Tiukan 72 tunnin palstailuputken. Mites te muut?
Aloitin äsken
15
68
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan unta :)
- Anonyymi
No miten sujuu? :)
- Anonyymi
Huikee meininki 💪
- Anonyymi
Minua ei vcarmaan ollenkaan ärsytä mikään... muttaq ttuo joku että yritä kiusata niin no yritin parhaan mukaan kiusata :D
itse pyysi kiusaamaan, niin noh, ei totta mutta totta sinänsä... - Anonyymi
olen kyllä mies mutta joskus jotenkin tuntuu hassulle nukkumaan mennessä, pehmoisellekin omat jalat, varsinkin jos on ollut juurikin kuumassa kylvyssä ja sitten menee satiini-peiton alle nukkumaan?
Se 72 tuntia menee kommenttien odotteluun.
Muista vaan säännöllisesti tarkistaa, olisiko joku keskustellut.
Taidan itsekin tänne päätyä. Tulossa on rasittavia vappuvieraita, vaimon sukua.- Anonyymi
tuollainen jooh, eli ensin katsot jotain erittäin jännittäviä afvaruus ohjelmia, sitten kuuma kylpy, ja sitten saniitisen peiton alle nukkumaan, ja sitten voi jäädä mieleenkin jotain jännittäviä asiaoita jostai avaruushahmoista ja madonreiistäkin D:D
Aloitin puolilta päivin 72h putken, tosin palstalla en varmaan kykene koko aikaa olemaan tai siis ainakaan kommunikoimaan...
- Anonyymi
Madonreiästä avaruudessa tulee jotain vierailijoita jas taistelualuksia miljoonittain... hyvät unet sitten nähdä aika kauniita jotain naisnäyttelijöitä jossain omissa unissa tuollaisisatal
Madonreiistä avaruudessa tulee kaikenlaisia.. hahha - Anonyymi
minä löin varpaani seinään yöllä, koska, näin unta että oli joku mönkiäinen lähistöllä ja kuin potkaisin sitä kuolisaaksi, unessqa
Isovarvas kipeytyii pieneksi aikaa eli noin tunniksi. - Anonyymi
Mitä vanhempi ihminen on, sitä tyhmempi hän on.
- Anonyymi
Tiesto pitää hereillä jos koodaa kolme päivää putkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=ehjS9JrunyU&list=PL3j2zQVTx177bEObKAs_l__bZsxBcqei3&index=1
Alussa tieston uusi albumi "drive"
https://www.youtube.com/watch?v=2uVQxGKfTTc - Anonyymi
heräsin mielenkiintoisiin ääniin: kuului joutsenien ääniä, lensivät yli, kuului kun tuuletusikkuna oli raollaan, ja sitten kuin joutsenille vastauksena puhelin pörähti ilmoittaessaan että akku loppumassa, lataa...
Ei pysty, eikä kykene koko vappuviikonloppua palstailemaan. Mutta treffit palstamiehen kanssa on kivempaa. Eli tavallaan olen yksityisesti palstalla kuitenkin.. palstamiehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461268Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391013Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170868Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73860Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36815- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy192725Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali143721Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716