Oletteko yrittäneet iskeä palstalaista?

Anonyymi-ap

Eikös palstalta löytäisi hyvän kesäheilan miehelle tai kesämiehen naiselle?

68

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääh. Täällä on vaan näitä jotka haluaa koko miehen.

• 13 vuotta sitten yritin ja onnistuin. Sain kesäheilan. Siihen kesään se sitten jätettiinkin.

• Anonyymi

Ahaa mielenkiintosta. sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa mielenkiintosta. sivusta.

No enpä tiedä, ei se nyt mitenkään mielenkiintoista ole, ihan arkista sinällään. Semmoista tapahtuu, joskus palstallakin.

• Anonyymi

Huitaisin mutta ei osunut.

• Anonyymi

Nössöt ei uskalla:-)

• Anonyymi

Keskityn mieluummin hutien lyömiseen jossain muualla 😁

• Anonyymi

No tavallaan. Siitä on kyllä jo vuosia, mutta ML:sta hänet bongasin aikoinaan. Juttu etenkin, mutta loppui sitten aikanaan..

• Ei pidä ketään lyödä... väkivaltainen lähestyminen on mielenheikkoutta...

• Anonyymi

Rande on sitten varannut Eewarin

• Anonyymi kirjoitti:

Rande on sitten varannut Eewarin

En mä tiedä kuka se on?

• Disseisback kirjoitti:

En mä tiedä kuka se on?

Eewari oli Miehen logiikan raivotautinen naisoletettu, jos sanotaan nätisti, niin varsin monipuolinen ja alati vaihteleva luonne. Oikein viihdyttävä kirjoittaja, kun muisti pitää sopivasti etäisyyttä.

• randombypasser kirjoitti:

Eewari oli Miehen logiikan raivotautinen naisoletettu, jos sanotaan nätisti, niin varsin monipuolinen ja alati vaihteleva luonne. Oikein viihdyttävä kirjoittaja, kun muisti pitää sopivasti etäisyyttä.

Tjaa... 😁

• Disseisback kirjoitti:

Tjaa... 😁

Tjoo. Ja toi jos nyt muistin oikein, ajoilta menneiltä, vuodelta 2010 😂
        Siellä oli ML:ssä melkoisia hahmoja, sanotaan nätisti taas että useampikin hyvin "monivivahteinen ja -ulotteinen" persoonallisuus. 😁

Tjoo. Ja toi jos nyt muistin oikein, ajoilta menneiltä, vuodelta 2010 😂
        Siellä oli ML:ssä melkoisia hahmoja, sanotaan nätisti taas että useampikin hyvin "monivivahteinen ja -ulotteinen" persoonallisuus. 😁

Jaahas... hiukan kshjoa porukkaa? No niitähän riittää täälläkin. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Jaahas... hiukan kshjoa porukkaa? No niitähän riittää täälläkin. 😁

Sen voi tietty esittää niinkin, että värikästä ja vauhdikasta porukkaa 😁
        Veikkaisin, että kolmasosa tän palstan porukasta on peritty ML:stä, ehkä enemmänkin...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Veikkaisin, että kolmasosa tän palstan porukasta on peritty ML:stä, ehkä enemmänkin...

Ja sinä et uskalla paljastaa, millä nimmarilla siellä kirjoittelit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et uskalla paljastaa, millä nimmarilla siellä kirjoittelit.

Ei se ole mitenkään oleellinen tieto. Tikulla silmään sitä joka menneitä muistelee, eh? 😂

No niih.. onkos se palsta sit jo kuopattu?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei se ole mitenkään oleellinen tieto. Tikulla silmään sitä joka menneitä muistelee, eh? 😂

Palstalaisilla on oikeus tietää. Älä ole tuollainen mamari.

• Anonyymi kirjoitti:

Palstalaisilla on oikeus tietää. Älä ole tuollainen mamari.

Älä nyt kitise, oot ku pikkukakara karkkikaupassa. Ei ole mitään oikeutta, mulla on yksinoikeus mun vanhaan ja uuteen nikkiin. Case closed.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut kesäheiloista. Täysin tyhjänaikaista puuhaa.

• Anonyymi

Emme ole. Tämä on kadonneiden kettujen metsä.

• Anonyymi

Olemme. Tämä on nukkuvien karhujen pesä.

• Anonyymi

En kun ei kiinnosta palstalaiset.

• Anonyymi

välinpitämättömyyden esittäminen on yksi käytetyimpiä keinoja parinmuodostuksessa. Jatka vaan, niin saattaa onnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

välinpitämättömyyden esittäminen on yksi käytetyimpiä keinoja parinmuodostuksessa. Jatka vaan, niin saattaa onnistaa.

No kun ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun ei kiinnosta.

Juuri näin! Olet hyvällä polulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Olet hyvällä polulla.

Olen varattu, enkä ole kiinnostunut palstan poppoosta kumppanina. :J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varattu, enkä ole kiinnostunut palstan poppoosta kumppanina. :J

Lisäät kierroksia! Taidat ollakin tosissasi. No, kyllä tuolla kiihkolla jo kesäheila napsahtaa kohdille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäät kierroksia! Taidat ollakin tosissasi. No, kyllä tuolla kiihkolla jo kesäheila napsahtaa kohdille.

Juokse nyt järveen jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juokse nyt järveen jo.

Oi, kuinka kuumana jo käytkään. Malta nyt vähän tuon intosi kanssa. Alkaa olla kohta jo liian läpinäkyvää. Ei kiinnosta, juujuu 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, kuinka kuumana jo käytkään. Malta nyt vähän tuon intosi kanssa. Alkaa olla kohta jo liian läpinäkyvää. Ei kiinnosta, juujuu 🤣

Ihme junttijäärä, kun et puhetta usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme junttijäärä, kun et puhetta usko.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Kyllä se nyt naurattaa. Ihan meinaa tikahtua nauruunsa.

• Anonyymi

Kyllä kiinnosti tähän vastata.

• Ottaisin yhden söpön ja siron naaraan kiitos! Mieluiten joka vuodenajalle yksi ja sama! ;)

• Anonyymi

Minä vietän kesän tapailunaisen kanssa. Kaikenlaista ollaan suunniteltu.

• En!

• Höpsis, minuakin pyörität pikkusormen ympärillä kuin villalankaa 🤣

Höpsis, minuakin pyörität pikkusormen ympärillä kuin villalankaa 🤣

Minäkö muka? No höpsis! Täysin tuulestatemmattu väite. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Minäkö muka? No höpsis! Täysin tuulestatemmattu väite. 😂

Aivan kuten sanotte, Valtiatar.

• On löytynyt hyvä kesäheila, ja on hyvä muinakin vuodenaikoina. Iskemisestä en ole ihan varma, et kumpi iski

• Anonyymi

Oisko se Pirppis saanut jo riittävästi mielistelyä vai tuleeko sieltä muuten päin näköä?

Ja kauhiast anteek jo etukäteen. En tiedä mistä tää kaikki ärtymys punkee esiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko se Pirppis saanut jo riittävästi mielistelyä vai tuleeko sieltä muuten päin näköä?

Ja kauhiast anteek jo etukäteen. En tiedä mistä tää kaikki ärtymys punkee esiin.

Ainakin kerran kuukaudessa täytyy mielistellä :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ainakin kerran kuukaudessa täytyy mielistellä :D

Jumatsuikka .. mielistele kotonasi.. ny nousee sellaiset pirun sarvet että oksat poies..

Sinä jos rupeat mielistelemään niin saat jatkaa matkaa ja etsiä toisen kesäheilan.

Ei paljon paina kaksi vuotta tapailua, jos alat mielistelijäksi. Mielisteleminen on valehtelemista ja sä tiedät mitä mieltä mä siitä olen.

Olet vaan oma ihana ittes, niin kaikki on ihan mallillaan. Sulla ei ole mitään syytä olla muuta kuin mitä olet.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jumatsuikka .. mielistele kotonasi.. ny nousee sellaiset pirun sarvet että oksat poies..

Sinä jos rupeat mielistelemään niin saat jatkaa matkaa ja etsiä toisen kesäheilan.

Ei paljon paina kaksi vuotta tapailua, jos alat mielistelijäksi. Mielisteleminen on valehtelemista ja sä tiedät mitä mieltä mä siitä olen.

Olet vaan oma ihana ittes, niin kaikki on ihan mallillaan. Sulla ei ole mitään syytä olla muuta kuin mitä olet.

Pujis tarkoitti "mielistelyllä" seksiä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Enhän nyt tosissani alkaisi imeläksi mielistelijäksi, mutta käviskö kuitenkin jos laskisin määrän kerran vuoteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis tarkoitti "mielistelyllä" seksiä.

Noh .. taisin ymmärtää pahasti väärin.

• pujotteIija kirjoitti:

Enhän nyt tosissani alkaisi imeläksi mielistelijäksi, mutta käviskö kuitenkin jos laskisin määrän kerran vuoteen?

Jos mielistelemisellä tosiaan tarkoitit seksiä, niin kerran vuoteen on minulle liian vähän.

Joudun si varmaankin ottamaan toisen rakastajan .. heh. Vaan kun mitäpä sitä hyvää vaihtamaan...

Ja anteeksi kultaseni tulistumiseni.. ymmärsin pahasti väärin sanasi. Tuli kauhea väärinymmärrys.. pahoillani siitä olen.

Mulla vain kiehahti yli.

Jos mielistelemisellä tosiaan tarkoitit seksiä, niin kerran vuoteen on minulle liian vähän.

Joudun si varmaankin ottamaan toisen rakastajan .. heh. Vaan kun mitäpä sitä hyvää vaihtamaan...

Ja anteeksi kultaseni tulistumiseni.. ymmärsin pahasti väärin sanasi. Tuli kauhea väärinymmärrys.. pahoillani siitä olen.

Mulla vain kiehahti yli.

En tarkoittanut seksiä, enkä oikeastaan mitään muutakaan, anonyymi mainitsi mielistelyn niin hälle vaan vastasin

Eihän kerran vuodessa seksiä voi edes ajatella, mehän ollaan totuttu kolmeen kertaan suunnilleen 11 tunnissa

• pujotteIija kirjoitti:

En tarkoittanut seksiä, enkä oikeastaan mitään muutakaan, anonyymi mainitsi mielistelyn niin hälle vaan vastasin

Eihän kerran vuodessa seksiä voi edes ajatella, mehän ollaan totuttu kolmeen kertaan suunnilleen 11 tunnissa

Niih..
        Mutta kai annat minulle anteeksi väärinkäsitykseni?

Tiedät että olet minulle tärkeä ja nautin seurastasi. Temperamenttini teki minulle temput.

Naurettavahan se olisi kerran vuoteen meidän haluilla ja himoilla.

Nyt tunnen itseni todella typeräksi, mutta se nyt on elämää...

Niih..
        Mutta kai annat minulle anteeksi väärinkäsitykseni?

Tiedät että olet minulle tärkeä ja nautin seurastasi. Temperamenttini teki minulle temput.

Naurettavahan se olisi kerran vuoteen meidän haluilla ja himoilla.

Nyt tunnen itseni todella typeräksi, mutta se nyt on elämää...

Annan toki anteeksi, jos nyt anteeksiannettavaa edes on

Onneksi olemme varustetut hyvillä haluilla ja himoilla :D

Ja nyt saunaan

• Anonyymi

Kamala tuo "iskeä" sana. Mikä mahtaa olla sanan alkuperä? Onkohan se jotain perussuomea luolamiesajoilta?

• Anonyymi

Tosiaan.

Mulle tulee tuosta iskemisestä aina käärme mieleen, sillä eräs kyy traumatisoi allekirjoittaneen vuosia sitten.

On täysin älytöntä kinkata polille ja kertoa respassa käärmeen purreen tai pistäneen. Absöörd.

Käärme iskee.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan.

Mulle tulee tuosta iskemisestä aina käärme mieleen, sillä eräs kyy traumatisoi allekirjoittaneen vuosia sitten.

On täysin älytöntä kinkata polille ja kertoa respassa käärmeen purreen tai pistäneen. Absöörd.

Käärme iskee.

(hirn)

Funtsitaas hetki

Suoralta kädeltä pisteliäät olennot ovat joko hyönteisiä tai kasveja. Ampiainen ruusussa on tästä sen täsmällisin esimerkki.

Taas pureksijoista tulee mieleen märehtijät.

Käärme iskee.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Funtsitaas hetki

Suoralta kädeltä pisteliäät olennot ovat joko hyönteisiä tai kasveja. Ampiainen ruusussa on tästä sen täsmällisin esimerkki.

Taas pureksijoista tulee mieleen märehtijät.

Käärme iskee.

(reps)

In case

Siinä tapauksessa että sana ei jostain syystä kelpaa, on hyvä olla vaihdokki.

Funeau sairaalan aulassa:

- Apuaapua! Myrkkymatelijan etujampaat törmäsivät sääreeni!

Tässä on huomioitavaa se että käärmeen kepposesta ei syyllistetä käärmettä. Käärme on ikäänkuin viaton tai syyntakeeton.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

In case

Siinä tapauksessa että sana ei jostain syystä kelpaa, on hyvä olla vaihdokki.

Funeau sairaalan aulassa:

- Apuaapua! Myrkkymatelijan etujampaat törmäsivät sääreeni!

Tässä on huomioitavaa se että käärmeen kepposesta ei syyllistetä käärmettä. Käärme on ikäänkuin viaton tai syyntakeeton.

(hihitystä)

Analyysi

En ole täysin varma siitä, että onko käärmeellä edes hampaita. Käärmeen hampaat ovat piikkimäiset, ontot ja lisäksi taittuvat - kuin linkkuveitsi).

Eivät sellaiset kapineet kuulosta hampailta.

Wtf

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Analyysi

En ole täysin varma siitä, että onko käärmeellä edes hampaita. Käärmeen hampaat ovat piikkimäiset, ontot ja lisäksi taittuvat - kuin linkkuveitsi).

Eivät sellaiset kapineet kuulosta hampailta.

Wtf

(hihitystä)

Kyllä meni hankalaksi. Kun homma menee liian hankalaksi, kannattaa vaihtaa näkökulmaa.

- Moi.

- Morjens, mitä matelija?

- Mitäs tässä. Onko siellä ylhäällä kivaa?

- Toisinaan ja toisinaan ei. Kuinkas siellä heinikossa sujuu?

- Ihan jees. Ottaa kyllä vähän päähän aina niellä hiiri kokonaisena.

- Varmaan. Oletko kokeillut jotain toista ruokavaliota?

- Kerran yritin vegaanin palettia, mutta vatsaan alkoi koskea.

- Outs.

- Juu. Kun käärmeen vatsaan koskee koskee kaikkialle muualle paitsi päähän

- Ai jai. Koskiko hampaisiinkin?

- Ei minulla ole hampaita.

- Onpas.

- Eipäs…

(hirn)

• Anonyymi

Joskus yritin huitaista Funeauta, muttei se mitään koskaan huomaa kun keskittyy omaan napaansa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Palstalaiset eivät kiinnosta. Olen täällä vain ajatustenpurkua varten. Jos itselle hyvin tärkeä haave olisi toteutunut noin yhdeksän vuotta sitten, en olisi palannut tänne kirjoittamaan!

• Anonyymi

Yritin monta vuotta löytää treffit palstalta kaunista naista, pari kolme vastasi ja tuli treffeillekkin? Kukaan ei kyllä ollut kaunis, vaikka omasta mielestään olivat. En ehdottanut uusia treffejä, kun ei oltu edes samalla aaltopituudella. Ja, kuva ilmoituksessa oli 10-20v aikaisemmin otettu, joten en edes heti kohdatessa tunnistanut. Sitten tuli myös muutama viesti 60-70v mummoilta, jotka kysyi, onko oma asunto, kesämökkiä, ulkomaanmatkoja, kylpylälomia, ym. Matkustusinto oli tärkeä, ei niinkään mikään romanttinen ilta ihan vain kotona? Ei siinä iässä taida enään erotiikkaa paljon olla, syöminen ravintoloissa, matkustaminen ja juominen terasseilla vain oli mielessä. Viestitin takaisin, että työ vie aikaani ja nyt en ehdi etelän lämpöön, mutta ehkä johonkin rannalle voitaisiin mennä viikonloppuna? Mummo vastasi, että oletpa tylsä ja luuseri, kun työ vie liikaa aikaani. Nuoremmat naiset kyseli, minkälaisella autolla ajan, missä kapakoissa käyn, jos omistaisin kesämökin, niin kutsuttaisiin kavereita iltaa istuun? Siis, miten tutustut enemmän, kun ei voi kaksistaan olla tutstumisvaiheessa, mutta kauneuttakaan ei liiemmälti ollut mielenkiintoni herättämiseen, niin säästyin turhalta ja ehkä hulinoivalta ystäväporukalta?Jospa tänä kesänä löytyisi joku nätti, hiuksilla varustettu 35-50v sensuelli kurveineen, eikä mikään laiha luurank tai 100kg emäntä. Ehkä ne parhaat on varattuja, eikä kauan ole vapaana, kun miehiä pyörii ympärillä, jos vähänkin on nätimmän näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin monta vuotta löytää treffit palstalta kaunista naista, pari kolme vastasi ja tuli treffeillekkin? Kukaan ei kyllä ollut kaunis, vaikka omasta mielestään olivat. En ehdottanut uusia treffejä, kun ei oltu edes samalla aaltopituudella. Ja, kuva ilmoituksessa oli 10-20v aikaisemmin otettu, joten en edes heti kohdatessa tunnistanut. Sitten tuli myös muutama viesti 60-70v mummoilta, jotka kysyi, onko oma asunto, kesämökkiä, ulkomaanmatkoja, kylpylälomia, ym. Matkustusinto oli tärkeä, ei niinkään mikään romanttinen ilta ihan vain kotona? Ei siinä iässä taida enään erotiikkaa paljon olla, syöminen ravintoloissa, matkustaminen ja juominen terasseilla vain oli mielessä. Viestitin takaisin, että työ vie aikaani ja nyt en ehdi etelän lämpöön, mutta ehkä johonkin rannalle voitaisiin mennä viikonloppuna? Mummo vastasi, että oletpa tylsä ja luuseri, kun työ vie liikaa aikaani. Nuoremmat naiset kyseli, minkälaisella autolla ajan, missä kapakoissa käyn, jos omistaisin kesämökin, niin kutsuttaisiin kavereita iltaa istuun? Siis, miten tutustut enemmän, kun ei voi kaksistaan olla tutstumisvaiheessa, mutta kauneuttakaan ei liiemmälti ollut mielenkiintoni herättämiseen, niin säästyin turhalta ja ehkä hulinoivalta ystäväporukalta?Jospa tänä kesänä löytyisi joku nätti, hiuksilla varustettu 35-50v sensuelli kurveineen, eikä mikään laiha luurank tai 100kg emäntä. Ehkä ne parhaat on varattuja, eikä kauan ole vapaana, kun miehiä pyörii ympärillä, jos vähänkin on nätimmän näköinen.

Olipa järkyttävä tarina. Tuotahan se taitaa olla. En kyllä haluaisi olla missään tuollaisessa mukana. Toivottavasti löydät jonkun ihanan :)

• Anonyymi

Palstalaiset ei halua kumppania. Ovat liian kokemattomia seurustelemaan.

• Anonyymi

En todellakaan halua olla tekemisissä yhdenkään palstalaisen kanssa koskaan!

• Anonyymi

Toivottavasti et irl vahingossa päädy yksiin jonkun kanssa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      362
      10284
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2932
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2336
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      126
      2111
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      38
      1883
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1683
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1673
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      147
      1577
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      73
      1398
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1056
    Aihe