Tai kaapista ja jos ei löydy niin mitä olutta ostat että jos joku mies tulisi luoksesi et sille löytyis olutta eikä jano pääse yllättämään ja mistä oluesta itse pidät ja kisailisitteko kumpi juo enemmän olutta päivässä
Nainen mitä olutta löytyy jääkaapistasi
26
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ajankohtainen kysymys kun kesäkin tulossa ja päivät kuumia jopa helteisiä ettei miehelle pääse jano ja kuumuus kramppeja ja alle 24 tlk et varmasti kehtaa edes ostaa
- Anonyymi
Ja voi siihen jotain suolaistakin ostaa nälkää pitämään poissa ja et neste pysyy sisällä ettei läpi mene eli hikoilee kaiken nesteen pois ostatko uunimakkaraa ja sinappii
- Anonyymi
Ei löydy mitään. Tuossa joku viikko sitten kaadoin viemäriin yhden toissajoulusta jääkaapissani olleen oluen. Varasin tuolloin äidilleni kaksi olutta, hän joi vain toisen ja se toinen sitten unohtui tuonne
- Anonyymi
Minä en juo olutta. Karsea tököttiä ja haiseekin ihan helvetillisen pahalta.
- Anonyymi
Ja en osta olutta ja isompia satseja en osta. Jokainen hoitakoon omat juomansa, niin saa sitten mieleistään. Tai toki voi esittää kauniin ja kohteliaan pyynnön, jolloin voin ostaa muutaman (max. 4 pientä tölkkiä) pyydettyä merkkiä. Isommat erät jokainen tosiaan kustantaa ihan itse ja myös juo jossain muualla.
- Anonyymi
Olin eilen naisen luona töissä maata muokkaamassa ja se tarjosi olutta. Oli todella lämmin päivä ja kylmä olut piristi kyllä. Sandelsia sillä oli joten sitä join 4 tölkkiä töiden jälkeen.
- Anonyymi
Ei löydy on ryypätty kaikki... minullapa öytyy lager5.2 purkki-pirkka
- Anonyymi
Halvinta.
- Anonyymi
Ai niin. Ei muuten löydy jääkaapista.
- Anonyymi
Mulla on suhteet kiljunkeittäjään ja kotiviin tekijään. Ei oluen panijoihiin. Yöks.
- Anonyymi
Vapaa-aika ilman viinaa ei ole vaihtoehto?
- Anonyymi
erästää eli voi närästää olut näin se on.
..siis todellakin huvittaa nuo hidaxtemöykyt teissä, joku kaveri kun kertoi että oin 9 senttimetriä on corvetessa maavara, niin heti muusina koko alumiininen alusta jos törmää :D - Anonyymi
Ei löydy olutta, ja olen täysin tietämätön minkälaista olutta ihmiset juo yleensä. Kaikkien kannalta parempi, että ostaisi itse juomansa, mutta kovin olueenmenevää miestä en huolisi muutenkaan. Sopivassa määrin saa tietysti juoda just sitä mistä tykkää.
- Anonyymi
Juuri otin mustaviinimarjamehun, vanhasta isosta 3litraisesta olutpullosta. Jääkaappiin ei jäänyt yhtään olutpulloa, täytyy kylmiöstä hakea uusi.
- Anonyymi
Farmi-ohjelmassa nelosella... oikeastyi tyytyväinen kun tuo Meri sai potkut...
ovat niin erittäinkin jännittäviä nuo vanhat Galactica-avaruusjutut.
Sateinen päivä joten voi viettää sixällä. - Anonyymi
Ei löydy yhtään olutta tällä hetkellä, mutt jos kotikalja käy janojuomaksi, niin sitä löytyy 2 x1½ litran ex-viccypulloa ja 5 litran ex-vesigallona, täynnä kotikaljaa, jääkaapissa. Simat taisi tulla juotua, jo viikonlopun aikana; muksujen toimesta limsana!
Perjantaina toimitetaan 12 alkoholitonta olutta, saunajuomiksi Faijan tilaus! Minä en juo olutta, eikä sitä löydy kaapistani. Kun kävin reilu viikko sitten laivalla, ajattelin voittaa Vuoden Sisko -palkinnon ja raahasin kotiin salkullisen Olvia veljelleni. Vien sen hänelle tuliaisina seuraavan kerran, kun hän lämmittää puusaunan minua varten 🙂
- Anonyymi
Sitpä veljesi jää ilman olvia kun löydät oman miehesi eli sen jälkeen tuot miehellesi olvia juotko sinä sitten siideriä
Anonyymi kirjoitti:
Sitpä veljesi jää ilman olvia kun löydät oman miehesi eli sen jälkeen tuot miehellesi olvia juotko sinä sitten siideriä
Päärynäsiideri tai joku Light. Myös lonkero menee 🙂 - 1 tölkki per saunailta riittää minulle.
- Anonyymi
Luokseni ei tule koskaan "joku mies". Enkä ylipäänsä tarjoa ihmisille alkoholijuomia kotonani. Itsellenikin niin harvoin, etten pidä jääkaapissa kuin yksi tai kaksi olutta/siideriä. Olut on usein viimeaikoina ollut belgialaista kirsikkaolutta. Siiderikin on kuivaa ja kallista 😆
Alkoholittomia oluita löytyy eniten, niissä Crisp yksi suosikeistani.
- SheenaCrispit on todella hyviä, oma suosikkini holittomista ainakin nykyisen tarjonnan osalta 🤗
- Anonyymi
Sheena is puncrockerri
Mä voisin tuoda omat oluet mukana, jos joku haluaa mun tulla. Kun noi menee pian vanhaks ja ihan hyviä oluita ne on. ne on kirkkoherra mulle ostanu.
- Anonyymi
Hoegaarden Witbier on hyvää. Näitä tuli aikoinaan juotua paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510