Missä voi jutella toisten sinkkujen kanssa on baarit ja yökerhot. Viinaa juomalla tapaa toisia sinkkuja baareissa ja voi myös löytää kumppanin.
T: viinamies
Vaihtoehto sinkut palstalle
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Paareissa ja yö ravintoloissa ei suinkaan kaikki juo alkontuotteita .Nyky trendi on selvinpäin pitää hauskaa kaiken ikäisillä miehillä ja naisilla.Sinkut tapaa myös kahvilat,asukastalot kuin kirjastojen lehtisalit.Kirppu torit ymm.Mutta vapaata riistaa sinukut eivät ole ulkoilessa yksin.Mikään ei inhotavampaa kun lihava eläkeläismies akaton.Risuparta epäsistit hampaat ja olemis.Lähestyy kävelijää ja alkaa pyörää talutaa, sönkää säästä kuin pongailee lintuja.Alkaa selitää naista ei saanut 8-10v. Yäk. Terve. Sinkku joka kävelee Mylypuron ureilupuiston tuntumassa Heelsinki 92. Sama kertoi vanhempi nainen riesaksi oli saanut kyseisellä profililla miehen.Että hän ostaa aikaa matka koriin ja metrolla lähtee kävelee muualle.Saa ukosta olla rauhassa.Kun koti setu eli lähiö ei saa olla..
Mulla oli miesystävä, joka oli aina valmiina lähtemään kanssani kaljalle.
Sitten se alkoi soittelemaan mulle keskellä yötä ja löin välit poikki.
Nyt kaduttaa, tarttis saada seuraksi joku rappioveikko viettämään dekadenttistä taiteilijaelämää.
Kultturelli puoliso lähti taas teatteriin. :/Kävitkö muuten katsomassa sen Elena Ferranten teokseen perustuvan Hylkäämisen päivät hänen kanssaan? Se oli kyllä tosi vaikuttava 👍
Meidän seurueesta yksi lähti kesken Näytöksen ja toinen tykkäsi vasta toisesta puoliajasta. - Minä tykkäsin koko esityksestä.
Mari Turuselta vahva roolisuoritus 😃Xena-183 kirjoitti:
Kävitkö muuten katsomassa sen Elena Ferranten teokseen perustuvan Hylkäämisen päivät hänen kanssaan? Se oli kyllä tosi vaikuttava 👍
Meidän seurueesta yksi lähti kesken Näytöksen ja toinen tykkäsi vasta toisesta puoliajasta. - Minä tykkäsin koko esityksestä.
Mari Turuselta vahva roolisuoritus 😃Puolison teatteriseura on sen verran kovaäänistä, että tällainen herkkä taiteilijasielu ei sitä selvin päin kestä.
Ai sinäkin olet kulttuuri-ihmisiä? 😀
Minä seuraan kulttuuria, sekä korkeaa että matalaa, lähinnä television kautta.
Laiska kun oon lähtemään.
Helkatin huono vaihtoehto palstalle.
Pitää käyttää varoja siirtymiseen baariin ja takaisin, sekä baarissa juomat ja syömiset...ne on suurinpiirtein piin likiarvon suuruisilla kertoimilla laskettu.
Menee aikaa... kun menet baariin, olet baarissa. Et voi käydä välillä saunassa, juttelemassa naapurin kanssa (jos ei satu baarissa näkemään), eikä voi ottaa tirsoja, ilman että portsari viskaa pihalle.
Rajoitettu aika käyttää palvelua...tänne voi purkaa tuntonsa vaikka 05:47, mutta baarissa ei. Valomerkki on tullut ajat sitten ja nykyisillä sähkönhinnoilla mainosvalotkaan ei pala...
Baarissa voi saada lisäksi käkättimeensä, jos v.ttuilee köyhille...siis järkipuolen köyhille, niinkuin esimerkiksi sinulle, mutta täällä palstalla kiukkuat ja sadattelet korkeintaan ja pahimmista epäluottamuslauseista jää vain jälki vellikelloon, kun botti poistaa ne asiattomina. 😁
Eli kyllä palsta vie tätä väittelyä 100-0. 😁- Anonyymi
Viime viikonloppuna kävin muutamassa baarissa ja oli täynnä porukkaa. En jaksanut sitten olla kovin pitkään koska oli meteliä liikaa. Muutaman oluen siinä join tutun naisen kanssa jutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259