Miksi naiset haluaa monia miehiä?

Anonyymi-ap

Miksei yksi kiva mies riitä naisille vaan naisten pitää paneskella monenlaisia miehiä tai kymmeniä miehiä?

76

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten niin muka? Hyvin on riittäny yksi, ei enempää jaksaiskaan. Yhdessäkin on työnsarkaa.

Cool❄️

• Anonyymi

Tokihan mies on voinut vaihtua, kun ero on entisestä tullut. Ei ne erotkaan vaihtelunhalusta ole tulleet, vaan yhteen sopimattomista ajatuksista ja tavoista elää.

Jos heti ekalla tärppäis sellanen ihminen, jonka kanssa synkkaa kaikki hyvin yhteen eikä kumpikaan kyrpiinny yhteiseloon, niin ei mitään syytä olis ikinä erota tai "vaihtaa" kumppania.

Minun mielestä.

Cool❄️

• Ai miehetkö eivät sitten muka halua monia naisia ja erilaisia? Tummaa vaaleeta, eri rotuisia?

• Anonyymi

Nyt kun oikein ajattelee, niin toi kuulostaa ihan kivalta. mutta taidan mä sittenkin näpytellä vaan tätä tietokonetta.
        JeroP

• Anonyymi

Riippuu kuule ihan naisesta. Mulle yhessäkin miehessä on riittävästi riesaa.

• Ruikutirui, vinkupieru taas provoaa. Etti nyt ensin ittelles se eka nainen, niin palataan sitten asiaan.

• Vinkupieru täällä vaan vingahtelee yksinäisyydessään. Meillä on sekin ero, että mulla riittää vientiä ja on ollut pitkiä suhteita, on hieman komtenessia puhua naisista, toisin kuin sulla 🤣🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Vinkupieru täällä vaan vingahtelee yksinäisyydessään. Meillä on sekin ero, että mulla riittää vientiä ja on ollut pitkiä suhteita, on hieman komtenessia puhua naisista, toisin kuin sulla 🤣🤣

Komtenssia 🤣 tuntuu olevan 24/7 palstailuun pikkusedällä 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Komtenssia 🤣 tuntuu olevan 24/7 palstailuun pikkusedällä 😆

Ei kerkiä keskittyy palstailuun niin paljon kun on sutinaa muissa medioissa, tulee väistämättä kirjoitusvirheitä. Enkä todellakaan ole pahoillani niistä 😉

• Anonyymi

Kun ne on niin hyviä monien miehien kanssa niin juuri siksi. Hyväksi on lisäksi ettei eiliseen ole paluuta niin ollen.

• Jotta sen kivan miehen löytää, pitää naisen paneskella monenlaisia miehiä.
      Nykyään tuo fyysinen yhteensopivuus varmistetaan aikaisessa vaiheessa, niin naisten kuin miestenkin kohdalla.

• Anonyymi

Ei ole tullut tollasta kokeiltua, mutta voishan siinä olla puolensa. Voisivat olla toistensa lastenvahteina, kun mä en ehdi.

• Anonyymi

Toi mielipide voi mennä luulon piiriin.todellisuudessa voi olla juuri päin vastoin. Esim työpaikoilla voi olla sellasia miehiä jotka painostaa jopa kiristää,ett muuten. Mutta ei naisen vika Toisille miehille on tärkeää saada nainen huonoon valoon vaikka miehesä itsessä syy. Älä sii usko kaikkea.Jos nais ystäväsi murjottaa ja omissa oloissaan. Työpaikalla voi olla häikkää.

• Anonyymi

Korkeastikoulutetut tytöt on tommosii tyttöjä pian ne huomaa samat tinderimiähet eli jännämiehet heitä duunaa ja samat tinderimiehet ei halua heitä omakseen vaan helppoo duunata ja kunnon miehet sanoo nou thanks ei kukaan halua omakseen korkeastikoulutettua tinderityttöinä tai yh tyttöinä pysyy miehet haluaa kunnon naaraita vaimokseen ei korkeastikoulutettuja tinderityttöi eli alan ammattilaisia

• Anonyymi

Korkeastikoulutettui naisia kutsutaan kävelevä sukupuolitautinen eli tinderitytöksi

• Anonyymi

Naiset hakee niillä panoilla sitä oikeaa. Jos ei natsaa niin ei. Pano jää pelkäksi panoksi.

• Anonyymi

Ainoo vaan, ettei kaikki aloita suhteita millään panoilla, seksillä. Ja jotkut suhdeviritykset loppuu jo ennen panoja, seksiä.

Ihme käsityksiä naisista jonain yhdenlaisena massana?

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoo vaan, ettei kaikki aloita suhteita millään panoilla, seksillä. Ja jotkut suhdeviritykset loppuu jo ennen panoja, seksiä.

Ihme käsityksiä naisista jonain yhdenlaisena massana?

Cool❄️

Kyllä ainakin itse koin villeinä vuosina että huono mies omaan makuuni oli se ettei seksissä natsannut. Jos ei edes osannut intohimoisesti suudella vaan suutelu oli pelkkiä pusuja.. ei pusuista kukaan kiihotu. Pitää olla kunnon kielareita. Nyt en kaipaa niitäkään. Turhaa pöpöjen kierrättämistä😄💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ainakin itse koin villeinä vuosina että huono mies omaan makuuni oli se ettei seksissä natsannut. Jos ei edes osannut intohimoisesti suudella vaan suutelu oli pelkkiä pusuja.. ei pusuista kukaan kiihotu. Pitää olla kunnon kielareita. Nyt en kaipaa niitäkään. Turhaa pöpöjen kierrättämistä😄💩

No mulla ei ole ollut edes villejä vuosia ja olen demiseksuaali, niin täysin vieras tapa etsiä kumppania tuo. 🙂

Mä olen harrastanut mitään intiimiä vasta seurustellessa.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla ei ole ollut edes villejä vuosia ja olen demiseksuaali, niin täysin vieras tapa etsiä kumppania tuo. 🙂

Mä olen harrastanut mitään intiimiä vasta seurustellessa.

Cool❄️

Ja 6 kumppanin kanssa 7:stä en ole edes seksistä saanut orgasmia ikinä. Läheisyyden tuntemuksia kyllä. Silti oon ollut vuosia yksissä ihan muista syistä, kun seksi tai hyvät suukot. Ehkä oon epäseksuaalisempi ja mulle riittää muut jutut.. 🤷🏼‍♂️☺️

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja 6 kumppanin kanssa 7:stä en ole edes seksistä saanut orgasmia ikinä. Läheisyyden tuntemuksia kyllä. Silti oon ollut vuosia yksissä ihan muista syistä, kun seksi tai hyvät suukot. Ehkä oon epäseksuaalisempi ja mulle riittää muut jutut.. 🤷🏼‍♂️☺️

Cool❄️

No en minäkään saanut mutta näyttelin loistavasti. kunnon liukuvat imuttavat kielarit sai vaan ...jotain aitoa aikaan. Opetelkaa suutelemaan. Pusut ei ole sitä💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään saanut mutta näyttelin loistavasti. kunnon liukuvat imuttavat kielarit sai vaan ...jotain aitoa aikaan. Opetelkaa suutelemaan. Pusut ei ole sitä💩

Näyttely on vaan katalaa, toiselle ja itsellekin looulta. Ymmärsin sen heti, kun nykyiseni kanssa lähdin liikkeelle avoimuudella ja puhuen seksiin liittyen kaiken mikä mielen päällä oli tai jos yhäkin on.

Avasin oven, joka olisi pitänyt avata varmasti jo aiemmin. En tosin usko, että yksikään existäni olisi muuttanut omassa touhussaan mitään, he olivat uppiniskaisen urautuneita siihen mitä mielestään osasivat.

Heillä oli aivan erilainen asennekin seksiin, kuin nykyiselläni. Minä pidän ja nautin seksistä joka kerta kumppanini kanssa, mutta yhäkään en ole niitä jotka koukuttuu hyväänkään seksiin.

Yhäkin olen se jolle kaikki muu yhteinen hyvä parisuhteessa menee seksin edelle.

Suutelukaan ei ole mulle mitään ihmeellistä tai sukkia pyörittävää.

En vaan ole seksikeskeinen tyyppi.

Cool❄️

• Anonyymi

Älä halvenna koulutettuja naisia, kun et heitä tunne.
      Yksi hyvä mies riittää naiselle.

• Anonyymi

Miehen voi kierrättää ja naiset kierrättää miehiä naiselta toiselle.. Itsekkin olen joutunut kierätys tavaraksi koska nainen ei huolinut kumppaniksi.

• Anonyymi

Kiva jos se saa seuraavatkin hymyilemään entisten lisäksi. Ja syntyvyyskin on sopivan alhaista.

• Kaikella on aikansa.- Kyllä suurin osa naisista haluaa vain yhtä kivaa miestä kerrallaan ja se on sitten muustakin kuin vain naisen omasta halusta kiinni, että kuinka kauan sen kivan miehen kanssa suhde toimii.

• Anonyymi

Millainen nainen ei saa omaa miestä kun normaali nainen saa heti iki oman miehen niin millainen nainen ei saa omaa miestä eli miehet ei halua naista omakseen täytyy olla aika järkky nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen nainen ei saa omaa miestä kun normaali nainen saa heti iki oman miehen niin millainen nainen ei saa omaa miestä eli miehet ei halua naista omakseen täytyy olla aika järkky nainen

No sa muuta.. Ei oo kuule ihan helppoa olla järkky nainen.
        😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No sa muuta.. Ei oo kuule ihan helppoa olla järkky nainen.
        😉

Onko järkyttävä luonne vai järkyttävä ulkonäkö vai molempia mut uskon et moni on luonteeltaan järkyttäviä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko järkyttävä luonne vai järkyttävä ulkonäkö vai molempia mut uskon et moni on luonteeltaan järkyttäviä

Joo. Tosi kamalaa on kaikki. Ihan hirveää 🫣

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kamala luonne ei hyvä juttu ajaako se naisen tinderiin kun normaalit miehet ei halua kamalaa naista niin naiselle ainoa vaihto ehto on saada miestä tinderistä ja jos ulkonäkö kondiksessa mut luonne on mikä on niin rahaakin voi ottaa

• Xena-183 kirjoitti:

Kyllä muru. Sähän siis olet aivan hirveän ihana ja kamalan kaunis.😘😍.

• Anonyymi kirjoitti:

Kamala luonne ei hyvä juttu ajaako se naisen tinderiin kun normaalit miehet ei halua kamalaa naista niin naiselle ainoa vaihto ehto on saada miestä tinderistä ja jos ulkonäkö kondiksessa mut luonne on mikä on niin rahaakin voi ottaa

Ei kukaan Tinderistäkään ottaisi kuvatonta kuitenkaan 🤔

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä muru. Sähän siis olet aivan hirveän ihana ja kamalan kaunis.😘😍.

Taisit kyllä katsella vain vaaleanpunaisten lasien läpi, joten sitä ei lasketa 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Taisit kyllä katsella vain vaaleanpunaisten lasien läpi, joten sitä ei lasketa 😄

Ei kyllä se ihan totta on vaikka hieman puolueellinen ehkä olenkin kun susta niin paljon tykkään.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei kyllä se ihan totta on vaikka hieman puolueellinen ehkä olenkin kun susta niin paljon tykkään.😊.

