Tunnetteko myötähäpeää

Anonyymi-ap

Kun näette flirttailua?

27

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En, ellei tilanne tai tapahtumapaikka ole jollakin tavalla todella sopimaton.

• En laisinkaan, lähinnä virnistän, että hyvä kun joku antaa palaa ja kokeilee onneaan.

• Anonyymi

Kun naiset flirttailee ja tekee itseään tykö ja tyrkyttää itseään miehille niin tietää siinä on rikas ja varakas mies tai korkeastikoulutettu jännämies

• Anonyymi

Järkevät naiset ei sinunlaiselle ääliöätmille todellakaan flirttaile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevät naiset ei sinunlaiselle ääliöätmille todellakaan flirttaile.

Tosiaan ei flirttaile ei niin ei minulla ole rahaa eikä rikkauksia

• En ennemminkin se on hellyyttävää ellei tilanne sitten ole juuri jotenkin sopimaton tai molemmat eivät ole siinä mukana ja ymmärrä mistä on kyse ja missä mennään.🙂.

• Anonyymi

En, jos ei tilanteessa muuten ole jotain väärää, outoa, myötähäpeää aiheuttavaa. Mä koen lähinnä vain rasittavaksi, jollen pääse pois tilanteesta ja olisi "pakko katsella". En ole järrin kiinnotunut kuuntelemaan ja katselemaan muiden keskinäisiä juttuja ihan ilman flirttiäkään.

• Anonyymi

Koko elämä on flirttiä.

AV

• En. Yritän myös pitää kateuden tunteeni sivistyneissä rajoissa.

• Anonyymi

En tietenkään, ellei hommassa ole jotain tosi kyseenalaista, sopimatonta.

- Sheena

• Anonyymi

En. Minusta on mukavaa katsella, kun muilla on hyvä olla.

• Flirtti toimii ainoastaan silloin kun vastapuoli on mukana. Jos nainen ei vastaa flirttiin ja mies vaan jatkaa, koen myötähäpeää miestä kohtaan.

• Anonyymi

Yleisesti en häpeä muiden tekemisiä, mutta voin pitää törppönä jotain toimintaa. Kuten vaikka flirttiä joka aiheuttaa kohteelleen epämukavuutta.

❄️

• Anonyymi

Sotilaiden koulutuksessa sanotaan ihmisen oppivan eniten itsestään kun mennään epämukavuusalueelle, ei tule muuten "kunnon taistelijaa".
        Päteeköhän tuo sama myös arkielämässä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotilaiden koulutuksessa sanotaan ihmisen oppivan eniten itsestään kun mennään epämukavuusalueelle, ei tule muuten "kunnon taistelijaa".

AV

Usein pätee.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Pitääkö ihmisen siis oppia "kunnon taistelijaksi" jotta välttyy epämukavalta flirttailulta? Miten tuo ilmenee? Hirveänä huutona, räyhäämisenä ja haistatteluna, jos joku epämiellyttävä yrittää flirttailla. Väitän monen suomalaisen naisen olevan siis jo aika hyvin koulutettu tuossa asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö ihmisen siis oppia "kunnon taistelijaksi" jotta välttyy epämukavalta flirttailulta? Miten tuo ilmenee? Hirveänä huutona, räyhäämisenä ja haistatteluna, jos joku epämiellyttävä yrittää flirttailla. Väitän monen suomalaisen naisen olevan siis jo aika hyvin koulutettu tuossa asiassa.

Semmosta nokkahuilua kannamme viehkosti mukana soittamaan harhauttavia säveliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosta nokkahuilua kannamme viehkosti mukana soittamaan harhauttavia säveliä

Tulee mieleen myös YLEn ns kampanjavideo varsinaista seksuaalisesta häirinnästä ja ym ym tiätte kyllä - STOP ja käsi eteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen myös YLEn ns kampanjavideo varsinaista seksuaalisesta häirinnästä ja ym ym tiätte kyllä - STOP ja käsi eteen

En sano, että suora toimintakaan jos ei ole aivan pakko mutta siinä vaiheessa ei enää toimi sillai ystävällisesti kuitenkin

• Anonyymi

En. Eikä täällä kukaan osaa flirttailla. Ne yritykset on lähinnä huvittavia.

• Anonyymi

Osaatko itse? Anna näyte, jos osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko itse? Anna näyte, jos osaat.

Pitäisi olla joku, kenelle haluaisi flirttailla. Sellaisiakaan ei täällä oikein ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi olla joku, kenelle haluaisi flirttailla. Sellaisiakaan ei täällä oikein ole.

Hyvä tekosyy 👍

• Riippuu niin missä sitä tapahtuu, mutta kyllä mä enemmän olen iloinen toisten puolesta kuin..,myötähäpeäisin..

• Anonyymi

Oh, pahoittelut. En yleensä flirttaillessani huomaa sitä :)

• Anonyymi

Kuka sitten ei vois vähän elefantti lasikaupassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7051
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      26
      6209
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      100
      3245
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      556
      2958
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      60
      2887
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      58
      2433
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2256
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2114
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1893
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1451
    Aihe