Perjantain SuomibändiVisa - Tunnista kotimaisia populäärimusiikin bändejä kuvista

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009550101.html

On sitten reilusti eri aikakausilta, mutta tosiaan tuo populäärimusiikki yhdistää, mitä humppaorkestereita ei vastaan tule 🤣
Jos olisin jaksanut keskittyä tuijottamaan kaikkia kuvia kunnolla, 15/15 olisi helähtänyt, mutta hätäsiä sakoketaan armotta 😂

Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.

Vastasit oikein 13/15 kysymykseen

37

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sää Rande jo perjantaissa? Nyt on keskiviikko.

Tulos: 9/15.

• Hieno tulos!

No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
        Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
        Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉

Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.

No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
        Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁

No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
        Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁

Sullapa oli oikein hurja meno =D

• Norppa83 kirjoitti:

Sullapa oli oikein hurja meno =D

Vähän lähti lapasesta, mutta se oli odotettavissakin 😁

• Luulin, että tämä oli joku vanha visailu, johon olen jo vastannut, enkä ensin meinannut edes avata koko aloitusta.. 😁

Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

• Ihan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅

• Hieno tulos!

Tikulla silmään sitä joka vanhoja visoja laittelee 😂

• Xena-183 kirjoitti:

Ihan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅

Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂

Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂

Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺

• Xena-183 kirjoitti:

Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺

Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
        Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaa

Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
        Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaa

Noh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒

• Xena-183 kirjoitti:

Noh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒

Voi kyllä ja ai että tulikin otettua. Siis lomaa 🤔🤣🤣🤣

• Anonyymi

10/15, tää oli aika kiva visa, vaikkei ihan kaikki mennyt nappiin. Tein tän nyt kuitenkin etuajassa tälleen keskiviikkona :D

• Hieno tulos!

No saat anteeksi, harvemminhan tällainen aikamatkustus edes on mahdollista 😂

• 13 oikein

• Loistava tulos!

• Anonyymi

Jouduin keskeyttämään. Toimin taksina ja tekaisin kotoisan makaronilaatikon. Keskeytynyt taistelu, coitus proelium?, No ei se niin mainittavasti muutenkaan sujunut, sitäpaitsi toi sun kalenteris edistää ainakin viikonpäivien suhteen...vai lasketko päiviä sen mukaan paljonko kaapissa on jäljellä kissanruokaa, mä pysyn sillä selvillä onko menossa arki vai ei :), no höpöhöpö jne 👍, tätä se tylsyys teettää...

• Mulla on ollut vähän liikaakin vauhtia elämässä, niin menee Alma Naakalla päivät sekaisin...

• 12 meni oikein. Noita äijä bändejä on yllättävän paljon ja niissä meni sekaisin.

• 13/15 kaks tyhmää virhettä kun hätäilin.😂.

• Loistava tulos!

Niin, se on todettu aiemminkin että hätäset ei täysiä pisteitä saa 🤣

• Anonyymi

Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä.
      Vastasit oikein 15 kysymykseen

Kaksi arvasin, oikein meni. Hyvä minä.

• Mahtava tulos!

Vain tulos merkitsee, arvaukset ovat siis sallittuja, etenkin oikein arvatut 😁

• Anonyymi

15/15 heittämällä.

• Mahtava tulos!

MItäs heitit? 🤣

• Anonyymi

Eilen oli tosin keskiviikko...

• 11 oikein. Zen Cafe jäi harmittamaan, koska olisi pitänyt tunnistaa tyyppi Samuli Putroksi, mutta virheellisesti luulin häntä Herra Ylpöksi...

• Hieno tulos!

Meinasin mennä samaan miinaan, mutta onneksi maltoin mieleni ja mietin vielä uudelleen...

• Olen iloisesti yllättynyt, meni näinkin hyvin. Pari sieltä oli ihan nevö höörd bändejä. 🤔

"Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.

Vastasit oikein 13 kysymykseen"

Kiva visa. Kiitos. 😀

• Loistava tulos!

Oli parit nevö höördit ja loput oli sitten niitä nevö griinejä 🤣

• Anonyymi

Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä. 🤘

- Sheena

• Mahtava tulos!

Et päässyt yllättämään 😁

• 11/15 Koskaan ei ole näissä Radion Sinfoniaorkesteria.

• Hieno tulos!

Eipä tosiaan ole tainnut olla 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      190
      1323
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      720
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe