Kumpaa katselet ja olisit sen kanssa mieluummin esim työpaikalla kotonasi vapaa ajalla ym 1 ruma tai rumahko lyhyt köyhä lihava tai laiha mies vai 2 kaunis ja seksikäs nainen joka mukava kiva ja tulette juttuun hyvin
Nainen kumpaa katselet mieluummin
50
177
Vastaukset
- Anonyymi
Jompaa kumpaa en osaa valita
- Anonyymi
Eli olet epävarma bi seksuaali mut kumpi vie voiton naiset vai miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet epävarma bi seksuaali mut kumpi vie voiton naiset vai miehet
En ole. Olen 7- vuotias dalmatialaisnarttu.
- Anonyymi
Entä jos se mies olisi ruma, lyhyt, mutta rikas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se mies olisi ruma, lyhyt, mutta rikas?
Kyllä ottaisin. Pankkitilin saldo ratkaisee paljon.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17836887o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Se kumpaako rakastan. Mähän voin rakastua mieheen ja naiseen. Ihmiseen.
Cool❄️- Anonyymi
Vaan myönnän, että katselen naisia sillä silmällä ja miehiä en katsele. 😄
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan myönnän, että katselen naisia sillä silmällä ja miehiä en katsele. 😄
Cool❄️Kysyttiin yleensä ei rakastumista ja naimisiin menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin yleensä ei rakastumista ja naimisiin menoa
No mielummin katselen naisia. Heissä on yleensä jotain katsomistakin. Miehiä en miellä niin mielenkiintoisiksi katsella.
Niin vastaan nyt sitten kaunis nainen kiinnittää huomioni.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mielummin katselen naisia. Heissä on yleensä jotain katsomistakin. Miehiä en miellä niin mielenkiintoisiksi katsella.
Niin vastaan nyt sitten kaunis nainen kiinnittää huomioni.
Cool❄️Eikö miehissä ole mitään hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehissä ole mitään hyvää
On toki, paljonkin. Miesten ulkomuoto ja näkö ei vaan viehätä, eikä kiinnosta katsella. En saa mitään mielihyvää miehien katselusta, tylsiä tökköjä.
Naiskehossa on paljon enemmän silmää miellyttävää muotoa ja piirrettä.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki, paljonkin. Miesten ulkomuoto ja näkö ei vaan viehätä, eikä kiinnosta katsella. En saa mitään mielihyvää miehien katselusta, tylsiä tökköjä.
Naiskehossa on paljon enemmän silmää miellyttävää muotoa ja piirrettä.
Cool❄️Yhtä tylsiä, kun mun näköiset naisetkin. Tasapaksuja pökkelöitä.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö miehissä ole mitään hyvää
Jotkut miehet on ihan ihania ihmisiä. En minä miehiä inhoa mitenkään. En vaan myöskään ihaile mitenkään.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut miehet on ihan ihania ihmisiä. En minä miehiä inhoa mitenkään. En vaan myöskään ihaile mitenkään.
Cool❄️Tarkoitin ulkonäköä ei luonnetta vaan ulkonäköä tai eleitä liikkeitä eli et pidä miehistä ja kikkeleistä eli oletko täysi lesbo
- Anonyymi
Sanotaanko näin, että kaikki se vähäinen mielenkiinto miessukupuoleen mikä mulla olemassa on, kohdistuu vain ja ainoastaan omaan kumppaniini. Kukaan muu miespuolinen ei kiinnosta pätkän vertaa seksuaalisesti eikä romanttisesti. Kaikki on kanavoitunut yhteen mieheen.
Naiset on isommin joukoin mielenkiintoni kohteita. Se on nykyään näin.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko näin, että kaikki se vähäinen mielenkiinto miessukupuoleen mikä mulla olemassa on, kohdistuu vain ja ainoastaan omaan kumppaniini. Kukaan muu miespuolinen ei kiinnosta pätkän vertaa seksuaalisesti eikä romanttisesti. Kaikki on kanavoitunut yhteen mieheen.
Cool❄️Eli olet lesbo no kumman kanssa täällä sinun on kivempi kirjoitella miesten vai naisten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ulkonäköä ei luonnetta vaan ulkonäköä tai eleitä liikkeitä eli et pidä miehistä ja kikkeleistä eli oletko täysi lesbo
En täysin, mutta enimmäkseen nykyään joo lepakko mieltymysteni suhteen.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Ja jos sinulla ei mitään tekemistä niin mene uimahalliin tai kuntosalille urheilutaloon ym niin näet pukkareissa alastomia naisia eli silmän iloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet lesbo no kumman kanssa täällä sinun on kivempi kirjoitella miesten vai naisten kanssa
Mä kirjoittelen täällä sukupuolineutraalilla asenteella, ihmisille enkä niinkään sukupuolille. Jotkut naiset voi joskus aiheuttaa tarvetta flirttailla, he jotenkin vetoaa silleen, mutta noin muuten neutraali koitan olla.😄
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoittelen täällä sukupuolineutraalilla asenteella, ihmisille enkä niinkään sukupuolille. Jotkut naiset voi joskus aiheuttaa tarvetta flirttailla, he jotenkin vetoaa silleen, mutta noin muuten neutraali koitan olla.😄
Cool❄️Enkä myöskään halua kellekkään vaivautunutta oloa vuokseni. Niin pyrin olemaan ihmisiksi.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos sinulla ei mitään tekemistä niin mene uimahalliin tai kuntosalille urheilutaloon ym niin näet pukkareissa alastomia naisia eli silmän iloa
Ei mussa ole sellasta vikaa. Tykkään ihan vaatteet päällä katsella nättejä naisia. Riittää mulle.
Cool❄️ - Anonyymi
Tuskin oot bisse
- Anonyymi
Heh, en löydä kun en edes etsi. Oon jo parisuhteessa miehen kanssa, eikä mulla ole minkäänlaista tunnetta/tarvetta lähteä naisia etsimään. Eri asia jos joskus olen sinkku.
Nyt mä keskityn vain omaan parisuhteeseeni ja kyllä mieheeni, jota rakastan miehuudestaan huolimatta.
Vaikee tajuta? 😄
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mussa ole sellasta vikaa. Tykkään ihan vaatteet päällä katsella nättejä naisia. Riittää mulle.
Cool❄️Etkö halua nähdä alastomia naisia tai halua et joku kiva misu tulis ja pussais sinua tai saisit rakastella naisen kanssa ja rakastua häneen eli saada iki oma nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Ja saanko kysyä kumpi olet enemmän eli tykkäätkö enemmän tyydyttää naisen vai että nainen tyydyttäisi sinut ja kumpi olis ns nainen talossa sinä vai toinen nainen ja kumpi ns isäntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö halua nähdä alastomia naisia tai halua et joku kiva misu tulis ja pussais sinua tai saisit rakastella naisen kanssa ja rakastua häneen eli saada iki oma nainen
En. Jos johku naiseen hurmaannun, hän on poikkeus jota mietin alastomanakin. En suinkaan ole innokas kaikenmaailman naisia alasti näkemään ja lähmimään.
Mussa on vähän joutsenen vikaa, yksavioisuutta ja valikoivuutta.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saanko kysyä kumpi olet enemmän eli tykkäätkö enemmän tyydyttää naisen vai että nainen tyydyttäisi sinut ja kumpi olis ns nainen talossa sinä vai toinen nainen ja kumpi ns isäntä
Ja-a, vaikea sanoa, mutta jotenkin näkisin itseni maskuliinina ja mielummin naiskumppanin femiinimpänä mitä minä.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja-a, vaikea sanoa, mutta jotenkin näkisin itseni maskuliinina ja mielummin naiskumppanin femiinimpänä mitä minä.
Cool❄️Naisia toki molemmat, mutta se energia ja psyykkinen olemus menis noin. Minä maskuliinina maskuliinimpi, toinen nainen selvästi femiinimpi energioltaan ja tyyliltään. Mua viehättää itseni vastakohdat.
Cool❄️ - Anonyymi
Joskus on kysyttykin miks noin nättejä poikia oon valinnu, niin riittää et minä oon se ruma. Toinen voi olla se nätimpi. 😄
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia toki molemmat, mutta se energia ja psyykkinen olemus menis noin. Minä maskuliinina maskuliinimpi, toinen nainen selvästi femiinimpi energioltaan ja tyyliltään. Mua viehättää itseni vastakohdat.
Cool❄️Niin kai kumpikin haluaa tyydyttää toisensa ja tuottaa mielihyvää toisilleen mut ilmeisesti muuten hän olisi emäntä ja nainen talossa ja sinä ns isäntä eli hän tekee emännän ja naisten askareet ja sinä ns isännän askareet mutta entä jos se toinen nainen onkin se ns isäntä ja sinä emäntä ja nainen talossa niinkin voi käydä
- Anonyymi
Itse olen karu ja kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai kumpikin haluaa tyydyttää toisensa ja tuottaa mielihyvää toisilleen mut ilmeisesti muuten hän olisi emäntä ja nainen talossa ja sinä ns isäntä eli hän tekee emännän ja naisten askareet ja sinä ns isännän askareet mutta entä jos se toinen nainen onkin se ns isäntä ja sinä emäntä ja nainen talossa niinkin voi käydä
En mä jaa kenenkään tekemisiä noin, kumpikin tekee mitä osaa ja haluaa tehdä. Kyse on enemmänkin persoonasta ja habituksesta, eikä siitä mitä pitää tehdä sen puitteissa. 🙂
En tykkää rajoittaa kumppanin elämää, sinä teet nää, minä nää.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen karu ja kova
Miestyyppi jota karsastan tietyllä tapaa. Etenkin kaikki roolinvetäjät äijä rooleissaan. Vitsikästä.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä jaa kenenkään tekemisiä noin, kumpikin tekee mitä osaa ja haluaa tehdä. Kyse on enemmänkin persoonasta ja habituksesta, eikä siitä mitä pitää tehdä sen puitteissa. 🙂
En tykkää rajoittaa kumppanin elämää, sinä teet nää, minä nää.
Cool❄️En tykkää olla kaavoihin kangistunut ihminen. Jakaa sukupuoliroolien mukaan mitään hommia, minusta se on niin nuijaa kun olla voi.
Ihminen on kiinnostunut mistä on, osaa mitä osaa sukupuolesta viis. Liian kivikautiset ajatusmallit puistattaa.
Cool❄️
- Anonyymi
Miestä . Voin katsella itseäni pelistä jos haluan nähdä kauniin, seksikkään, mukavan ja kivan naisen jonka kanssa tullaan juttuun suurimman osan ajasta . 😅
- Anonyymi
Sinä ainakin olet täysi hetero naaras ja hyvä vastaus sinulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin olet täysi hetero naaras ja hyvä vastaus sinulta
Hyvä vastaus siksi kun se tulee heterolta?
- Anonyymi
Todella helppo kysymys. Tietenkin hänen, kumpi paremmin työnsä tekee.
- Anonyymi
Todennäköisesti kakkosvaihtoehto itseään täynnä oleva narskuliini, jota loppupelissä ei kiinnosta kuin omat jutut.
Ehdottomasti vaihtoehto ykkönen, koska sisäinen olemus on ulkokuorta huomattavasti arvokkaampi. Siksi luotankin omaan arvostelukykyyn ja näkymättömiin taitoihin saada välillemme hyvin ainutkertaista! Katselen mieluummin miestä, mutta olisin mieluummin sen mukavan ja kivan kanssa.
Kaikista paras yhdistelmä olisi tietysti mukava ja kiva mies 🙂- Anonyymi
Voiko valita korkeastikoulutetun tinder miehen?
Kerran katselin baarimikon kasvoja ja kerroin mieskaverilleni, että siinäpä upea mies.
Sen jälkeen kaveri on pitänyt minua kaappihomona ja rohkaissut minua tulemaan ulos kaapista. Nyt minäkin epäilen, että kaveri on homo, kun hän tuollaisia harhoja elättelee.
Jos katselisin miesten perseitä, mitä en todellakaan tee, olisin huolestunut suuntautumisestani.- Anonyymi
Työ paikalla on työsuritus pääasia
Iha sama mikä åeikko kunhan ei haise - Anonyymi
En valitse naista, koska en sattumoisin ole bi-seksuaali taikka lesbo. Kaveriksi tai ystäväksi tottakai. Mutta ei seurustelusuhteeseen, sillä en tosiaan tunne viehätysvoimaa naisia kohtaan.
Miehen valitsen aina. Oli sitten millainen tahansa, joku siinä sukupuolessa vetää puoleensa enemmän tai vähemmän.Kyseessä saattaa olla feromonin hämmentävä vaikutus.
Minusta mies haisee kuin lätkäjoukkueen pukukoppi. Hirveä dunkkis.
- Anonyymi
Kummallisia valintoja. En minä mieti ihmisten ulkonäköä, sukupuolta tai varsinkaan varallisuutta, jos heidän kanssaan muuten vaan ystävänä hengailen tai työskentelen.
- Anonyymi
Toki sitä ensin mieltyy ulko näköön mut sitten luonteeseen .mullon sellanen tiedossa ku sais jollain konstilla kesytettyä.
- Anonyymi
Saattaa olla työmaalla ihan se ja sama kumpiko noista, kunhan tekee työnsä. Kotona taas erit kriteerit.
- Anonyymi
Mitäköhän tarkoitat rumalla tai rumahkolla? En nimittäin tunne ketään rumia miehiä. Komeita mutta tyhmiä ja ilkeitä miehiä pidän rumana. Vaikka siis olisivat kovinkin ulkonäöksellisiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645