Saako isomahainen kesämies

Anonyymi-ap

Kesänaisen iskettyä baarista vai kannattaako sitä vaan lorvia kotona koko kesä?

63

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isot mahat on muotia nykyään suurimmalla osalla on iso maha paariin vaa

• En minä ainakaan tule saamaan mitään. Eli jään kotiin.

• Anonyymi

susi et sä tule saamaan ketään teiniä.Ei sun tartte sitä jankata ettei teinit ja nuoret tytöt läshesty sua.

• Anonyymi kirjoitti:

susi et sä tule saamaan ketään teiniä.Ei sun tartte sitä jankata ettei teinit ja nuoret tytöt läshesty sua.

En saa ketään muutakaan, sellaista jonka kelpuuttaisin. Niin mitä järkeä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En saa ketään muutakaan, sellaista jonka kelpuuttaisin. Niin mitä järkeä?

Niin kun sä kelpuutat vain persikkaperseet.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kun sä kelpuutat vain persikkaperseet.

Entäpä sitten? Miksi tyytyä vähempään? Oma on asiani mitä kelpuutan. Minua ei kuitenkaan näytä kelpuuttavan kukaan, niin se on ihan sama.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Entäpä sitten? Miksi tyytyä vähempään? Oma on asiani mitä kelpuutan. Minua ei kuitenkaan näytä kelpuuttavan kukaan, niin se on ihan sama.

Niin en ymmärrä miksi teinit ei lähesty sua. Mä oon pähkäillyt monta kuukautta miksi nuoret tytöt ei lähesty 50 vuotiasta mutta eihän se iästä ole kiinni niin miksi ihmeessä teinitytöt ei ota suhun yhteyttä. Musta ehdottomasti teinien täytyis ottaa suhun yhteyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin en ymmärrä miksi teinit ei lähesty sua. Mä oon pähkäillyt monta kuukautta miksi nuoret tytöt ei lähesty 50 vuotiasta mutta eihän se iästä ole kiinni niin miksi ihmeessä teinitytöt ei ota suhun yhteyttä. Musta ehdottomasti teinien täytyis ottaa suhun yhteyttä.

Veetuile vielä vähän lisää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Veetuile vielä vähän lisää.

No itse olet sanonut itseäsi nuorekkaaksi niin ei se iästä voi olla silloin kiinni ettei alle 20 vuotiaat tytöt kiinnostu susta. Mä en keksi mikä on vikana kun nuoret ei lähesty sua. Käyt salilla treenaa ja näytät ikäsistäsi nuoremmalta niin en vaan ymmärrä missä vika on.

• Anonyymi kirjoitti:

No itse olet sanonut itseäsi nuorekkaaksi niin ei se iästä voi olla silloin kiinni ettei alle 20 vuotiaat tytöt kiinnostu susta. Mä en keksi mikä on vikana kun nuoret ei lähesty sua. Käyt salilla treenaa ja näytät ikäsistäsi nuoremmalta niin en vaan ymmärrä missä vika on.

Ei sen tarvitse olla alle 20v.
        Minä olen liian kurppa jo 40:lle ilmeisesti. Hauta kutsuu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla alle 20v.
        Minä olen liian kurppa jo 40:lle ilmeisesti. Hauta kutsuu.

Kyllä näin on. Turha sinun on itseäsi kiusata miettimällä enää naisia. Mieti muita asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on. Turha sinun on itseäsi kiusata miettimällä enää naisia. Mieti muita asioita.

Näin on. Mietin kuolemaa.⚰️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On elämässä muutakin kuin naiset ja kuolema.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sinun on sanoa, kun saat naisia millon haluat. Ei ole tarvinnut olla ilman vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nyt sä varmaan väität että masennuslääkkeet tehoaa ja kuoleman ajatteleminen kuuluu tavalliseen normi elämään . eikö näin ole . Saako ne sun masennuslääkkeet ajattelemaan kuolemaa ja kuuluuko kuoleman ajattelun suden mielestä normaaliin arkeen?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä sinun on sanoa, kun saat naisia millon haluat. Ei ole tarvinnut olla ilman vuosikymmeniä.

