Rankaise itseäsi liiasta syömisestä liikunnalla

Anonyymi-ap

Liikunnan lisääminen niiden päivien jälkeen on hyvä konsti torjua lihomista silloin kun on SYÖNYT LIIKAA.

Jos on syönyt vaikka kahtena päivänä peräkkäin 4000 kaloria kuluttaa seuraavina päivinä liikunnalla 4000 kaloria.

EI VOI LIHOA KUN ON KULUTTANUT KAIKEN SYÖMÄNSÄ RUUAN TAI HERKUT.
Ennemmin paino lähtee laskuun JOS jatkaa paljoa liikkumista.
Paljon liikkumisen aikana pitää tehdä kaksi lenkkiä päivässä tai yksi pitkä vähintään 3,5 tuntia

Tietenkin voi vaihtoehtoisesti syödä vähän,mutta se ei toimi,koska vähä syöminen aiheuttaa yleensä ahmintaa seuraavina päivinä.olen todennut tämän monet kerrat käytännössä.Ainakin minä alan lihomaan JOS syön vähän.

Normaalisti riittää vähempi liikunta laihdutukseen ja painonhallintaan.

Veljekset syö 10.000 kaloria joka päivä

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009491056.html

31

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö 4000 Kuluta 4000 painosi PYSYY SAMASSA
      Et sinä voi syödä 4000 kaloria lihomatta jos et kuluta sitä

      • Anonyymi

        Ihmiset lihovat siksi koska syövät liikaa eivätkä sitten kuluta syömään kaloreita.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17806528W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nuo kaverit on aktiiviurheilijoita. Mitä se liittyy mitenkään laihdutukseen? Kuvitteletko olevasi kenties 38v urheilija?

      Jo tuo "rankaise itseäsi" kertoo kaiken tarvittavan sairaasta suhteestasi ruokaan. Kysymys joka sun pitää esittää itsellesi on se miksi syöt niin paljon että sinun pitää rankaista itseäsi liikunnalla? 🙄

      Varmaan stressitasot on sulla niin kovat että tuskin olet terve fyysisestikään? Oletko se sinä joka kerroit sairastaneesi syöpää jne vai mitä perussairauksia sulla olikaan?

      Mulle ainakin liikunta on mukavaa ja rentouttavaa, ei mikään rangaistus. Ei ikinä vastenmielinen asia. On niin paljon liikuntamuotoja että löytyy jokin kiva jota viitsii harjoittaa säännöllisesti. Siitä tulee mukava olo ja se palauttaa stressistä.

      T kn

      • Ahmimishäiriön oireisiin kuuluu itsensä rankaiseminen ahminnan jälkeen.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ahmimishäiriön oireisiin kuuluu itsensä rankaiseminen ahminnan jälkeen.

        Väitän että KAIKKI ylipainoiset ihmiset on syöneet 4000 kaloria enemmän tai vähemmän.
        Se on aivan normaalia syöntiä jos sitä tekee vaikka kerran viikossa.Siinä käy niin miten tuossa aloituksessa sanoin eli lihoo jos niitä EI KULUTA

        Minäkin olen syönyt sen 4000 monet kerrat enkä ole lihonut.


      • Anonyymi

        Ei sitä tarvitse olla mikään urheilija.Tämä on vain painonhallintaan jolla pystyy estämään takaisinlihomisen.
        Pitää pysyä totuudessa ja tunnustaa tosiasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse olla mikään urheilija.Tämä on vain painonhallintaan jolla pystyy estämään takaisinlihomisen.
        Pitää pysyä totuudessa ja tunnustaa tosiasiat.

        "Pitää pysyä totuudessa ja tunnustaa tosiasiat."

        Mene peilin eteen nyt ja kerro tuo peilikuvallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän että KAIKKI ylipainoiset ihmiset on syöneet 4000 kaloria enemmän tai vähemmän.
        Se on aivan normaalia syöntiä jos sitä tekee vaikka kerran viikossa.Siinä käy niin miten tuossa aloituksessa sanoin eli lihoo jos niitä EI KULUTA

        Minäkin olen syönyt sen 4000 monet kerrat enkä ole lihonut.

        "Se on aivan normaalia syöntiä"

        Ei ole ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitän että KAIKKI ylipainoiset ihmiset on syöneet 4000 kaloria enemmän tai vähemmän.
        Se on aivan normaalia syöntiä jos sitä tekee vaikka kerran viikossa.Siinä käy niin miten tuossa aloituksessa sanoin eli lihoo jos niitä EI KULUTA

        Minäkin olen syönyt sen 4000 monet kerrat enkä ole lihonut.

        Suurin osa lihavista ihmisistä on lihonut kilon tai kaksi vuodessa ja lihominen on jatkunut vuosikymmeniä. Tuo 2 kg on 14000 kcal eli noin 40 kcal per päivä.

        4000 kcal järkevää ruokaa on tuollaiset 3 kg, siis neljä valtavaa lautasellista.


    • Anonyymi

      Kuulostaa uskonnonharjoitukselta. Ensin aloittaja tekee synnin, syö itsensä tainnoksiin, ja katuu sitä. Joutuu sovittamaan syntinsä rankaisemalla itseään fyysisesti. Kuulostaa joltai katolisen kirkon ruoskimistouhulta.....

      Käsketkö siis ihmisiä syömään 4000 kaloria? Mitä jos syö vain 1500 kaloria ja saa viettää sunnuntain leväten ja jotain mukavaa tehden, vaikka käy kivalla kävelyllä aurinkoisessa säässä ja hyvässä ravintolassa kaverin kanssa ? Ei tarvitse rankaista mistään.

    • Anonyymi

      Sinä tarvitset päälääkärin apua tai sitten olet trolli.

    • Anonyymi

      Minulla on kellari. Piilotan sinne herkkuja ja karkkeja joita ostan säkeittäin koska se tulee halvaksi. Kun olen syönyt 4000 kcal niin ruoskin itseäni solmiruoskalla koska ansaitsen rangaistuksen. Päälle täytekakkukahvit.

      • Anonyymi

        Olen tullut siihen tulokseen, ettei sinua kiinnosta kabanussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tullut siihen tulokseen, ettei sinua kiinnosta kabanussi.

        Ketään ei kiinnosta typerät arvauksesi. Muuttaisit jonnekin suureen kaupunkiin.


    • Anonyymi

      "Liikunnan lisääminen niiden päivien jälkeen on hyvä konsti torjua lihomista silloin kun on SYÖNYT LIIKAA"

      Ei kannata syödä liikaa. Miksi teet niin itse?

      • Anonyymi

        Ei sille liikasyömiselle voi tehdä mitään.Virhe tulee siinä jos niitä kaloreita ei ole kuluttanut pois.

        MINÄ EN KADU PÄTKÄÄKÄÄN OMIA HERKUTTELUJA
        Se pitää vain lisätä liikuntaa niinkuin aloituksessa sanoin niin ei liho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille liikasyömiselle voi tehdä mitään.Virhe tulee siinä jos niitä kaloreita ei ole kuluttanut pois.

        MINÄ EN KADU PÄTKÄÄKÄÄN OMIA HERKUTTELUJA
        Se pitää vain lisätä liikuntaa niinkuin aloituksessa sanoin niin ei liho

        Virhe on se että syöt liikaa. Liikasyömiselle sinun pitää juurikin tehdä jotain.

        Jos se on ylivoimaisen vaikeaa niin hanki siihen apua! Syömishäiriöhän sulla on, jos et pysty hallitsemaan syömistäsi. Ei syömishäiriö parane liikunnalla eikä millään "rankaisulla". Herran pieksut, tarvit oikeasti apua. Mene ihmeessä terveystarkastukseen, jos ei äkkikuolema ole perimmäinen tavoitteesi.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille liikasyömiselle voi tehdä mitään.Virhe tulee siinä jos niitä kaloreita ei ole kuluttanut pois.

        MINÄ EN KADU PÄTKÄÄKÄÄN OMIA HERKUTTELUJA
        Se pitää vain lisätä liikuntaa niinkuin aloituksessa sanoin niin ei liho

        "MINÄ EN KADU PÄTKÄÄKÄÄN OMIA HERKUTTELUJA"

        Miksi siis rangaistus siitä syömisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille liikasyömiselle voi tehdä mitään.Virhe tulee siinä jos niitä kaloreita ei ole kuluttanut pois.

        MINÄ EN KADU PÄTKÄÄKÄÄN OMIA HERKUTTELUJA
        Se pitää vain lisätä liikuntaa niinkuin aloituksessa sanoin niin ei liho

        "Ei sille liikasyömiselle voi tehdä mitään.Virhe tulee siinä jos niitä kaloreita ei ole kuluttanut pois."

        Virhe tulee siinä ettet paneudu ahmimishäiriön korjaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virhe on se että syöt liikaa. Liikasyömiselle sinun pitää juurikin tehdä jotain.

        Jos se on ylivoimaisen vaikeaa niin hanki siihen apua! Syömishäiriöhän sulla on, jos et pysty hallitsemaan syömistäsi. Ei syömishäiriö parane liikunnalla eikä millään "rankaisulla". Herran pieksut, tarvit oikeasti apua. Mene ihmeessä terveystarkastukseen, jos ei äkkikuolema ole perimmäinen tavoitteesi.

        T kn

        Kyllä niitä herkkuja voi välillä syödä.Ei siinä kannata alkaa itseään syyllistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä herkkuja voi välillä syödä.Ei siinä kannata alkaa itseään syyllistämään.

        Romahtaisiko maailmasi, jos sinulle sanottaisiin, että ei enää ikinä yhtään herkkua koko loppuelämän aikana? Olisiko ajatuksena mahdottomuus?


    • Anonyymi

      "Tietenkin voi vaihtoehtoisesti syödä vähän,mutta se ei toimi,koska vähä syöminen aiheuttaa yleensä ahmintaa seuraavina päivinä."

      Vain sinulla. Olet niin sairas että luulet kaikkien muidenkin olevan. Ei ole mitään ahmimisen tarvetta.

      Monesti sokerin ahmiminen on merkki ravintoainevajauksesta, joka on siis kierre. Ahmii ja ahmii eikä loppua tule. Sokeristen ruokien lopettaminen täysin on ainut tie parantua.

      • Anonyymi

        »Monesti sokerin ahmiminen on merkki ravintoainevajauksesta,»


        Tuo on omaa järkeilyäsi eikä tieteen tutkimustulos.


    • Anonyymi

      Da Vinci-koodi -elokuvassa pääosassa oli Tom Hanks. Mukana oli myös sivuosassa albiino-munkki, joka ruoski itse itseään selkään ja piti sellaista piikkivyötä.

      Oletko ajatellut rangaistuksina tuollaisia tapoja?

      Itse olen päätynyt siihen, että lihavasta mahasta on kärsittävä koko pään: sen takia taon 5 minuuttia päätä kiviseinään jokaiselta alkavalta 500 kilokalorilta, kun kokonaisenergia ylittää päivässä 2000 kilokaloria. Jos kalorit on päivässä 2999 kilokaloria, 10 minuuttia pään takomista seinää on hyvä rangaistus.

      Rangaistuksen vaikuttavaa osaa ei saa lieventää Buranalla tai muilla lääkkeillä, sillä rangaistuksen tulee olla suhteessa tekoon!

      • Anonyymi

        Hehheh kiitti tästä 😆😆😆😆😆😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh kiitti tästä 😆😆😆😆😆😂😂😂😂

        Oletko aloittaja vai saatko hengenravintoa muille tarkoitetuista viesteistä?


      • Anonyymi

        Joo munkkien päivärutiiniin kuului itsensä rankaisu synneistä ja epäpuhtaista ajatuksista. Kuuluu ehkä vieläkin en tiedä. Luostareissa on vietetty hyvinkin lihallista touhua ja ruoskittavat synnit ei ole loppuneet.


    • Anonyymi

      Kyllä löin itseä naamaan kun söin fasupalan.

    • Anonyymi

      Miksi ylipäänsä missään yhteydessä pitäisi ajatella itsensä rankaisemista ?
      Siitä ei seuraa kuin henkisesti paha olo.
      Itseään ei tarvitse rangaista, vaan voi myöntää ongelmansa ja yrittää saada hoidetuksi niitä.

    • Anonyymi

      Et varmasti ala lihomaan, jos syöt vähän. Sinun mielestäsi liikunta on rangaistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe