Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009550101.html
On sitten reilusti eri aikakausilta, mutta tosiaan tuo populäärimusiikki yhdistää, mitä humppaorkestereita ei vastaan tule 🤣
Jos olisin jaksanut keskittyä tuijottamaan kaikkia kuvia kunnolla, 15/15 olisi helähtänyt, mutta hätäsiä sakoketaan armotta 😂
Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.
Vastasit oikein 13/15 kysymykseen
Perjantain SuomibändiVisa - Tunnista kotimaisia populäärimusiikin bändejä kuvista
37
424
Vastaukset
Oletko sää Rande jo perjantaissa? Nyt on keskiviikko.
Tulos: 9/15.Hieno tulos!
No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.
Norppa83 kirjoitti:
Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.
No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁randombypasser kirjoitti:
No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁Sullapa oli oikein hurja meno =D
Norppa83 kirjoitti:
Sullapa oli oikein hurja meno =D
Vähän lähti lapasesta, mutta se oli odotettavissakin 😁
Luulin, että tämä oli joku vanha visailu, johon olen jo vastannut, enkä ensin meinannut edes avata koko aloitusta.. 😁
Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.
Vastasit oikein 12 kysymykseenIhan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅
Xena-183 kirjoitti:
Ihan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅
Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂
randombypasser kirjoitti:
Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂
Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺
Xena-183 kirjoitti:
Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺
Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaarandombypasser kirjoitti:
Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaaNoh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒
Xena-183 kirjoitti:
Noh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒
Voi kyllä ja ai että tulikin otettua. Siis lomaa 🤔🤣🤣🤣
- Anonyymi
10/15, tää oli aika kiva visa, vaikkei ihan kaikki mennyt nappiin. Tein tän nyt kuitenkin etuajassa tälleen keskiviikkona :D
Hieno tulos!
No saat anteeksi, harvemminhan tällainen aikamatkustus edes on mahdollista 😂
13 oikein
- Anonyymi
Jouduin keskeyttämään. Toimin taksina ja tekaisin kotoisan makaronilaatikon. Keskeytynyt taistelu, coitus proelium?, No ei se niin mainittavasti muutenkaan sujunut, sitäpaitsi toi sun kalenteris edistää ainakin viikonpäivien suhteen...vai lasketko päiviä sen mukaan paljonko kaapissa on jäljellä kissanruokaa, mä pysyn sillä selvillä onko menossa arki vai ei :), no höpöhöpö jne 👍, tätä se tylsyys teettää...
Mulla on ollut vähän liikaakin vauhtia elämässä, niin menee Alma Naakalla päivät sekaisin...
12 meni oikein. Noita äijä bändejä on yllättävän paljon ja niissä meni sekaisin.
13/15 kaks tyhmää virhettä kun hätäilin.😂.
- Anonyymi
Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä.
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Kaksi arvasin, oikein meni. Hyvä minä.Mahtava tulos!
Vain tulos merkitsee, arvaukset ovat siis sallittuja, etenkin oikein arvatut 😁
- Anonyymi
15/15 heittämällä.
- Anonyymi
Eilen oli tosin keskiviikko...
11 oikein. Zen Cafe jäi harmittamaan, koska olisi pitänyt tunnistaa tyyppi Samuli Putroksi, mutta virheellisesti luulin häntä Herra Ylpöksi...
Hieno tulos!
Meinasin mennä samaan miinaan, mutta onneksi maltoin mieleni ja mietin vielä uudelleen...
Olen iloisesti yllättynyt, meni näinkin hyvin. Pari sieltä oli ihan nevö höörd bändejä. 🤔
"Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.
Vastasit oikein 13 kysymykseen"
Kiva visa. Kiitos. 😀- Anonyymi
Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä. 🤘
- Sheena 11/15 Koskaan ei ole näissä Radion Sinfoniaorkesteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570