Tuo on kyllä totta. Olenhan nainen.

Mutta kun nyt on todettu vuosikymmenien kokemuksella, että naista et saa, niin tosiaan kuolema on ainoa asia sinulle enää olemassa. Paha tuohon on mitään vastaan väittää, kun asian olet hyvin perustellut. Se tarkoittaa kuitenkin sitä, että naispuheet loppuu nyt tähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Olenhan nainen.

Mutta kun nyt on todettu vuosikymmenien kokemuksella, että naista et saa, niin tosiaan kuolema on ainoa asia sinulle enää olemassa. Paha tuohon on mitään vastaan väittää, kun asian olet hyvin perustellut. Se tarkoittaa kuitenkin sitä, että naispuheet loppuu nyt tähän.

Alankin valmistautumaan kuolemaan.

• Isomahaisilla miehillä on omat mestat, johon he kokoontuvat. Saattaa siellä olla pari naistakin mukana.

Mitään säpinää naisten ja miesten välillä ei löydy, joskus vähän riitelyä ja rääväsuista huutelua.

Kyllä niissä paikoissa viihtyi, kun oli sopivasti kännissä.

• Anonyymi

Entinen kuollut puolisoni sanoi, että miehellä pitää olla mahaa. Laihat miehet ovat jotenkin epäilyttäviä.

>simiti<

• Anonyymi

Mahaa pienentämään, mars mars.

• Anonyymi

Kyllä viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin saa kumppanin.

T_ viinamies

• Ei se maha mikään este ole. Jotkut naiset tykkää ja jotkut naiset ei ja joillekin naisille asialla ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Siitä vaan onnea kokeilemaan eli ehdottomasti kannattaa yrittää ja kaikkialta muualtakin kuin baarista ei sitä etsimistä vain siihen baariin kannata rajoittaa.🙂.

• Anonyymi

Miten meinasit, että seksi onnistuu? Parin pallovatsan kanssa olen yrittänyt, ja kiusallistahan se oli; miehellä seisoi mutta ei yltänyt minuun vatsansa alta. Että sellaista seksiä. Ei enää ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten meinasit, että seksi onnistuu? Parin pallovatsan kanssa olen yrittänyt, ja kiusallistahan se oli; miehellä seisoi mutta ei yltänyt minuun vatsansa alta. Että sellaista seksiä. Ei enää ikinä.

No kyllä ne jotenkin kummasti on isompi kokoisetkin ihmiset lisääntynyt niin miehet kuin naiset ja ihan yhdessäkin ja heillä lapsia on joten eiköhän se ihan hienosti onnistu jos halua riittää. Pitää vaan sitten kai etsiä sellaiset asennot että onnistuu. Jos juuri sä nyt et oo sattunut sellaisen miehen kanssa onnistumaan mikä tosi ikävää tietysti on niin monet muut naiset kyllä ovat onnistuneet.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No kyllä ne jotenkin kummasti on isompi kokoisetkin ihmiset lisääntynyt niin miehet kuin naiset ja ihan yhdessäkin ja heillä lapsia on joten eiköhän se ihan hienosti onnistu jos halua riittää. Pitää vaan sitten kai etsiä sellaiset asennot että onnistuu. Jos juuri sä nyt et oo sattunut sellaisen miehen kanssa onnistumaan mikä tosi ikävää tietysti on niin monet muut naiset kyllä ovat onnistuneet.🙂.

Tuo on teidän pullukoiden propagandaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on teidän pullukoiden propagandaa.

😂. Niinhän sä niin kovasti haluisit uskoa ja toivot mutta eipä se vaan ole.😄.

• Keski-iän kynnyksellä mahani katosi kun lopetin alkoholin juomisen kuudeksi vuodeksi. Se oli helppo laihdutus.

• Ei se miehen mahasta kiinni ole. Joillekin naisille sillä on enemmän merkitystä, toisille ei lainkaan ja väliin mahtuu monenlaista näkemystä. Itselleni oleellisinta on fiilis, minkä mies minussa aiheuttaa. Ei siinä sikspäkit paljoa auta, jos mies on muutoin kurjalla luonteella varustettu.

• Kyllä naiset tykkää myös isoista miehistä. Makuja on monia.
      Kotiin ei kannata jäädä, vaan kesäiltoina sinkkujen pitää lähteä viihteelle. Ihmisten pariin.
      Viinaa ei kannata kauheasti juoda, muuten voi jäädä ilman seuraa. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat mukaan. 😊

• Anonyymi

Mä en tykkää viihteestä. Sitä tulee telkkarista koko ajan, eikä sitä saa ees kiinni, kun on kuin pohjois koreassa. Missä telkkaria ei saa kiinni jos kim jong un puhuu.

• Ei se maha haittaa, mutta järjen, asenteen ja arvojen vähyys kylläkin.

• Anonyymi

Olen minä saanut ja olen isomahainen läski joka painaa 95kg.

• Anonyymi

Ratkaiseeko ison mahan väri, saako naista vai ei.
      Jos maha on punakka alkukesän auringon polttama vai vaalea maha, joka on auringolta suojattu.
      Entä mahan näkyminen, onko paita vai mennäänkö paljaaltaan???
      Entä kiinnostuvatko naiset isomahasta, joka mahan päälle voi laittaa vaikka ruokalautasen tai kaljatuopin, kuin pöydälle?

• Anonyymi

Pitää ottaa samantasoinen, eli samankokoinen, samanpainoinen nainen, siis oman tasoinen.

Bellerophon the Pegasus rider.

• Anonyymi

Kylläpäs naiset nyt tyytyy vähään. Vatsaa saa olla kunhan on ihminen. Miten se mahtaa olla IRL?

• Kunhan hyvesignaloivat lämpimikseen. Totuus on ihan muuta.

• Anonyymi

Tottakai saa. Iso lompakko vain mukaan sinne baariin.

• Anonyymi

Pankista muutama kymppitonni lainaa jotta saa naisen baarista :D

• Anonyymi

Onhan niitä kortteja. Heiluttelee jotkain mustaa mastercardia.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on tummansininen mastescard!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on kirjastokortti!!!

• Anonyymi

Mikkojuhani voi varmaan kokeilla saako.

• Anonyymi

Ei tarvitse, meikä mäkäräinen on kokeillut jo ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse, meikä mäkäräinen on kokeillut jo ;)

Sä sen sijaan voisit kokeilla pärjäätkö älykkyystestissä alkua pidemmälle ;)

• Puuttuu vaan se iso maha.😂.

• Anonyymi

Ottaa paljon pankista lainaa jolloin itsestä tulee kuin joku kiinteistökuningatar, jolla itselläkin on paljon maksamattomia velkoja, samaa tasoa.

• Anonyymi

Isomahainen voi vaikkapa tilata naisen kotiinsa. Ei ole edes kovin kallista kaikki kustannukset huomioiden. Jokainen kohtaaminen naisen kanssa parantaa mahdollisuuksia uuteen kohtaamiseen.

Ei, minulla ei ole isoa mahaa, enkä osta seksiä. En halua ylipäätään mitään.

• Anonyymi

Suuret kuningaatkin oli lihavia ja niillä oli hoikka kaunis vaimo. Joten kyllä suomalainen isomahainen mies saa baarista iskettyä naisen viinaa juomalla.

• Kuningas nyt on aika eri kaliberiä kuin tavikset. Sama kuin puhuisit miten USAn kiekkoilijat saa naista baarissa.

• Anonyymi

Lehdestä luin, et meikäläisen kotikaupungissa thai hierontapaikassa on myyty seksiä????

• Naiset ja miehet eivät ole samalla viivalla parinhaussa.

Naisilla merkitsee melkein ainoastaan ulkonäkö, mutta miehellä muutkin asiat auttavat, kuten esim varakkuus ja status.

Tosin panosuhteeseen naisilla riittää huonokin ulkonäkö, mutta miehellä ei.

• Eli panosuhteisiin haluavat naiset ovat ulkonäkökeskeisempiä, kuin ns tavallisiin suhteisiin riittää että on varakkuutta. Panosuhteita haluavat ovat vähän miesmäisempiä tässä mielessä. Testosteronin takia varmaankin.

• mustasusi kirjoitti:

Eli panosuhteisiin haluavat naiset ovat ulkonäkökeskeisempiä, kuin ns tavallisiin suhteisiin riittää että on varakkuutta. Panosuhteita haluavat ovat vähän miesmäisempiä tässä mielessä. Testosteronin takia varmaankin.

Mitä lyhyempi suhde ajatuksissa, sitä vähemmän muut asiat kuin ulkonäkö merkkaavat.

Tietysti jos alkuillasta jo huomaa, että mies kulkee räätälin puvussa ja tarjoilee Bollingeria kaikille, voi ehkä joku päättää viettää hauskan illan ilmaiseksi

• Yogamies kirjoitti:

Mitä lyhyempi suhde ajatuksissa, sitä vähemmän muut asiat kuin ulkonäkö merkkaavat.

Tietysti jos alkuillasta jo huomaa, että mies kulkee räätälin puvussa ja tarjoilee Bollingeria kaikille, voi ehkä joku päättää viettää hauskan illan ilmaiseksi

No se on kyllä ihan loogista. Enpä ole koskaan ollut se ykkösvalinta tässä mielessä kellekään.

• Anonyymi

Täytyy juoda viinaa baarissa jos naisiin haluaa tutustua. Silloin myös isomahainen mies löytää kumppanin.

T: viinamies

• Anonyymi

Mahan koosta riippumatta ihmisen paras paikka on koti.
      Kannata minnekään baareihin lähteä, tulee vaan jotain ihmissuhdesotkua.
      Aattelin olla koko kesä puutarhassa / metsässä / vesillä. Puutarha ja metsä hoituu kotona, mutta vesille pitää lähteä vieraille tiluksille.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Pitää ensin hankkia iso maha ja sitten kokeilla jos tarvetta tuollaiseen ilmenee.

AV

• Anonyymi

On saanut ja naiset haluaa nallekarhun.

• Anonyymi

Lopeta lorviminen.Uiminen on hyvä kuntolaji kaiklle jotka kärsivät kehojen eli mahansa koosta. Ota asiaksesi ilmainen kävely. Muista juoda vettä.Pieninä annoksina aamiainen ,lounas, välipala.päivälinen ja ilta pala. Kyllä se maha lähtee silloin kun löydät kävelyn ilon ja ruoka rytmin kuin, kohtuudella syödä ravintosi. Kaikkea saa syödä kuhan syö kohtuudella. Semppiä kaikille,

• Mitä siihen kesämiehen tarinaan liittyy? Onko hän koko talven vain kasvattanut vatsaa ja on "kesämies" vain siksi, kun on kesä? Vai onko hän "kesäleski", joka syksyn tullen palaa veneen alta lämpimään kotiinsa rouvan elätettäväksi?

Kesällä on kyllä mukava liikkua ulkona, tavata iloisia ja valosta hullaantuneita ihmisiä 😄
      Terveellä ihmisellä voi olla enemmän tai vähemmän painoa. Ruumiinrakenteita on erilaisia ja toisilla paino kertyy vatsaan, toisilla tasaisemmin. - Ei miehen vatsakkuus ole millään tavalla este naisiin tutustumiselle, kunhan luonne on ystävällinen ja toisetkin huomioon ottava. 👍

• Anonyymi

Kannattaa lorvia vaan kotona, jos ei osaa suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen normaalisti oli sitten ohut tai paksu yksilö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      82
      6511
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3571
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3118
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2332
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2201
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      121
      2107
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      2062
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2019
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1882
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1638
    Aihe