Voiko naisen

Anonyymi-ap

Hurmata tarralenkkarit jalassa? Niin?

47

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti voit. Naisilla on pedissä pelkät korkokengät jalassa, miehillä tarralenkkarit.
      Tosi sexyy...

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17846426y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jos tarrat pysyy kiinni, niin voi, kai.
      Ellei pysy, on tilanne tietysti epätoivoinen.

      • Anonyymi

        Tarralenkkareiden tarroja boi rapistella naisen läheisyydessä, nainen kiihottuu tarralenkkareiden rapinasta, josta naiselle tulee mieleen lahjapaketin paperin rapina...


    • Anonyymi

      Anna olla jo, ei tuo ole enää hauskaa kun sitä esiintyy liikaa. Heitto tai pisto silloin tällöin ok muta tuo kohdentaminen ei

    • Anonyymi

      Ei voi. Ne pitää olla Sieviläiset turvakengät kuten minulla.

    • Anonyymi

      Joku asiantuntija voisi kertoa.

      • Anonyymi

        Janakkalan asiantuntija?


      • Anonyymi

        Epätietoinen mikkelistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janakkalan asiantuntija?

        Mekkojuhan


    • Anonyymi

      Kyllä voi. Tarralenkkarimies oli helevetin hyvä mies. Hän hurmasi minut. Ei toki lenkkareillaan, vaan ihan muilla ominaisuuksillaan. Pinta ei ole ihminen. Minulla on vieläkin hänen villasukkansa kaapissani. Eriparia, luonnollisestikin. Aina toisinaan sujautan ne lämmittämään jalkojani ja hiljennyn katsomaan jotain avaruusdokkaria. Tai scifielokuvaa. Niitä meillä oli tapana yhdessä katsella.

      Tarralenkkareista irtosi pohjat. Niin niillä on tapana tehdä.

      Tarralenkkarimiehestä lähti elämä. Mikään ei ole ikuista.

      • Anonyymi

        Tuhonmurhaam yllättäen tulikivi enemmän. Osallistujia


    • Ei taida kengistä riippua. Ei onnistunu mulla, vaikka yli satasen tennareita oon ostanu. Ja nyt kävi niin että Air max 90 kengistä on kanta halki ja Air max 95 aukee kärki. luulis että kymmenen kertaisella hinnalla saisi parempaa laatua. Mutta ei se mitään, mulla on nykyään muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      tuossakin pelissä josain intestatee niin joku siiviili tulee, this is opening fire.... jasitten kuolee vahingosas siiviili.l

    • Anonyymi

      Saako jostain naisten tarralenkkareita? Mä haluan sellaiset! Joskus kuuklailin, mutta ei niitä ainakaan silloin ollut kuin lapsille.

      xLiner

      • Anonyymi

        Tuossa, ihan kuin sulle tehty :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.stadium.fi/lapset/lasten-kengat/tennarit/371852102/adidas.adidas-x-disney-mickey-and-minnie-tensaur-shoes.ray-red-ray-red-cloud-white

        Tuollaiset kun olisi aikuisten koossa 😁

        Niin ja arvaa kyllä mitä mitä olit kauppaamassa vaikka viesti on luultavasti poistettu. Ne likaisen harmaat hoivakotitossut mitkä oli sun alemmassa viestissäsi, eikö vaan? 😤

        xLiner

        Ne olis sulle ihan omiaan :D Joo mutta näytti tosiaan olevan niin että naisille ei tarrajuokuskenkiä juuri ole, jossain aliababassa näytti olevan mutta ne on sitten jenkkimarkkinoilla, tulisi tulleja jos sieltä tilaa.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Varmaan voi, taitaa riippua pitkälti kenen jaloissa ne on. Vilkkuvista plussaa!

    • Anonyymi

      Tarralenkkarit ja slipoveri sekä ruskeat suorat prässihousut on varma mimmimagneetti.

    • Anonyymi

      Ei 7-vuotias tarralenkkari-sankari ihan naisia saa, ehkä tyttöjä. Pitää oppia ensin edes sitomaan kengännauhansa, kasvaa mieheksi ja sitten rakkaudella sitomaan nainen parisuhteeseen kanssaan.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Kyllä näi o.


    • Anonyymi

      Ei voi! Siinä menee kyllä raja.
      Tarralenkkarit kuuluu lapsille. Ei aikuiselle miehelle.

    • Anonyymi

      Päivi, nimi muutettu, väitti että golf kentällä olisi reikien ympärille laitettu tarralenkkarin tarraa. Ja sen takia ei päivin pallo sitten menisi reikään. Mutta en oikein usko että se golfpalloon tarttuisi. Se kun on sileä toisin kuin tennispallo.

    • Anonyymi

      älä viitsi naurttaas enempää kuin joku Adideas verkkari...
      - miten luuseria..

    • Anonyymi

      Tietysti voi. Mut hurmattiin pelkissä shortseissa kerran.

    • Olen ainakin usein vieraillut Pirpanalla tarralenkkareissa

      • Anonyymi

        Nurmivasaralle sopivat jalkineet.


      • Anonyymi

        Ja hyvin tuloksin olet vieraillutkin👍


    • Anonyymi

      Mistäköhän ne lapset ottavat mallia kiusaamiseen?

    • Anonyymi

      Katsoin tänään kaupassa tarralenkkareita. Hinta 89 euroa mutta minusta ne ei olleet hintansa väärti- Ohuet pohjat siiinä oli joten ostin 39.90 nauhalenkkarit paksulla pohjilla.

    • Anonyymi

      Aloittajalle vinkkinä että jos aiot naisen saada niin käyttämäsi sandaalit+valkoiset tennissukat häviää tarralenkkareille 100-0

    • Anonyymi

      Aidon rakkauden kyllä mutta sellainen on todella todella vaikea löytää. Sellaisia ihmisiä on todella todella vähän. Pinnallisia naisia löytää kyllä jotka väittää rakastavansa koska olet komea muodikas ja taloudellisesti hyvässä tilassa se itse sisin oleellinen mikä ei perustu mihinkään ulkoiseen loistaa poissaolollaan sen takia myös erotaan todella paljon. Enemmän bisnes kuin rakkauskumppani. Eli jos löydät sen oikean häntä ei kiinnosta onko sinulla tarralenkkarit tai omaisuuksia yms hän on kiinnostunut sinusta ihmisenä.

    • Anonyymi

      hyvä kuvielma oikein, kuin jos... pyörii ympyrää elämässä ja sitten olen samassa paikassa, lähtöpisteessä jälleen.

      Mutta niin huomenna joo eräs suosikkisarjani tv-farmi, jota en kyllä katson vain loppuratkaisut, josta hahmosta en pidä Meri-nainen, poika vai onko edes nainen tuo?

    • Anonyymi

      menee ympyrää kuin autolla ajaa jossain pelissäkin interstate, sanoi väärin tuo tyttö missä on mihin pitää mennä auttamaan, tietystikin väärä risteys tiellä jolloin jäin ajamaan aina samaa ympyrää samassa paikassa takaisin aina... ja sitten se kuoli jo
      '
      en ehtinyt tarpeeksi nopeasti paikalle...'

    • Anonyymi

      hauska autopeli... olikin joo tiedeänkin yritän tehtävää uudestaankin customize car... eli tarvitaan joku military-tutka autoon, ei kranaatin heitintä ehkä

    • Anonyymi

      tarra-lenkkarit kuin Adidas-verkkarit

    • Anonyymi

      Ilmeisen vahvasti toimii näillä tarranhaistelioilla

    • Anonyymi

      voiko jonkun naisen huomata`

    • Anonyymi

      Miksipä ei. Jotkut saattaa kyllä karsastaa tarralenkkareita ja urheiluvaatteita muualla, kuin urheilun parissa.

      Mutta, jos vaatteet ei ole se mihin ihastutaan, niin toki. 👍

      ❄️

      • Anonyymi

        Niin ja tulipa mieleeni, että voihan joku ihastuakin juuri rohkeaan tarralenkkari tyyliin, että uskaltaa poiketa valtavirrasta.
        Enemmistö aikuisista todennäköisesti suosii nauhallisia lenkkareita?

        ❄️


    • Anonyymi

      oletko tyhmä kuin Teemu?

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä kuij 'tee,i yaso yooms

    • Anonyymi

      Voiko tarratuulipuvulla hurmata naisen????

    • Voi hurmata, jos ne lenkkarit ovat siistit ja puhtaat. Ei saa olla sottainen "Rapa-Ripa".
      Oletko muuten hurmaava tapaus?

    • Anonyymi

      Jos voi hurmata alasti, miksei tarralenkkarit jalassa?

      AV

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe