ja sitten paiskaatte läppärin kiinni tai heitätte kännykän jorpakkoon. Se on tosi tylsää mulle, kun mä huolellisesti valmistelen vastauksen teille, mutta te ette lue sitä ettekä vastaa, kun teidän läppäri on tuhansina palasina. Tää on tosi ikävää mulle, mutta se tulee teille kalliiks ostaa joka kommentin jälkeen uusi tietokone tai kännykkä!
Miksi te teette alotuksen
5
195
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tehnyt aloituksia. Odotan tässä miloin pääsen tekemään yllätyshyökkäyksen selkäsi takaa :)
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852571P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Vähän sama ongelma on vastausten kanssa. Siis kun joskus kesken työpäivän tai juuri kun on lähdössä jonnekin, tulee sellainen aloitus tai kommentti, mihin haluaa heti vastata, mutta sit tietää, ettei sillä hetkellä ehdi nähdä vastaako siihen joku. - Rekatuthan näkee ne vastaukset sitten kun kirjautuu profiiliinsa, mutta kun vastaa anonyymille, niin tämä ei välttämättä muista enää myöhemmin katsoa, onko keskustelulle tullut jatkoa.
Jos on ujo ja häpeää omaa aloitustaan, niin ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin paeta paikalta.
- Anonyymi
Kun tän palstan vakkarit ovat iäkkäämmän puoleisia maalaisia niin käytös on sitten sen mukaista.. Kaukana nuoruus ja loistava tulevaisuus niin elämä kuluu suoli24:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714036- 332321
- 402184
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401582Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125