Perjantain SuomibändiVisa - Tunnista kotimaisia populäärimusiikin bändejä kuvista

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009550101.html

On sitten reilusti eri aikakausilta, mutta tosiaan tuo populäärimusiikki yhdistää, mitä humppaorkestereita ei vastaan tule 🤣
Jos olisin jaksanut keskittyä tuijottamaan kaikkia kuvia kunnolla, 15/15 olisi helähtänyt, mutta hätäsiä sakoketaan armotta 😂


Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.

Vastasit oikein 13/15 kysymykseen

37

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sää Rande jo perjantaissa? Nyt on keskiviikko.

      Tulos: 9/15.

      • Hieno tulos!

        No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
        Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        No voi vitura... Paljon töitä, niin pää on sekaisin kuin seinäkello ja yhdisti jotenkin bändivisan ja perjntain musaketju-ajatuksen nippuun 🤣🤣🤣
        Pitäis varmaan työn sijaan olla juomassa viinaa jotta sekoilulle olisi paremmat perusteet 😉

        Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eipähän tuo haittaa, huomasin vain, että otsikossa luki perjantai. Itsellä tässä yksi oluttölkki, mutta eipä sillä päätä kovin paljon sekaisin saa eikä se ole mun tarkotuskaan.

        No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
        Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä kävin viikonloppuna siskolla juomassa viinaa oikein kunnolla, herramiehenä ekana iltana vänkäsin vastaan ja tokana sammuin olkapäätään vasten jo 20 jälkeen 🤣
        Sekoilut olikin hoidettu jo aiemmin täällä palstalla 😁

        Sullapa oli oikein hurja meno =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sullapa oli oikein hurja meno =D

        Vähän lähti lapasesta, mutta se oli odotettavissakin 😁


    • Luulin, että tämä oli joku vanha visailu, johon olen jo vastannut, enkä ensin meinannut edes avata koko aloitusta.. 😁

      Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      • Ihan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅


      • Hieno tulos!

        Tikulla silmään sitä joka vanhoja visoja laittelee 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihan jo jännittää saadaanko perjantaina lainkaan mitään visaa vai täytyykö taas tirauttaa pari kyyneltä 😅

        Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Pirskatti, en kerinnyt, oli vähän ranttalia elämässä, siskolla rypäämässä kunnolla 😂

        Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺


      • Xena-183 kirjoitti:

        Höh! Isäntä hunningolla ja palsta jätetty täysin oman onnensa nojaan.. 🥺

        Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
        Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaa


      • randombypasser kirjoitti:

        Minä, herra Palsta, otin vapaan viikonlopun ja nollasin pään sekä maksan 🤣😁
        Enkä silti voinut olla sörkkimättä yhtä pikkuvisaa palstalle, selvää työnarkomaniaa

        Noh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒


      • Xena-183 kirjoitti:

        Noh.., täytyyhän sitä joskus saada pitää lomaakin 🍸🍒

        Voi kyllä ja ai että tulikin otettua. Siis lomaa 🤔🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      10/15, tää oli aika kiva visa, vaikkei ihan kaikki mennyt nappiin. Tein tän nyt kuitenkin etuajassa tälleen keskiviikkona :D

      • Hieno tulos!

        No saat anteeksi, harvemminhan tällainen aikamatkustus edes on mahdollista 😂


    • 13 oikein

    • Anonyymi

      Jouduin keskeyttämään. Toimin taksina ja tekaisin kotoisan makaronilaatikon. Keskeytynyt taistelu, coitus proelium?, No ei se niin mainittavasti muutenkaan sujunut, sitäpaitsi toi sun kalenteris edistää ainakin viikonpäivien suhteen...vai lasketko päiviä sen mukaan paljonko kaapissa on jäljellä kissanruokaa, mä pysyn sillä selvillä onko menossa arki vai ei :), no höpöhöpö jne 👍, tätä se tylsyys teettää...

      • Mulla on ollut vähän liikaakin vauhtia elämässä, niin menee Alma Naakalla päivät sekaisin...


    • 12 meni oikein. Noita äijä bändejä on yllättävän paljon ja niissä meni sekaisin.

    • 13/15 kaks tyhmää virhettä kun hätäilin.😂.

      • Loistava tulos!

        Niin, se on todettu aiemminkin että hätäset ei täysiä pisteitä saa 🤣


    • Anonyymi

      Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä.
      Vastasit oikein 15 kysymykseen

      Kaksi arvasin, oikein meni. Hyvä minä.

      • Mahtava tulos!

        Vain tulos merkitsee, arvaukset ovat siis sallittuja, etenkin oikein arvatut 😁


    • Anonyymi

      15/15 heittämällä.

      • Mahtava tulos!

        MItäs heitit? 🤣


    • Anonyymi

      Eilen oli tosin keskiviikko...

    • 11 oikein. Zen Cafe jäi harmittamaan, koska olisi pitänyt tunnistaa tyyppi Samuli Putroksi, mutta virheellisesti luulin häntä Herra Ylpöksi...

      • Hieno tulos!

        Meinasin mennä samaan miinaan, mutta onneksi maltoin mieleni ja mietin vielä uudelleen...


    • Olen iloisesti yllättynyt, meni näinkin hyvin. Pari sieltä oli ihan nevö höörd bändejä. 🤔

      "Pop pop pop! Tunnet suomalaista musiikkia erittäin hyvin.

      Vastasit oikein 13 kysymykseen"

      Kiva visa. Kiitos. 😀

      • Loistava tulos!

        Oli parit nevö höördit ja loput oli sitten niitä nevö griinejä 🤣


    • Anonyymi

      Rock rock rock! Olet suomalaisen musiikin mestaritietäjä. 🤘

      - Sheena

      • Mahtava tulos!

        Et päässyt yllättämään 😁


    • 11/15 Koskaan ei ole näissä Radion Sinfoniaorkesteria.

      • Hieno tulos!

        Eipä tosiaan ole tainnut olla 🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2177
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      181
      1470
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1052
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      977
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      919
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe