Palstavaje

Anonyymi-ap

Hämmennyin hetkeksi, sillä olen ollut palstarikkauden sokaisema, kuurouttama ja mentaalisesti tunteettomaksi valikoitunut ja puhtaaksi viljelty teollinen tuote, mutta koin silti valaistuksen odottamattomalla hetkellä, sillä palstarikkaus petti minut juuri oikealla hetkellä.

Vaikka olen palstatilan monotonisin, robottimaisin ja tylsin ääni, niin silti koin hetken syvää olemassaolon riemua, kun huomasin, ettei minusta puhuta täällä lainkaan.

Missä on minäketju?

Olen luonut valtavasti sinäketjuja, mutta minäketju puuttuu.

(naurua)

50

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Selvä keissi.

Tämä on juuri sitä että ei tulla ajateeksi omaa hyvinvointia toiseuden meressä.

(hirn)

• Ainahan sitä Pönttiksestä voidaan puhua. Mitä olet puuhaillut viimeaikoina?

• Anonyymi

Hän on ollut kääntämässä pöntiksen pönttöä. Saman tein tietysti vahingossa itsensä 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on ollut kääntämässä pöntiksen pönttöä. Saman tein tietysti vahingossa itsensä 🙄

Pakko myöntää tyhmyyteni, mutta en itseasiassa tiedä mikä pönttöuuni on.

• Anonyymi

Mjaa

Tuo on ilmiselvä sinäketju, kuten myös nuo allaolevat.

Otan lasin viiniä.

(naurua)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Tuo on ilmiselvä sinäketju, kuten myös nuo allaolevat.

Otan lasin viiniä.

(naurua)

Anteeksi, mutta en nyt ymmärtänyt. Mitkä alla olevat?

Ja tarkoitukseni oli vaan kysyä, että mitä sinulle kuuluu? Ei olla vuosiin juteltu.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Pakko myöntää tyhmyyteni, mutta en itseasiassa tiedä mikä pönttöuuni on.

En usko että tämä vastaa mihinkään,
        mutta...
        pönttö on pieni soma soiva katuojan pohjasta poimittu lahja ja uuni on kuumuus joka polttaisi sen pois.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että tämä vastaa mihinkään,
        mutta...
        pönttö on pieni soma soiva katuojan pohjasta poimittu lahja ja uuni on kuumuus joka polttaisi sen pois.

Surullinen mielikuva.

• Anonyymi

Hämmennykseen auttaa viinanjuonti ja samalla pääsee parisuhteeseen vaikkei olisi sellaiseen edes kelpaava.

• Mä oon paljon laitanut suosittuja minä (disseketjuja) ja hönöillyt päivän pari..

Oonko tuurannut sua sopivasti?

Poiketen sinuun, muuten vastaan liki kaikkeen..

https://youtu.be/pDgxA_wIkfY

Hmmmn?

• Anonyymi

Vau, aika ihana :) Taidat olla sivutöiksesi joku terapeutti tai muu harrastajateatterin jäsen.

• Anonyymi

Fantastinen biisi. Miksi itse löydän elämästäni vain tylsää konejumppaa.

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Vau, aika ihana :) Taidat olla sivutöiksesi joku terapeutti tai muu harrastajateatterin jäsen.

Pettyisin jos jos sanoisin mitä olen.

Mut pidä toi. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Pettyisin jos jos sanoisin mitä olen.

Mut pidä toi. 😁

Vai niin :) Mutta minä voin (melkein) olla mitä tahansa, niin et tule pettymään sillä saralla 😎

Eiköhän olla siten tasoissa 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Fantastinen biisi. Miksi itse löydän elämästäni vain tylsää konejumppaa.

(hirn)

Sinähän oot juminut itses tähän..

https://youtu.be/g4lYTWCnhKg

Tartu käteeni funis. Minulla on vain tämä...

https://youtu.be/yg57rqUkezo

Imelä... joo, mutta en pysty muuhun bro.,sys...whatever..🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Vai niin :) Mutta minä voin (melkein) olla mitä tahansa, niin et tule pettymään sillä saralla 😎

Eiköhän olla siten tasoissa 😁

Enpä odota miltään mitään...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Enpä odota miltään mitään...

Aika lakoonista sinulta 🙄 Et voi olla tosissasi.

Olen tässä itsekin ihmetellyt sanattomona yhtä Käärijää. Helpompi katsella muiden ilmeitä kuin yrittää fokusoida omia.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lakoonista sinulta 🙄 Et voi olla tosissasi.

Olen tässä itsekin ihmetellyt sanattomona yhtä Käärijää. Helpompi katsella muiden ilmeitä kuin yrittää fokusoida omia.

No jospa olen vain joku mikä ei pysy paikoillaan?

https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y

Nautin kyllä hyvistä jutuista, mut en vaan jaksa olla tässä?

Pitäämennä. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No jospa olen vain joku mikä ei pysy paikoillaan?

https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y

Nautin kyllä hyvistä jutuista, mut en vaan jaksa olla tässä?

Pitäämennä. 😄

Kummallista. Niin kai sitten... Se pala tarinaa, josta muodostin kuvan. Oliko se sittenkään sinun?

Saat minulta ihan oman, kun en ymmärrä näitä teidän kuvioita. Olen ollut täällä liian vähän aikaa:)

https://youtu.be/ejuhY5i7Lro

• Anonyymi kirjoitti:

Kummallista. Niin kai sitten... Se pala tarinaa, josta muodostin kuvan. Oliko se sittenkään sinun?

Saat minulta ihan oman, kun en ymmärrä näitä teidän kuvioita. Olen ollut täällä liian vähän aikaa:)

https://youtu.be/ejuhY5i7Lro

Jep...

https://youtu.be/Pexyc9ZUD8Y

Näin on...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jep...

https://youtu.be/Pexyc9ZUD8Y

Näin on...

Epäilemättä :\

https://youtu.be/S84bDwhUu7A

• Anonyymi

Täysi vajakkihuora olet

• Onko funis koskaan keskustellut normaalisti tällä palstalla?

Nämä yksinpuhelut viittaa turhautumiseen ja sen jälkeiseen eriytymiseen.
      Minäkin olin upoutumassa funiksen eksistentiaalisiin pohdintoihin.

Tuntui, että palstalla ei ole muuta mielekästä ajateltavaa.

• On Pönttis paljonkin kirjoitellut täällä muiden kanssa ilman Funeauna esiintymistä. Aikoinaan vei monelta palstan mieheltä jalat alta.

• Anonyymi

Eksistenssissä ei oikein ole mitään pohdiskeltavaa kuin se että sitä pohdiskellaan.

Oikein viihdyttävää.

(naurua)

• Palstakamu kirjoitti:

On Pönttis paljonkin kirjoitellut täällä muiden kanssa ilman Funeauna esiintymistä. Aikoinaan vei monelta palstan mieheltä jalat alta.

Pönttis on funeau, no jopa.
        Viedä jalat alta? Voisitko kuvailla tarkemmin mitä tuolla tarkoitat? Sotkee asioita trollaamalla?

• Gattino kirjoitti:

Viedä jalat alta? Voisitko kuvailla tarkemmin mitä tuolla tarkoitat? Sotkee asioita trollaamalla?

Pönttis oli jokaisen palstamiehen unelma. Harmiksen kanssa oli sutinaa. Dissen kanssa kävi treffeilläkin. Minäkin jahtasin häntä. Tosin se oli täysin yksipuolinen ihastus 🤪

• Palstakamu kirjoitti:

Pönttis oli jokaisen palstamiehen unelma. Harmiksen kanssa oli sutinaa. Dissen kanssa kävi treffeilläkin. Minäkin jahtasin häntä. Tosin se oli täysin yksipuolinen ihastus 🤪

😀Selvä, tässäpä mulle mielekästä miettimistä , kun kaikki muu tuntuu niin triviaalilta.

• Gattino kirjoitti:

😀Selvä, tässäpä mulle mielekästä miettimistä , kun kaikki muu tuntuu niin triviaalilta.

Haha. Tämä on tätä palstahistoriaa. Taidan olla Periksen jälkeen vanhin palstalainen sinkuissa, niin välillä aina muistaa näitä wanhoja juttuja.

• Palstakamu kirjoitti:

Haha. Tämä on tätä palstahistoriaa. Taidan olla Periksen jälkeen vanhin palstalainen sinkuissa, niin välillä aina muistaa näitä wanhoja juttuja.

Ehkä sun kannattaa kirjoittaa muistelmat sun palstaelämästäsi. Minä ainakin ostaisin sellaisen. Täällä on paljon henkilöitä, joiden palstahistoriaa en tunne.

Olen ollut täällä vasta 3-4 vuotta.

• Gattino kirjoitti:

Ehkä sun kannattaa kirjoittaa muistelmat sun palstaelämästäsi. Minä ainakin ostaisin sellaisen. Täällä on paljon henkilöitä, joiden palstahistoriaa en tunne.

Älä välitä arvaapa kuinka ulkona sitää tuntee välillä joistain jutuista olevansa kun on ihmetellyt tätä menoa täällä vasta vuoden alku puolelta.😄.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

On Pönttis paljonkin kirjoitellut täällä muiden kanssa ilman Funeauna esiintymistä. Aikoinaan vei monelta palstan mieheltä jalat alta.

Siis tämä nimettömänä itsestään kirjoittava hahmo on Miss Pönttöpää? Sulla on asiasta jotain parempaa tietoa? Mielestäni hän on tyylillisesti täysin erilainen. No se yhdistää heitä, että juttujen keskiössä on hän itse.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Hah.minä olen ollut yksin jo yli 30 vuotta. Puolisokin kuoli 20 vuotta sitten. Miksi minä olen edelleen hengissä?

>simiti<

• Mikkojuhan kirjoitti:

Älä välitä arvaapa kuinka ulkona sitää tuntee välillä joistain jutuista olevansa kun on ihmetellyt tätä menoa täällä vasta vuoden alku puolelta.😄.

Sä sentään pääsit heti sisäpiiriin. Mä kirjoittelin sinkkupalstalla ½ vuotta niin, että kukaan ei kiinnittänyt muhun huomiota.
        Elisakettu epäili, että minua pidettiin trollina.

Elisakettu, joka on palstan kuningatar, ajoi minut "sisään" jonkun ihmeellisen protokollan kautta, johon kuului varajeesus Disse, lempinimen keksiminen ja pakollinen oma ketjunaloitus.

Hiukan oli simputuksen makua, mutta tulinpa tutuksi palstalaisille. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Hah.minä olen ollut yksin jo yli 30 vuotta. Puolisokin kuoli 20 vuotta sitten. Miksi minä olen edelleen hengissä?

>simiti<

Täällä oli joku valesimppa hetken aikaa, joka oli muutoin kuin sä, mutta räjähti helpommin.

Mutta olet sinäkin mysteerimies, vaikka olet useasti kertonut elämäsi tärkeimmät käänteet.
        Ehkä sun pitkän elämän salaisuus on reuhoaminen. Ei kerry tappavaa stressiä kun sen heti huutaa kehosta ulos. :)

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Miss P on runotyttö ja Funis on novellisti, ihan eri henkilöt kyseessä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Miss P on runotyttö ja Funis on novellisti, ihan eri henkilöt kyseessä.

-harmiseikirj-

En tunne Pönttiksen tyyliä, jotkut kuvailevat häntä kiusaavaksi.

Vieläkö hän kirjoittelee täällä, vai onko hän jo historiaa, pelkkä legenda, josta kellään ei ole varmuutta, onko sellaista ollut edes olemassa ?

Tällaisia peikkotarinoita löytyy myös IRL.

• Gattino kirjoitti:

En tunne Pönttiksen tyyliä, jotkut kuvailevat häntä kiusaavaksi.

Vieläkö hän kirjoittelee täällä, vai onko hän jo historiaa, pelkkä legenda, josta kellään ei ole varmuutta, onko sellaista ollut edes olemassa ?

Tällaisia peikkotarinoita löytyy myös IRL.

Ei Pönttöuuni ketään ole kiusannut. Hän on sellainen hauskasti kirjoittava tyttö / nainen susirajalta. Vaikka häntä en enää tavoittelekaan, ei minulla ole hänestä kuin hyvää sanottavaa.

Vanhoja ei kannata minun muistella, sillä olen tarinan pahis. Nykyään kirjoittelen suhteellisen asiallisesti, mutta aikoinaan tuotin rumaa tekstiä. Laitettakoon se nuoruuden ja mielenterveysongelmien piikkiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei Pönttöuuni ketään ole kiusannut. Hän on sellainen hauskasti kirjoittava tyttö / nainen susirajalta. Vaikka häntä en enää tavoittelekaan, ei minulla ole hänestä kuin hyvää sanottavaa.

Vanhoja ei kannata minun muistella, sillä olen tarinan pahis. Nykyään kirjoittelen suhteellisen asiallisesti, mutta aikoinaan tuotin rumaa tekstiä. Laitettakoon se nuoruuden ja mielenterveysongelmien piikkiin.

Sen verran kannattaa vanhoja muistella että sekoitat kaksi eri henkilöä keskenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen verran kannattaa vanhoja muistella että sekoitat kaksi eri henkilöä keskenään.

Jokaisella on vapaus uskoa mitä haluaa, mutta kyllä minä aina Pönttiksen tunnistan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten poistat viestini nopeammin kuin ennätän viestiä kirjoittamaan :D. Mutta vakavasti puhuen, eikö meidän ole jo aika unohtaa menneet? Minulle ei ole koskaan selvinnyt, miksi kannat niin vahvaa kaunaa minua kohtaan? Liittyykö se sinun ja Pertin välisiin juttuihin, vai sinun ja minun? Olen jo monta vuotta sanonut olevani pahoillani kaikesta palstakärhämästä. Mitä muuta sinä haluat?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Jokaisella on vapaus uskoa mitä haluaa, mutta kyllä minä aina Pönttiksen tunnistan :)

Onko oikeasti jakautunut persoonalisuus?

• Anonyymi

• Anonyymi

Ihan vapaasti, tänne mahtunee yksi minäkeijukin

• Anonyymi

Jos sinä koet, että tää naisena esiintyvä mies on kyseisen mandaatin ansainnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä koet, että tää naisena esiintyvä mies on kyseisen mandaatin ansainnut

ihan sama koska tämä olemus on laatua joka ei tule aineellistumaan ainakaan täällä tunnetussa muodossa

• Anonyymi

ivallisuus tulee kai sanana Iivana Julmasta…muistui jotenkin kummasti mieleen, ehkä näytätkin samalta.

• Anonyymi

Voisiko keksimäsi oma sana "palstavaje" olla myöskin synonyymi itsesi älykkyyden puutteelle?

Ålä ota loukkauksena, oli vain filosofinen hypoteesi.

• Anonyymi

Mjoo

Mököttäminen yllättäin sopii minulle. Mököttämisessä on henkilökohtaista syvyyttä, sosiaalista ulkokultaisuutta ja kosmologista todellisuutta.

Mököttämisen ympärillä on vain fiktiivistä kohinaa.

(reps)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe