AVAlta päjähtää dokkaria klo 21 tänään, on sitten kerrakseen katseltavaa. Ja hyvä setti miettiä, että ei se koko onnea tuo.
Massiivinen munani
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009485074.html
Siinäpä illalle katsottavaa, on isoa ohjelmassa...
34
320
Vastaukset
- Anonyymi
Nonni. Ei varmaan ole kivaa, kun muille on vain iso *ulkku. Typerykset kuvaavat pukukopissa, höh...
Koolla on väliä, jos aikoo harrastaa (perinteistä) seksiä.
xLinerJep, juuri noin. Ja koolla tosiaan on väliä tavanomaisissa seksisuhteissa, jää aika nopeasti seksit vähiin jos lahkeessa lojottaa valtava vehje. Ei kovin hyvä tilanne todellakaan.
- Anonyymi
Jäin miettimään, oliko A. Ankan naapuri Tulkku. Ei ollut, vaan Teppo Tulppu.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Jäin miettimään, oliko A. Ankan naapuri Tulkku. Ei ollut, vaan Teppo Tulppu.
xLinerMistä moinen pohdinta 🤣🤣🤣
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jep, juuri noin. Ja koolla tosiaan on väliä tavanomaisissa seksisuhteissa, jää aika nopeasti seksit vähiin jos lahkeessa lojottaa valtava vehje. Ei kovin hyvä tilanne todellakaan.
Ja palstan ätminkäisille tuo tulee uutena asiana, kuten joka kerta.. 😏
xLiner - Anonyymi
Mistä moinen pohdinta 🤣🤣🤣
*ulkku. Että olisko suomentaja ollut niin härski tyyppi. Ei ollu, mutta ehkäpä johdettu alkuperäisestä kuitenkin 😁
Ja palstan ätminkäisille tuo tulee uutena asiana, kuten joka kerta.. 😏
xLinerNiinhän se tulee 😂
Kun ehdin muutaman suositun pieni muna/munan keskimitta jne. aloituksen tehdä, niin tarttee varmaan dokkarin jälkeen iso muna aloitus hämmentämään 🤣Anonyymi kirjoitti:
*ulkku. Että olisko suomentaja ollut niin härski tyyppi. Ei ollu, mutta ehkäpä johdettu alkuperäisestä kuitenkin 😁
xLinerSulla on likanen mielikuvitus, Liner 🤣
Googlesta kopioitua:
Teppo Tulppu, herra Reima Muristo eli herra Turski (engl. Neighbour J. Jones tai Neighbor J. Jones) on kuvitteellinen hahmo Disneyn sarjakuvamaailmasta.- Anonyymi
Sulla on likanen mielikuvitus, Liner 🤣
Googlesta kopioitua:
Teppo Tulppu, herra Reima Muristo eli herra Turski (engl. Neighbour J. Jones tai Neighbor J. Jones) on kuvitteellinen hahmo Disneyn sarjakuvamaailmasta.Mutku naapuri on aina, tai ainakin hyvin usein *ulkku... Niin ihan luonnollisesti se tulee mieleen 😇
Mutku naapuri on aina, tai ainakin hyvin usein *ulkku... Niin ihan luonnollisesti se tulee mieleen 😇
xLinerNiinpä niin, mikä se siellä mielessä on? No comments 😂
Ja yllättäen, jos minä miesoletettu ajattelen jotain negatiivista naapureista, niin ajattelen niiden olevan vittumaisia... Mitä se kertoo? 🤣- Anonyymi
Niinpä niin, mikä se siellä mielessä on? No comments 😂
Ja yllättäen, jos minä miesoletettu ajattelen jotain negatiivista naapureista, niin ajattelen niiden olevan vittumaisia... Mitä se kertoo? 🤣Olet supliikimpi kuin minä.
Totean naapurille vain lakonisesti "*ulkku". Sun täytyy puljata enemmän verbaalisesti, jotta saat kohdennettua sanan "vittumainen" koskemaan naapuria. 😁
xLiner - Anonyymi
Niinpä niin, mikä se siellä mielessä on? No comments 😂
Ja yllättäen, jos minä miesoletettu ajattelen jotain negatiivista naapureista, niin ajattelen niiden olevan vittumaisia... Mitä se kertoo? 🤣Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän mielessä on v*ttu, ei niinkään *ulkku 😂
Olet supliikimpi kuin minä.
Totean naapurille vain lakonisesti "*ulkku". Sun täytyy puljata enemmän verbaalisesti, jotta saat kohdennettua sanan "vittumainen" koskemaan naapuria. 😁
xLinerNo se tosiaan vaatii hiukan verbaaliakrobatiaa, jos sen mielii sanoa suoraan päin naamaa niin, ettei kaveri heti hermostu 😂
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän mielessä on v*ttu, ei niinkään *ulkku 😂
xLinerHmm, liittyykö se siis ikään? Koska kieltämättä tässä iässä aina vaan enemmän on se ittu mielessä 😂
- Anonyymi
Hmm, liittyykö se siis ikään? Koska kieltämättä tässä iässä aina vaan enemmän on se ittu mielessä 😂
Ehkä liittyy elämänkokemukseen. Alkaa olemaan kiintiö täynnä *ulkkuja. Mulle kun käy v*tutkin 😂
Ehkä liittyy elämänkokemukseen. Alkaa olemaan kiintiö täynnä *ulkkuja. Mulle kun käy v*tutkin 😂
xLinerKäviskö vittumainen mulkku? Tunnen ainakin yhden, ehkä useammankin 🤣
- Anonyymi
Käviskö vittumainen mulkku? Tunnen ainakin yhden, ehkä useammankin 🤣
Ei stana... 🤯 Eieiei! Ei yhtäkään Tulppua, etenkään vattumaista!
Ei stana... 🤯 Eieiei! Ei yhtäkään Tulppua, etenkään vattumaista!
xLinerJääköhän toi nyt pysyvään käyttöön synonyyminä toi Tulppu 🤣 Ei ainakaan ihan ekana jää YP:n haaviin 😁
Pelkkä Tulppu? Ei kokovartalo, vaan pelkkä... no Tulppu? 🤣- Anonyymi
Jääköhän toi nyt pysyvään käyttöön synonyyminä toi Tulppu 🤣 Ei ainakaan ihan ekana jää YP:n haaviin 😁
Pelkkä Tulppu? Ei kokovartalo, vaan pelkkä... no Tulppu? 🤣Mun primitiivinen käyttöjärjestelmäni taisi sen jo tallentaa osastoon "aktiivinen arkikäyttö" 🤷
Mun primitiivinen käyttöjärjestelmäni taisi sen jo tallentaa osastoon "aktiivinen arkikäyttö" 🤷
xLinerSiinä voi tuttujen ja kollegojen ilmeet olla näkemisen arvoisia piakkoin 😁
Primitiivinen käyttöjärjestelmä? Naisen logiikka, kenties? 🤣- Anonyymi
Siinä voi tuttujen ja kollegojen ilmeet olla näkemisen arvoisia piakkoin 😁
Primitiivinen käyttöjärjestelmä? Naisen logiikka, kenties? 🤣"Siinä voi tuttujen ja kollegojen ilmeet olla näkemisen arvoisia piakkoin 😁"
Noh, ei... Tuntevat mut jo.
"Primitiivinen käyttöjärjestelmä? Naisen logiikka, kenties?"
Eiku, se on jämähtänyt aikaan "run". 😎
"Siinä voi tuttujen ja kollegojen ilmeet olla näkemisen arvoisia piakkoin 😁"
Noh, ei... Tuntevat mut jo.
"Primitiivinen käyttöjärjestelmä? Naisen logiikka, kenties?"
Eiku, se on jämähtänyt aikaan "run". 😎
xLinerDosin command promt vilkuttaa kursosia näkökentässä ja odottaa komentoja 😂
Jaahans, sullakin tutut tottuneet huurupäiseen ystäväänsä eivätkä pienestä enää hätkähdä? Tiedän tilaneen, Rahikainen has the same problem 👍🤣- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815201X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olen kerran törmännyt tuon tyyppisen mieheen.
Kun aluksi vähän hipelöin housujen läpi niin ajattelin, että mikä helv. täällä on?
Seksi oli täysin mahdotonta.
Jonkun muun kanssa se onnistui, koska hänellä on nykyään 2 lasta.Miehenä on paha sanoa mitään sen kummemmin, kun ei nuo pelivehkeet kiinnosta, mutta exäni kanssa aikanaan höpistiin ja tuli puheeksi hänen aiemmat kokemuksensa ja siellä oli vastaava pelottava kokemus liian isosta. Olihan se aika hupaisa keskustelu 😂
- Anonyymi
Miehenä on paha sanoa mitään sen kummemmin, kun ei nuo pelivehkeet kiinnosta, mutta exäni kanssa aikanaan höpistiin ja tuli puheeksi hänen aiemmat kokemuksensa ja siellä oli vastaava pelottava kokemus liian isosta. Olihan se aika hupaisa keskustelu 😂
Tuliko penis kateus?
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko penis kateus?
Ei, miksi tulisikaan? En minä halua jättikullia, nykyinen on varsin soiva peli. Mutta sun varmaan kannattaa kattoa tuo dokkari, kun vaivaudut moisia kyselemään.
- Anonyymi
Tämähän ei tosiaan ole mikään hauska asia, jos omalle kohdalle sattuu, vaikka tästä paljon vitsiä saakin veisteltyä.
Exäni oli turhan hyvin varusteltu ainakin minun fysiologiaan nähden ja naisena se toi seksiin ikävän elementin, kun hommaan tuli mukaan kivun mahdollisuus. Aina piti olla todella varovainen, täydellisen rentoutunut ja muidenkin juttujen oltava kohdillaan, ettei touhu mennyt kivuliaaksi. Miehellekin asia aiheutti sen, että hän ei voinut koskaan vain "ottaa rajusti", vaan aina piti varmistella ensin, että minuun ei satu liikaa. Joten ei, iso koko ei aina tuo onnea.Se on ihna totta. Harvempi vaan ymmärtää sitä ja sitten ääneen ihannoidaan, haaveillaan poikien kesken että kunpa olisi semmonen kymppituumainen...
- Anonyymi
Onneksi mulla on pieni ja vaarattoman tuntuinen pippeli. Vielä kun kehtaisi mainostaa sitä porttikongeissa.
Sanotaan myös ettei raha tuo onnea mutta silti moni haaveilee lottovoitosta.
Se oliskin aika hyvä ihmiskoe, jos olisi valtava vehje ja sais lottovoiton... Tulisko sitä tuplaonnettomaksi vai tuplaonnelliseksi 🤔
Se oliskin aika hyvä ihmiskoe, jos olisi valtava vehje ja sais lottovoiton... Tulisko sitä tuplaonnettomaksi vai tuplaonnelliseksi 🤔
Ilman koettakin tietäisin olevani tuplaonnellinen.
Entinen pienimunainen seinäruusu istuskelisikin uudella itsevarmuudella tiskillä jalassaan uudet nahkakengät sekä yllään räätälillä teettäm puku. Housun prässit olisivat kireänä jo ennenkuin kukaan tulisi edes kylkeen kiehnäämään. Kyllä olisi aika uudestisyntynyt olo.M184 kirjoitti:
Ilman koettakin tietäisin olevani tuplaonnellinen.
Entinen pienimunainen seinäruusu istuskelisikin uudella itsevarmuudella tiskillä jalassaan uudet nahkakengät sekä yllään räätälillä teettäm puku. Housun prässit olisivat kireänä jo ennenkuin kukaan tulisi edes kylkeen kiehnäämään. Kyllä olisi aika uudestisyntynyt olo.Itsevarmuus on kohdillaan jo nyt, sanoisin 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241