Enemmän kuin tuplapekonihampurilaisesta?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ei kukaan Tinderistäkään ottaisi kuvatonta kuitenkaan 🤔

Ehkä noin riittää kun on ulkonäköä ei niihin treffeille juttelemaan olla tultu vaan naimaan ja maksetaan rahat niin ne o eri naiset joiden kanssa seurustellaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä noin riittää kun on ulkonäköä ei niihin treffeille juttelemaan olla tultu vaan naimaan ja maksetaan rahat niin ne o eri naiset joiden kanssa seurustellaan

Joo, sellaiset tinderit ovat vain niille kauniille ja rohkeille ja me muut mennään luonne edellä. - Joten heikolta näyttää tulevaisuus, kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Joo, sellaiset tinderit ovat vain niille kauniille ja rohkeille ja me muut mennään luonne edellä. - Joten heikolta näyttää tulevaisuus, kaiken kaikkiaan.

No ei sinusta puhuta vaan tinderitytöistä ja en ole nähnyt kuvaasi ja en tiedä sinun luonnettasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sinusta puhuta vaan tinderitytöistä ja en ole nähnyt kuvaasi ja en tiedä sinun luonnettasi

Ja ne ketkä ei koskaan ole ollut tinderissä niin on toivoa mut ketkä tinderissä on ollut niin he toivottomii tapauksii

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No onhan sinulla mikkojuhan vai etkö ole yhden miehen naisia

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaa sitten. No tinderitytöistä en sitten tiedä mitään, joten mukavaa illan jatkoa sinulle 🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

No onhan sinulla mikkojuhan vai etkö ole yhden miehen naisia

Kyllä mikkojuhan on kiva ja meillä oli hauskaa, mutta hän asuu vähän kaukana.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kyllä mikkojuhan on kiva ja meillä oli hauskaa, mutta hän asuu vähän kaukana.

Samassa kaupungissa

• Anonyymi kirjoitti:

Samassa kaupungissa

No eihän asu 😄 Tunnin ajomatka. Vähän ylikin.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No eihän asu 😄 Tunnin ajomatka. Vähän ylikin.

Onko se este ja viikonloppuna jompi kumpi menee toisen luokse ja jompi kumpi muuttaa tai muutatte puoleen väliin yhteiseen kotiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se este ja viikonloppuna jompi kumpi menee toisen luokse ja jompi kumpi muuttaa tai muutatte puoleen väliin yhteiseen kotiin

Ettekö kumpikin ollu tampereelta

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhan asuu jossain maalla.

• Anonyymi

Ei kai ihminen voi verrata kuka olisi kiva ja sopiva, ei ainakaan jos olisi vain yhden ihmisen mittainen kokemus?
      Itse olen saanut tyydytyksen jokaisen naisen kanssa, joten tuo ei ole valintakysymys.

AV

• No mutta, haluaahan miehetkin myös monia naisia. Sehän riippuu ihmisestä. Parisuhteen tasosta.

Eikä kaikki sinkut ole koko ajan uuden miehen/naisen perään.

• Anonyymi

No, voihan ajan käyttää myös tehokkaasti testaten, ajassa jossa ei sääntöjä vielä ole epävarmuuksineen? Kaksi tai kolme samaan aikaan, jaottelee viikoittaisen aikataulun tapaamisten mukaan, kokee ja näkee enemmän lyhyemmässä aikamääreessä?
        Kun sen oikean löytää, sen jälkeen ei muuta edes näe. Tulee sokeaksi kuin nälkäinen sokea aasi, vaikka se herkullinen porkkana olisi turvan edessä. Tuon jälkeen ei ole vaihtoehtoja, on vain yksi tie, tai pieni polku kerrallaan kuljettavaksi.

AV

• Anonyymi

Moni sinkku kavahtaa koko parisuhdetta👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

No, voihan ajan käyttää myös tehokkaasti testaten, ajassa jossa ei sääntöjä vielä ole epävarmuuksineen? Kaksi tai kolme samaan aikaan, jaottelee viikoittaisen aikataulun tapaamisten mukaan, kokee ja näkee enemmän lyhyemmässä aikamääreessä?
        Kun sen oikean löytää, sen jälkeen ei muuta edes näe. Tulee sokeaksi kuin nälkäinen sokea aasi, vaikka se herkullinen porkkana olisi turvan edessä. Tuon jälkeen ei ole vaihtoehtoja, on vain yksi tie, tai pieni polku kerrallaan kuljettavaksi.

AV

No joo toki jokainen tekee tunnustelunsa omalla tavallaan. Ei se meiltä muilta ole pois. Toki tuossa tilanteessa jos omalle kohdalle kävisi, niin voisin kumminkin vähän loukkaantua. Vaikka siihen ei olisi kyllä lupaa. Jos ei toisen kanssa seurustele.

• Anonyymi kirjoitti:

Moni sinkku kavahtaa koko parisuhdetta👍💩

No lähinnä näihin omiin kilometreihin mitä on tullut elettyä, niin saattaa olla että sen oikean tapaamiseen menee enemmän aikaa.

Onhan tässä sinkkuudessa hyväkin puoli voi tulla ja mennä miten tahtoo. Toki sitä läheisyyttä kyllä kaipaan.

• Anonyymi

Naisen pitää näyttää että haluaa seksiä ja panemalla kaikkia nainen näyttää että on suosittu.

• Anonyymi

Sellainen nainen on eittämättä suosittu💩

• Ei suuri osa ihmisistä halua haaremia vaan yhden hyvän. Väitän, että ihmiset, jotka haluaa sarjatreffata ja maata maanantaisin Mikon tai Marjan kanssa, kuherrella keskivikkona Kirsin tai Kallen kanssa, perjantaina panna Pekkaa tai Piia ja sunnuntaina suudella Sannan tai Simon kanssa, eivät tunne löytäneensä sitä oikeaa tai edes oikeasti kiinnostavaa.

Tosin epäilen, ettei sarjatreffailu lisää mahdollisuutta löytää ketää, koska sellaisessa tilanteessa harvoin ja harva pystyy olemaan läsnä kenellekään ja antamaan itse muuta kuin pintaraapaisun. Suhteen alku vaatii heittäytymistä, molemminpuolista kiinnostuksen osoittamista ja vahvaa läsnäoloa, silmäkontaktia. Loppujen lopuksi molemmanpuolisten tunteiden syttyminen ratkaisee usein se syntyykö mitään vai ei, mutta ilman alkua se ei voi saada mahdollisuutta.

En usko, että tässä asiassa miehissä ja naisissa on suurtakaan eroa.

• Anonyymi

Hmm...vaikka arvostan tieteellistä taustaasi tutkijana...saako lottovoiton yhdellä kierroksella vai tuleeko pelata sata?
        Mikä on tieteellinen todennäköisyys?

Vastaa tähän, ja huomaat ristiriidan omassa kommentissasi joka edustaa alkutekijöiden voimakasta erottelua?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...vaikka arvostan tieteellistä taustaasi tutkijana...saako lottovoiton yhdellä kierroksella vai tuleeko pelata sata?
        Mikä on tieteellinen todennäköisyys?

Vastaa tähän, ja huomaat ristiriidan omassa kommentissasi joka edustaa alkutekijöiden voimakasta erottelua?

AV

Ja, elämä on karsintaa, se on sitä aina.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ja, elämä on karsintaa, se on sitä aina.

AV

Mikulla ei ole kiire, ehdin katsoa kiinnostavan ihmisen rauhassa . En tarkoita, että jokainen mies olisi kiinnostava. Ei ole. Jos ekan treffin jälkeen on olo, että ei ehkä kolahda, mutta silti haluaa katsoa toisenkin kerran kuka se toinen on, ei ehkä vielä mieti etteikö jotain muutakin ihmistä voisi pitää mahdollisena kun tokat treffit on ohi.

Silti, jos mies aidosti kiinnostaa, ei halua ajatella muita vaan ajatukset on tiukasti siinä yhdessä jo ennen kuin mitään sitoumuksia on ja vaikka alussa toisen tuntee vain osittain. Silti omaa mieltänsä ei halua jakaa, eikä suhteen alut yleensä parane kilpailuttamalla. 😁

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Mikulla ei ole kiire, ehdin katsoa kiinnostavan ihmisen rauhassa . En tarkoita, että jokainen mies olisi kiinnostava. Ei ole. Jos ekan treffin jälkeen on olo, että ei ehkä kolahda, mutta silti haluaa katsoa toisenkin kerran kuka se toinen on, ei ehkä vielä mieti etteikö jotain muutakin ihmistä voisi pitää mahdollisena kun tokat treffit on ohi.

Silti, jos mies aidosti kiinnostaa, ei halua ajatella muita vaan ajatukset on tiukasti siinä yhdessä jo ennen kuin mitään sitoumuksia on ja vaikka alussa toisen tuntee vain osittain. Silti omaa mieltänsä ei halua jakaa, eikä suhteen alut yleensä parane kilpailuttamalla. 😁

Miksi ei, olen tehnyt sitä aina aktiivisessa elämäntilanteessa.
        Ihminen johon haluaa sitoutua, millainen hän olisi?
        Usein on helpompaa olla yksin:)

AV

• Anonyymi

"....tai edes oikeasti kiinnostavaa"

Tuo on totta. Paneskelemalla ympäriinsä ei oikeasti kohtaa ketään.

- Sheena

• Ja sinä pidät kaikkien naisten pulesta tilastoa? 🤣

• Anonyymi

Ei naisten niitä kaikkia miehiä tarvi paneskella. Niitä miehiä voi olla eri käyttötarkotuksiin. Mäkin oon ollu tollasena miehenä ja mä en siis ollu se panomies, enkä haluaiskaan olla jos nainen on muiden kanssa paneskellu. Ja mä noudatan ihan samaa linjaa. Eli vastavuoroisuus.

• Anonyymi

Kyllä jokainen meistä saa paneskella juuri niin monen kanssa kuin haluaa. Kunhan tekee sen muita kunnioittaen ja turvaseksiä harrastaen. Seksi on kivaa eikä ole syytä pidättäytyä siitä, jos se kerran itsestä tuntuu hyvältä vaikka sitten useamman kumppanin kanssa.

• Anonyymi

Joo mutta kenenkään ei oo pakko panna sellasta joka on pannut jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta kenenkään ei oo pakko panna sellasta joka on pannut jonkun toisen kanssa.

Ei ole ei. Jokainen päättää itse, kenen kanssa haluaa panna. Tietenkin.

• Anonyymi

Mies rupsahtaa kovin äkkiä joten nainen vaihtaa miestä tiuhaan.

• Anonyymi

Haluan monia naisia. Monien kanssa olen ollutkin. Naiset on erilaisia ja tuntuvat erilaiselta mutta se on vain kiinnostavaa.

• Anonyymi

Mutta se kondylooma ei ollut kiva näin pitkän suhteen lopuksi. Olisit jättänyt sitä panoa ennen.
      Oli härski ja epäreilu temppu. Tuli pahha mieli. En olisi uskonut sinusta. Ikinä.
      Rakastitko koskaan minua?

• Anonyymi

Vaihtelu virkistää

• Anonyymi

Olemme laumaeläimiä, eli moniavioisia.

• Anonyymi

Nuorena halusin panna mahdollisimman montaa naista. Kävin joka viikko baareissa ja hauskaa oli. Eihän nykyäänkään naiset halua seurustella vaan seksisuhteita.

• Anonyymi

Moni mies maksaa naiselle joten nainen haluaa monia miehiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8477
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3319
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2470
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1970
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1402
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe