Perjantain BändiVisa - Tunnista bändi kuvasta

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009398673.html

Sattana että korpee kun kliksin hätäpäissäni Pulpista ohi, kun en kattonu niitä naamoja tarkasti. Kerppeles!

Olet saavuttanut Nirvanan! Aivan upea tulos.

Vastasit oikein 11/14 kysymykseen

53

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea visa. En tunnistanut. Osa oli outoja ja osa bändien tyypeistä oli kuvissa ihan tunnistamattomia. 🙄

"Olet saavuttanut Nirvanan! Aivan upea tulos.

Vastasit oikein 8 kysymykseen"

Thänks! 😁

• Hieno tulos!

Oli hyvin valitut kuvat, eivät olleet ilmeisiä, teki haastavaksi tuon. Mutta sinällään voisi sanoa, että vaihteeksi hyvä visa 😁

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Oli hyvin valitut kuvat, eivät olleet ilmeisiä, teki haastavaksi tuon. Mutta sinällään voisi sanoa, että vaihteeksi hyvä visa 😁

Joissain kuvissa ne tyypit olivat kuin toistensa klooneja ja ihan lapsenkasvoisia. Olin ihan hukassa. Piti katsoa useampaan kertaan, että onko tosiaan se bändi, vai huijataanko mua (taas)?
        Hyvä ja haastava visa. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Joissain kuvissa ne tyypit olivat kuin toistensa klooneja ja ihan lapsenkasvoisia. Olin ihan hukassa. Piti katsoa useampaan kertaan, että onko tosiaan se bändi, vai huijataanko mua (taas)?
        Hyvä ja haastava visa. 😂

No joo, just noin! Monesti piti tosissaan kaivella nystyröitä, bongata sieltä taustalta joku basisti tms. jonka naama oli sama kuin 20v myöhemmin tai jotain ja sillä hoksasin.
        Oli hyvä visa kyllä, kiitettävän haastava 😁

• Anonyymi

Olet saavuttanut Nirvanan! Aivan upea tulos.
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

Jos kuvissa olisi uudempia bändejä, niin tuntemus olisi heikompaa 😁

• Mahtava tulos!

Olet peto, järkyttävä tulos, ei ollut helppo nääs tuo visa 😯

• Anonyymi

10 meni oikein.

• Hieno tulos!

• No, tuo ysärimusa ei ole oikein mun vahvinta aluetta, vaikka tiedän kyllä bändejä ja artisteja tuoltakin vuosikymmeneltä tai ainakin joitain, mutta 2000-luvun musiikki ei taas niin oikein ole mulla hallussa. Joitain artisteja tiedän, mutta esim. kaikenlaiset räpparit ei ole mulla yhtään hallussa tai nuoremman polven artistit.

Eilen tein Tubessa testiä, jossa kyseltiin eri laulajia. Oli vanhempia ja uusia nykyajan artisteja. Monen nuoremman artistin ja räppäreiden kohdalla olin, että onko toikin joku laulaja, never heard =D Tiesitkö, että on sellainenkin räppäri kuin Polo G? Jotain ihan ihme nimiä, jotka nauratti mua =D (luultavasti olin jo sen verran väsynyt, että mikä tahansa olis naurattanu).

• Ai niin ja tulos on 8/14. Olet saavuttanut Nirvanan.

• Vanhempia artisteja ja bändejä menneiltä vuosikymmeniltä taas tunnistan moniakin (johtuneeko siitä, että kuuntelen vanhempaa musiikkia, luultavasti =D).

• 7 oikein, kuusi meni arvaamalla oikein.

Kuvissa oli paljon miehiä. En ole katsellut poikabändien levynkansia.

• Hyvä tulos!

Liian paljon oli miehiä, mieluummin olisin katsellut nuorten neitien kuvia 😁

• Anonyymi

Arvasin ja päättelin 13 oikein. Ei oikein mun juttu tuo 90-luvun ”brittipoppi”.

• Mahtava tulos!

No ainakin bändit tunnistit hyvin, vaikket siitä musasta niin välitäkään.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mahtava tulos!

No ainakin bändit tunnistit hyvin, vaikket siitä musasta niin välitäkään.

Osa meni päättelemällä, kun oli naisvokalisteja jne. Nirvana, RHCP, No Doubt ja Manic Street Preachers ainoat takuuvarmat tiedot. Ehkä joku muukin vokalistin naaman perusteella oli ”tieto”.

• Kaikki oikein arvatut tuli oikeastaan sillä tavalla, että valkkasin nimistä sen ainoan, minkä olin joskus kuullut.. Yhtäkään näistä en oikeasti tuntenut 🤣

Hyvä tulos! Aivan kuin olisit vaeltanut aavikolla ja saavuttanut vihdoin keitaan.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

• Hyvä tulos!

Ne oli hyvin valitut kuvat, oli hankala tunnistaa, jouduin itekin muutaman kerran vetämään lotolla 😂

• 12 oikein

• 13/14 ja viimenen väärin kun en luottanut intuitioon.😄.

• Mahtava tulos!

Törkeen kova... Häivy! 🤣

• randombypasser kirjoitti:

Mahtava tulos!

Törkeen kova... Häivy! 🤣

Yllätyin kyllä kuinka helpolta tuntu mutta suurimmaksi osaksi se johtu siitä että annetuista vaihtoehdoista oli oli mahdollista päätellä oikea vastaus jos ei ihan varma ollut.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Yllätyin kyllä kuinka helpolta tuntu mutta suurimmaksi osaksi se johtu siitä että annetuista vaihtoehdoista oli oli mahdollista päätellä oikea vastaus jos ei ihan varma ollut.🙂.

Joo, siinä mielessä se oli helppo, kun jäi hetkeksi miettimään asiaa 👍

• Anonyymi

11/14. Kaikki bändit olivat tuttuja, mutta että oli joistain kuvista vaikea tunnistaa kännykän näytöltä 😬

Muutama ihan limpparia teini-ajoilta oli mukana. Nostalgista..

• Anonyymi

Siis lemppari 🙄 Ärsyttää, kun puhelin ei luota siihen, että tiedän mitä kirjoitan..

• Hieno tulos!

Olihan siinä semmosia kivoja vanhoja tuttuja, aika pikkusina 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Siis lemppari 🙄 Ärsyttää, kun puhelin ei luota siihen, että tiedän mitä kirjoitan..

Ai? No miehillä ole tuota ongelmaa... 🤣

• Anonyymi

Ai? No miehillä ole tuota ongelmaa... 🤣

Eli kännykkäkin yrittää manspleinata mulle asioita 😂 On tämä naisena oleminen joskus niin tuskaa. Tänäänkin mietin, miten ihanaa olisi ollut kun suihkun jälkeen olis mies levittänyt kosteusvoiteen säärille. Mutta ei, itse joutuu senkin tekemään 😩

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kännykkäkin yrittää manspleinata mulle asioita 😂 On tämä naisena oleminen joskus niin tuskaa. Tänäänkin mietin, miten ihanaa olisi ollut kun suihkun jälkeen olis mies levittänyt kosteusvoiteen säärille. Mutta ei, itse joutuu senkin tekemään 😩

Siinä olis kyllä saattanu levitä muut kosteusvoiteet hieman ylemmäs, jos miehen kädet olisivat olleet sääriä hyväilemässä... 😳

• Anonyymi

Siinä olis kyllä saattanu levitä muut kosteusvoiteet hieman ylemmäs, jos miehen kädet olisivat olleet sääriä hyväilemässä... 😳

No se olisi ollut enemmän kuin tervetullutta 😂 Miehen käsille voi keksiä niin paljon kaikenlaisia kivoja käyttötarkoituksia.. Kauhean näppärät vekottimet 😁

• Anonyymi kirjoitti:

No se olisi ollut enemmän kuin tervetullutta 😂 Miehen käsille voi keksiä niin paljon kaikenlaisia kivoja käyttötarkoituksia.. Kauhean näppärät vekottimet 😁

Aaaa, niin... öööö... Tota... Köh... Minäkin keksin niille monia käyttötarkoituksia... Tuota... No sellaisia kuitenkin... Monia... joo. 😁

Mitäs leidillä oli mielessä? Onhan ne kätevät, ne lisäkädet, niin ei kai niitä joutilaina kannata pitääkään, siitähän on se sanontakin ja kaikkea... 😳😁

• Anonyymi

Aaaa, niin... öööö... Tota... Köh... Minäkin keksin niille monia käyttötarkoituksia... Tuota... No sellaisia kuitenkin... Monia... joo. 😁

Mitäs leidillä oli mielessä? Onhan ne kätevät, ne lisäkädet, niin ei kai niitä joutilaina kannata pitääkään, siitähän on se sanontakin ja kaikkea... 😳😁

Miehet kädet on parhaimmillaan naisen kehoa tutkiessa (näin heteronaisen näkökulmasta).. Silloin niiden hyötysuhde on valtava 😉 Pieni, hellä kosketus, massiivinen vaikutus..

Olen ollut liian pitkään ilman miestä 🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Miehet kädet on parhaimmillaan naisen kehoa tutkiessa (näin heteronaisen näkökulmasta).. Silloin niiden hyötysuhde on valtava 😉 Pieni, hellä kosketus, massiivinen vaikutus..

Olen ollut liian pitkään ilman miestä 🙈

Sanotaan vaikka niin, että ole samaa mieltä, kaikesta sanomastasi 😁😘

• Anonyymi

Sanotaan vaikka niin, että ole samaa mieltä, kaikesta sanomastasi 😁😘

Upea asenne 😉 Onnekas se nainen, joka pääsee sun tutkittavaksi.. 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Upea asenne 😉 Onnekas se nainen, joka pääsee sun tutkittavaksi.. 🥰

Etkö se olekaan sinä? Uuuuuh, pieni pettymys siis, mutta olen aika iso poika ja kestän sen. Kai 😁

• Anonyymi

Etkö se olekaan sinä? Uuuuuh, pieni pettymys siis, mutta olen aika iso poika ja kestän sen. Kai 😁

Niin no eihän sitä koskaan tiedä, mihin sitä vielä päätyy 😁 Epäilen tosin, etten ole tyyppiäsi irl, vaikka jutut sinun kanssa aina tuhmuuksiin täällä meneekin 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no eihän sitä koskaan tiedä, mihin sitä vielä päätyy 😁 Epäilen tosin, etten ole tyyppiäsi irl, vaikka jutut sinun kanssa aina tuhmuuksiin täällä meneekin 😄

No aika turha olettaa jotain, mistä ei tiedä enempää kuin kasan kirjaimia. Sillä tavoin tekee näppärästi virheen jos toisenkin, mutta toki jokainen saa tehdä kuten tahtoo 😁

• Anonyymi

No aika turha olettaa jotain, mistä ei tiedä enempää kuin kasan kirjaimia. Sillä tavoin tekee näppärästi virheen jos toisenkin, mutta toki jokainen saa tehdä kuten tahtoo 😁

Totta turiset 😊 Joskus jäi vain sellainen mielikuva, mutta eipähän tällaisista tosiaan koskaan tiedä kuin vasta kasvotusten. Henkimaailman juttuja nämäkin 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset 😊 Joskus jäi vain sellainen mielikuva, mutta eipähän tällaisista tosiaan koskaan tiedä kuin vasta kasvotusten. Henkimaailman juttuja nämäkin 😁

Mielikuvia tulee ja menee, olosuhteista ja kohtaamisista riippuen, mielikuvituksestakin riippuen. Sitten kun jonkun todella kohtaa, räjähtää pankki. Ainakin näin tekstipohjaisen viestinnän jälkeen, aina. Ihan joka kerta, räjähtää. Mutta se on tämän homman suola 😉😘

• Anonyymi

Mielikuvia tulee ja menee, olosuhteista ja kohtaamisista riippuen, mielikuvituksestakin riippuen. Sitten kun jonkun todella kohtaa, räjähtää pankki. Ainakin näin tekstipohjaisen viestinnän jälkeen, aina. Ihan joka kerta, räjähtää. Mutta se on tämän homman suola 😉😘

Pelkän tekstin välityksellä tulee ihmisestä tietty kuva. Siitä jää pois moni kokonaisvaikutelman kannalta tärkeä osa-alue. Ääni, tuoksu, ulkonäkö, olemus, katse.. ja se jokin mystinen elementti, mikä aina loppupeleissä ratkaisee ja jota kukaan ei ole vielä osannut selittää 😁

Itse pyrin siihen, etten alkaisi luomaan toisesta ihmisestä liian tarkkaa mielikuvaa. Kävin treffeillä hetki sitten miehen kanssa, kenen kanssa oltiin viesteilty, soiteltu ja toistemme kuvatkin oltiin nähty ja tällä kertaa mies oli aika tavalla kuvitelmani mukainen. Juttu ei sitten jatkunut kyllä minusta johtuvista syistä (olen tunneongelmainen näköjään), mutta oli jännä huomata, että se kuva, minkä olin miehestä saanut, piti paikkaansa. Ai niin, kerroinhan näistä deiteistä sinulle jokin aika sitten.. Treffit, jotka ensin peruuntui ja ne sujuivatkin kivasti. Mutta minä jönistin lopulta 🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkän tekstin välityksellä tulee ihmisestä tietty kuva. Siitä jää pois moni kokonaisvaikutelman kannalta tärkeä osa-alue. Ääni, tuoksu, ulkonäkö, olemus, katse.. ja se jokin mystinen elementti, mikä aina loppupeleissä ratkaisee ja jota kukaan ei ole vielä osannut selittää 😁

Itse pyrin siihen, etten alkaisi luomaan toisesta ihmisestä liian tarkkaa mielikuvaa. Kävin treffeillä hetki sitten miehen kanssa, kenen kanssa oltiin viesteilty, soiteltu ja toistemme kuvatkin oltiin nähty ja tällä kertaa mies oli aika tavalla kuvitelmani mukainen. Juttu ei sitten jatkunut kyllä minusta johtuvista syistä (olen tunneongelmainen näköjään), mutta oli jännä huomata, että se kuva, minkä olin miehestä saanut, piti paikkaansa. Ai niin, kerroinhan näistä deiteistä sinulle jokin aika sitten.. Treffit, jotka ensin peruuntui ja ne sujuivatkin kivasti. Mutta minä jönistin lopulta 🙈

Ainahan sitä jää mielikuva vajaaksi, kunnes ehkä kohtaa. On taitolaji oppia olemaan odottamatta oikein mitään muuta kuin minimiä. Vaikea sellainen, vieläpä.

Ominaistuoksu kertoo paljon, todella paljon, jos siihen vain pääsee käsiksi tapaamisella. Usein ei pääse, kun toinen on läpeensä hajustettu 😁

• Anonyymi

Ainahan sitä jää mielikuva vajaaksi, kunnes ehkä kohtaa. On taitolaji oppia olemaan odottamatta oikein mitään muuta kuin minimiä. Vaikea sellainen, vieläpä.

Ominaistuoksu kertoo paljon, todella paljon, jos siihen vain pääsee käsiksi tapaamisella. Usein ei pääse, kun toinen on läpeensä hajustettu 😁

Pitäisi osata jättää tilaa sille toiselle ihmiselle olla oma itsensä eikä rakennella liian tarkkoja mielikuvia. Se tosiaan on taitolaji, osata kohdata ihminen ihmisenä eikä omien mielikuvien peilaajana.

Tuoksu.. Se kertoo kyllä paljon. Läpeensä hajustettu ei ole koskaan hyvä. Ihan puhdas iho ihmisen omalla tuoksulla on paras. Toisen tuoksua on ihana hengittää.. Jos se tuoksu on siis sellainen omaan nenään miellyttävä 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi osata jättää tilaa sille toiselle ihmiselle olla oma itsensä eikä rakennella liian tarkkoja mielikuvia. Se tosiaan on taitolaji, osata kohdata ihminen ihmisenä eikä omien mielikuvien peilaajana.

Tuoksu.. Se kertoo kyllä paljon. Läpeensä hajustettu ei ole koskaan hyvä. Ihan puhdas iho ihmisen omalla tuoksulla on paras. Toisen tuoksua on ihana hengittää.. Jos se tuoksu on siis sellainen omaan nenään miellyttävä 😊

No se on haastavaa, antaa toisen olla se joku, oma itsensä, outo tyyppi samoissa neliöissä. Vaikea juttu, pirullinen näin vanhemmiten, sopeutua, todella pirullinen.

Tuoksu kertoo paljon, oikeastaan kaiken olennaisen, jos se saa. Useimmiten sitä ei saa, ns. raakana, on sotkettu jotain muuta mukaan tai on kokonaan tehtaan tuoksu. Se on yksi syy, miksi naisen jalkoväli on niin kiva paikka tutustua, se ei valehtele 😁

• Anonyymi

No se on haastavaa, antaa toisen olla se joku, oma itsensä, outo tyyppi samoissa neliöissä. Vaikea juttu, pirullinen näin vanhemmiten, sopeutua, todella pirullinen.

Tuoksu kertoo paljon, oikeastaan kaiken olennaisen, jos se saa. Useimmiten sitä ei saa, ns. raakana, on sotkettu jotain muuta mukaan tai on kokonaan tehtaan tuoksu. Se on yksi syy, miksi naisen jalkoväli on niin kiva paikka tutustua, se ei valehtele 😁

Se on vaikea, osata aidosti hyväksyä toinen juuri sellaisena kuin hän on. Yrittämättä muokata tai sopeuttaa omien näkemysten, tapotej tai tottumusten mukaiseksi. Ei lopu haasteet tältäkään saralta tässä elämässä 😁

Itse käytän nykyään äärimmäisen harvoin mitää hajusteita, kun aloin olla aika herkkä niille. Pesuaineet tms ovat hajusteettomia, dödössä on jokin vaimea tuoksu ja shampoossa eli täysin tekotuoksuton en ole minäkään. Olet kyllä oikeassa, että naisen jalkoväli ei valehtele. Monellakaan tavalla 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Se on vaikea, osata aidosti hyväksyä toinen juuri sellaisena kuin hän on. Yrittämättä muokata tai sopeuttaa omien näkemysten, tapotej tai tottumusten mukaiseksi. Ei lopu haasteet tältäkään saralta tässä elämässä 😁

Itse käytän nykyään äärimmäisen harvoin mitää hajusteita, kun aloin olla aika herkkä niille. Pesuaineet tms ovat hajusteettomia, dödössä on jokin vaimea tuoksu ja shampoossa eli täysin tekotuoksuton en ole minäkään. Olet kyllä oikeassa, että naisen jalkoväli ei valehtele. Monellakaan tavalla 😂

Aina se on vaikeata, kaikissa olosuhteissa, mutta samalla ainoa tie sinne syvälle toiseen. Aika usein ne omat jutut tulevat siihen väliin, molemmilla, niistä sitten väännetään kaapin paikkoja kohdilleen.

Teen samoin, minimoin tuoksuttimet ja kuljen "nakuna" siinä mielessä. Nähdäkseni vaikutus on ollut... suotuisa 😁
        Totta, naisen jalkoväli voi välittää useampiakin viestejä 😘

• Anonyymi

Aina se on vaikeata, kaikissa olosuhteissa, mutta samalla ainoa tie sinne syvälle toiseen. Aika usein ne omat jutut tulevat siihen väliin, molemmilla, niistä sitten väännetään kaapin paikkoja kohdilleen.

Teen samoin, minimoin tuoksuttimet ja kuljen "nakuna" siinä mielessä. Nähdäkseni vaikutus on ollut... suotuisa 😁
        Totta, naisen jalkoväli voi välittää useampiakin viestejä 😘

Onneksi omalla asenteellaan voi vaikuttaa siihen, miten nätisti ne kaapit asettuvat paikoilleen. Kun on halua kuulla, ymmärtää, joustaa ja kyseenalaistaa myös omia ajattelutapojaan, löytyy yleensä ratkaisukin 😊

Uskon, että on ollut suotuisa vaikutus 😁 Ihmisen oma tuoksu on se paras.. Jotkut miesten tuoksut on toki ihania nekin, mutta hyvin mininaalisesti käytettynä.
        Naisen jalkovälin tuoksu voi välittää alkukantaisia viestejä ihmisen syvimmästä olemuksesta, jos niitä osaa tulkita 😘

Nyt pakko luovuttaa, työviikko vei taas kerran mehut.. Hyvää yötä! 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi omalla asenteellaan voi vaikuttaa siihen, miten nätisti ne kaapit asettuvat paikoilleen. Kun on halua kuulla, ymmärtää, joustaa ja kyseenalaistaa myös omia ajattelutapojaan, löytyy yleensä ratkaisukin 😊

Uskon, että on ollut suotuisa vaikutus 😁 Ihmisen oma tuoksu on se paras.. Jotkut miesten tuoksut on toki ihania nekin, mutta hyvin mininaalisesti käytettynä.
        Naisen jalkovälin tuoksu voi välittää alkukantaisia viestejä ihmisen syvimmästä olemuksesta, jos niitä osaa tulkita 😘

Nyt pakko luovuttaa, työviikko vei taas kerran mehut.. Hyvää yötä! 😊

Juurikin niin, omalla asenteella. Kuunteleminen ja oman mahdollisen ennakkoasenteen kyseenalaistaminen (ääneen) ovat aika hyvät keinot, se on tullut opittua. Niillä löytyy joustoa ja ymmärrystä, saa sopu sijaa turhalta vänkäämiseltä.

On se ihan suotuisa vaikutus ollut, kunhan ei ihan punttisalilta haiskahda. Vähän hajustetta leukaan että on jokin toinen vivahde mukana, niin aika hyvä on 👍

Se on tuoksuista parhaita, se yksi ja ainoa oikea. En ole yhtään yllättynyt vabbing-ilmiöstä, eihän sitä voi kuin suositella jos jollakulla on haku päällä.

Hyvät yöt jälkikäteen, itse nukahdin aika tasan klo 1.00 sohvalle, läppäri sylissä 😂

• Anonyymi

Tein tämän aikasemmin. 14/14

Eikä sinun mielipide tuloksesta kiinnosta hevonvittuakaan.

• Mahtava tulos!

Eipä se minua kiinnosta, sanon mitä haluan, jos haluan, kun haluan 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe