremmat mahkut häneen, kun mulla eli en. No can do.
G-LoveR kirjoitti:
Toki, niinhän se pitikin ottaa. 🤭
Niin tietysti, koska naisen ei on tunnetusti kyllä. Eli juhannushäät? 😂
Niin tietysti, koska naisen ei on tunnetusti kyllä. Eli juhannushäät? 😂
Nyt vedit kyllä reippaasti tulkintaa. Joo, eli naisen ei. 🤣
G-LoveR kirjoitti:
😜😜😜👍
Hei tyttö, luepa tuo:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009443140.html
Ei muuten, mutta ehkä se antaa sinulle toisenlaisia näkökulmia funtsimiseen 😉randombypasser kirjoitti:
Hei tyttö, luepa tuo:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009443140.html
Ei muuten, mutta ehkä se antaa sinulle toisenlaisia näkökulmia funtsimiseen 😉Ja mä kun just rupesin Ducatia kattelee, tämän päiväisen musiikkivideon pyörä on Ducati 996. Jäi mietityttää mitä mallia se oli. 😄
Ja nyt tommosta, hmph.G-LoveR kirjoitti:
Ja mä kun just rupesin Ducatia kattelee, tämän päiväisen musiikkivideon pyörä on Ducati 996. Jäi mietityttää mitä mallia se oli. 😄
Ja nyt tommosta, hmph.Niin, olen vain mies eli hiton tylsä ja arkinen 😂
G-LoveR kirjoitti:
Ja mä kun just rupesin Ducatia kattelee, tämän päiväisen musiikkivideon pyörä on Ducati 996. Jäi mietityttää mitä mallia se oli. 😄
Ja nyt tommosta, hmph.600 cc Kawasakin teho on 73,5 kW (98,5 hv) ja tuon Ducatin 996 cc, 112 hv (82,3 kW).
Oleellinen tieto. 🤣randombypasser kirjoitti:
Niin, olen vain mies eli hiton tylsä ja arkinen 😂
Ja minä bilsaltani nainen, tylsäksi haukuttu myös. Ja mun mielestä mua kiinnostaa mainiot asiat. 😂
G-LoveR kirjoitti:
Ja minä bilsaltani nainen, tylsäksi haukuttu myös. Ja mun mielestä mua kiinnostaa mainiot asiat. 😂
Kun ostamme huonekaluja. Miestäni kiinnostaa kestävyys ja ulkonäkö, minua kiinnostaa käytännöllisyys ja mitat. 🤣
G-LoveR kirjoitti:
Naiset ja prätkät? Joo, ihan hyvä maku sulla on 😂
Naiset ja prätkät? Joo, ihan hyvä maku sulla on 😂
Mmmm nii. Makuhan on erinomainen, mutta niistä lähtee...
https://youtu.be/xhE632UeaX8
Seisoessa 185 cm, maatessa 150 cm.
Lyhyt nainen sängyssä mahtuu hyvin käsien väliin, jolloin häntä on helppo hyväillä.- Anonyymi
Mitä sä jauhat. Eihän sua mies huvittanut?!
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä jauhat. Eihän sua mies huvittanut?!
Onhan niitä pitkiä naisia.
Haluaisin kuitenkin olla naista sopivasti pidempi, joten 185 cm on naiselle maksimipituus.
Mulle jää 8 cm pelivaraa, jos satun vanhetessa kutistumaan.- Anonyymi
Nii. Mut ei sitten sua hupannut, napannut ikinäs?
Kuiva poskipusu ja eiku nukkumaan. Jokainen ilta.
Aamupenis: joskus tyhjennysoperaatio aivan kuin olisin ollut jokin (lika)viemäri.. laukaisu. Ei rakastelua. Fysiologinen seisokki, mikä ei ole sensuellia tai erotiikkaa välttis lainkaan. Vain pussien tyhjennys.
Sellainen vaikutelma jäi.
- Anonyymi
Sanansa mittainen
- Anonyymi
Jossain oli tehty ihan tutkimuskin ja sen mukaan naisen ihannepituus on 168cm. Yksilöiden välillä on toki hurjasti eroja mieltymyksiä. Ja älkää kivittäkö, en muista mistä tuon luin eli suhtautukaa tähän hömppänä, ei tieteenä.
Itse olen siis liian pitkä naiseksi, nyyh.- Anonyymi
Vedä kaula poikki tai sitte nilkoista. Jomba cumba.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä kaula poikki tai sitte nilkoista. Jomba cumba.
En taida, olen ihan hyvä tällaisenaan. Jollen pituuteni vuoksi kelpaa miehille, niin eihän sille mitään sitten mahda 🤷♀️
- Anonyymi
Sopivan mittainen kun hän pyllistää tai polvistuu eteen ja laskee housut ja namii ottaa et on sopival tai passelil korkeudel semmone olis hyvä
- Anonyymi
Tiedä noista ihanteista ja mielihalutkin vaihtelee, mutta aina välillä näen unta jopa jättiläisnaisista.
Mistähän hulluudesta sekin kertoo?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Näin unta kyniksestä ! 😦 ! olen todella huolissani itsestäni. Kynis ei antautunut täysillä (tai oma mieleni ei sallinut kyniksen petturuutta herttaista rouvaansa kohtaan) . Niinpä sitten siirryin seuraavaan kärsimättömänä...
Mitähän tämä hulluudestani kertoo?Jotain järkyttävää varmaan ☹️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta kyniksestä ! 😦 ! olen todella huolissani itsestäni. Kynis ei antautunut täysillä (tai oma mieleni ei sallinut kyniksen petturuutta herttaista rouvaansa kohtaan) . Niinpä sitten siirryin seuraavaan kärsimättömänä...
Mitähän tämä hulluudestani kertoo?Jotain järkyttävää varmaan ☹️Mielenkiintoista. Oliko kynis kynämäinen vanha keppi, vai minkälainen mielikuvissasi?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Siitä, että se pyllistäjä olis Usain Bolt
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tämä hulluudestani kertoo?Jotain järkyttävää varmaan ☹️Mä näin selkounta jättitussusta, joka painautui päin kasvoja. Puolinukuksissa on kiva olla.
Gattino kirjoitti:
Mä näin selkounta jättitussusta, joka painautui päin kasvoja. Puolinukuksissa on kiva olla.
Piti kommentoida KV-miehen jättiläisnaista, mutta klikkasin ohi.
Nyt on parempi mennä nukkumaan.
Tiedä vaikka tulisi hyvä yö.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Piti kommentoida KV-miehen jättiläisnaista, mutta klikkasin ohi.
Nyt on parempi mennä nukkumaan.
Tiedä vaikka tulisi hyvä yö.Tyylikäs korjausliike, vaikka ehdin jo huvittua. Unessa päädyin näläisenä syleilemään etäisesti tutulta vaikuttavaa miestä, johon painautuen tyydytin ahnaasti tarpeeni. Näyttämönä oli joku valoisa saunan aula tai hytti. Muistan miettineeni ohikiitävän hetken ohikulkijoita, mutten kuitenkaan välittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Oliko kynis kynämäinen vanha keppi, vai minkälainen mielikuvissasi?
-keinovaginamies-Ei ollut ollenkaan kova, ohut ja puinen. Tunnustelin sitä ja tunne kädessäni oli muhkea, sanoisinpa jopa munakoisomainen, kiitos palstan kuvitusten (tunneaisti on unissani aina todellisen tuntuinen) Se oli hieman viileämpi kuin käteni ja pidin sen koskettamisesta erityisen paljon.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Mä näin selkounta jättitussusta, joka painautui päin kasvoja. Puolinukuksissa on kiva olla.
:)))
Se oli sitten vitulla päähän, oikein isolla sellaisella.
Huonosti nukkuminenkin on joskus kivaa. Silloin näkee unia ja muistaa ne.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ollenkaan kova, ohut ja puinen. Tunnustelin sitä ja tunne kädessäni oli muhkea, sanoisinpa jopa munakoisomainen, kiitos palstan kuvitusten (tunneaisti on unissani aina todellisen tuntuinen) Se oli hieman viileämpi kuin käteni ja pidin sen koskettamisesta erityisen paljon.
No täällähän on jutut lähteneet lentoon.
Hyviä unia jatkoonkin :)
Anonyymi kirjoitti:
No täällähän on jutut lähteneet lentoon.
Hyviä unia jatkoonkin :)
-keinovaginamies-Mitähän tähän pitäisi vastata. Kun heräät unesta, muistelet untasi ja tyrmistyt mielesi liikkeitä sättien itseäsi, että "Ei voi vattu kyllä olla todellista". 😨
Jää vain kysymys, eikö minulla ole mitään tapoja, rajoja tai muutakaan kontrollia itseeni 🤭
- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä mutta 175 cm suurinpiirtein tasan.
Jaa-a... Olihan Helinä-keijukin aikansa seksisymboli. ; )
- Anonyymi
Toisen pituudella ei ole normisuhteessa juurikaan merkitystä. Aivan muut arvot tekevät suhteesta pitävän.
- Anonyymi
Mies Miestä
- Anonyymi
Mitenkä pituus vaikuttaa siihen onko toisen kanssa hyvä olla vaiko eikö
- Anonyymi
kerrassaan hucitrtraacvaakin farmi-ohjelmassa etttä onkohan sähköä tuossa linjassa niin saaatr sätrkyjä
- Anonyymi
Joku kääpiömuija mitä voi heitellä petissä miten huvittaa...
- Anonyymi
Uuuuuuuuh....... 😍
- Anonyymi
noin 178-184vcm pitkä eli 6-12cm minua pitempi
- Anonyymi
Sen pitunen ku mitä täs on kommentteja
No ei oo niin tarkkaa, mut 159, 87658734 cm ois optimi. 😄
- Anonyymi
213 cm ja kengän numero 48, paino 155kg sellaisen kanssa oli mukava puuhata.
- Anonyymi
vähän lyhyempi kuin itse on.
- Anonyymi
162,5 cm ja 50 kg
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276