Mikä on kun

Anonyymi-ap

Taidot ei riitä kumppanin löytämiseen? Aiotteko tosiaan olla sinkkuja vielä pitkään.

47

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole tarkoitus edes löytääkään. Nyt nautitaan vapaudesta 🤗

• Anonyymi

Mistäs sä niin päättelet, että täällä on kaikki sinkkuja? :)

• Anonyymi

Mulla riittää taidot. Osaan tehdä vaikka pianotuolin. Melkein vois sanoo ettei oo asiaa mitä en osaa tehdä. Paitsi ruokaa en osaa tehdä. Mutta sitä saa valmiina kaupasta.
      JeroP

• Juuei.
      Taitaa olla ihan tekemätön paikka tämä 🤷‍♀️

• Anonyymi

Mitä tekisit jos joku kiva tampereen ja tapparan fani sinkkumies sanois sinulle moikka maistuiskos tapolan mustamakkara ja käytäis kahvilla oikein munkkikahvilla laukaan torilla ja jäätelöllä niin mitä tekisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekisit jos joku kiva tampereen ja tapparan fani sinkkumies sanois sinulle moikka maistuiskos tapolan mustamakkara ja käytäis kahvilla oikein munkkikahvilla laukaan torilla ja jäätelöllä niin mitä tekisit

Sivusta totean, että kysyisin miksi hän halua Laukaalle.

• Anonyymi

No se kuulostaa enemmän tamperelaiselta

• Anonyymi

No kyllä on hyvin olennaista, jos toinen on joku "tamperefani" ja haluaa mennä jäätelölle Laukaalle. Oletettavasti siihen on jokin syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että kysyisin miksi hän halua Laukaalle.

Kova LAUKAISU.

• Anonyymi

Taasko siellä se ruma noita-akka?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että se on Laukontori ja pehmistä, kiitos 😄

• Kyllä tämä on joku sukuvika. Ulkonäkövamma ja liikaa ikää. Antaa mennä näin sitten. Niillä korteilla pelataan jotka on jaettu. 😑

• Anonyymi

Jotenkin viallinen yksilö sitä varmaan on. Olen ollut kyllä pitkästä suhteessa, mutta ero ja sen jälkimainingit saivat minut sen verran rikkinäiseksi, että olen alkanut nähdä itseni kelpaamattomaksi parisuhteeseen.

• Anonyymi

Candee catshoo beiliin

• Anonyymi

Taitavalla puhumisella olen saanut itselleni naisen. Sanoin sille olet baariin kaunein ruusu lähetkö luokseni. Ja nainen lähti siltä istumalta.

• Anonyymi

Paskanpuhuminen on taito, jos ei ole omatuntoa.

• Anonyymi

Randen predator-kurssi on vastaus ongelmiin!

• Että oikein Predator-kurssikin jo... Taitaa olla viisampi sitten peruakin lomasuunnitelmat, tokko tässä lomalle enää kerkiäisi...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Että oikein Predator-kurssikin jo... Taitaa olla viisampi sitten peruakin lomasuunnitelmat, tokko tässä lomalle enää kerkiäisi...

Rahantuloa ei voi estää. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Rahantuloa ei voi estää. 😉

Epäilen vahvasti, tarttis ottaa joiku Sarasvuo tms. mukaan tuotteistamaan se, muuten mennään varmaan kaljapalkalla jos mitään. Mutta hauskaa varmasti tulee, niin kai siihen voi yhden kesäloman tuhlata 🤣

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Että oikein Predator-kurssikin jo... Taitaa olla viisampi sitten peruakin lomasuunnitelmat, tokko tässä lomalle enää kerkiäisi...

Tilanne on ilmeisesti ollut va-ka-va.
        Älä naura siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on ilmeisesti ollut va-ka-va.
        Älä naura siellä.

No siis ajatus minusta vetämässä jotain Predator-kurssia tämän ketjun konteksissa... Mä en vaan voi muuta kuin nauraa 🤣

• Anonyymi

Mulla ei ulkonäköä riittänyt kumppanin löytymiseen, nykyään olen jo liian vanhakin kelvatakseni. Entinen naispuolinen kurssikaveri sanoikin suoraan, ett piti mua liian rumana ja vanhana kelvatakseni miehille, en mä edes ystäväksi kelvannut tällä ulkonäöllä, olis pitänyt muuttaa kaikki ulkonäössä ja pukeutumisessakin ja laihduttaakin...ei hänkään mikään missivartaloinen ollut, eikä pukeutunut kummoisesti, luuli jopa näyttävänsä parikytä vuotta itseään nuoremmalta🙄🙄. Enivei, ei tullut yllätyksenä hänen mielipiteensä mun ei niin nätistä ulkonäöstä, ei hän ollut ensimmäinen, joka rumaks moiti, eikä viimeinenkään, kaikkeen tottuu kun on ikänsä asiasta muilta kuullut. Ei tarvi miettiä miksi en ole ketään kiinnostanut😉😆.
      Järkky tapa tuolla ent.tuttavalla oli muutenkin asioista ajatella, hänen mielestään hänen kaltainen, muka nätti henkilö, on ainoastaan oikeutettu odottamaan läheisyyttä ja hellyyttä miehiltä, rumilla ei sellaiseen ollut edes mahdollisuutta tai tarvetta, kun eihän rumilla ollut tunteita ollenkaan olemassa niinkuin hänenlaisilla "kaunottarilla".

• No ei ollut häävi "kaveri" 🙄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No ei ollut häävi "kaveri" 🙄

Joskus sattuu tulemaan kohdille tuollaisia, itseään täynnä olevia, joilla on isot luulot omasta ulkonäöstä, heillä on joku ihme tarve sanoa muille "totuuksia" näiden ulkonäöstä. He itse tykkäävät huonoa, vetävät herneetnekkuun, jos joku kehtaa ruotia heidän täydellistä ulkonäköä, eihän heidän tarvi muuttua vaan muiden pitää muuttua, hehän itse ovat täydellisiä. No, kyllä hekin joutuvat joku päivä mollatuiksi itseään nuorempien ja nätimpien taholta, ei he säästy siltä, se pitää heidänkin ymmärtää.

• Anonyymi

Oletko retardi moottoriturpa?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Joillakin on tapana "kaveerata" sellaisten kanssa, joika voivat polkea alas ja buustata omaa itseään näiden kustannuksella. Tuollaisten puheista ei kannata piitata ja sellaiset kannattaa heittää hevonkuuseen omasta seurrastaan.

• Anonyymi

En tajua millainen tyyppi tulee räyhäämään jonkun keskenkasvuisen miehen larppailuihin opiskelijatyttösten elämästä oot ihan kiva mut sillee ruma. Onko räyhääjällä jotain selvittämättömiä asioita lähinnä itsensä kanssa ynnä muuta? 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua millainen tyyppi tulee räyhäämään jonkun keskenkasvuisen miehen larppailuihin opiskelijatyttösten elämästä oot ihan kiva mut sillee ruma. Onko räyhääjällä jotain selvittämättömiä asioita lähinnä itsensä kanssa ynnä muuta? 🙄

Ja tarkoitin siis todellakin ensimmäistä kommentoijaa

• Anonyymi

Miestä Miehelle

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Mua ällöttää ku joku sanoo "se kaveri".
        Näen kullit.

Huom. Olen nainen enkä tee sukupuolenvaihdosleikkausta.

Tilulii.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua ällöttää ku joku sanoo "se kaveri".
        Näen kullit.

Huom. Olen nainen enkä tee sukupuolenvaihdosleikkausta.

Tilulii.

Komentoija kirjoitti "naispuolinen kurssikaveri" että se oli se "kaveri"

• Ihan hyvin taidot riittävät, siitä ei kannata olla laisinkaan huolissaan. Sinkkuna ollaan sen aikaa kun ollaan.

• Ei riitä, että löytää kumppanin. Hänet pitää vietellä joka päivä uudelleen.

Pitkän yhteiselon jälkeen on vaikea olla raikas ja ihanasti yllättävä.

• Anonyymi

Kerropas sitten sä mies"mies" viettelit joka päivä, ei edes joka viikko, lopulta ei edes kerran kuussa?!

Runlkasit itseksesi.

Tyhjät pussit oli, kun lähestyin sinua.
        Tätä niin tätä se oli.

OLI.

ILO on nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropas sitten sä mies"mies" viettelit joka päivä, ei edes joka viikko, lopulta ei edes kerran kuussa?!

Runlkasit itseksesi.

Tyhjät pussit oli, kun lähestyin sinua.
        Tätä niin tätä se oli.

OLI.

ILO on nyt.

Voi vitsi mies sun juttujas kai noitakin voi säästää pahan päivän varalle hehe

• Anonyymi

Loppuelämäni aion olla ja elää yksin.

• Anonyymi

Rypistyneet tyhjät pussit. Kuiva poskipusu. Yök.

• Anonyymi

Eräänä keväänä naiseläjä vilkutti minulle kun olin ulko-ovella aamukahvilla ja kun vilkutin takaisin kahvimukillani. Sitten tuli poliisin rynnäkköryhmä ja taas päädyin betoniin. Voihan kettu finskiämmiä! Oblivion stout...

• Anonyymi

Rehellistä työtä tekevä nainen selvästi

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla mies oppii riittävät taidot kumppanin löytämiseen. Kun juo baareissa viinaa usein niin tutustuu naisiin ja silloin ne taidot paranee naisen iskemiseen.

T: viinamies

• Anonyymi

Mut seisooko sulla naisen kanssa?

• Anonyymi

Kirjoititko loppu pelissä itsestäsi aloitteen tekijä? Eikö itselläsi ole kumppania suhdetta ja oletat muillakaan ei ole?

• Anonyymi

En tiedä mitä taitoja tuohon nyt sitten tarvittaisiin. Tähän asti olen pärjännyt ihan hyvin ilman sen ihmeempiä taitoja tuolla saralla ja päätynyt pariin pitkään parisuhteeseenkin. Että mitä taitoja tässä nyt pitäisi sitten olla?

• Anonyymi

Olet ilm kovin nuori 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilm kovin nuori 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Käsittäkseni menen jo ihan keski-ikäisen määritelmään, mutta nuoruus on tieteenkin suhteellista.

• Anonyymi

Puhumisen taito.
      Mihin ne suhteet sit loppu kun olet täydellinen.
      Kodi hoitaja. Ammatinvalintakysymys.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      102
      2160
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      59
      1287
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      228
      1139
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1115
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1056
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1005
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      939
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      932
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      898
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      862
    Aihe